Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: 2.5 V6
Taky bych rád přispěl.... Měl možnost taky okusi motor 2.5 V6, ale v Omega B Caravan. Musím říci, skvělý motor. Dostačující výkon a když už je tady řeč o spotřebě, tak já jsem jezdil v průměru 10l/100km. Ale čistě jen dálková jízda o rychlosti do 150km/h se dá zajet o lehce přes 9l/100km. Dovolená 4lidi a kufr plný 9.3l/100km. -
"-- skrytý --" 15.01.02 20:59
« Re: 2.5 V6
Niekde som to tu uz pisal: sice som mal omegu s tymto motorom (a este k tomu AT) ale za 12 az 12.5 sa da v meste jazdit. Kolega ma Vectru 2.6 s AT a ked sa ponahla = rychla jazda s prvkami prizemneho letu mestom a vtedy je to za 17 (naozaj to myslim vazne, 17l/100km :-) ked sa neponahla tak 13.5 :-) Nech Ta to nevystrasi on je typicky nereferencny priklad jazdy autom: napr. s Polom 1.4 16V mal spotrebu 11.5 v meste :-) -
« Re: 2.5 V6
ted v zime jezdim za 9,5-9,9 podle pal.pocitace, 2.5 ma lepsi podvozek nez slabsi verze, rozvodaky ... slabina Opelu meni se i s kladkama a stoji to cca 8 tisic, jinak ale parada, motor je tam dost napechovany a tak napr. kvuli vymene alternatoru musi jit ven cely motor nebo cela naprava vc. mc personu :o), svicky jsou normalni bosh na te me mam trielektrodove Beru ....... , spotreba ... zalezi od nohy :o) ... chorvatsko jsem jel za 8,2 litru ve 4 lidech a plnem kufru a pomerne vysoke cest. rychlosti + kilometrove zacpy a to pri nonstop zapnute klimatizaci -
« Re: 2.5 V6
Bracha jezdi s Fronterou 3.2 V6 (benzin) jen po Spindlu a sem tam sjede do Vrchlabi. Ted se jezdi jen a jen po snehu a ma na palubnim pocitaci prumer 13.2 l/100km.
Na ty Vectre mam pouze necelejch 22tis. km.
Rozvodak se meni po 8 letech nebo 120000km.
Svicky drive po 60000km ted po 120000km.
Pokud vim tak originalky jsem si koupil do foroty ale drahy nebyly (tusim ale nejsem si jist to bylo do 400,- Kc/kus) x6=2400,- Kc.
Rozvodak jsem nechal delat zatim jen na sluzebni Omeze MV6 a to bylo vcetne prace a napinacich kladek kolem 7ky.
Jediny co me na 1.8 (85kW) nadchlo, tak to byla hodne dobra spotreba. Jinak proti moji 2.5 krome sily motoru ztracela stabilitu uz kolem 180 km/h.
ja kdyz jedu s tou moji 210 tak o tom skoro nevim. V ty 1.8 jsem se ve 185 opravdu bal.
(Nezavisle jsem jel ve dvou 1.8kach sedan, modry CD, a vinovy CD - najeto kolem 40-60tis.)
na jedny byly 185/70x14 Continental Super Sport??, na druhy nejaky GY Eagle neco??-stejnej rozmer.
Ja tam ted na zimu mam Barumy OR60 195/65x15 H a je to taky parada (i kolem 2kil)
V lete kdyz jsem jel pohodove mimo mesto a dodrzoval jsem predpisy tak jsem jel za 7.1l/100km. -
« Re: 2.5 V6
Na dalku neni problem pod 8 litru pokud pojedes okolo 120km/h. Jinak pocitej tech 9 litru. Po meste okolo 10 - 11. zalezi na noze a to velmi. Jel jsem uz i pod 7,3 ale to se musis krotit a to fest. Na dalku pomaha K&N vzduchovy filtr spotreba jde i o 0.5 litru dolu. -
« Re: 2.5 V6
Ted v zime mam s jezdenim po Praze a vikendovymi odjezdy 130 km od Prahy (okresky 100-130, dalnice
140-160). Jo jezdim o vikendech ve Spindlu, je to tam ted dost husty, porad nekde cekam nez se "ridici" vyhrabou ze snehu.
Jo ta spotreba 9,4. Pokud bych jezdil jenom Prahu a jenom Spindl bylo by to 10,4-10,8.
To mam vetsinou pusteny vyhrivani oken a obe predni sedacky. -
« doplnky...... a aby rec nestala jinak nas soupnou do archivu
jo a jeste jedno ... koupite-li si tuning. doplnky v Polsku ... muzete si zazadat o vraceni DPH .. v Polsku VAT /je na to spec. formular od firmy GLOBAL TAX REFUND , ktery vam potvrdi polsky celnik pri vyjezdu z Polska. -
« Re: OPEL VECTRA
hodne plastovych dilu pro vizualni tunning koupis levne v polsku a to casto ve srovnatelne kvalite jako treba ms design apod. nesmis koupit laminat ale plast a pak je to v pohode , kola tam bez uprav nacpes 225/40/17 sirsi uz jsou problem , snizovani kastle dobre zvaz .... 50 mm dolu uz je problem z parkovanim/obrubniky jsou najednou nejake vysoke :o)) / a i olej. miska a vyfuk jsou proklate nizko :o) .... na zimu urcte original podvozek .... v lete snizit ale pozor na to VZDY dej kratsi pruziny + kratsi tvrdsi tlumice NIKDY pouze jedno z tech dvou !!! efekt je pak ZADNY spise horsi nez original z fabriky !!! -
« Re: divny zvuk u 2.5 V pro campagnolo
platil jsem nakonec 9100 bez DPH a pri jednom mi vymenili plochy remen/ten jsem mel vlastni/ .... ted jsem koukal na fakturu .... vymena plocheho remene 1800Kc bez DPH !!! u ADPO Car v Ostrave si vzali 980 KC za vymenu rozvodoveho remene a u Novotneho 1800Kc za plochy remen !!! *... asi jsem jim udelal jeziska :o( .... po svatcich tam zavolam .... 1800Kc to jsou jejich 4 hodiny a 450Korun ...... tak to musel delat nejaky ucen a to jeste prez vyfuk :o) -
« Re: divny zvuk u 2.5 V pro campagnolo
No ja nevim uz presne kolik stala vymena loziska u ty Omegy, ale platil jsem u Opel Syrovatko a spol. ve Vrchlabi neco kolem 1400,- Kc. Lozisko tam nedali original, pry je zbytecne drahy a nebylo skladem, ale urcite nedemontovali motor.
Holt vyhoda podelne ulozenyho motoru. Ten altik odvezli nejakymu hen takymu kterej na to lozisko mel stahovak a tak podobne, v opelu ho zase jen zamontovali zpet. No to puvodni vydrzelo asi 120000km, to neoriginal vydrzelo asi dalsich 50000km a to treti zatim drzi ted cca. 209000km.
Statisky by melo vydrzet jeste 10000km(hi,hi).
Zatim je klid. -
« divny zvuk u 2.5 V pro campagnolo
mel jsi pravdu !!! bylo to v alternatoru !!! delaji mi renovaci altiku u Opel Novotny v OV .... ale radost moc nemam 8000 za renovaci + 4500 za praci bez DPH .... mohl jsem koupit vice darku na Vanoce ale tak :-( ..... pro zajinavost novy altik stoji 36000 s dani :-) ..... prace je draha protoze altik se da vytahnout a) az po zdemontovani motoru z auta ! nebo b)po demontazi McPersonu , kola , kotoucu a tech veci kolem :-))) tak tomu rikam chliv ! jo a vymena svicek na V6-ce zacina : zdemontujeme predni sberne saci potrubi, pak zadni sberne saci potrubi , odmontujeme snimac podtlaku, hadici podtlaku ............. prace tak na 2 hodiny samotna vymena svicek pak asi 5 minut :o) .... tomu rikam nemecka konstrukterska skola ......kdysi/1994/ kdyz citroenu XM se dalo rikat auto jsem si menil svicky na 3.0 V6 za deset minut jednou rokou a s cigaretou v druhe :o))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!