Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Nove SUV Opel
No jestli bude nova Vektrucha ve 4kolce nikdo nikde nezminil. Ale na stejnem podvozku bude spolecne s Fiatem vytvoren novy SUV (mensi nez Frontera)a prodavan pod obema znackami. U Opelu nahradi Fronteru, tusim 2004.
K hygiene Omegy. Tu novou jsem nikdy nestacil uspinit protoze mi zadna nerikala Pane, ale ta ma MV6 je uvnitr bezova - kuze a jediny co se dost spini jsou koberce(svetle) a original svetle rohoze. Davam tam na zimu ty gumovy a v lete ty svetly latkovy cas od casu properu wapkou a koberce jsem zatim jednou nechal vytepovat a je to celkem O.K. Pristrojovku cas od casu vemu vlhkym hadrem, kaplicki Ironem a dvere kdyz je ukopu maji kobercovy potah (dole), tak to vykartacuji. Myslim ze zasadni rozdil oproti novemu provedeni neni, fakt je ze ta nova vypada moderneji.
Novy vectry budou u nas v lete a na podzim ty GTSka. To zas budou mechanici u Opelu zizat na novoty. -
« Re: Radio
Jsou 2 moznosti. Delco Electronics (CDR500) je nemocne a chce k doktoru, nebo je nemocny zroj impulzu k radiu ovladany zapalovanim.
Zkusil bych podle navodu deaktivovat funkci pohodlneho vypinani klicem a po nejake dobe zase zprovoznit. Pokud to nepomuze, pak jen pan Adam Opel poradi. -
« Radio
Zdravym, chtel sem se zeptat, jestli nevite, cim to, ze cas od casu samo zapina radio, mam Vectru B r.v. 96 raadio (Del...neco) s CD pehravac + ovladani na volantu...Stava se totiz, ze zamknu auto, radio vypinam vytazenim klice ze zapalovani a druhy den prijdu k auto a radio hraje...Nevim cim si to mam vysvetlit, jestli je to zavada na elektronice nebo co, ale je to neprijemne..Predem dik za odpoved !!! -
"-- skrytý --" 25.01.02 10:41
« Re: 2.5 HB
Moje slova s tym 4x4, dufam ze to bude aspon vo vectre! Jedine coho sa "bojim" je aka bude kvalita plastov v interieri. Aj ked na omege starej (B pred face) sa mi zdal ten plast lepsi ako na novej, teraz ked uz mam 20tkm tak mozem povedat, ze nova ma lepsie plasty na udrzbu a je to cele praktickejsie. Stara omega nemala skoro ziadny odkladovy priestor a tato nova ma aspon nieco. Nova omega musi byt! Inaksie sa nemam na com vozit :)) (ledazeby Saab 95 ale naozaj bude signum). Ja mam take kuse informacie, ze vectra by mohla byt uz v lete mozno aj skor (u nas v CR/SR). -
« Vectra C GTS
Jen tolik. Pral jsem si aby dali motor 3.0 nyni 3,2 do Vectry B. Prestoze mam 2.5 v manualu umim si predstavit tu 3.2 v mym aute.
Jo k tem rozdilum u Vectry, no nevim. Brzdy jsou stejny u 2.0 16V a 2.5 V6 u predfaceliftovejch. Slabsi varianty mely brzdy mensi a nektary i bubny. Ted maji vsechny typy bez ohledu na motorizaci vpredu 288mm a vzadu 286mm.
Jediny znatelny rozdil co jsem si vsimnul je ze 2.5/2.6 maji na zadnich dverich pridavnou izolacni gumovou listu co je na zadnich dverich a jde od spodni hrany dveri kolem zamku ke sloupku, cimz se neumaze za deste blatnik co je vedle zadni sedacky. Ostatni auta maji jen tu gumu dole na prazich. Pak ma jeste 2.6 plasovy kryt v motorovem prostoru nad chladicem mezi reflektory ala Omega (predfaceliftova). Asi bude mit jine nastaveni podvozku a silnejsi stabilizatory, ale to jsou dohady a na podvozek jsem nikdy nic neobjednaval, tak nevim. Treba nekde skocim s autem na chodnik a bude vymalovano. Pak se to dozajista dozvim. Jo a jeste jeden znatelny rozdil - vyfuk-dvojita koncovka, to mi pripomina ze v nemecku maji ty Vectry Sport 2.6 dvojitou koncovku chromovanou. -
« Re: 2.5 HB
No co se servisu tyka nevim, ja mam na ni nalitano jen 21000 km. Je to soukromy a jinak jezdim sluzebni MV6 (98). To ale vis.
Problemy jsem mel jen s konektorem bocniho airbagu pod ridicovou sedackou a to nejspis proto lebo som si nechal vymenit cely interier z te predesle 2.0 16V Sport. Je to totiz v kuzi a se sportovnima sedackama navic vyhrivanyma. Ta 2.5 CDX byla v latce a bez vyhrevu sedacek. Kabely tam ale byly tak to nebyl problem. Menily se i tapecirunky dveri a zatim nic nerachta, povedlo se.
Dalsi problem jsem mel minulej rok v zime s praskanim pristrojovky. Pritahla se a prelepilo se predni sklo a dobry. Jinak 1x garancka, vymeny zimnich plechacu za letni elektrony a 1x geometrie predni napravy (preventivne). Jinak je vse O.K..
Nova Vectra se mi libi byt mi hodne pripomina Astru G a ta me zase moc neoslovila, byt je to velice slusny auto. jednoznacne je vsude videt ze C ko vyrostlo a bude mi veci co mela driv jen Omega. Takze to bude takova nahrada i za Omegu pokud nova Omega vubec nekdy prijde. Informace jsou zatim dost zmatecne a protichudne. Jo kdyz neni skvara blbe se planuje.
Jeste k Vectre, libi se mi predni naraznik a maska chladice co se ted dava na Vectru Sport pro SRN. Ja mam sice masku od Irmschera ale naraznik je standart. On se jeste dela jinej nez mam ja a ten na tech Sportech je treti varianta. No 3 druhy narazniku na 1 auto je dobry.
Ta Omega ted asi behem 1 mesice pujde do sveta, tak nevim jestli pockat na tu novou Vectru. Sem dostane nejspis nekdy na podzim. No to uz neni tak dlouho. No ale ja bych spis potreboval 4kolku a do Frontery na denodeni jezdeni se mi nechce. -
"-- skrytý --" 24.01.02 23:19
« Re: 2.5 HB
Ozaj a ako sa stavaju k tej 2.5hb v servise? Kolega ma 2.6hb a minule chcel nieco so stabilizacnymi tyckami na prednej naprave a dozvedel sa, ze 2.5 a este k tomu v hb a AT je celkom exotika a ma to pramalo spolocnej s inymi vectrami (tym mysleli, ze 1.6 a 1.8, povedzme aj 2.2 sa aspon trochu podobaju a toto je "akosi" ine auto aspon co sa tyka napravy). A ked sme uz pri 3.2, pozri sa na www.manztel.de a tam sa mrkni na 2.6 vrtanych na 3.2 :-) -
"-- skrytý --" 24.01.02 23:09
« Re: 2.5 HB
Ja nie som moc priaznivec sedanov (aj ked omega je teraz v sedan :-) ale keby som si mal vyberat ci sedan alebo hb vectra tak nevaham ani chvilu a berem hb. Hodim tam kridielko decentne a je to auto ako lusk. Sedan je taky nemastny neslany. Co hovoris na "C" hb??? v GTS? -
« 2.5 HB
Moje rv 99/10 koupeno 00/02 je HB. (Byla z konsignacniho skladu). Povinne ruceni spada do kategorie 1800-2500 ccm, z cehoz plyne ze kazdej kdo ma dvoulitra nebo u nas rozsirenou Octavii, Fabii dokonce Felicii v dieselu, plati stejne jako ja. To me tesi.
U noveho motoru Vectra/Omega 2.6 je to uz spatne, platit jako za Omegu 3,2 nebo dokonce nejaky motor z USA o obsahu 8l je sila.
Pry to ale uz nebude dlouho trvat a bude vsechno jinak, nejspis podle vykonu.
No k prakticnosti hatchbacku oproti sedanu jen tolik. Pred tou 2,5kou jsem mel 2.0 16V.
To ze ten 2litr nejel a zral. To jsem tu uz kdysi psal. Proto sel do sveta kdyz mel najeto 14000km, jo a byl to sedan. Moc jsem chtel sedana protoze se mi libil a stale libi, ale ty obruce v kufru a pruziny jak z gauce (stejne ma Astra sedan a Coupe) me pri kazdem otevreni kufru dorazily. Je fakt ze HB proti sedanu vyjde draz(nove), ale shodou okolnosti se dostavil potomek a to co dam do HB bych do sedanu nedal.
Jo a trochu mi HB pripomina nostalgicky Calibru a tomu se nebranim. -
« kužel . filtr K and N , J and R , Green ,,,,,
cetl jsem nekde prispevek o tom, ze v zime by studeny vzduch mohl vadit motoru pri sani prez kuzel.filtr ............ ja mam spise opacne obavy v lete jestli muj kuzel nesaje z motor. prostoru teplejsi vzduch nez okolni ...... dle meho nazoru cim studenejsi tim lepsi/ na co by byl jinak intercooler u aut s turbinou / ....... v lete se moje auto v horkem parnem pocasi podari natocit az na podruhe - pod kapotou je horko a kuzel saje teply vzduch ..... mimochodem nevite jak privest ke kuzelu studeny vzduch - jedna se o vectru B 2.5 V6 -
« Re: Vectra
no cenove ojete 2.5 nejsou nejdrazsi lidi se boji spotreby a vyse povinneho ruceni ..... ber urcite 1997 a vyse ... za 97ku v plne nalozi, nebouranou a ve velmi slusnem stavu od prvniho majitele zakoupenou novou v CR nezaplatis vice nez 300-330 tisic /porizovacky byly kolem 800 tisic/ -
« Re: 2.5 V6 - radost z jizdy!!!
jo, jo ten zvuk je parada obzvlast kdyz vyhodis klasicky filtr sani vcetne te cerne krabice a namontujes tam jako ja kuzel.filtr od k&n .... zvuk je paradni 5x lepsi nez od remuse co mi couha zpod zadniho narazniku :o) , kdyz tomu dupnes tak ma zvuk jako 5 litrovy chevy V8 :-) no a na pneu dunlop sport 9000 225/40/17 to sedi jako pribite a jen tak to neodtrhnes :o) .... -
« 2.5 V6 - radost z jizdy!!!
No, jednoznacne 2.5 V6 basti vic nez 1.8 16V.
O tom neni zadna. Ja ale V6 okusil a ten pocit
pri predjizdeni a respekt tech co me dojedou a kouknou na dva laufy vejfuku a napis 2.5 V6 bych uz nevymenil. Dale se pak ve 180 nezarazuji do praveho pruhu kdyz se v dalce neco blizi, ale muzu s klidem prislapnout plyn a nechtat ho zase v zrcatku zmensit. No a ten zvuk....