Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: snizeni Vectry B
Mam 2,5 V6 r.v.10/99 provoz 14.2.00. Palivovy filtr jsem jeste nemenil (mam 15600 km), ten prijde na radu v 60000 km(stoji 515 Kc cislo dilu je 0818568). Pokud bych chtel vetsi delo nez mam, tak si koupim M3 ku. Filtr a koncovy tlumic dodaji spise na zvuku. Za ty prachy (filtr cca. 3000 Kc a koncovka cca. 15 -20000 Kc) to stejne zazracne litat nebude. A rambajs delam Suzuki Banditem GSF 1200 S s otevrenou koncovkou pro provoz na pozemnich komunikacich neschvalenou od MICRONu. A s tim bych to nandal i ty M3ce, ta se pod 3 sek z 0-100 nedostane ani kdyby se rozkrajela. -
« Re: Ksenony do Vectry
Chces li vymenit Halogeny za xenon musis pocitat s
montazi ostrikovacu svetel, pokud je nemas, silnejsi kabelazi,ridici jednotky a hlavne snimace polohy na predni i zadni naprave. Samo sebou muzou se tam dat pouze xenony bez serizovani podle naklonu naprav a i ostrikovace nejsou nutne. Ale pak to muze byt problem na STK pripadne v SRN na dalnici az te capnou.
Jinak xenonova zarovka vypada podobne jako H4 ale uzzi a delsi, ta je vsazena do cocky a lom svetla pred ni dela kus plechu s odskocenym uhlem nahoru. Zadna veda. pokud tam ale nedas automaticke sklapeni svetel, tak pri kazde akceleraci "vyfotografujes" protijedouci.
Xenony na vectre mam a zadnej zazrak to neni. Driv nez si je namontujes zkus se svezt s nekym
kdo je ma a to za deste, vidis stejne malo jako s klasikou. Za sucha je to efektni a sviti to hodne, ale o to min vidis za hranici kam xenon dosviti, protoze prechod je drasticky.(tam kam sviti je to jako denni svetlo, ale konci jako kdyz utne a pak je priserna tma. Tak strasne u normalnich svetel neni a prechod do tmy je pozvolnejsi.
Jinak o technicke dokonalosti montaze od "pšonků"
za ty prachy silne pochybuj. V Nemecku stoji dodatecna montaz xenonu ( u Opla) cca. 6000,- DEM. -
« Ksenony do Vectry
koupil jsen si v Polsku/pracuji v Katowicich/ inzertni casak a je tam nabidka montaze ksenonu i na beckovou vectru 1995-99 za 2000zlotych cca 20tis. kc ....... sli by jste do toho za ty penize ... jel jsem v Oktavce RS co mela xenony a byla to nadhera - v noci fakt super-kdo nevidel a nejel tak neuveri ! -
« Re: snizeni Vectry B
Diky za rady ...... ale me se porad zda ze ta 2.5ka je dost uhoupana .... nevim ale v jakem stavu mam tlumice ..... uvazuji o tom , ze tam dam nejdrive tlumice Monroe Sensatrac/mam je v garazi uz dva mesice/ a uvidim jestli to bude lepsi ...... fakt nevim, chtel jsem je tam dat ze snizenyma pruzinama ale uvidim .... jeste dotaz ktery rocnik je ta tvoje Vectra a jestli jsi uz menil palivovy filtr ... jinak mel jsem na ni kuzel. filtr od K and N a dal jsem ho pryc .... bez dodatecneho privodu studeneho vzduchu to nema cenu a ten baryton ze sani me taky zacal pekne * :o) -
« Re: snizeni Vectry B
S dodatecnym snizovanim zkusenosti nemam. Ale mel jsem cca. 1 rok Vectru 2.0 16V r.v.99 Sport. Ta byla z fabriky snizena o 20mm. Bylo to pekelne znat na nerovnostech (vcetne CD prehravace - original ve schrance spolujezdce). Ted mam 2.5 V6
CDX a doslova chrochtam blahem. Jedine co jsem prehodil byly sportovni sedacky (kuze) a trirameny volant. O sportovnim podvozku uz nechci nikdy nic slyset. Na obou autech jsem mel a mam Irmscher Twinspoke 7J x 16 a pneu 205/55x16.
Nemuzu si na naklony a chovani v zatackach stezovat. Rozdil v drzeni stopy jsem nepozoroval.
Byl jsem velkym fandou snizeni, ale jen do vlastnich zkusenosti.
Pokud prece trvas na snizeni zeptej se na Eibach. -
« snizeni Vectry B
mate nekdo zkusenosti se snizenim beckove Vectry ... je to 2.5 V6 ... chtel bych tech 30-40mm dolu ..... jake tlumice? ktere pruziny ? .... eibach tvrdi, ze jejich snizene pruziny lze montovat ze seriovymi tlumici - mate to tak nekdo ...... nechci s toho mit trakac ale Vectra tak jako je se mi zda moc uhoupana .... mozna to je tim , ze mam najeto 109 tis. km ? -
« Re: 2.2DTI
Holden ho asi pojede a to vcetne 5.7. Ostatni verze na bazi Omegy u Holdenu (hodne modifikovane)
asi taky. Nevim, Australie se Evropou neridi,
byt Astra, Vectra, Corsa a i Frontera je totozna, zato s Omegou delaj divy.
Ja mel spis na mysli Cadillac Catera 3.0 24V (ne 3.2 24V) v Americe, Kanade, Korea atp.,
Diesel 3.0 V6 ma byt od Isuzu. Ta 2.5 od Fiatu.
Co ale nakonec schvalej a pouzijou....?!?!?
To 4x4 by me taky zajimalo kde to vemou?? Treba jim to bude delat Audi :o) Ale jelikoz se proslycha ze Alfa ma zase delat 4x4 a patri pod Fiat, predpokladal bych ze to bude neco na bazi toho co uz koncern Fiat (Lancia, Alfa)drive delal.
Zajimave je i zavedeni novych modelu u Agily s celoplosnou textilni strechou.
-
"-- skrytý --" 20.06.01 21:42
« Re: 2.2DTI
Takze 2.5 by mal byt taky 2.4JTD upraveny? Mne sa zda, ze sa hovorilo o tom, ze 2.5 (aj 3.0) bude robit pre Opel Isuzu. Viem o 1.2JTD, ktory bude v Corse (o Agile pochybujem). U toho 3.0 zase nechapem preco od isuzu, ked Saab ako koncernovy bracek ma uplne novy 3.0DTI (a ako sam Saab tvrdi bude to motor skor "sportovejsich" kvalit). Nechame sa zase prekvapit :-) -
"-- skrytý --" 19.06.01 10:05
« Re: 2.2DTI
A co hovoris na to, ze omega by mala byt aj hatch? Hlavove airbagy ano, ale bohuzial len corsa, astra, zafira. K tomu corsaminivanu, myslim, ze sa to bude volat vivo. Nemas informacie od koho pochadza riesenie 4x4? A od koho bude 2.5 diesel? O frontere som nic nenasiel ani sa o nej moc nehovori. -
« Re: 2.2DTI
Podvozek u nove Vectry a Omegy bude pouzivat stejnou plosinu u Omegy prodlouzenou.
Je to vysledek spoluprace s Fiatem.
Pohon 4x4 ma byt i v Omeze, jinak pohon bude u Omegy predni. Fotky nove Vectry najdete na www.vectra.de, pak myslim aktuell nebo tak neco.
5.7 v Omeze nebude, "klon" Omegy ho sice dava, ale dny "klonu" jsou spocteny a nasledovnik uz je ryze americky. Jinak opel slibuje nove a prevratne
elektronicke doplnky pro novou Omegu.
Dalsi novinkou by mel byt van na bazi Corzy, zaplni mezeru mezi Agilou a Zafirou.
Co by ale Opel urcite mel udelat (muj nazor) je zabudovani 6-ti kvaltu a 4x4 do Coupe Turbo. Bez toho to auto nema stavu.
Nova Vectra snad uz konecne dostane el. stavitelnou sedacku ridice!
Opel zacne montovat hlavove airbagy, no uz bylo nacase. Tim ale taky avizuje zdrazeni modleu (vybranych) vyrobenych po srpnu 2001 o 1,2%.
Nevite nekdo ceho se budou tykat inovace Frontery??? Pry snad jeste letos. -
"-- skrytý --" 18.06.01 19:01
« Re: Zafira, 2skdd
Som ani netusil, ze budem tak sikovny a skoncim tak skoro :-) No jazdne vlastnosti zafiry ma milo prekvapili, cakal som nieco viac nestabilne (kvoli vyske) ale bol som naozaj prekvapeny celkovou stabilitou. Vedel som, ze nie som zadkom 10cm nad zemou a podla toho som sa aj spraval. Jedine co ma zarazilo bola ta pazravost 1.8 v kombinacii s AT. Na 2.2 MT sa mozem spytat, kolko to robi. S tou 1.6 neostava nic ine ako suhlasit. Raketa to nie je (aj ked som ju siel iba chvilu asi 100km). O 2.0DI a DTI nemam ani predstavu. Co sa tyka tej 2nd rady sedadiel, mas uplnu pravdu. Este to omrknem ako je to tam uchytene a ako rychlo sa to da vybrat s elektr. srobovakom. Podla mna je to vsak dan za flex7 system. Inak to povazujem za velmi sikovne auticko a moznost odpctu DPH ho robi este zaujimavejsie. -
"-- skrytý --" 18.06.01 18:48
« Re: 2.2DTI
Ten diesel bude nielen pre omegu ale aj pre vectru. Okrem toho bude aj vectra 4x4, co sa tyka zafiry 4x4 (snowtrekker) tak nejak to zaspalo. Opel sa zda sa chysta aj do gdi (2.0 alebo 2.2, musel by som mkrnut). Neviem co je pravdy na tom, ze omega 2003 bude mat iba predny nahon (to by ma vazne sklamali). Co sa tyka 5.7 neviem preco tolko otalaju vyjst s tym na trh, pretoze Holden tento motor ponuka veselo do svojho "klonu" omegy. A tema digi klima -> povedal som, ze to su "reci" ale ked sa na to tak pozrieme je hanba, ze neexistuje takato moznost do astry ani zafiry. Predsa len, dnes uz klima nie je taky luxus ako v 1990. -
"-- skrytý --" 18.06.01 16:07
« Re: Zafira, 2skdd
No moc rodinne auto nepotrebujem, moja rodina sa sklada so mna a mojho psa :-) a na to mi omega caravan staci :-) Inak k zafire ma vedu pohnutky typu odpis DPH :-) A k 2.2DTI ma vedie poziadavka jej buduceho vodica. Co sa tyka priestoru zafiry nejak som sa tym moc nezaoberal. Zajdem do predajne a vyskumam co a ako tam funguje. Co sa tyka spotreby drajvoval som iba 1.8 s AT a to bol v meste strasny pazravec! Viacej dojmov z jazdy pridam vecer alebo zajtra momentalne som naozaj busy. Ak chces mozme hodit pokec aj niekde pri pive a dotiahneme tam zafiru :) -
« Zafira, 2skdd
Skdd: pod pokecat o Zafire. Zjavne potrebujes, tak ako ja, nieco velke pre rodinu. Zafira mi vysla ako najpraktickejsia a vnutri najvacsia z jednopriestorovych aut jej kategorie, ale cena sa v podstate s kazdou slusnejsou vybavou splha k melonu, aj cez. To uz zacinaju velke MPV, a tie nemaju ani v zaklade najchudobnejsiu vybavu, snad okrem ESP. S dizlom mi to navyse pride draho aj v prevadzkovych nakladoch, pokial clovek ozaj nejazi vela (ale to zase kvoli jazdny vlastnostiam velkych vysokych aut nie je asi Zafira najrozumnejsia). Mas nejake referencie na spotrebu Zafiry s roznymi motormi? Mas s nou nejake skusenosti? Co som ju skusal (velmi malo, nepodstatne), tak motor 1,6 celkom OK, nebolo to delo, ale spotrebu som udrzal do 8 s prevahou po meste, 1,8 smadna az moc, dizel som nejazdil. Zadne dve sedadla su - podla mna - v pohode vyuzitelne aj dospelymi. Serie ma to, ze sa neda vybrat stredna lavica, to je u podobneho auta dost velky hendikep, obzvlast, ked sa clovek cenou dostava uz do kategorie aut, kde je to bezne. Tak sa rozpis, co ta vedie k dizlovej zafire a proste o vsetkom okolo nej.
Mel jsi pravdu.