Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Je to na servis?
Vdaka vsetkym za radu, mam uz dalsich 1000 km a teraz je to v pohode asi vydrzim do 105000 na dalsiu servisnu kontrolu.
Ale pravdepodobne nieco s palivom bude. Zacal som mat pocit, ze motor je o nieco hlucnejsi, tak do toho teraz capujem benzin s additivami, nech sa trochu precisti, ale asi kupim nieco koncetrovanejsie.
Este otazocka: Povodne som mal v motore olej -syntetiku od Shellu, ale posledne 2 vymeny mi tam dali vraj to iste ale od OMV. Spotreba sla hore asi o pol litra. Ake mate skusenosti? -
« Re: Je to na servis?
Ve starsich prispevcich jsem popisoval stejny problem , ale s motorem 1.4/16V. Diagnostika ukazovala na AGR ventil. Ale vzhledem k tomu, ze nemam 8litru na novy, tak jsme zkusil pripravek do paliva Wynns Injection Power 3 a potom trochu sviznych kilometru a uz pres 2 mesice se kontrolka nerozsvitila. Takze zkuste a uvidite. -
« Re: Je to na servis?
Neda se problem zjistit z kodu zavady? Ja mam Opel Astra F z roku 93. Uz delsi dobu hledam jeden problem. V servisu mi rekli, ze kod zavady se v tomto modelu neuchovava. V Kopp knizce a na Internetu jsem zjistil ze se uchovava. Stacilo zkratovat A a B pin konektoru diagnostiky, zapnout zapalovani (ale ne startovat) a kontrolka elektroniky zacala blikat - pocet blikani ma indikovat typ zavady. Ten se uchova po dobu 25 zapnuti zapalovani.Ale nevim, na Vectre to muze byt jinaci. Odbornik nejsem ;-)
Zde je vic:
[odkaz] -
« Je to na servis?
Zdravim vsetkych,
Na mojej B Vectre 1,6 som sa prave prehupol cez 100000, zatial k plnej spokojnosti. Prave minuly piatok sa mi na dialnici pocas pohodovej jazdy rozsvietila kontrolka elektroniky motora, nechal som to 1 km svietit a ked sa to neumudrilo tak som vypol motor a nastartoval, potom to uz bolo ciste. Na druhy den sa to stalo znovu.
Mate s tym niekdo skusenost? Treba to dat prekontrolovat, alebo ak to teraz nesvieti mozem na to zabudnut? -
"-- skrytý --" 09.03.02 17:44
« Re: Radio 2008
musi to mat nejaky vstup, pretoze v manuale k radiu je napisane, ze sa da nastavit hlasitost ext. laut. z toho pre mna vyplyva, ze ma vstup, len aby nebol mono. To radio ako nahr. diel je lacneeee :)))) Skoro som omdlel ked som sa dozvedel cenu. -
"-- skrytý --" 07.03.02 11:59
« Re: Radio 2008
ani moc nie, zbastlil som tu z toho co ostalo po suplikoch, taky ultra slim pc. Nie je az tak slim aby sa vosiel do odkladacej schranky ale urcite je tak slim aby sa vosiel do kufra tak aby nezavadzal. No a teraz ho bu supnem ako nejaky router niekam na net alebo do auta ked najdem line in (na mp3). Heh, este tak nejaky 15" LCD a mame kino v aute :))) -
« Re: Radio 2008
Radio CCRT 2008
Philips Stereo-Cassetten-Radio, 4 x 7 Watt, mit Dualband-Telefon, integriert, Freisprecheinrichtung, Mobilitäts-Service OnStar , Diebstahlcodierung, Auto Store, Verkehrsfunk, erweitertem RDS-EON, geschwindigkeitsabhängiger Lautstärkeregelung, einstellbarer Telefon- und Verkehrsfunklautstärke, automatischer Unterbrechung bei eingestelltem Verkehrsfunk und eingehendem Telefonsignal einschließlich: 6 Lautsprecher, Lenkrad mit Fernbedienung, Graphic Info Display (GID), monochrom, Dachantenne, 4fach CD-Wechsler, integriert
Na tvuj dotaz to zrejme neodpovida.
-
« Re: To Campagnolo
Ja se opravdu zadnym tunenim Bandoura chlubit nemuzu. Koncovka je tam jak jsem psal jiz drive
z duvodu padu a poskozeni puvodni. Ta je ted opravena (preplatovana) na polici. Jinak diky padu
sly oba predni plasty nove a zadni se strikaly.
No a jasne ze 3x blinkr. Po tehle zkusenosti jsem nechal namotovat jeste padaky. Ted se da rict ze uz 2 roky na nem skoro vubec nejezdim. Je v garazi pod igelitem a cas od casu dam dobit baterku. Ale sezonu 97,98 a 99 jsem si opravdu v lete uzival v sedle masiny.To byly zverstva.
No a k tomu softu. Techem ti prectou jakou tam mas verzi a nahrat nejnovejsi je otazkou 5 min.
Co za to? Tot otazka. Ale to vsecno jsem uz psal. -
« Tah motoru po třetí... to Neandrtalec
Mam sice Cali, ale taky 2.5ku. Mam vymeneny box filtr za K&N. Za prve jsem pozoroval efekt krasneho hlubokeho zvuku hlavne mezi 3000-4500 ot. To je ale vec nazoru. Pri decentnim slapani na plyn to takrka neni znat. Za druhe motor jde lepe za plynem hlavně odspoda, ve vyssich otackach pribyl snad i nejaky vykon. ALE!!! nedavno jsem zpod narazniku privedl studeny vzduch (jak je na tom konstrukcne Vectra opravdu nevim) a to je ten pravy efekt! Tato uprava je opravdu znat! Jo a jeste se mi zda ze pri klidne a predpisove jizde jde spotreba sice jen o malo ale DOLU. cau -
« Re: Tah motoru po třetí...
Jo, tak nakonec to u Staigera vědi, jen to nevěděl ten přijímací technik. Soft mám teda jinej. Jen jsem neměl čas to projet, tak ještě nevím. Já mám na mašině Lasera, DynoJet st.1 135k na motoru, kompletní pružení a tlumení od Whitepoweru (vzadu seřiditelnej pomalej doraz i odskok a rychlej odskok, tlumič řízení a kompletní airbrush (mám taky S), vzadu podsedlo a zadní panel s integrovanejma blinkrama od ErMaxe, vpředu taky integrovaný s LEDkama + pár na ztuženejch řidítkách, pancéřovaná hydraulika. Uf, snad je to všechno. Až bude hezky pořídím pár fotek a dám to na net. Omluva Vectristům za cancy o motorkách.







