Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

  • « 00 Reagovat !

    foto IJK

    IJK 24.06.06  15:37

    « Re: Zkušenosti po upgrade B -> C

    Jen páčky blinkrů hodnotím jako
    a) pokus o sebevraždu automobilky
    b) dobrý pokus, ale ve výsledku nedodělek, který přináší trochu stresu v provozu navíc.

    Vidíš, mně to sice taky trvalo skoro měsíc, než jsem to zažil, ale na joystick místo blinkru jsem si velmi zvykl a už bych neměnil zpátky. Třeba trojblik na přeřazování z pruhu do pruhu je ideální, rozdíl v stlačení trojblik/trvalý blik je naučitelný, nastavení intervalu stěračů apod mi taky sedí líp u páčky bez aretace, nepochybně bude mecanikcky spolehlivější.
    A taky nehrozí, že necháš blinkry zapnuté a po následném nastartování hobluješ suchý sklo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.06.06  12:54

    « NCDR

    Zdravim, mel sem Zafiru s NCDR 1100 a co se map tyce, muzu doporucit p. Javorskeho v Ostrave. www.javorsky.cz Velmi ochotny, evidentne se vyzna. Sehnal mi NCDR 1100 - auto bylo dovezeno bez navigace a taky pak sehnal mapu, ktera je pro NCDR 1100. Bohuzel pokryti CR je dost chabe, nicmene smerem "na zapad" uz se to da pouzivat 100%.
    Ted mi shani mapu pro NCDR 2015 do Vectry tak sem zvedavy. Je uzasne ze cesky Opel (at uz v Praze nebo v Ostrave...) ma co se navigaci tyce znalosti houpaveho kone - podle jejich "rad" bych dodnes s navigaci nefungoval. Argumentuji to tim ze u nas se neprodavaji ale myslim ze todle je pekna blbost vzhledem k mnozstvi dovezenych. No, jejich problem...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.12.05  16:42

    « Bez nadpisu

    Pro toto zarizeni zadna CZ varianta nebyla, pouze SRN a nektere zapadni zeme. Mozna se ale pletu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.12.05  11:36

    « Navigace NCDR 1100

    Našel jsem starší příspěvek ve fóru cafe.auto.cz na téma navigace typu NCDR 1100.
    Rád bych Vás poprosil, pokud máte někdo manuál k tomuto zařízení v češtině, zda by jste mně jej neposkytl. Taky by mně zajímalo jak se dají opatřit navigační CD.
    Děkuji za odpověď
    Mira
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.06.04  11:07

    « Vyblikani ECU GM Vectra B 1.6 16v

    Jedna se o ECU GM-Multec,propojil jsem piny 5-6 a zapnul zapalovani,led zacala vycitat regist zavad,1xBlik_4xBlik,to jsem chapal jako chybu 14 (coolant temp senzor),ale to mohla byt zavada zapricinena mnou,nedavno jsem ho odpojoval,ale pak divny kod,ktery v seznamu od GM nemam 10xBlik_5xBlik,coz chapu jako 105,pote se registr opakoval 14,105,neporadili by jste me prosim o co jde nebo jsem nezapnul vsechny moznkove zavity ? ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.04  09:38

    « Re: Re: Vectra 2.0 DTI - startovani

    A k AutoESA, pročs u nich kupoval, když jsou to *? Zatajili to blbý startování?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.04  09:34

    « Re: Re: Vectra 2.0 DTI - startovani

    Kdysi jsem dostal tady nebo na jiným fóru doporučení na nějaký neznačkový (?) Opel servis do Říčan u Prahy, zatím jsem ho nepotřeboval, ale mám uložený číslo, je to 204-660977, nevím jestli to ještě platí, ale zkusit to můžeš ;o)
    Jinak u Srby v Modřanech jsem byl zatím spokojenej, zdá se mi, že vcelku věděj, co dělaj a jsou i ochotní. Ale třeba je to tím, že auto mám od nich, nebo jsem jim zrovna sympatickej. Kdo ví. ;o))
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.06.04  08:25

    « Re: Vectra 2.0 DTI - startovani

    1) netusim. hlavne nevim jak to zjistit. Je to Srba v Modranech. Mozna zkusit jit jeste jinam...
    2) mela 99tis. KM, r.v. 2000, 279 000,-KC. Auto po prohlidce v servisu pry OK (az na nejaky ty drobnosti). Jinak kupoval jsem v AutoESA a jsou to pekny zm :*) di
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.06.04  22:00

    « Re: Vectra 2.0 DTI - startovani

    jo a jestli to to nevadí, tak jaký byl kup, kolik má vectra km, r.v. a koliks za ni dal?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.06.04  21:59

    « Re: Vectra 2.0 DTI - startovani

    Nemohlo by to být zavzdušňováním palivového systému? Nějaká prasklinka či netěsnost, asi ne moc, to bys nenastartoval, ale jen tak trochu ... kterého Srbu jsi zkoušel?
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.06.04  16:08

    « Vectra 2.0 DTI - startovani

    ahoj,
    koupil jsem asi pred mesicem vectru (viz. predmet). vzdy necham li ji dele stat, je problem se startovanim. obcas chytne, potom ihned chcipne, nebo se alespon tvari na chcipnuti, jednou jsem si vsiml ze hned po startu dost kouri. nemam zkusenosti s dieselem a netusim jak se ma chovat normalne. bohuzel jsem ji nenechal nikdy stat delsi dobu (2 a vice dnu) ani jsem zatim nevypozoroval vliv teploty. V Srba servisu uz mi 2x rekli, ze zadny problem nenalezli.
    nemate nekdo prosim zkusenost?
    diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.04  09:16

    « Bez nadpisu

    Silentblocky ulozeni budou vybehany. Dela to kdyz ma auto najeto pres 250000km, nebo se s autem zachazelo tvrde.
  • 00 Reagovat !

    foto krakatit

    krakatit 22.05.04  10:32

    « Problém OMEGA MV6

    mám takový problémek, možná ste se s ním už někdo setkal - mám Omegu MV6 s diferenciálem (asi se zvýšenou svorností) a při rozjezdu z místa při zatočeném volantu do rejdu a současném přidáním plynu se ze zadní nápravu ozývá takové drhnutí, při srovnání volantu to neděla a při rychlejší jízdě do zatáčky (asi nad 40km) to taky nedělá... co by to mohlo být? Oleje v diferáku je dostatek... někdo mi říkal, že to je už starým diferákem a někdo zase, že to je nějaká vůle na ramenech zadní nápravy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.04  13:52

    « Re: Re:

    Volím Autotepas na Kladně. Sice nejsou přímo po ruce, ale ta cesta tam se mi zatím vyplatila. Ovšem nevím, jestli člověka pustí na dílnu, já se jich neptal...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.04  12:13

    « Re:

    pokud ti v servisu tvrdí, že tě nemůžou pustit na dílnu, tak bych utíkal rychle pryč. Navíc si tak trochu vymýšlejí, protože ty jako zákazník máš právo být na dílně. Samozřejmě, že na vlastní nebezpečí. Tom B.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.05.04  10:15

    « Bez nadpisu

    Mas nejaky lepsi tip, kam to teda dat? Vraj ma do dilny pustit nemozu, tak neviem, vzdycky mam lepsi pocit ked sa mozerm mechanikovi opzriet na ruky co robi!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.04  23:20

    « Re: servis v prahe

    Tam skvěle zgenerálkovali Omegu mýmu daňovýmu poradci >:D
    Za 90 tisíc korun to pak mělo spotřebu oleje litr na 200 km a k závěru tam už lil M6 AD ze sudu.
    Pak šla do bazaru a možná se s ní někdo trápí dodnes...Asi to bude fakt milej servis ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.04  11:11

    « servis v prahe

    zatial som si vybral Auto Steiger v Prahe 10, boli vcelku mili cez telefon
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.05.04  11:58

    « servis pre Opel v Prahe

    Viete mi odporucit vhodny servis pre omegu v prahe (najidealnejsie v okoli Dejvic) . Potreboval by som dat vymenit predny spodny zaves a opravit brzdy(Po vymene dosticiek to na brzde ukazuje lava 230 prava 310). Diky
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.05.04  16:54

    « Bez nadpisu

    Bud tam musis najit v nastavovacim MENU - EINSTELUNG a pak SPRACHE a zvolit anglinu, pokud to takto nejde, pak musis do Opla na TECH.
    Do menu se dostanes pres volant koleckem, nebo tim velkym otocnym cudlem na radiu (zmacknutim). Doufam, ze nejsem na mile daleko od pravdy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.05.04  13:28

    « SIEMENS NCDR 1100

    Mam prosbu jestli nahodou nekdo nema manual nebo vi o neco vic o ovladani navigacniho systemu SIEMENS NCDR 1100. Prave jsem se stal majitelem VECTRY B 2.2 r2001 a bohuzel tam nebyl navod. Navic zobrazuje vsechny informace v nemcine, nevite nahodou nekdo jak prepnout do anglictiny? Budu vdecny za jakekoli info - muj mail F-4.seznam.cz.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.05.04  15:10

    « Bez nadpisu

    No yo, ye to tak! Informace jsou na [odkaz] jedná se o "předehřívač" Eber.., který mají některé typy dieselů (nejen Oply) od výroby pod kapotou, aby řidič a motor při ranní cestě z vrchoviny do města při minus 20 nezcepeněli mrazem (do motoru pak jemusí jít dost nafty a netopí to).
    Cena za komplet pak není 80litrů ale např. jen 15k. Pozor jen na to, že v materiálech Eber jsou uvedena auta jen jako značka/typ. Není tam vztah k jednotlivým verzím a motorům - myslím si, že prodejci a lidi v servisech, které Eber dělají mají v hlavě trochu chaos a nejsou schopni bez dotazu v Německa dát přímou odpověď na otázku "zda právě to moje auto je možné dovybavit".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.04  20:01

    « Re: Zkušenosti po upgrade B -> C

    2yo:
    Fuckt? :shock: Nebo je to zas nějakej džouk, kterej jsem nepochopil? Vysvětli prosím blíže ten háček a způsob resuscitace.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.04  15:36

    « Zkušenosti po upgrade B -> C

    to TomTom: To, že je ve Vectře nezávislé topení, jenom není oživené je vcelku pravda, v následujících dnech si jej chci nechat zprovoznit (věc má pochopitelně drobný háček :-) ).Byl to taky jeden z důvodů, proč jsem koncem minulého roku objednal po třech letech s Vectrou zase tenhle příjemný vozík.
    Zkušenosti z dvou měsíců provozu C po upgrade z B: perfektní ve všech ohledech, nic jiného jsem ani nečekal. Jen páčky blinkrů hodnotím jako
    a) pokus o sebevraždu automobilky
    b) dobrý pokus, ale ve výsledku nedodělek, který přináší trochu stresu v provozu navíc.
    Rád si přečtu další názory...
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.04.04  10:34

    « Bez nadpisu

    At premyslim jak premyslim, nenapada me nic jineho, nez ze jsi hodne odvazny :!:
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.04.04  21:30

    « Opel Vectra 1.7D

    Viete mi niekto poradit? Neviem ci som sa dobre rozhodol, ale zajtra idem kupit Vectru 1.7D r.v. 91 nabehane 210 000 km. Som zo Slovenska u nas stoji 70 000,- Chcem sa opytat na co si mam davat najvacsi pozor a ci je to dobre auto. Dik
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.04  10:57

    « Re: Re: Re: oktany

    To jsou problemy, vid :-)
    Mas pravdu. Vectra je podvozkove prijemejsi, uz jen kvuli te zadni viceprvkove naprave. Hodne zalezi ale na pouziti kol a pneumatik. U Vectry je velky rozdil u 205/55R16 a 195/65R15. Na 16kach mnohem lip sedi, ale na tech 15kach (v zime) jezdim jak ve vaticce. Je to i opticky vetsi auto. Ale kufr ma Astra Caravan jednoznacne praktictejsi a sirsi.
    Neni to tak dlouho, co jsem v obou variantach vozil kocarek ;-)
    Faktem zustava, ze Vectra se da sehnat opravdu levne. tak proc do ni nejit :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.04.04  14:17

    « Re: Re: oktany

    Po pravdě Astru G mám v sedanu1,6 16V a jsem spokojený, ale změnily se podmínky (rodina, pes...) a potřebuju kombi. A když už měnit, tak jsem chtěl něco většího. Parametry, rozměry... jsem srovnával, že je Astra technologicky novější, vím.
    Ale právě při tom přímém srovnání - na stejně špatné vozovce - byl podvozek (starší) Vectry překvapivě mnohem lépe odtlumený. S Astrou budu rychlejší ve slalomu, ale Vectra je pohodlnější i po městě, natož pak na dálnici. Kdybych si mohl na něco stěžovat u Astry, tak mi nesedí sedadla - Vectra je má podle mě větší a pro mě pohodlnější. Je to dilema a je pravda, že ve Vectře jsem skoro nic nenajezdil. Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.04  13:23

    « Re: oktany

    Vsechny benziny bez vyjimky u Becek maji predepsany 95oktanovy benzin. Jedina vyjimka tu je prece, Vectra B 500i, ale ta se k nam nikdy nevozila. Ta jedina ma predepsanou 98ku. Co se tyka 1.8 jsou 85kW ale spis uz narazis na 92kW. Dvoulitr ma 100kW a pak se delala misto toho dvoulitru 2.2ka se 108kW(ten bude vzacny). Kup si ale radeji astru G Caravan. Na misto je to stejny, kufr je dokonce praktictejsi, ne-li vetsi a je to auto, ktery mi sedlo daleko lip nez moje Becko. Chce to se poradne svezt a porovnat, dej na me ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.04.04  10:57

    « oktany

    Uvěžuji o koupi VeB, kombi, motor 1,8, nebo 2,0. 1,8ka mi určitě stačí, ale v kombíku zas není nabídka tak široká.
    Dotaz: Jaký benzín tyhle motory vyžadují (rok 99 - 02), stačí jim 95ka? V archivu jsem hledal a nenašel. Díky. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.04.04  12:25

    « Tlumice

    Monroe ted dela akci kontrola zdarma dneska by letak v MF DNES a vsechny servisy ktere to delaji jsou na www.monroereflex.cz i s terminy
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.04.04  08:04

    « Brzdy - FINALE

    Tak som nakoniec vymenil len dosticky, kupil som REMSA. Kotuce su zegalizovane, maju este stale dostatocnu hrubku. Akurat sa mi nepodarilo dat dole bez poskodenia kabliky co ukazuju opotrebenie tak by som mal kupit nove.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.04.04  12:51

    « Re: Tlumiče

    Astra G 2.0 DTI, 113 tisíc, pův. tlumiče, test min. týden při přehozu ne letní pneu, nejhorší má 84% ... ale nutná výměna čepů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.04  13:08

    « Re: Re: tlumice

    znamena to jako na 70% ok? v tom pripade je to fakt ok... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.04  17:23

    « Re: Re: tlumice

    omega 3.2, 17" :-) to trosku pomoze tlmicom :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.04  16:26

    « Re: tlumice

    Vectra B 1.6 180 000 km - leva strana 78%, prava 72%. Kontrolovano u oplu ve Velkem Mezirici v ramci servisni prohlidky (zdarma).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.04  11:15

    « Re: Tlumoce - akce

    co sa tyka omegy a tlmicov, je to ciste individualna vec. Moje skusenosti su take, ze menim vtedy ked ucinnost sa priblizi 60%, u mna cca 90tkm. Rozdiel je badatelny najma pri sviznejsom jazdeni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.04  10:58

    « Re: Tlumoce - akce

    ja mel kdysi facko a tam sem menil tlumice taky nekdy v 180tis, km a rozdil byl obrovsky :-) takze mozna predcasna obava pro vectru, ale rad bych vedel na cem jsem... ;)
    jinak problem je s tim s tim ze vubec nevim kde se zeptat... bohuzel sem ted od rana do vecera v praci a rad bych nekam vlitnul na jisto, ale na netu se mi neporadilo nic moc najit. asi hledam malo ;)
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.04  10:41

    « Tlumoce - akce

    Kdysi hodne davno jsem si nechal delat test tlumicu na Audi 80 ve 120000 km. Vyslek byl - uplne v poradku. Tvrdili, ze kdyz se tlumic dobre zabeha, muze vydrzet klidne 200 000 km. Byly to tlumice BOGE montovane v prvovyrobe. Na BMW mi odesli predni v 80000km totalne.
    Na Omeze jsem je nechal menit preventivne ve 120 000km, ale dle servisu to nebylo vubec potreba.
    Tema akce. Loni na carodejnice byla v ramci predstaveni Merivy takova predvadecka vcetne male prohlidky vozu zdarma, vcetne testu tlumicu.
    Opel takove akce porada vetsinou pri predstaveni a zahajeni prodeje noveho modelu. Ted by to mela byt nova Astra popr. Tigra. Detaily ale neznam. Ale pokud vim, tak test tlumicu je otazka par kacek.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.04.04  10:13

    « tlumice

    ahoj, tak me napadlo udelat si nejakej testik tlumicu u svy vectry B rv 2000, ma najeto 170tis.... nevite nekdo o nejake jarni akci kde se tyhle veci delaji ted i zdarma? diky... ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.04  19:34

    « Re: Vectra - nezávislé topení

    V Opel Omnitech v ČB zase známému přesvědčujícím způsobem tvrdili, že má jeho Sintra 2.2 16V v sání něco jako elektrický turbo, no prostě fraška. Že tam potom vozil auto s šesti závadami a odjížděl s osmi, to svědčí o tom, jakou práci tam odvádějí a do jaké míry jim lze věřit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.04  13:06

    « Velikonocni probuzeni

    Tak jsem po zimnim spanku probudil svou Vectru B 2.5 V6 a odbyl s ni velikonocni navstevu rodiny. Auto jako vzdy jelo super. Predchazelo tomu jen nutne pripojeni baterie, naprogramovani elektrickych oken, zadani kodu radia a changeru, dojeti na STK (uz jsou to 4. roky co jsem ji poridil) a vymena zimnich kol za letni. Ani nevim proc tam vlastne na podzim davam ty zimaky. Asi aby nahodou v garazi neuklouzla >:D Vzdy na jare si pripadam jako ze jsem koupil nove auto. Vse fungovalo tak jak melo a spotreba byla 8.3 l/100km jizdou podle predpisu. Tak, ted jeste letni dovolena autem k mori, rozsirit tech ohromnych 34 000km co ma najeto a dam ji zase k zimnimu spanku. Uz ani nevim na co jsem ji tenkrankt kupoval :roll: Vsem preji prijemnou sezonu bez poruch a nehod!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.04  21:25

    « Re: Re:

    MITSI MAM PŘÍSPĚVEK NA ASTŘE UŽ SPOLU KOMUNYKUJEM.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.04  17:42

    « Re: Re: Vectra - nezávislé topení

    Ze jo! A nerikala mi to na aprila. Az priste prijede, tak ji to auto normalne rozkucham. Myslim ze ji to nakukali v rakousku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.04  16:23

    « Re: Vectra - nezávislé topení

    Takovouhle krávovinu jsem opravdu už hodně dlouho neslyšel!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.04  15:11

    « Vectra - nezávislé topení

    Kamarádce v servisu tvrdili, že má v autě z výroby namontovaný ale nezapojený nezávislý topení. Má Vectru B kombi, myslím 98. Je to možný? Mě to zní jako blbost, kdyby to tam přece jen v tý fabrice montovali, proč nezapojený? Prej to je pod tím černým plastem, co z něj lezou stěrače.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  15:00

    « Re: Re: Brzdy

    Pokud jsou ty brzd. kotouče schválené pro běžný provoz, tak by neměly mít ty zmiňované negativní vlivy. :-! Dokonce podle německého popisu jsou vhodné i v kombinaci s originálním brzdovým obložením.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  13:39

    « Re: Brzdy

    To TomB: Samozrejme tie zimmermany co som ja pozeral maju povolenie na prevadzku na ceste. Pod pojmom *sportove* som si ja predstavoval lepsie chladiace vlastnosti, lepsie brzdenie za mokra. Ak maju mat vsak horsie brzdiace schopnosti za studena tak ich urcite nezoberiem, nie som ziadny pretekar, chcem aby sa tie brzdy spravali tak ako doteraz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  12:40

    « Re: Re: Re: Brzdy

    Otázkou ale je, jak moc "sportovní" ty vrtané Zimmermanny jsou... K destičkám Ferodo DS 2000 byly k dispozici teplotní charakteristiky, kde bylo zřejmé, že koeficint tření "nabíhá" okolo 80°C a drží konstantně do cca 700°C. K těm Zimmermannům jsem ale nic takového nenašel. :-( Na druhou stranu, ty kotouče by měly být schválené pro běžný provoz, tzn. že by neměly mít výrazně negativní vlastnosti jako závodní kotouče (nebrzdí za studena, skřípou atd.). A vzhledem k tomu, že do nich s nějvětší pravděpodobností půjdu, tak taky uvítám praktické zkušenosti s nimi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.04  12:08

    « Re: Re: Brzdy

    Když si "navrtáš běžné kotouče", budou brzdit zřejmě úplně stejně (ne-li hůř...), jako "běžné kotouče". Ovšem sportovní odvrtávané kotouče nejsou sportovní ani tak tím, že jsou odvrtávané (to je jen "doplněk" kvůli fadingu), ale zejména pro jejich jiné fyzikální vlastnosti, které jsou jim dány do vínku při míchání slitiny, tepelné úpravě atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  11:56

    « Re: Brzdy

    to Mitsi: Takze mam radsej zobrat tie standardne NK kotuce? To som teda nevedel ze vrtane kotuce az tak dobre nebrzdia ked su studene.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.04  09:20

    « Re:

    RISA: Opakuji svůj dotaz ohledně odpojení/výměny aku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.04  09:18

    « Re: Brzdy

    errt: Sportovní kotouče (samozřejmě s příslušnými deskami) jsou prima, ale pokud nejsou dostatečně ohřáté, tak je brzdný účinek poněkud mdlý, nemluvě o vyšší hlučnosti, případně druhotné rezonanci v případě odvrtávaných/drážkovaných kotoučů. Kvůli té teplotní charakteristice je v zimě docela problém...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  09:13

    « Re: Brzdy

    Tak já tu o brazdách a včera jsem zjistil, že asi budu muset vyměnit přední kotouče.... 8-s Autorizovaní "odporníci" na podzim vyměnili destičky a kotouče nechali původní. No a na nich jsou okraje, takže destičky nedolíhají v plné ploše. Za originály VW chce 2.700,-/ks. Taky jsem hledal a našel jsem Bremba za cca 1.400,-/ks a vrtané i obyčejné Zimmermanny za cca 2.000,-/ks. Tak teď jen vybrat toho správného prodejce....
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  08:01

    « Brzdy

    Tak som tu pobehal nejakych dealerov plus internetove shopy a nasiel som 1.) sportove kotuce Zimmermann + dosticky Remsa asi za 170€ alebo 2.) komplet sadu od NK za 150€ Toto su dve najlacnjesie znackove ponuky co som nasiel. Opel Steiger ma *akciu* vymenu prednych brzdovych dosticiek len za 118€. Takze som sa radsej ani na cenu kompletu nepytal. Ta alternativa 1. sa mi vcelku pozdava , cenovy rozdiel je zandebatelny oproti 2. vraj sa sportove kotuce aj rovnomernejsie opotrebovavaju. Oplati sa tam dat teda tie sportove kotue alebo radsej zvolit tu NK alternativu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  07:53

    « Re:

    Niekde tu uz bol tento problem rozoberany, pohladaj v starsej diskusii, Mal som podobny problem aj ja sam na omege. Malo by pomoct precistenie dosadacich ploch skrtiacej klapky(mozes cele vymontovat) a motocreka volnbeznych otacok.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.03.04  21:49

    « Bez nadpisu

    Ahoj při neutrálu my jde nestejnoměrně moto kolísají tačky po chvíly se ustálý a je vše v pořádku ale občas chcípne. Je to opel astra G 1,8 16V rok vyroby 99. Jinak jede dobře občas zacuká. Poradíte co stím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.03.04  09:30

    « Re: Neoriginální "brzdy"...

    Tak zrovna Lucase nepovažuju za moc značkové destičky... A co se týká kotoučů Brembo, tak netvrdím, že jsou dokonalé, ale neměl jsem s nima problémy, ani při opakovaném brždění. Originály kotouče i desky (podle mě navíc silně podddimenzované - průměr 236 mm Astra 1,7 DTL) byly tragický. Při druhým brždění z cca 100 km/h se najednou utrhly a kola se začaly točit, jak když nebrzdíš. Proto jsem hledal náhradu za originál - a zrovna byly k dispozici kotouče Brembo(byl záměr i děrované Zimmermany), tak jsem zkusil věřit pověsti a desky jsem si nechal doporučit (ATX) Ferodo DS2000. Od tý doby jsem neměl sebemenší problémy s bržděním, včetně opakovaného. Jinak to poddimenzování kotoučů je myslím vidět i u G-čkové Astry - ne 16V motory měly menší kotouče, a u 16V měly tuším průměr kolem 280 mm.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.04  11:47

    « Neoriginální "brzdy"...

    Mně se zase použitím neoriginálních brzdových kotoučů (samozřejmě spolu s destičkami) od Bremba podařilo vyřešit letitý problém s neustálým kroucením originálních brzdových kotouců, které navíc stojí 2x tolik, co Brembo. Ono ani tak nejde o to, zda použít "origoš" či "aftermarket", ale v každém případě nutno dodržet princip "všechno od jednoho výrobce" (tj. jak kotouče, tak desky), jelikož jeden výrobce má obvykle vzájemně přizpůsobené charakteristiky obou těchto dílů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.03.04  09:33

    « Re: opotrebovane brzdy

    Na soucasny Audi allroad 2.7 Biturbo mi menily na 60tis.km na predku kotouce i desticky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.03.04  09:28

    « Re: opotrebovane brzdy

    Ja jsem koupil kdysi davno neoriginalni desticky LUCAS a kotouce BREMBO. Desticky neustale piskaly a pri ostrejsi jizde smrdely a kourilo se z nich. V realu to vypadalo jako ze hori. Kotouce se po nekolika kilometrech zkroutily. To je moje zkusenost. Pokud bych si auto nechal, dal bych origos, pokud bych mel auto na prodej, dal bych neorigose.
    Vymena jako takova se v SRN doporucuje jako komplet desky +kotouce. Na moji sluzebni MV6ce (rad na ni vzpominam) probehla prvni vymena desticek na predku v 60tis. km a ve 120tis se menily kotouce i desticky. Zadni kotouce mi stahli na soustruhu a dali nove desticky.
    Nekde kolem 180km mi menili integrovane brzdove pakny rucni brzdy.
    Prosim nechci nikoho odrazovat, jednalo se o mou jedinou uz hodne letitou zkusenost. Treba to byla jenom smula. Ale me to odradilo navzdy. V kazdem pripade by to chtelo zjistit ceny za ty dily. Myslim, ze zrovna Opel nema moc drahe original dily. Za me to jiz cela leta plati firma, takze tomu nevenuji az tak velikou pozornost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.03.04  08:15

    « Re: opotrebovane brzdy

    Výměna kotoučů je jen na tobě. Ale jestli nejsou rovné, tak bych je rovnou vyměnil, jinak ti zničí nové desky. Při pozdější výměně by ti pak mohli říct, že máš dát na nové kotouče i nové destičky, i když bys tam měl skoro nové. Proto, aby si dobře sedly na ty nové kotouče. Originál nemá smysl kupovat - drahé a kvalita většinou průměrná. Vyber nějaké značkové, kvalitní a budeš v pohodě. (Brembo, Ferodo DS 2000 atd.) Cenová hladina se bude pohybovat jak u originálu a kvalita bude větší. U originálu nikdy nevíš, kdo to vyrábí. Řeknou ti, že je to GM a dost... A klidně to můžou být i ty lepší, značkové, jenže ti to nikdo dopředu neřekne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.03.04  20:19

    « opotrebovane brzdy

    Aky mate nazor na vymenu brzdovych kotucov? Mal by som za chvilu menit brzdove oblozenie(dosticky). Mam menit aj kotuce? Omega(zakladny benzin dvojliter) ma 75tkm, kotuce maju nove hrubku 28mm, cez vikend sme to merali, maju teraz 26mm, minimum je vraj 25(alebo 24???). Nie su celkom hladke bolo by ich treba asi *egalizovat*. Cize boli by este o par stotin uzsie. V kazdom servise mi povedia nieco ine, niekde ze vraj staci vymenit iba dosticky, niekde ze mam vymenit aj kotuce. Brzdy su dolezite tak teraz neviem, chcem ich mat vsak v perfektnom stave. Ma auto ine brzdne vlastnosti s viac opotrebovanymi kotucmi A druha otazka: Mozem pouzit aj neoriginalne nahradne diely (povedzme nemeckych vyrobcov) alebo sa mam radsej drzat originalnych o dost drahsich brzdovych dielov?
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.03.04  16:09

    « Bez nadpisu

    jeste email: nedby@centrum.cz
    dik moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.03.04  16:08

    « Bez nadpisu

    mohl by byt nekdo tak hodnej a poslat mi vykonovej graf na vectru B rok 2001 motor 1.8 16V
    dik moc nemuzu ho nikde splasit...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.04  08:13

    « Re: Re: vule v rizeni

    no taky to zatim nechavam, ale pekne me to se*e protoze prijizde nekde na dalnici nebo staci rychleji po praze mam pocit jak kdyz jedu s nejakym vrakem. clovek to pomalu honi po silnici jak povoz.
    to sem mohl rovnou zustat u facka ;(
    no, zacinam citit z vozu opel vectra pekne zklamani. xenony ho*no svitej, pedaly blby, spojka tuha, ted to rizeni. beda beda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.04  22:49

    « Re: vule v rizeni

    Mam to samy. Prej tam prasklo neco plastovyho, tak to v servisu slepili, za par mesicu to zacalo delat znovu. Ale jen na kostkach, nakonec jsem to nechal bejt, sundavat airbag si netroufam. :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.04  18:04

    « Re: Re: vule v rizeni

    vim co myslis, ale tohle to stopro neni tenhle pripad. je to primo ve sloupku riz. hned za volantem, je proste v cca 0.5cm volnej, otaci se volne bez toho aby tocil hrideli ktera vede dolu do hrebenu/prevodky riz.
    je to tam i citit jak to mlati mezi dorazama ty vule kdyz jedu napr. na dlazkach. navic mam cely rizeni (tj. od toho sloupku dolu) kontrolovany a je to ok). ale i tak je to neprijemnej problem, pac jak mam sundat volant s airbagem.... :(((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.04  16:51

    « Re: vule v rizeni

    Je vseobecne znamy problem u prevodek rizeni u vecter B. Po faceliftu udajne doslo k prepracovani a problem by se nemel jiz tak projevovat.
    Ja tomu ale neverim. Jestli je to zrovna tvuj problem nevim. Projevovalo se to takovym jakoby preskocenim ve volantu pri toceni. Neco jako vule a klapnuti. U predfaceliftu to servis menil a menil a menil. U faceliftu se to ale taky projevuje. Takze muj tip - prevodka rizeni!
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.03.04  12:30

    « vule v rizeni

    tak se mi objevil zajimavy problem u vectry rv2000. ve volantu mam tak cca 0.5cm vuli v otaceni nez "narazi" a zacne "ridit". je to ale nekde tesne za volantem, je to tam i slysel pri jizde na kostkach napr. jak to cvaka pri narazeni na "dorazy" vule.
    muj dvorni mechanik zkotroloval cely rizeni, to je ok, ale pry v tom sloupku je nejakej system na to pozicovani volantu kde neco prasklo. jenze problem je ze ten dil je priserne drahej a navic je to spojeny s nakladnou vymenou kvuli tomu airbagu ve volantu.
    nemate nekdo napad nebo zkusenost s podobnou veci na svy vectre? martin
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.03.04  12:06

    « Cita CD-r, CD-rw

    Prosim vas, mohli by ste mi povedat ci radio CAR 500 cita aj napalene CDcka?
    Dakujem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.03.04  15:13

    « Re: Re: Re: Re: spojka

    ja mam taky spis zkusenost ze bowdeny jdou lip nez hydraulika.
    i kdyz, golf, oktavka, toledo ty maj myslim uz taky hydr. ale jde jim spojka krasne. taky je to o ergonomii pedalu. jak sem tu uz jednou psal u vectry to posrali co se pedalu tyce jak mohli.
    vcera jsem se svezl s kamosovou oktavkou a to auto mi daleko lip sedne co se tyce jizdy nez moje vectra. je krasne ovladatelna. asi pujdu priste do koktavky nebo este lip do toleda, ty se snad tolik nekradou...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.03.04  14:33

    « Re: Re: Re: spojka

    S prevodom toho moc nenarobis, mas rozasah pedalu minus rezerva, ale ta potrebna sila na tanier (=sila na odtlacenie) zavisi od max. momentu a priemeru taniera, takze cesta je zvecsit priemer taniera.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.03.04  12:20

    « Re:

    Chtel jsem napsat u te to je.... :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.03.04  12:19

    « Bez nadpisu

    No, ac je to k nevire, ja mam prave uplne opacnou zkusenost. Spojka s lankem chodi lehce a hydraulika napr. BMW (525 V6), Audi Allroad 2.7 Bi Turbo pekne ztuha. Koneckoncu i moje soukr. Vectra 2.5 V6 vecne v garazi spici jde taky tak tak a hydrauliku ma na 200%. Ale to uz jsem tu nekde psal, ze vetsina lidi je zvykla na Octavii a tu ty ti jse abnormalne lehoucce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.03.04  11:10

    « Re: Re: Re: spojka

    Jasně, je to způsobem ovládání. Malý auta (anebo starsi, třeba ta 405-ka) mají spojku ovládanou bowdenem, to samozřejme může drhnout. Když je spojka hydraulická, hnáta z toho nebolí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.04  14:46

    « Re: Re: spojka

    urcite, je to dany mechanizmem ovladani. znam auta 1.2ccm kde to ztuha jako krava. nebo dvoulitry kde to de lehounce.
    otec ma pugeot 405 1.9td a spojka de tak priserne, ze vystat si barandak je vykoupeni za vsechny hrichy. nechapu proc tam francouz daval vubec servo hehe.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.04  14:31

    « Re: Re: spojka

    Ale jak těžká je spojka na pedálu, to závisí také na jejím "zpřevodování".
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 10.03.04  11:07

    « Re: spojka

    tazka spojka je podla mojich skusenosti na autach vyssich objemov, ked mas 100Nm tak ti staci malinka spojecka, ale ked mas 300 a viac Nm tak tam uz musi byt na tu spojku urcity tlak.
    Aj preto sa na vykonnejsie luxusne auta davaju radsej automaty.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.04  10:32

    « spojka

    no sice budu mit sval hehe ale ja si myslim ze to je o tom - proc dneska pachaj este auta z tezkyma spojkama kdyz to de udelat lehce - a neni to ze by pak min vydrzela nebo tak.
    proc pak delat serva, el. okynka... rovnou si tam muzem dat dreveny lavice.
    bavoraky ani mercedesy mi nikdy co se tyce rizeni nesedli... oktavka je na rizeni podle me o dost lepsi nez vecra B, ale bohuzel se to priserne krade.... skoro kazdyho koho znam ze ji ma tak mu tam furt lezou pro radia atp. ty koncernovy dvere jdou navic nejak dobre otevirat...
    btw sem zvedavej jak dlouho mi ve vectre vydrzi moje jiny radio nez origos... chtel sem s cd na mp3....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…