Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Rozmnozeni klicu
vyrobení klíčů je otázka tak max 2 minut pokud mam v ruce originál :o)...... a udelat klíč podle zámku se taky dá :o) .... imobilizér překonáš tím, že nahradíš původní řídící jednotku vlastní jednotkou, která imobilizer nemá :o) a je to .... vectra se veze na Ukrainu ... ale to je moc slozite tak ti to vetsinou nalozi na odtahovku a nekde ve stodole si s tim pak v klidu pohrajou .. -
« Rozmnozeni klicu
Ahoj.
Mam jeden dotaz:
Ukradli mi moji milovanou Vectru (2.0i CDX).
A chci se zeptat, jak hodne jednoducha by pro pachatele byla vyroba rezervnich klicu, kdyz by u sebe mel original?
Byl to klasickej imobilizer a seriovej alarm, co Oplove montuji.
Diky za info
Boss.
-
« Re: Vectra 2.0 i - A - otačkoměr + startování
Při takovejhlech závadách diagnostika mlčí, když se to stane jen někdy. A taky to připojení na diagnostiku něco stojí a ne zrovna málo!!! Jinak měl jsem kdysi Kadetta s jednobodovým vstřikováním a taky se občas stalo, že nechtěl naskočit sytič, tak jsem lehce povrchově rozebral vstřikovadlo, objevil klapku sytiče a pořádně jsem rozhejbal a promazal její táhýlko a od tý doby OK. Byla to čistě mechanická záležitost, takže by diagnostika stejně mlčela. -
« Vectra 2.0 i - A - otačkoměr + startování
All: Zdravim...mam drobnej problem s otačkomerem. V okamžiku kdy zapnu stěrače na cyklovač, me při sepnutí poklesne otáčkoměr. Celý sem to prohledal, ale nic. Není to pravidelný...fakt nevim. Jo a druha věc. Čas od času mě nesepne automatickej sitič při startu, musim startovat přez plyn a chvilku s tím šmudlat plynem nez se v pohodě sepne a drží tech obvyklejch cca 850 otáček. HELP ME ... Dik -
« Elektrony
Chtěl bych Vám - Oplákům nabídnout jestli se někomu nehodí sada elektronů originál Opel z Calibry nebo Vectry V6. Jsou to 15", obuté na 205/55R15. 2ks pneu sjeté a 2ks maj takovejch 80% (předek - zadek). Ráfky jsou maximálně zachovalé, stříbrná barva. Cena komplet 7.000,- Praha. e-mail: zadek524@seznam.cz -
« Re: Palubka
Mam stejny problem (viz prispevek "Pocitac"). Nejprve musis vypacit sroubovakem mrizky ventilace (1 vlevo a 2 uprostred palubni desky) a modul s ovladacem osvetleni (vlevo), potom povol 6 sroubu krycich ramecku ventilace (3 za mrizkami ventilace, 1 za ovladacem osvetleni a 2 vedle volantu) a oba ramecky ventilace (levy spolecne s konektorem ovladace osvetleni) "vytahni" z palubni desky, povol 2 zbyle srouby po stranach pristrojove desky, pristrojovou desku vyklon a odpoj konektor od modulu TID/MID (26 pin). Ted muzes celou pristrojovou desku vyjmout a vymontovat (2 nebo 4 sroubky) modul TID/MID.
Provadel jsem to zrovna vcera a neni to tak hrozne, jak to na prvni pohled vypada.
Preji hodne trpelivosti.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!