Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: 2.5 V6
to BIGEST .... rikas ve 240 jen 5000 otacek ? .... tak to mam jinou prevodovku v rocniku 98? me to toci pri 120ceti 3000otacek a pri 240 dvakrat tolik ...... a to jsem jel lenom jednou nebo dvakrat ... jinak bezne 220 :o) ale to uz si umi vzit nejaky ten litr navic .... bezne jezdim za 9-10 litru -
« Re: divny zvuk u 2.5 V6 -to ZORB
klinak ma najeto 30 tisic ale to neni zvuk klinaku ... je to takovy zvuk prirovnal bych to zvuku velkeho transformatoru chlazeneho olejem takoveho co ho vidavas na vesnicich a co transformuji kilovolty na 220 :o) ozyva se to za tepla i studena a je to slyset vic nez motor :o( -
« 2.5 V6
ale motor je to nejlepsi co me mohlo potkat. ma nabehano 102tis a je jako novy. klidne bych si ho nechal libit s turbem... ale kdyz uvazim ze je z r.v.95 a ma 170k coz ma i nejnovejsi Ford tak jsem celkem spokojeny... kdysi jsem ho zkousel na 240km/h a mel "pouhych" 5000 ot./min. lahoda to slyset. -
« Re: AGR ventil
Teraz len teoreticky: Elektronika by mala byt OK, Elektronika totizto snima otvorenie ventilu t.z. na kolko % je otvoreny. Ked budes mat upchatu hadicu, resp. ako pisal autokomplex plnu zaslepku tak ventil sa bude otvarat naprazdno a elektronika si bude mysliet ze je vsetko OK. Bohuzial na Vectre aspon na 1.6 16V nieje podtlakova hadica a preto to nieje take jednoduche. K ventilu je aj dost blby pristup, pozeral som to len tak zbezne, tak ak sa mylim tak ma nekamenujte. Namiesto hadice by tam mala byt trubka. Asi najlepsie je tam dat to plne tesnenie, ale opakujem zatial to mozem doporucit len teoreticky, lebo akosi nemam cas sa do toho pustit. Ked to spravim dam sem vediet. BTW ten ventil nieje vobec tazke vycistit, odpojis konektor, vysrobujes dva sroby, vyberes, vycistis karbon nejakym pripravkom (mozno aj benzinom). Videl som ako technik na ten ventilcek nasadil vrtacku a chvilu ho tocil a tak vycistil dosedaciu plochu. Potom uz len namontovat a vsetko by malo byt OK. Ak to spachas prvy ty tak daj sem info. -
« vectra 1.6
moj znamy ma vo vyhlade vectru myslim ze z r.92 1.6 s upravou vacou, novym vyfukom a kolesami 195/15" musim mu ju prebehnut a dam vediet co a ako, stryko ma presne ten isty model ale 1.7d mal uz odvtedy 2 auta ale oplika sa nevie vzdat, zdravim cely opec club -
« Jakou teplotu má motor Vectry A 1.8 v mrazech?
Loni na podzim jsem měnil termoventil /málo mi to topilo/ a současně jsem vyměnil všechnu kapalinu a vypláchl bordel z topení. Když letos začaly mrazy tak mi to už trochu topí, ale motor se za teplot kolem nuly ne a ne dostat přes 90st C - při klidné jízdě mi to ukazuje asi tak 88st C. Petzold tvrdí, že otevírání ventilu by mělo začít u 92st C - je to optimální pracovní teplota? Jak je to s teplotou kapaliny v mrazech u vás? -
« Funkce klapky přísavu předehřátého vzduchu
Chci se zeptat na funkci a vaše zkušenosti s touto klapkou přisávající ohřátý vzduch od výfukového kolena u Vectry A /benzín 1.8/ Tato klapka prý reaguje na teplotu /asi bimetal/ a má i podtlakovou hadičku /asi regulace podle otáček/. Prý slouží jen pro rychlejší ohřev motoru po startu, je dost poruchová a někteří lidé jí proto zaslepují /aby nezvedala spotřebu/. Měl jsem v létě při teplotách okolo 35st C o litr nižší spotřebu než obvykle při stejném stylu a tak mám podezření... -
« AGR ventil
Odpojení je jednoduché. Od ventilu vede podtlaková, gumová hadička, která se odpojí a do jejího volného konce se dá ucpávka. V pozici bez podtlaku je vetil uzavřený. Pokud je samotný ventil netěsný, problém lze vyřešit namontováním plného těsnění mezi ventil a spojovací trubku k výfuku.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!