Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: opotrebovane brzdy
Výměna kotoučů je jen na tobě. Ale jestli nejsou rovné, tak bych je rovnou vyměnil, jinak ti zničí nové desky. Při pozdější výměně by ti pak mohli říct, že máš dát na nové kotouče i nové destičky, i když bys tam měl skoro nové. Proto, aby si dobře sedly na ty nové kotouče. Originál nemá smysl kupovat - drahé a kvalita většinou průměrná. Vyber nějaké značkové, kvalitní a budeš v pohodě. (Brembo, Ferodo DS 2000 atd.) Cenová hladina se bude pohybovat jak u originálu a kvalita bude větší. U originálu nikdy nevíš, kdo to vyrábí. Řeknou ti, že je to GM a dost... A klidně to můžou být i ty lepší, značkové, jenže ti to nikdo dopředu neřekne. -
« opotrebovane brzdy
Aky mate nazor na vymenu brzdovych kotucov? Mal by som za chvilu menit brzdove oblozenie(dosticky). Mam menit aj kotuce? Omega(zakladny benzin dvojliter) ma 75tkm, kotuce maju nove hrubku 28mm, cez vikend sme to merali, maju teraz 26mm, minimum je vraj 25(alebo 24???). Nie su celkom hladke bolo by ich treba asi *egalizovat*. Cize boli by este o par stotin uzsie. V kazdom servise mi povedia nieco ine, niekde ze vraj staci vymenit iba dosticky, niekde ze mam vymenit aj kotuce. Brzdy su dolezite tak teraz neviem, chcem ich mat vsak v perfektnom stave. Ma auto ine brzdne vlastnosti s viac opotrebovanymi kotucmi A druha otazka: Mozem pouzit aj neoriginalne nahradne diely (povedzme nemeckych vyrobcov) alebo sa mam radsej drzat originalnych o dost drahsich brzdovych dielov? -
« Re: Re: vule v rizeni
no taky to zatim nechavam, ale pekne me to se*e protoze prijizde nekde na dalnici nebo staci rychleji po praze mam pocit jak kdyz jedu s nejakym vrakem. clovek to pomalu honi po silnici jak povoz.
to sem mohl rovnou zustat u facka ;(
no, zacinam citit z vozu opel vectra pekne zklamani. xenony ho*no svitej, pedaly blby, spojka tuha, ted to rizeni. beda beda. -
« Re: Re: vule v rizeni
vim co myslis, ale tohle to stopro neni tenhle pripad. je to primo ve sloupku riz. hned za volantem, je proste v cca 0.5cm volnej, otaci se volne bez toho aby tocil hrideli ktera vede dolu do hrebenu/prevodky riz.
je to tam i citit jak to mlati mezi dorazama ty vule kdyz jedu napr. na dlazkach. navic mam cely rizeni (tj. od toho sloupku dolu) kontrolovany a je to ok). ale i tak je to neprijemnej problem, pac jak mam sundat volant s airbagem.... :((( -
« Re: vule v rizeni
Je vseobecne znamy problem u prevodek rizeni u vecter B. Po faceliftu udajne doslo k prepracovani a problem by se nemel jiz tak projevovat.
Ja tomu ale neverim. Jestli je to zrovna tvuj problem nevim. Projevovalo se to takovym jakoby preskocenim ve volantu pri toceni. Neco jako vule a klapnuti. U predfaceliftu to servis menil a menil a menil. U faceliftu se to ale taky projevuje. Takze muj tip - prevodka rizeni! -
« vule v rizeni
tak se mi objevil zajimavy problem u vectry rv2000. ve volantu mam tak cca 0.5cm vuli v otaceni nez "narazi" a zacne "ridit". je to ale nekde tesne za volantem, je to tam i slysel pri jizde na kostkach napr. jak to cvaka pri narazeni na "dorazy" vule.
muj dvorni mechanik zkotroloval cely rizeni, to je ok, ale pry v tom sloupku je nejakej system na to pozicovani volantu kde neco prasklo. jenze problem je ze ten dil je priserne drahej a navic je to spojeny s nakladnou vymenou kvuli tomu airbagu ve volantu.
nemate nekdo napad nebo zkusenost s podobnou veci na svy vectre? martin -
« Re: Re: Re: Re: spojka
ja mam taky spis zkusenost ze bowdeny jdou lip nez hydraulika.
i kdyz, golf, oktavka, toledo ty maj myslim uz taky hydr. ale jde jim spojka krasne. taky je to o ergonomii pedalu. jak sem tu uz jednou psal u vectry to posrali co se pedalu tyce jak mohli.
vcera jsem se svezl s kamosovou oktavkou a to auto mi daleko lip sedne co se tyce jizdy nez moje vectra. je krasne ovladatelna. asi pujdu priste do koktavky nebo este lip do toleda, ty se snad tolik nekradou... -
« Bez nadpisu
No, ac je to k nevire, ja mam prave uplne opacnou zkusenost. Spojka s lankem chodi lehce a hydraulika napr. BMW (525 V6), Audi Allroad 2.7 Bi Turbo pekne ztuha. Koneckoncu i moje soukr. Vectra 2.5 V6 vecne v garazi spici jde taky tak tak a hydrauliku ma na 200%. Ale to uz jsem tu nekde psal, ze vetsina lidi je zvykla na Octavii a tu ty ti jse abnormalne lehoucce. -
« Re: Re: spojka
urcite, je to dany mechanizmem ovladani. znam auta 1.2ccm kde to ztuha jako krava. nebo dvoulitry kde to de lehounce.
otec ma pugeot 405 1.9td a spojka de tak priserne, ze vystat si barandak je vykoupeni za vsechny hrichy. nechapu proc tam francouz daval vubec servo hehe. -
« spojka
no sice budu mit sval hehe ale ja si myslim ze to je o tom - proc dneska pachaj este auta z tezkyma spojkama kdyz to de udelat lehce - a neni to ze by pak min vydrzela nebo tak.
proc pak delat serva, el. okynka... rovnou si tam muzem dat dreveny lavice.
bavoraky ani mercedesy mi nikdy co se tyce rizeni nesedli... oktavka je na rizeni podle me o dost lepsi nez vecra B, ale bohuzel se to priserne krade.... skoro kazdyho koho znam ze ji ma tak mu tam furt lezou pro radia atp. ty koncernovy dvere jdou navic nejak dobre otevirat...
btw sem zvedavej jak dlouho mi ve vectre vydrzi moje jiny radio nez origos... chtel sem s cd na mp3....
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Vymena jako takova se v SRN doporucuje jako komplet desky +kotouce. Na moji sluzebni MV6ce (rad na ni vzpominam) probehla prvni vymena desticek na predku v 60tis. km a ve 120tis se menily kotouce i desticky. Zadni kotouce mi stahli na soustruhu a dali nove desticky.
Nekde kolem 180km mi menili integrovane brzdove pakny rucni brzdy.
Prosim nechci nikoho odrazovat, jednalo se o mou jedinou uz hodne letitou zkusenost. Treba to byla jenom smula. Ale me to odradilo navzdy. V kazdem pripade by to chtelo zjistit ceny za ty dily. Myslim, ze zrovna Opel nema moc drahe original dily. Za me to jiz cela leta plati firma, takze tomu nevenuji az tak velikou pozornost.