Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

• « 00 Reagovat !

foto

27.11.00  15:45

« Re: Problemek s Tigrou

Hmm na tacháku je 85000 km, prohlídku to mělo v 70000 další by měla být v 90000. Já jsem spíš myslel jestli to nemůže být nějaká kravina (třeba svíčky? že by to jelo chvílema jen na 3válce??) Ale jsem totální laik tak možná plácám blbosti...
  • « 00 Reagovat !

foto

27.11.00  13:14

« Re: Problemek s Tigrou

A co pravidelna prehliadka ? Tak napriklad vymena sviecok, palivoveho filtra ..... patrilo by sa na ten pocet kilometrov ktore mas na tachometri .? Inak suhlasim s technikmi, ze ked to ide normalne tak asi fakt nic nezistia, ale ak RJ zaznamenala nejaku zavadu tak v chybovom registry by to malo ostat (po 10 nastartovaniach sa maze ?? - neviem presne)
  • 00 Reagovat !

foto

27.11.00  11:27

« Problemek s Tigrou

Mohl by mi prosím někdo poradit. Posledni dobou se mi stava, že po sešlápnutí plynu se tak 3-4 vteřiny nic neděje a pak teprve auto akceleruje. Bohužel to dělá jen někdy (tak 3 pokusy z 10). V servisu mi na férovku řekli že pokud to nedělá pravidelně tak nejspíš nic nenajdou.
  • « 00 Reagovat !

foto

17.11.00  16:10

« Re: Vectra a 91 1.8 automat

Urcite napis do rubriky AUTOCOMPLEX Michalovi a ten ti povie co presne mozes cakat od toho tuningu. A do Brna to nieje az tak daleko.
  • « 00 Reagovat !

foto

17.11.00  15:14

poznate niekto chp tuning?kolko to stoji a ci v blizkosti baje nieco take
    a do kolko ps sa da ist z 1.8 90Ps???
  • « 00 Reagovat !

foto

16.11.00  14:03

« Re: Kontrolka brzd u Tigry

Hmm, tak to je dobre info, mozno sa to niekedy hodi. Trochu ma zaraza V mistnim servisu Opel nic nezjistili. Ako mohli pustit to auto zo servisu bez opravenia chyby ??? Tak isto ako ty mohli prist na to aj oni.
  • « 00 Reagovat !

foto

16.11.00  13:55

Aj nabuduce :-)))
  • « 00 Reagovat !

foto

15.11.00  12:35