Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.00  14:59

    « Re: OPEL-DIESEL

    A jak se ti vlastně změnila barva chladící kapaliny. Možnost vidím ve zrezlém chladícím systému, pak jde furt do zrzava nebo do hněda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.00  09:28

    « Re: Pre Pallasa.

    Ahoj Pallas.Máš pravdu.To som ja stou čiernou OMEGOu.Ozaj, už si predal Tú tvoju XSARU.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.00  22:57

    « Re: Hladam niekoho, kdo ma skusenosti s

    Čau Dodo2000, a je tá tvoja Omega čierna?? A nechcel si náhodou odo mňa kúpiť žltú Xsaru kupé? Ja len tak, či sa náhodou nepoznáme ! :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.00  20:39

    « Re: OPEL-DIESEL

    Vsetci tu pisu len o benzinoch. Co nikto nema 1,7D-TD? Chcem sa Vas spytat ci sa Vam niekomu nezmenila farba chladiacej kvapaliny?
    Na SK ich jazdi pomerne dost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.00  06:33

    « Hladam niekoho, kdo ma skusenosti s "TUNINGom" auta OPEL OME

    Caute. Hladam niekoho, kdo ma skusenosti s TUNINGom auta OPEL OMEGA B 2.5V6 – 125kW CD. Mam to auto uz 1 rok a zatial som stihol spravit iba toto. Kupil som na auto patlucove elektrony 8.5x17” + pneu. BRIDGESTONE S02 Pole Position 235/45 R17, namontoval som prednu masku + zmuritka “KAMEI”, dal som sportovy filter “K&N”, zadny tlmic vyfuku som dal “REMUS” + dve stredne casti som dal “JETEX” a nechal som auto nacipovat “SUPERCHIP” cize teraz ma auto asi cca. 190PS. Teraz by som chcel to auto nechat znizit pomocou pruzin “VOGTLAND” o cca. 30-35mm. Keby mal niekto zaujem, mozem mu poslat aj foto mojho auta cez e-mail. Ozaj. Ja viem, ze tata stranka je venovana majitelom VECTIER, ale ja som kedysi tiez vlastnil auto OPEL VECTRA 2000 16V rok v. 1991 (to auto, ktore teraz vlastní “ANDY220”). Ked som to auto mal ja, tak bolo upravene nasledovne. Bolo znizene o 60mm (pruziny “H&R”+ tlmice “BILDSTEIN”), komplet vyfuk “REMUS” od zberneho vyfukoveho potrubia, namiesto katalyzatoru som dal iba ruru stym istym priemerom, sportovy filter kuzel “Kit K&N”, sportove sacie potrubie vzduchu “LEXMAUL” (vyborna věc, trochu hlucna), chip “SUPERCHIP” (ale,kde som namontoval to sanie “LEXMAUL”, tak som ho musel vybrat, lebo to nerobilo dobrotu), sportove brzdove kotuce “ATE” s drazkou, sportovy palivovy ventil (vyborna vec), spery na tlmice (prednu + zadnu) a elektrony “O.Z-SUPERTURISMO” rozmer 8x17” + pneu. YOKOHAMA A510 215/40 R17. Bolo to dobře a spolahlive auto, sice trochu tvrde na Bratislavu (poznal som kazdu jamu v Bratislave), nemal som snim ziadne problemy, lebo som ho servisoval len v OPEL servise a priamo u mojho mechanika. To auto malo vykon 185PS a maximalne islo 248km/hod. a malo aj celkom prijatelnu spotrebu. Kde budete mat niekto zaujem, tak Vam mozem poslat aj foto cez e-mail. Este raz bi som Vas prosil, ked ma niekdo skusenosti s upravami “TUNINGom” aut OPEL OMEGA B 2.5V6 CD, nech sa mi prosim ozve na moju e-mailovu adresu – dsedlar@iss.sk. Dakujem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.03.00  21:33

    « Prodám Opel Astra

    Opel Astra 2,0i 16V CDX, r.v. 11/95, naj. 78 tkm, bílá b., 140 ks, max. rychl. 210 km/h, z 0 na 100 km/h 9.0 sec., automat, 2x airbag, klima, palubní počítač,centrální zamek, rádio,15“ litá kola, pneu Eagle F1, 259.000 Kč vč. zimních disků a pneu Eagle Ultra Grip. Máte-li zájem nebo otázky neváhejte zavolat 0603/704544 nebo pište na silhavyr@vs.inext.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.00  11:26

    « Re: Re:jokr

    Sberne potrubi je asi opravdu slaba stranka Oplu.
    Ja mel vadne uz na novem aute Vectra 2.0 16V z vyroby (spatny odlitek-vymeneno v ramci zaruky).
    Psal jsem o tom nize. Jinak tento problem na nove Vectre 2.5 V6 nemam a doufam ze pokud nejaka zavada bude tak se projevi v ramci zaruky. Uvidime.
    Jinak auto jezdi perfektne a jsem zatim navysost spokojen. No ale mam tam zatim cca. 1000km. To je moc brzo na zavery.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.00  12:24

    « Re: Re:jokr

    Diki za ocenenie.K tomu silnejsiemu.Vsetko je to otazka penazi a ucelu na ktory auto vyuzivas.Myslis V6.Ano aj ja by som uvital kultivovany sesvalec co tahne od spodu(a jednym chipom mat hned 220PS).Co sa tyka much tychto motorov.Kamarat ma ho v omege B,odislo mu zberne vyfukove,ale nestazuje sa.Je to prosto o inom ako moj sportovec,ale myslim si ze ten motor bol v A vectrach a po tych rokoch opel vychytal muchy.
    Najdolezitejsie je stastie.Ak rozmyslas o dovoze odporucam hladat a neburane,neukvapit sa.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.00  12:08

    « Re: k problemom

    to Tony-p:Mas problem na tej 2000 s tym volnobehom
    pri studenom motore.To ze motor skoro ma tendenciu zhasnut a potom vyleti na 2000ot a pomaly klesa na cca 1000ot to je nic ine ako stabilazacny zasah motronicu ked klesnu otacky pod
    naprogramovanu min. hranicu "pre nieco".A to nieco moze byt normalne otocenie volantu(servo zatazi),zapnutie vyhrievania okna(alternator zatazi) alebo prudke uvolnenie spojky.Toto su normal priznaky.Vsimli ste si toto je 16V z dost ostrymi vackami,kde je aj dost vysoky volnobeh.
    No a tie nenormalne priciny?Snazim sa to rozlusknut.Kazdu chvilu budem mat digital osciloskop a ked bude cas urobim komplet pin diagnostiku a nie campagnolo vravi ze staci ist do oplu na tech1.Ta ti je na H...vycita a zmaze iba obsah chyboveho registra a zobrazi nejake hodnoty.Podla mna je to zavada v priprave zmesi pri volnobehu.Ono mi to robilo napr.ked som mal odidenu lambda sondu pri teplom motore.
    Neregulovala a klamala pocitac.Otacky spontanne lietali takisto ako tebe.Takze pre to myslim ze je chyba v tvorbe zmesi a nie v zapalovani.Dalsie podozrenie mam na regulator volnobehu(krokovy motor).Pri minus teplotach sa vlivom skondenzovanej vlhkosti pridiera supatko a skuste ho v zime odpojit s neho steker a nenastartujete vobec motor.Ja sa mam problem pohnut so studenym motorom a ked brnknem po plyne tak motor zadusi a trha,total bohata zmes.Dalsia
    eventualita netesnost hadic alebo motora.Tento problem kvari aj inych oplakov na dvojlitroch,ked na to pridem pridem zverejnim,len to nie je hodinova zalezitost ale dnova a clovek musi aj zarabat.
    -TIP na zly ukazovatel chladiacej kvapaliny:V prvom rade ople sa dlho v zime zohrievaju.
    Odporucam v zime dat do pol chladica "papundekel" s kartonu.Co sa tyka samotneho ukazovatela uvedomte si ze ked rucicka sa odlepi od modreho pola teplota je 45, prvy dielik pod devadesiat je uz osemdesiat!Ta stupnica nezacina od nuly!No a dalsia pricina pod termostatom je cidlo ukazovatela nezamenit za cidlo teploty vody pre motronic s modrym dvojpolovym konektorom.Su dva.Vysroubovat ho,okefovat aby mal dobru kostru a prekonzervovat aj kontakt na ktory ide modry kabel.Ak sa nelepsi prekontrolovat cidlo podla Etzolda no a ak blbne aj ukazovatel paliva tak moze byt vadny stbilizator napatia v pristrojovke(vid Etzold).No a k tomu palivomeru.Dost castou pricinou byva opotrebovany alebo zaneseny necistotou potenciometer plavaku,ktoreho cena a demontaz je problem,nie je pristupny s kufra.Musi sa demontovat nadrz co je problem vsetko ide tazko(skorodovane) a spusta hadic a niekdo moze mat z toho hokej.-K servam.Ano aj ja mam problem s tym ople sa toho nezbavia asi.Mam volu a ked idem napr.220 tak sa riadenie prelieva a musim ho pevne drzat v rukach no a pri prejdeni nerovnosti mi v nom hrka.Je to vyroba ZF.Musim s nieco robit vymenim ho za ine.Poznam specialisu na repas, ale cena 7000.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.00  06:10

    « Re: Re:jokr

    Nostalgia - myslíš CD od Ivana Krale? Ale jo, tím jsem chtěl říct něco jako "Klobouk dolů". Také mám pocit, že musím vědět o každém šroubku v autě, ale omezuji se jenom na nutné. Jezdím s Opel Astra 1.4i, je docela v pohodě, ale motor 44kW teda nic moc. Chci ji prodat a koupit něco jako Mondeo nebo právě Vectru. Z pročítání těch různých příspěvků získávém pocit, že motory od roku tak 94 už nejsou "to co bejvalo". Nemám moc čas a ještě se ozvu, jedu do SRN - že bych dotahnul Vectru s nejsilnějším motorem.......ale který to je
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.03.00  23:14

    « Re:jokr

    Vidim ze ti nic nehovori pojem nostalgia.Ja som si mohol z CH doviest lacnu B Vectru naburanu,pozliepat ju,povozit sa na nej a nestratit.Rok som zhanal dvetisicku v takom perfektnom stave.A co potom povies na kamarata blazna od ktoreho som ju kupil,ktoreho nakup vectry v D visiel v 95tom 12000DM,clo 110000,upravy 70000 a plus k tomu znackovy poctivy servis?!Samozrejme ze sa mu v opli smiali ze to stareho auta pcha peniaze.Ja som rad ze som za tie prachy kupil to auto v 100% stave.
    Kamarat majitel strednej firmy v D ma BMW 525i,89
    najazdene 300000,poctivy servis a vzdy hovori sehr gut auto.Nechapes nasu mentalitu.
    Vies preco lpiem tak na tej dvetisicke.Lebo uz nikdy nepojdu nove ople jak stare(emisne limity,spotreba)Ja by som musel vrazit do tuningu ecotecu 2.0 1200DM(ostrejsie vacky) len aby som sa dostal na mojich seriovych 150PS a nehovorim vyssie.To auto ma este aj po tych rokoch stale smrnc a vytriem pekac napr.A8 4.2.To auto ma muchy,len mna to bavy stale sa v nom rypat,zlepsovat.Ja som to uviedol motor nema v dvojlitroch nepreplnanych konkurenciu,vinikajuci podvozok...A nezartuj ze si mam poskladat z novych dielov Vectru.Ja si len udrziavam to co sa oplati udrziavat.Ano moja vectra ma trhovu cenu 150000Sk(pre podrbany 35Sk benzin),ale ver to auto ma dobre meno a su ludia ktory to este vedia ocenit,lenze ja nechcem to auto predat,chapes ma nie?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.03.00  06:29

    « Re: Vectra 2000 A

    A co takhle nechat si poslat od Opla nový díly a postavit si novou Vectru.
    Tomu autu jsi dal hodně, ale kdo to ocení až ho budeš prodávat?
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.03.00  14:17

    « Vectra 2000 A

    Zdravim zo Slovenska vsetkych zanietenych oplakov.
    Som vlastnikom dvetisicky FWD uz druhy rok.Je vyrobena v r.91.Chcel by som sa podelit o skusenosti s touto znackou.
    Motor C20XE mam tuningovany.Sanie Lexmaul,vzduch filter K&N,komplet Remus vykon 183PS(merane na stolici),podvozok -30mm,Eibach pruziny,Spax tlmice,obuta na 7.5x16.Maximalka 245 km/h(ani V6
    bez tuningu nema sancu).
    Tvrdim motor C20XE je motor motorov,nepoznam dvojliter ktory by bol na tej urovni a dodava sa aj do B vectier s inou hlavou,tupsimi vackami a s inym managmentom.Akurat je hlucny,co iste mi potvrdia aj iny majitelia dvolitrov.Na tomto motore je paradox spoteba a vykon(samozrejme ked je motor mechanicky v poriadku a elektronika ok).Moja spotreba mesto 8.5l az 10l podla nohy a mimo mesta pri dodrziavani limitov 6.5 az 7l(140 km/h) no a strop sportova jazda 12l a 183PS!
    Co vy na to majitelia novych ECOTECOV 1.8 a 2.0 s vasimi utlmenymi motormi?
    O podvozku z Calibry hovorim v superlativoch, akurat sa mu nepacia nase derave cesty, ale v Zapadnej Europe je to vynikajuce.Problem je s trakciou a hlavne v zime a este ked sa k tomu prida znizeny podvozok.K tomu vectry v zime?Podla mna by uvitali diferencial zo zvysenou svornostou a apropo ja budem mat lahucku napr.P 205D s dobrym obutim a stvavim sa ze po snehu nemate sancu ani s TC.Pomaha 4WD,ale Opel od toho upustil asi pre poruchovost.
    Vytku na A vectrach si zasluzia brzdy su poddimenzovane.
    Ked mozem porovnat Bckove Vectry s Ackovimi co sa tyka statistiky poruch.V zaciatkoch vyroby boli problemy s prevodovkami a ako citam pretrvavaju dodnes aj pri ovladani lanovodmi.Takisto moja F20
    nie je na tom slavne,tiez jej musim pomoct medziplynom a chyba synchronizacia spiatocky.
    Viem ze su problemy s rozvodovymi kladkami(pretoze su plastove na starej vectre je vsetko poctive kovove).
    Dalej som zaregistroval problemy s riadenim,elek-
    tronikou a elektrikou atd.Som schopny poradit(moja specilizacia autoelektronika),postupne
    zareagujem, mam odbornu literaturu a konzultujem problemy so zamestnacami odborneho servisu.
    Pre ilustraciu svoju vectru som rozobral doslova do sroubicky,proste ostal iba holy skelet,ktory som dal opieskovat,potom opravy hrdzavych mies(by ste sa cudovali kde mate vsade diery po tych deviatich rokoch(zadne lemy,zadny nosnik,predna cast podlahy,vnutorny zadny blatnik)a to moja vectra mala spickovy servis od prveho majitela a nebola nikdy burana.Proste antikorozna ochrana
    pri A vectrach bola velmi slaba.Potom nasledovalo osetrenie specialnymi zakladnymi farbami abrazivnymi nastrekmi a voskami celkove 25kg chemie a znova poskladat.Nastriekat celu karoseriu emailom a znovu peclive poskladat.Stalo ma to 60000,styri mesiace roboty, ale ten pocit.Poviete blazon,ale to auto musi vydrzat dalsie roky.
    Na zaver.Som rad ze som konecne vykopal stranku na internete kde sa stretavaju ludia spolocnej krvnej skupiny.V pripade nejakych dotazov kontaktujte ma na vectra2000@pobox.sk
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  15:02

    « Re: prosim o radu i o nazor

    Vectra v zime. Jezdim na vikendy do Vrchlabi a Spindlu, tudiz zimu znam dobre. (vic jak deset let)
    Jezdil jsem s Vectrou 1.8 16V r.v 98 (Pneu 175/70x14 Barum OR54 Polar), Vectra 2.0 16V Sport (Pneu 195/65x15 OR 60 Polaris) a ted jezdim s V6 2.5 a mam tam taky OR60 195ky)Posledni dve auta maji TC, ale nejak od toho nic necekam a ani se to moc neda. Kdyz vim ze je kluzko tak dam min plynu a je to, na to nepotrebuji TC. Na zmrzlim kopci se to stejne nerozjede. Jinak si na jizdni vlastnosti nemuzu stezovat. Nejlepsi kombinace je zimni guma a hlavne nova s ostrejma hranama. Je to gumama ne autem. Jo kty prevodce rizeni, vim ze je mnenili v zaruce ale tvrdili ze se to stejne bude opakovat, dela mi to i ty V6ce a to je auto vyrobeny v listopadu 99. U audiny v z roku 90 mi ani pri 200 000km rizeni podobny veci nedelalo. Jinak jsou podle me Vectry super auta vzhledem k cene, vybave a spolehlivosti.
    Co mi u Vecter nesedi je vyssi posaz(od roku 98 pry uz je nizzsi ale moc znatelne to neni, o tom vypovida i fakt ze uz se nedavaj tmave pruhy na predni sklo, vyssi postavy koukali do nej), mala zpetna zrcatka (sice pekna ale ne do mesta, ted jsou vetsi ale zase neznatelne) a nic moc razeni.
    U 96 a 97 "bouchal" v nadrzi benzin kdyz ho tam bylo pulka( pri brzdeni a rozjezdu). Od modelu 99 montuji u sedanu na pruzinu (pravou) tlumic aby se viko neodrazilo zpet(kufr). Jo bacha na zpetny zrcatka, zavadis pri couvani do vrat a LEGO je na svete.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  14:37

    « Pozor na autotepas

    Dejte si lidi pozor při přebírání auta v autotepasu ( konkrétně Praha - Řepy). Byl jsem tam jednou a hned mi vyměnili zadní nárazník za horší (poškrábaný). Poznal jsem to až doma při mytí, takže POZOR!!! pořádně zkontrolovat, byla by to škoda. Ahoj
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  12:44

    « Re: prosim o radu i o nazor

    Dekuji za radu, to cvakani v rizeni, to bude asi ono,ale co se tyka odskakanych pneu, tlumice jsou v poradku. V servisu mi rekly, ze je to "moucha vecter" ale moc se mi tomu verit nechce. To sklo jsem dostal odkud to slo, ale porad kdyz pustim vetrak na plno z toho lita, nebo kdyz jedu do zatacky, tak obcas slysim jak se tam nekde presypa. Jeste se zeptam, jsou vsechny vectry tak nemozny na snehu???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.02.00  09:26

    « Re: prosim o radu i o nazor

    Co se cvakani v rizeni tyka nevim presne co ti to dela, ale normalni u vecter je ze pri otaceni volantem to nekdy pusobi jako mala vule a spis nes slysitelne cvaknuti se to projevi drnknutim pres volant do ruky. Je to konstrukcni vec a maj to snad vsechny. Pokusili se to u novejsich verzi odstranit ale dela mi to i u 99ky. Je to neco v prevodce rizeni a nikdo to neodstrani a neni to pry provoz ohrozujici.
    Odskakana guma: snad tlumice?!?
    Sklo odstranis jedine rozebranim a vysipanim, ale zkus predtim vyndat mrizky a strcit tam kam dostanes vysavac.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.02.00  20:17

    « prosim o radu i o nazor

    Mam Vectru z roku 1997 1,6 16,V uplny zaklad. Mam s tim nekolik problemu se kterymy bych potreboval poradit. 1)Po nehode mam sklo ve vetrakach a nevim, jak se ho zbavit. 2) Vzdy mam velmi brzo odskakane pneu na zadni naprave.3)spotreba - at se deje, co se deje porad mam spotrebu 10l. 4) Skoro pravidelne mi po pul roce odchazi cidlo oleje. 5) v rizeni obcas cvaka. Za vase rady predem moc dekuju.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.02.00  08:41

    « Problemy

    Lidičky, díky za dobré rady... zkusím si o víkendu pohrát.... No jinak se mi to * všude tak elektrika... musím to dát do servisu.....
    No jinak vectra je moc fajn auto.. je to správná líma....
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.02.00  14:23

    « Přístrojovka - Vectra B

    Nevíte někdo, jak se leze na osvětlení přístrojovky a ovládání topení u Vectry "B" ? Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.02.00  08:59

    « Re: Problémy

    Ke kontrolkam obecne. Pri zapnuti klicku zapalovani by se mela vetsina kontrolek rozsvitit (vcetne kontrolky rezervy paliva) a, pokud neni nejaky problem, po nastartovani pozhasinat. Takhle se vizualne da pred startem zkontrolovat jestli jsou v poradku zarovky. A to i v pripade, kdy model neni standardne vybaveny Check Control obvodem (ten testuje i obvody vnejsiho osvetleni a dalsi prkotiny). Ja jsem mel problem s kontrolkou ABS a osvetleni pristroju. Po rozebrani palubovky (byla to fuska ale v Petzoldovi to je popsano celkem dobre) nebyl problem ve zpalene zarovce ale v prerusene cesticce na plosnem spoji, kterym jsou pospojovany vsechny indikatory se vstupnima konektorama.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.00  13:24

    « Re: Problémy

    Dival jsem se do Etzolda na termoventil - teplota zacatku otvirani 92 stupnu, konec otvirani 107. Tech 92 asi sedi na konec modreho pole ukazatele - cili stacilo by zjistit, zda se chladic zacne ohrivat drive nez rucicka vleze do modreho pole (potom bude spatny termoventil). Asi se to taky pozna na horsim nabehu topeni v zime. Pri velke zime mi topeni u 1.8 nabiha taky 4-5km ale potom uz se rucicka drzi na konci modreho pole na pracovni teplote okolo 90 stupnu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.01.00  13:48

    « Re: Problémy

    Kontrolku rezervy bych zkontroloval primo na palivometu v nadrzi(pod zadni sedackou). Manuelne das plovak na minimum a mela by se rozsvitit, nekdy to byva zanesene, az pak bych sel do pristrojovky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.01.00  12:54

    « Re: Problémy

    Kdyz je teplota na budiku vetsinou nizka jsou jen dve moznosti - bud ten budik blbe ukazuje nebo je v pytli termoventil. Budik se da zkontrolovat - kdyz to uvaris na miste: sahara ma sepnout v okamziku kdy je na budiku teplota okolo 105 stupnu. Termoventil lze vymontovat a zkontrolovat jeho otevreni varem ve vode v hrnci (teplotu otevreni z hlavy nevim - mohu zjistit z Etzolda). Nejpravdepodobnejsi asi bude vymena termoventilu za novy (lze i svepomocne). Elektrika bude spis zalezitost pro odbornika - muze zlobit regulace napeti alternatoru nebo bude spalena kontrolka rezervy? (sam jsem se nedostal ani ke kontrolce SRS - je tam blby pristup)
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.01.00  06:52

    « Problémy

    Lidi mám Vectru 92 2.0 a mám problémy s tím, že mi
    1. Neukazuje nesvítí rezerva
    2. Při spuštění stěračů se mi otáčkoměr začne neuvěřitelně chovat a ručička skáče nahoru a dolu.
    Je možné že mám něco podupané s elektrikou.
    3. Ukazatel teploty mi i při dlouhé jízde stojí, nebo se dostane max do modrého pole. Jo kdyz tak jezdím v léte po Meste tak je vystoupne ale jinak stoji, nemuze to byt nejaky problem ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.01.00  16:32

    « Vectra 2.0 16V Sport

    V patek mi odesel krokovaci motorek a auto ve volnobehu chcipalo. Odstraneno vymenou v zaruce, jinak by to bylo 4200Kc. Po pul roce v zaruce uz druha zavada!!!! Tesim se na to co prijde po zaruce!! Jinak me nove zazitky: Mam razeni lanovodama, v zime zatuhnou a radi se stim fakt blbe. Asi se prestehuju do Italie na Sicilii.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.01.00  16:52

    « Navrat

    Co se to deje? V zime VECTRY nejezdi? Uz nas presunuli do archivu. To se prece nesmi dopustit! Nebo uz nema nikdo zadny problemy s VECTRAma?
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.01.00  20:46

    « Bez nadpisu

    Zajimalo by mě,jestli nejaká firma vyrábí
    model Opelu Vectra 2(1995+)v meřítku 1/43 nebo
    větší
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.00  12:33

    « Re: Trepani volantu

    Pokud predni naprava nedostala velkou ranu, tak bych to videl na spatnou geometrii. Doporucuji Auto-Papousek v Opletalove ulici, pokud jsi z Prahy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.01.00  10:19

    « Trepani volantu

    V moji Vectre 1.8i rv 1992 se mi od 100km/h zacina trepat volant. Muze to byt jen vyvazenim kol nebo taky necim horsim?? Dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.12.99  11:00

    « Re: ake su vozy Opel (Vectra a V. Caravan)

    Ta spotreba 7,2 u 2.0 16V, to musim jet opravdu s lehkou nohou. Jinak jsem zapomnel na dojmy z ty Astry 1.8 16V. Sedi super, jede jako strelena, spotreba tak 7,5 l a to jsem ji celkem honil. Jediny minus- hodne toci, chtelo by to delsi petku. Jinak skvelej autak, jo a pozaz v ni je daleko lepsi nez ve Vectre a taky se mi nezdala vnitrim prostorem mensi nez Vectra. Ma masivnejsi
    pristrojovku, libi se mi vic nez u Vectra. Proc jsem si vlastne koupil Vectru?? Jo uz vim, u Astry se mi totalne nelibi "*". Moc usekla. Snad jedine Caravan, ale to neni muj duch.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.12.99  10:49

    « Re: ake su vozy Opel (Vectra a V. Caravan)

    Mrzi me tvoje problemy s Oktavkou. Mel jsem za to, ze tyhle autaky jsou uz vychytany a taky motoru 2.0 fandim, protoze ho znam z Audi 80.
    Jeste dotaz, mas tam uz razeni lanovodama? Ja mam tohle razeni v Vectre a krome mrazu, kdy to ztuhne
    je to v pohode, ale audina to neni. Ja mam ted Vectru 2.0 16V a tebe zajima 1.8 16V. Najezdil jsem dost km s Vectrama 1.8 16V. Myslim ten typ pred faceliftem, kde se 1.8 a 2.0 u vectry na prvni pohled nelisily. Dnes vypada 1.8 16V spis jako 1.6 16V. Novej motor 1.8 16v sice neznam z Vectry, ale z nove Astry. Ta ma uz v zakladu TC a zadni kotouce. Moje dojmy z Vectry 1.8 16V jsou hodne pozitivni. Nejvetsi + je za spotrebu, jezdit svizne za 7 l. neni zadny problem. motor taha od cca 2000 ot/min a jde super za plynem az do 6000. V kabine je prijemna zvukova kulisa spise sportovniho razu, ale fakt decentne. S timhle motorem jede v pohode 200km/h.
    Problemy: pridreny zamek u kufru, vadne cidlo venkovniho teplomeru, jinak nic.
    Konstrukcni vady: vysoky posaz ridice, nepomuze ani vyskove staveni sedadla, diky tomu mi prekazel zeleny pruh na hornim okraji skla, ale to uz ta moje nova nastesti nema (pruh), vysokej posaz je tam furt, sice pekny, ale totalne neprakticky zrcatka, ty novy mam sklopny nahoru, ale to je v praxi, kdyz nekde zavadim k nicemu, v lepsim pripade jenom vyskoci z cepu, ale spis se cely rozlame. Starsi typy meli nepresny razeni a navic cela kulisa byla namirena jakoby ke splujezdci. Ta s tema lanovodama je uz rovne a zpatecka se radi vedle 4-ky dozadu. Co se chodu tyce, ma to jeste rezervy, ale je to mnohem lepsi. Dal ma Vectra strasne malo odkladacich mist. Ja mam navic drzaky napoju a ve schrance pred spolujezdecem CD-changer, tim padem mam k dispozici akorat bocni kapsy ve dverich a stredovou konzolu. Jinak konecne vyresili oteviranu kufru, aby se viko nevracelo domontovali tam konecne tlumic, to to trvalo!! Jinak ty pera tam jsou fakt historicky, ale funguje to. Co mne stve jsou ovladace el. oken kolem radici paky-neprakticky. Co se prevodky rizeni tyce, tak o tom jsem tu uz psal, dela to i nova OMEGA. Ten muj Sport prisel na rafcich 6x16 a gumy 205/55x16. Tak jsem je hned vymenil za 7x16, protoze to vypadalo, ze se ty gumy kazdou chvili zujou.
    Zavady na mojem aute: vymena sberneho potrubi, spatny odlitek, ve 200km/h zacaly hucet dvere u spolujezdce, jakoby nekdo otevrel okno, zatim s tim jezdim, protoze to se mi projevilo v lete na dalnici v Itali a od te doby jsem snad 200 nejel.
    Jinak jsem na aute nasel sposty vad laku, laky nejsou u Opelu silna stranka. Jinak je to tichy autak, zatim mi tam nic nevrze, neklepe, neboucha a to mam sportovni (dost tvrdej) podvozek. Celkove je ta nova Vectra robustnejsi nez ty starsi B-cka. Spotreba 8-9l. Mimo mesto 7,2l.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.12.99  17:03

    « ake su vozy Opel (Vectra a V. Caravan)

    Zdravim Vas vsetkych - aby som sa trochu uviedol, tak zvacsa som sa bavil v rubrikach Skoda, co suvisi s mojou nedavnou (jul 99) kupou Oct. Combi 2.0 - ako moc som sa na to auto tesil, tak velmi som sklamany - stale nejaky problem (uz som o tom pisal v rubrike Oct.-konstr. vady) a tak coraz viac rozmyslam zbavit sa Skodovky uz nadobro (este uvidime). Preto sa chcem spytat stastnych majitelov Oplov Vectra, ake su ich dojmy z tychto aut, vyskytujuce sa chyby, hlucnost, spotreba motorov (asi 1.8), krut. moment a jeho priebeh a vsetko, co vas este napadne a budete mat chut mi o tom napisat - a hlavne - ci by ste si opat kupili Vectru.
    Caute a stastny novy rok vsetkym, hlavne vela zdravia vam a vasim rodinam.
    Grandson.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.12.99  09:14

    « Re: Vectra 2000 16V

    Vim, ze problem ktery mas je dost protivnej. Zkuz zajet do servisu Opel(doporucuji SRBA Servis Reporyje, technik pan Černy), jsou tam fakt dobry a jestli ti pomoci diagnostiky TECH nepomuzou oni, tak pak uz asi nikdo. Tydle motory jsou fakt relativne zavisly na spouste cidel a podobnejch serepeticek, nechci snizovat tvoji zrucnost, ale asi to sam neodstranis. Na tvem miste bych tam urcite zajel a investoval do toho nejakou petku.
    Uvidis co Ti tam reknou. Jinak drzim palce!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.12.99  21:30

    « Re: Vectra 2000 16V

    Jeste bych se jednou vratil k memu dotazu z 8.12.99 campagnolo a rychliku- diky za tip. bohuzel potenciometr v sani nemam- je tam snimac hmotnostniho mnozstvi vzduchu(jakysi odporovy dratek). Nejvetsi problem je, ze cely rok nekde jezdim(delam externe) a ted o svatcich mam cas na opicky. To auto ma svoje mouchy, to beru. Mne to stve z toho principu, ze na to nemuzu prijit! Abych to jeste upresnil- asi takhle- normalne vsechno jede, cas od casu(pri volnobehu i pri jizde si sam prida asi na 2000, kde drzi a po nekolika vterinach se velice pomalu vrati do volnobehu.
    Jinak preju vsem vesely vanoce a kam jedete, dojedte vzdy v pohode! Tony-P
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.12.99  14:55

    « Vectra 2.0 16V SPORT 99

    Mam tenhle autak od kvetna, myslel jsem, ze se zbavim v novem modelu obcasneho preskoceni v prevodce volantu(pri vetsim otaceni volantem).
    Je to furt stejny jako predtim.Mam tam zatim 11000km a sezralo to uz 2litry oleje, sila.
    Spotreba byla zpocatku tak 10-11l..Ted je to tak
    8,5l. V lete ale porad klima a v zime vyhrivany sedacky, to asi taky neco veme. Ma to sportobni podvozek a sedacky (v kuzi) a dost to hopsa, ale sedi. Mate ji nekdo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.99  17:56

    « Re: Vectra 2000 16V

    moh by to delat poteciometr skrtici klapky treba...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.12.99  11:22

    « Re: Vectra 2000 16V

    Stejnej problem jsem mel na audine, kolega ho ma na Mondeu. Zkouseli jsme toho dost. Jemu dokonce menili vstrikovaci trysky a spoustu cidel. Mne menili Lambdu, cistili cidlo scimace otacek, ruzna teplotni cidla a vysledek skoro zadnej.
    Proste nastartujes motor ,chvili se dusi v oblasti 300 ot/min a pak skoci nekam do 2000. Kdyz se auto trochu ohreje tak je to v normalu. Kazdej tvrdi neco jineho. Asi je to starim.
    Rada: Kup novej autak, nebo si toho nevsimej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.99  23:56

    « Vectra 2000 16V

    Mam otazku pro ty, co si mysli, ze neco vi o motoru 2.0 16V. Ve dnech, jako tyto(chladne pocasi) kolisaji volnobezne otacky motoru, obcas si sam prida na 2000, kdyz jedu, tak otacky od 2000 dolu padaji hodne pomalu(teprve asi po 1 vterine) Vsechno jsem prolezl, dost toho i vymenil, ale porad jsem nic nenasel. Cely leto bylo vsechno OK, zacalo to znova zase asi pred mesicem. Jinak vykon i spotreba jsou v normalu. da mi prosim, nekdo nejaky tip do ceho jit? Diky Tony.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.12.99  17:07

    « Re: Jak jezdit s Vectrou 1.8i 8V

    Ten "ari tamminen" na WEBu mě moc potěąil - doplnil tam totiľ údaje o převodových poměrech - normální a sportovní převodovku. Takľe jsem si konečně ověřil, ze můj vůz má sportovní převodovku (proto točí ve 130km 3810rpm). Pro normální převodovku u 1.8 budou obrátky ve 130km niľąí - podle mých výpočtů asi 3040rpm pro gumy 195/65R15, pro menąí 175/70R14 trochu víc - asi 3200rpm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  18:18

    « Re: Vectra 1.8i 8V a WWW stranky

    Ta druha stranka je ari tamminen vectra
    a ari tamminen cars
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  18:16

    « Re: Vectra 1.8i 8V a WWW stranky

    Znam nekolik zajimavych stranek o starsi Vectre, nektere jsem uz uvadel tak je zopakuji: popis ojete Vectry A velmi pekna stranka fandy v anglictine je . Take je tam titulni strana s hezkymi fotkami .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  17:42

    « Re: Jak jezdit s Vectrou 1.8i 8V

    Jezdim taky 1.8 8V rocnik 95, ted v zime spis kratsi trasy (do 10km) po meste a posledni spotreba mi vysla 9/100. Snazim se ale po meste moc neakcelerovat a pouzivam s oblibou neutral. Pneu mam zatim letni 195/60 15'. Co se tyce optimalniho rezimu motoru - nabyl jsem dojmu, ze nejuspornejsi to je do 3000rpm (to dokaze jet s malym plynem na ctyrku i pod 7/100 - to me ale nebavi). Navic mam pocit, ze 1.8 obratky pod 2500 moc nechutnaji, takze se snazim jezdit spis mezi 2500-3500. Co me mrzi je dlouha petka - ve 130km mi toci uz 3800 coz se projevi, ze spotrebu nelze stlacit pod 8/100. Dalnici jezdim 130 do kopce 160 z kopce a spotreba byva tak 8,1. Presne hodnoty okamzite spotreby ale neznam - nemam computer. Mozna by poradil nekdo kdo ho ma...
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.12.99  12:43

    « Jak jezdit s Vectrou 1.8i

    Mam Vectru 1.8i rv 1992. Koupeno v rijnu 1999. Udajen ma toto auto brat 7,6 l/km. Ted v zime mi to bere 10 l mimo mesto. Je to v poradku? Jak mam s timto autem jezdit tak, aby byla spotreba co nejmensi? Jak velky vliv maji na spotrebu zimni gumy. Dik za jakoukoliv radu k provozu tohoto auta.
    P.S. Neznate nejakou www stranku fandu tohoto auta?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.99  21:03

    « Re: Rez na podbězích ( zadní blatníky)

    Upřesňuji informaci od kielara a díky za ni.
    Firma, která prodává lemy zadních blatníků se jmenuje:
    Aleš Novák - AUTO materiál, ul. Rudná, Ostrava Vítkovice, 703 00.
    Telefon/Fax: 069/6615600
    Cena jednoho lemu je 365,85 Kč včetně DPH.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.99  20:57

    « Re: Všeobecně

    Také jsem měl velkou spotřebu oleje způsobenou jeho únikem a po výměně těsnění olejové vany byl problém odstraněn.
    K odkódování autorádia jsem objevil inzerát, který nabízí odkódování rádií různých značek - telefon 0602/837 729 a je z Jablonce nad Nisou. Mohl by třeba poradit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.11.99  11:12

    « Všeobecně

    SPOTREBA OLEJE
    ----------------
    U 92r. 2.0i na 11 tis. km 1 litr oleje spotreba
    RADIO
    --------
    Mam podobny problem, vypnul jsem baterku a ted chce kod, ten znam ale nevim jak ho potvrdit a ulozit tak aby mi radio hralo. Mam original radio GRUNDIG myslim 803, nevim jiste. Prosim o radu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.11.99  15:05

    « Re: Mně to furt netopí

    Švagr kamaráda měl ten samý problém u Omegy a pomohla až výměna za nový díl tělesa výměníku topení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.11.99  15:01

    « Re: Prosba

    Podle schematu v knížce "Jak na to" se pravděpodobně jedná o "Vypínač svorkové ochrany".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.11.99  08:37

    « Re: zpetne zrcatko

    O jedne moznosti bych vedel. Absolvoval jsem totiz vymenu obou zrcatek v elektrice. Nejakemu dobrackemu slusnakovi totiz zrejme vadily a tak mi je urval a vedle auta rozslapal.
    Koupil jsem je u Bennett Cars (p.Konvalinka) za 1800,-/kus v Libeznicich, mobil:0602-307573,(nebo 0602-206376). Jinak tam ma vsechno na OPLY.
    I kdyz to neni u Olomouce ale u Prahy, da se to poslat na dobirku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.11.99  10:03

    « zpetne zrcatko

    Nevite nekdo, kde se da nekde v okoli Prerova, Olomouce nebo Zlina sehnat levne elektricky ovladane a vyhrivane leve zpetne zrcatko [cerny plast] na Vectru A 2.0i r.v. 1990? U Opla stoji nove kolem 4.500,-, ale chci zkusit nejdriv nejake bazary apod. Diky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.11.99  09:40

    « Spotreba oleje

    Tak jsem nedavno absolvoval vymenu oleje a zjisttil jsem, ze ta 1.8 z r.1995 spotrebovala 1l oleje na asi 9tis km (casto jsem jezdil dost nalozeny po horach). Stejne se mi to zda dost. Napiste jak jste na tom vy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.99  09:09

    « Re: Autoradio OPEL

    Jando, diky za nabidku. Pokud by ti nedalo moc prace to oskenovat a poslat tak muzes na [odkaz]
    Co se tyka tveho radia v supliku. Neprestalo nahodou hrat po odpojeni akumulatoru? A jelikoz nemas navod na zavedeni originalniho kodu uvedeneho na zminovane, take chybejici, kodovaci karte, radio nelze zprovoznit? Tak nejak se to radio totiz ma chovat pokud odpojis napajeni.
    Pokud nekdo neco vite o moznosti odkodovani, neba mate navod, ozvete se mi. Je mi ho lito, hraje perfektne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.11.99  23:23

    « Prosba

    Zdravíčko, nemáte někdo v češtině takovou tu malou knížečku, co se dává k autu (prakticky návod k použití)? Mám Vectru 2.0GT z roku 91, a mj. je tam kousek vedle elekt. otvírání oken takový jeden kulatý camprdlík, a nevím na co je. Kdybyste někdo měli, ozvěte se prosím sem, nebo na 0602804695, rostislav.burian@telecom.cz.
    Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.11.99  20:53

    « Re: Autoradio OPEL

    To autoradio sme mely v aute, nevim jakou kartu mas na mysli, ale ja tam zadsnou kartu nemel a nemam. Mimochodem to radio mi lezi ted doma v supliku, ptz. prestalo hrat. Je uplne mrtve, ale zvuk melo dobry. Muzu kdyztak poslat zapojeni zadni patice majlem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.11.99  10:36

    « Re: Autoradio OPEL

    Sorry to radio je OPEL SC 303 (4.predvolby VKV a MV, tlacitka AS, VF a vyhledavani stanic, autorevers kazetak)
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.99  14:43

    « Autoradio OPEL

    Nema nekdo originalni navod k pouziti autoradia OPEL myslim SC 803 (kodovane, tatranka). Auto jsem dostal bez nej a dokonce bez karty z kodem. Ani nevim jak se tam ten kod zadava a dalsi funkce. V pripade ze by mi odesel akumulator tak to bude treba asi nejak odkodovat. Ma s tim nekdo z Vas zkusenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.99  14:35

    « Re: Rez na podbězích ( zadní blatníky)

    Rezave (az shnile) blatnikove limce mne trapily asi rok. Snazil jsem se to odstarnovat a lepit pyskyrici, strikat ruznymi svinstvy ale vsechno stalo za houby. Jinak byl cely blatnik OK.
    Dostal jsem tip od kolegy, ze se da urcite koupit prave jen ty batnikove lemy, stare odstrihnout a nove navarit. Poptal jsem se v Auto RALL (v Ostrave) kde se daji koupit nejkritictejsi nahradni dily na ruzne typy aut z druhovyroby (myslim, ze tam byl vyrobce EUROPART). Jeden stoji 360,- a zasahuje od zadniho konce podbehu (pod naraznikem) az na prah (asi 10cm). To je to prave reseni. Nakonec se podbehy vystrikaly tim cernym gumoasfaltem a blatniky nove strikly. Kdyz je klempir aspon trosku sikovny, tak to vypada jako original. Mozna by jeste chtelo nechat mezi podbehem a lemem sirsi sterbinu at se tam nedrzi vlhko. To je asi to nejkritictejsi misto. Kazdopadne doporucuju jeste z kufru voskem (hadickou) vystrikat vsechny skviry nad podbehem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.11.99  14:55

    « Mně to furt netopí

    až najedu fakt těch 7 km či 10 nebo pořádně zahřeji motor, potom mi to topí, ale ráno jezdím do práce asi 5 km a ve finále mi to začne foukat vlažný vzduch. Je to na ........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.99  21:36

    « Re: Topení ještě jednou

    Na dalnici Linec Salzburg 130 - 150, přes města 50 a na ostatních silnících 90 - 110. Takže jsme se tak trochu snažili dodržovat rychlost. Když jsem jel tuto trasu sám, jel jsem rychleji, ale měl jsem průměr 7 l/100.
    Hlídal jsem Astru, která jela za mnou ve zpětném zrcátku a jak má vyvedenou parabolu světlometu až nahoru ke kapotě docela se tam při úrčitém úhlu odráží slunce a pěkně oslňuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.99  17:43

    « Re: Topení ještě jednou

    to Medved >
    Mozes uviest akou rychlostou ste isli vacsinu cesty ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.99  22:18

    « Re: Topení ještě jednou

    Zaměřil jsem se na trochu přesné měření. V době výjezdu bylo 9,5 °C uvnitř auta i vně. Topení jsem nastavil na poloviční hodnotu. Teplý vzduch začal proudit po ujetí 2 kilometrů v městském provozu a časově to trvalo asi 3 – 4 minuty a ukazatel teploty motoru byl ještě na modré rysce.
    Malé porovnání spotřeby. Švagr si letos v lednu koupil novou Astru s motorem 1,6. Na společné dovolené, při které byl podniknut výlet z Českého Krumlova do Salzburgu měl s touto Astrou průměr 6,2 l/100 km a stará Vectra s motorem 2,0 si řekla o 6,4 l/100 km. Jasně ale vedl na kratších cestách a při ježdění po městě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.99  07:36

    « Re: Topení jeątě jednou

    Vcera vecer mi to trvalo asi 3km. Pokud se dobre pamatuji tak u Fiata UNO 1.5 to bylo podobne nebo spis horsi. Ohrat to driv nez za 3km by znamenalo strasne to turovat coz studenemu motoru dost skodi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.10.99  23:28

    « Re: Topení ještě jednou

    Teď jsem pár dní nejezdil, ale v pátek 22.10. a sobotu 23.10. to přeměřím jak dloho to bude trvat a potom poreferuji
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.99  09:19

    « Topení ještě jednou

    Za jak dlouho vám Vectra začne v tomto počasí topit nebo alespoň foukat vlažný vzduch. myslím tím ráno po startu.
    Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.99  20:59

    « Re: Rez na podbězích ( zadní blatníky)

    Mám Vectru rok výroby 1991 a též jsem jednou nechával opravovat lak na obou zadních blatnících, na jedné straně mě dával lakýrník nový kus plechu. Jak to tak vypadá na jaře mne to čeká i s druhou stranou. Jinak je auto OK, kromě těchto míst.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.99  13:56

    « Re: topeni

    Díky za pomoc. Co se týče toho topení od začátku mám s tím problémy. Spravoval jsem si to sám. Měl jsem přetrhnuté lanko a tak jsem koupil nové a namontoval. Jede dobře. Topí to ale fakt až po dlouhé jízdě. Takže asi to bude někde ucpané nebo nevím. Zkusím zajet ještě do Opla, snad mi tam poradí. Jinak na tu kapalinu se též podívám. Chystám se na zimu. Musím vystříkat jak dutiny tak i spodek. Kolik to tak stojí ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.99  08:17

    « Re: topeni

    Etzold uvadi u spatneho topeni dve moznosti - bud malo kapaliny v okruhu (vzduch ve vymeniku) nebo poskozena regulace teploty (zasekle ovladani - regulace by mela jit ztuha).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.10.99  09:43

    « Re: topeni

    Ani s topenim problemy nemam - zkusim se podivat do Etzolda. Spis me prekvapuje mnozstvi bordelu ze stromu co se dostava do pruduchu - asi se nekdy podivam dovnitr.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.10.99  09:38

    « Re: Rez na podbězích ( zadní blatníky)

    Problemy se rzi nemam. U rocniku 95 by to bylo dost brzo. Ale vidivam v ulici stat Vectru 2.0 rocnik tak 91 a te taky dost koroduji zadni blatniky. Takze u starsich rocniku to asi neni vzacnost. Jsem docela zvedav jak na tom budou ty novejsi rocniky za par let. Podle reci by to melo byt lepsi. Kazdopadne jsem si v lete preventivne vystrikal vsechny podbehy a pristupne dutiny voskem Motip. Trochu me prekvapuje mnozstvi vody vytekajici ze dveri po delsim stani za destu - neni to vadne okeni tesneni? Asi ty dvere taky nekdy vystrikam...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.10.99  07:19

    « Spíte ?

    Lidi copak ty vaše Vectry nemaj problémy ?
    Já mám velký problém s topením. Jak vám topí vectra ? Teplo fouká až po 3 km a to jenom takové polovlažné. Nevím jestli to není závada ?
    Na delší trasu jsem topení ještě nezkoušel. ALe po 10 km už topí a fouká teplo, né však moc teplo jako u Felcky ?,
    pomoc ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.09.99  14:50

    « Bez nadpisu

    Mate nekdo zkusenosti se spotrebou 2.5 v6? Uvazuju o koupi dik....
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.09.99  18:46

    « Rez na podbězích ( zadní blatníky)

    Lidi taky máte zkušenosti se rzí na zadních blatnících ? Je to šílené sotva to ošmirglujete a nastříkáte už to zase chytá korozi. Nedávno jsem našel i korozi v kufru u pravého blatníku. No jestli to půjde dál tak budu s tou moji 92 za dva roky hotový....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.09.99  08:30

    « Re: lambda u Vectry 1.6

    Mozna ze problem vybec neni v lambde - stalo by za to zkontrolovat podtlakovou regulaci prisavani tepleho vzduchu (Etzold o tom pise, ze se to obcas mechanicky zadira - potom jsou problemy s volnobehem po nastartovani). Navic problemy s cidly (i lambdou) by melo jit odhalit vyvolanim chyboveho registru pocitace (popis i kody - viz.Etzold).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.99  09:00

    « Re: Kniha

    Tu knizku mam taky doma a na lecos se mi uz hodila. Jen mam pocit, ze to neni zpracovane do ukonceni vyroby. Mam Vectru 1.8 z modelove rady 94-95 a v knize uplne chybi napr. popis automatickeho napinani rozvodaku (rozvodak je veden jinak nez u starsich rocniku). Stejne tak tam chybi informace o imobilizeru (do 94 se asi nemontoval). Z toho soudim, ze ta kniha je zpracovana sice pekne ale asi tak do 1993.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.09.99  10:10

    « Kniha


    Ta kniha je super, ale chybí tam některé informace, které najdeš normálně v manuálu tvého auta. S tou knihou jsem se naučil opravovat běžné věci sám a tím dost ušetřím.
    DOPORUČUJI.. myslím že stojí 599 kč
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.99  23:13

    « Re: Calibra

    V prodeji je dobra knizka JAK NA TO ? OPEL VECTRA + OPEL CALIBRA.Autor H.R.ETZOLD,nakladatelství KOPP Šumavská 3, 370 01 Ceske Budejovice , tel/fax 038 60243. Je v ni dost .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.99  16:09

    « Re: lambda u Vectry 1.6

    Sonda bola menená v odbornom servise Opel, takže tam musím znovu ísť. Vďaka za odpoveď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.09.99  14:59

    « Re: lambda u Vectry 1.6

    U otazky mi chybi komentar, zda tu sondu menil servis nebo Ty sam. Pokud servis tak by mel rucit za provedenou praci a zavadu sam odstranit. Pokud je to vlastni vymena - otazka je, zda byla sonda opravdu nova a odpovidajiciho typu. Nejdulezitejsi ovsem bude, zda se zavada vyskytla opravdu az po vymene lambdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.09.99  22:42

    « Re: k Vectre 1,6i

    Mám podobnú Vectru, rok výroby 1990 a je na nej nabehaných cez 155000 km. Priemerná spotreba mi vychádza okolo 6 litrov. V poslednej dobe po vymene lambda sondy mi po naštartovaní buď chcípne alebo motor sa dostane do vyšších otáčok
    (otáčkomer nemám) a po kratkej jazde a zahriatí už ide perfektne. Podadite mi čo s tým môže byť?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…