Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
"-- skrytý --" 15.10.01 19:16
« Re: 2campagnolo and others
Za ten "zamer" by som Opel nakopal niekam :-) chodim dost casto cez hranice a asi si vies predstavit ako na mna pozeraju :-) Ten problem english na radiu 2008 je vraj znamy, uvidim co s nimi vykseftim ked to neopravia. Dufam, ze sa Opel ako vzdy pochlapi a nieco mi supne do auta aby som bol spokojny (priznam sa ten telefon ma na figu mikrofon, oproti original nokia cark91 je to nebe a dudy). Kamos ma v 2.6 tiez CCRT700 a jemu "modre" CD hraju OK, presne tie co mne skacu (ten isty kus/kusy) jemu hraju OK, neviem preco. Dik za kontakty na servis ale v MaH ma uz "maju radi" a vedia, ze moj prichod nevesti nic dobre :-) a musim uznat snazia sa. Ano mam sedacky s pamatov a zrkadlo s cidlom ale radsej jazdim so zatiahnutou roletkou :-) -
« Re: 2campagnolo and others
S tim klicem to byl zamer. Jinak to proste nejde.
Zatim nevim jestli je moznost jinak nastavit Techem jednotku centralu aby se to dalo obejit.
Ani na foru www.vectra.de jsem se s nicim podobnym nesetkal.
Nevim. K tomu radiu. Ja mel problem u CCRT700 ze jsem ho chtel mit v nemcine a ne anglictine a oni mi ten jazyk nastavili Techem ale po nastartovani to vzdy spadlo zpet na anglinu. No a pak jsem prisel na to ze se to musi nastavit primo z radia v menicku, nastaveni, jazyk. Cestina tam bohuzel neni. Pokud se ale u tebe jedna o softovou zalezitost tak se pokus obratit na pana Vláška z GM v Praze tel. +420 2 61218821(ustredna), on ma primo +420 2 61311304, pripadne s nim sedi pan Švejnoha +420 2 61311306. S Vlaskem jsem asi rok daval dohromady soft na palubni pocitac do Frontery 3,2 ktery ukazoval mensi dojezd a misto rezervy nekompromisne vyhodil "F". Prislo asi celkem 8ruznych CD, uz jsem ani nedoufal v napravu a po roce se podarilo. Samotne nahravani softu provadel SRBA servis a uz me vazne litovali. Byl jsem neco jako pokusnej kralik. Dilo se ale podarilo. No doufam ze to nebudes mit podobny. To vis tady s temahle "fajnovostma" nejsou zkusenosti.
CD-cko, mam ho v kastliku u spolujezdce- Philips na 4CD (Vectra)v rozmeri DIN a to klasicke velke na 6CD v kufru (Blaupunkt). Obe mi bastej i paleny a to bez vyjimky. No ty mas ale to integrovane, takze ....nevim.
Urcite se nastavuje jazyk u ty 2008 pro telefon i radio jednim Menu, takze to nebude rozdilnym nastavenim telefonu a radia, proste kiks.
Jinak gratulace, at to dobre drandi.
PS: jak resis kartu do auta ( SIM k telefonu)
Ja si poridil DUO, ale to dost zlobilo, tak jsem si poridil takovou katru kam se sim´ka vsune a chodi to. S tou Vectrou moc nejezdim a v Omeze mam klasickou Hands-Free.
Ty Micheliny, ja jsi na ne nestezoval, vydrzely cca 40 tis. Zato nokiany(uz 2hy) co tam jsou ted jsou blato.Zajiste taky zimaky(ty mam ted uz 3ti) Ale za tu cenu, co by clovek nechtel.
(225/55x16) ty tam mas ale uz ty 235/45x17. To mas dobry tenhle rozmer dela i barumka (pokud se dostanes do financnich "obtizi".
Co se mi u nove Omegy neliby je dira po plnicim hrdle ostrikovace(stary model) zejici prazdnotou. Vy pada to tak nejak divoce. Stejne tak zaslepky po cidlech alarmu v bocnich sloupcich. Ted jsou cidla u svitilny na strope.
Mas pametovou sedacku + zrcatka venkovni + zrcatko vnitrni(s cockou)? Prima vec, vid! -
"-- skrytý --" 13.10.01 08:57
« 2campagnolo and others
Nebudem zakladat nove forum o Omege aj tak by zhynulo :-) tak to supnem sem. Po pociatocnych "zachvevoch" opustit Omegu som si ju aj tak znova kupil :-) 3.2 full option w/o nav. Sedan. Ale mam jeden problem, tusi niekto ako otvorit kufor ked je nastartovany motor? Tlacidlom z palubovky to nejde (logicke, aby to nikto neotvoril za jazdy), ale nejde to ani ked je zaradene P a dokonca to nejde ani tlacidlom na kluci. Musim vypnut motor, vybrat kluc!!! a potom ide jedno aj druhe (uplne super to je na hraniciach :). Dalsia velmi neprijemna vec je to, ze ked je radio v anglictine (BOSE/2008) tak nejde telefon (opel vraj o tom vie, ale s riesenim takychto problemov je na tom asi ako microsoft so service packmi), a dalsia neskonale vynikajuca vec je 4CD changer. Ten necita napalene CD ine ako "zelene". Kedze po tom co mi vybrali auto si uz CD do auta iba napalujem a originaly nechavam doma (no zase nemam vsetko originaly :)). Nevie niekto o interface, ktorym by som pripojil rozumny changer na toto radio? A este keby ten changer cital MP3 :-) Inak auto je super, uz som si zvykol na ten interier. Spotreba vynikajuca (12.5 v meste, co som mal aj s 2.5 Caravan AT). Je to o poznanie zivsie ako 2.5 :-) Akurat tie seriove micheliny nie su ziadny zazrak. Celkovo spokojnost. -
« Renocar ?
moje dalsi negat. zkusenost z firmou Renocar .... pred pul rokem jsem obednal vyfuk remus na Oplika a nebyli mi ho schopni dodat ani po 10 tydnech a ted jsem obednal predni masku od MS Design a uz to je treti tyden a nic i kdyz to slibili max. do 14 dnu :o( ................... proc nekdo umi delat obchod a jiny ne ? -
« Re: Re CD 500
Pokud ti nabizel 600 + orig. changer tak to byla super cena. Nova 600 stoji 16000 a orig changer
do kufru na 6CD stoji 19000. Propojovaci kabel stoji dalsich 5000 Kc. Pokud ti nabizel 800, tak je to to same jako 600 akorat je tam externe zabudovanej zesik Boose.(u limuziny dva basaky navic v plate a u Caravanu Subwoofer v kufru na boku) -
« Re CD 500
Rádio CD 500 v Annonci sháním neúspěšně už dlouho, sehnal jsem jedině člověka ve Strakonicích, který mi nabízel buď rádio z Omegy, nebo něco s kazeťákem+changer, sice kvalitu, ale nejméně za osmičku i s výměnou za mojí třístovku. Vrakáče totiž prý nedělá. Čím dál tím víc tuším, že budu muset do bazaru, koupit něco s CD a vykašlat se na displej. -
"-- skrytý --" 03.10.01 21:17
« Re: Radio Car 500
Ad 300 a Cd, take nieco neexistuje. Je to mozne iba cez FM modul. Kenwood ma radia, ktore funguju s displejom ale su nehorazne drahe (okolo 15 tis az do 25, sice videl som to minuly rok, ceny mozno klesli). Co sa tyka 500ky, tak to iste radio v Tigre skakalo (cd player) a v G astre islo bez problemov => tigra je asi tvrdsia a "drevenejsia". V mojej sukromnej astre som to vyriesil tak, ze som 300 vyhodil a dal som tam clarion, ma velky displej takze mi nevadilo, ze to nemam na multifunkcnom. Vtedy este nebol clarion s mp3 supportom, dnes uz je, ma vstavany zosik, velky displej, akurat ta cena este nie je to prave orechove :) -
« Re: Radio Car 500
No 300vku co umi ovladat CD changer jsem nevidel.
Muze to byt nejaky CD changer co beha pres FM modul, tzn. ze na predvobe radia treba 6. neni stanice radia ale hraje tam changer. K ovladani CDcka je extra vyvedeny panylek. Takovy changer muzes pripojit k libovolnemu radiu.
CAR 300 ale sam o sobe neni prispusoben k ovladani changeru, je to pouze prehravac MC/Radio s RDS.
Kenwood ma udelatka co skloubej jejich radio s Oplackym ovladanim na volantu a i displejem v pristrojovce, nevim co to ale stoji. -
« Re: Radio Car 500
A co koupit novýho Blaupunkta (www.blaupunkt.cz - celkem přehledně udělaný web)? Jinak CAR 500 stojí originál u Opela 15.000 Kč :-(
Já jsem vyhodil CAR 300 a dal jsem tam kazetovýho BP. Po drobné úpravě mi na displeji zůstává datum a rádio má vlastní displej. TomB. -
« Re: Radio Car 500
No, ja bych zkusil annonci byt to bude beh na delsi trat. Da se tam ale sehnat kolem 4 tis.
Nebo si tam primo loupni inzerat do poptavky.
Dale bych se pak pokusil obvolat vrakace Opel.
Nova 500ka stoji dost pres deset. Vyrobce 500ky je Delco Electrinics, ale tam ho nesezenes, dodavaj ho pouze do prvovyroby. Jinak vykon ma tusim 4x20W (drive 4x7W)a je celkem bezproblemova na provoz. Podporuje dalkove ovladani na volantu a nema vlystni display. Je kodovaci (blikaci cervena LED), takze k ni musi byt nutne kod. Nejsem si jist, ale tusim ze ma oddelavaci panel. Nevyhoda je ze nema zvlast basy a vysky, ma to skloubeny do jednoho otocnyho cudlu jako 300ka. -
« Radio Car 500
Zdravím vás pánové, sháním originál rádio do Oplika Car 500 s CDsem, máte prosím někdo nějakou představu kde ho sehnat, a vůbec jaký je Váš názor na něj? Samozřejmě vím, že můžu jít do Opla a koupit nový, ale to mi jaksi neumožňuje moje Cashflow. Díky za radu. DD -
« jen tak něco pro radost :o)
Tak jsem si pro radost nalakoval brzdiče na sve 2.5 ce :o) jsou teď červené a vypadá to celkem COOL .... barva MOTIP na brzdiče cca 250Kč + 4 hodiny práce ..... vrtačka s drátěným kotoučkem si z rzi poradila během pár minut-ručně bych to dělal 10x déle ...... ještě to schne v garáži ale dneska to projedu .o) -
« Re: Vectra vs Octavia
Jedna prakticka skusenost: kupili sme si s kolegom naraz auta - on Octaviu 1,9TDi 81kW a ja Vectru 1,8 benzin 92kW. Teraz maju obe cca 8 mesiacov a 30.000 km. Z Vectrou sa vozi coraz lepsie a s Octaviou naopak. Dojem z Octavky je ze je to skvely motor a nic k tomu. Vectra jazdi lepsie ako ked bola nova. Ale kedze ta Vectra nie je moja nie som objektivny, ale je to aj nazor ostatnych kolegov. -
« Re: Vectra vs Octavia
Tak tak. Jazdim firemnou Oktavkou, ale ked sadnem do mojej Vectry, je to uplne ine vozenie. Jasne, najdolezitejsiu rolu tu hraju peniaze a tych Octavka tolko nepotrebuje. Ale dovolim si drobnu radu. Ak mas moznost si predsa tu Vectru kupit, tak to neobanujes. Ovsem predpoklad na kupu Vectry je ze sa ti musi pacit a stat si za jej dokonalymi tvarmi. Ak sa ti rovnako paci aj Octavka, tak si kludne kup Octavku a budes tiez "spokojny" a este pritom usetris aj na nejaky benzin prip. poistku ...HOLD, VECTRA SA KUPUJE Z LASKY. :-))