Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Jeste k AGL ventilu.
Tiez som mal problem s ventilom recilkulacie vyf. spalin. Pytal som sa technika ci ho treba vymenit, ale ze je to somarina, ze staci ho precistit. Novy vtedy stal okolo 8000 Sk. Doteraz bezim na povodnom a niesu ziadne problemy. Ele silno uvazujem ze co najskor pojde cely ventil uplne prec. -
« Re: Jeste k AGL ventilu.
Pokusím se reprodukovat, co mi řekl technik. Ten ventil slouží k nasávání? výfukového plynu k opětovnému spalování, aby se zmenšily zplodiny. Když je ventil zanesený, protože se jezdí lehkou nohou a motor se nevytáčí, hlásí řídící jednotka chzbu. Já jsem tuto závadu asi jenom na čas odstarnil tím, že jsem vytočil dvojku a trojku až k červeným otáčkám a kontrolka od té doby nesvítí. Prostě se ventil protáhl. Je ale asi fakt, že je to dočasné.
Ještě k Potřebuji poradit. Měl jsem kdysi podobnou závadu, auto jelo, najednou došlo palivo a obvykle v křižovatce jsem zastavil a nemohl nastartovat. Po několika minutách motor najednou naskočil a zase jsem pár kilometrů ujel, než to znovu chcíplo. Závada byla v ucpaném odvzdušňovacím otvoru víčka od nádrže... (netvrdím, že je to taky tenhle případ). -
« Jakou ma funkci AGL ventil ?
Muj dotaz se sice tyka motoru X14XE v Tigre, ale doufam, ze se najde dobra duse, ktera odpovi. Zacla mi svitit kontrolka elektroniky motoru. V servisu mi sdelili, ze mam vadny AGL ventil. Dneska mi kontrolka nesvitila. Ten ventil stoji 9tisic KC. Sdelte mi prosim nekdo k cemu je. Diky. -
« Re: Potrebuji poradit
Pozoroval jsem to jak s plnou, tak s temer prazdnou nadrzi. Projevuje se to v lete, v zime, kdyz je motor studeny, teply, ... Proste zahada. Kontrolka s bleskem tam je (sviti pri startovani). Opravdu nevim, v patek jsem vymenil rele paliv. cerpadla, zatim vse OK, ale ujel jsem jen asi 100km. V kazdym pripade, diky za podnety. -
« Potrebuji poradit