Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Coolant level
Zdravym, chctel bych pozadat o malo radu.. mame vectru r.v.96. motor 2.0 a nejak nevim cim, ale na palubnim pocitaci skace Coolant level...podle toho co to znamena..bych usoudil, ze se motor chladi, ale dnes sme byli na koupit a motor nebyl az tak zahraty a po kratsi ceste opet nabehla tato zprava...Proto by me zajimalo cim to je...jestli to muze byt i nedostatkem oleje..nebo je spatne cidlo...nebo sou jeste nejake dalsi moznosti...Dik za odpoved -
« Re: Spojka
No tak uz nevim, zbehlej v tom ale stejne moc nejsem. Posledni spojku jsem mel v ruce v roce 92 u AR 75 2,0TSz roku 1989. Mela nalitano cca. 180tis. Napriklad u Audi 80 1,8 S (rv90) mi hydraulicka spojka vydrzela 200tis a nic ji nebylo. Na Omeze(MV6 r.v.98 mam 220tis) a o spojce nevim. A na vetrach jsem nenajel vic nez 25tis. Takze nevim. Posledni auta s lankama jsem mel R18 a nejaky skodovky, ale ani krome starickeho R18 jsem krome praskleho lanka nemel problem se spojkama. Treba poradi nekdo jiny. -
« Re: Spojka
Auto mi spravuje kámoš, co tomu snad trošku rozumí, tak doufám že ten šroubovák nebo jiný typ spojky nebude to pravé.... Zkusím ty řadící tyčky. Blbé je, že jsem nepřišel na žádnou závislost, kdy to jde dobře a kdy ne. S tou teplotou, jak jsem původně myslel, to asi taky nebude ono.... včera jsem jel se zahřátým motorem a bylo to OK. Tak fakt nevím.... Mám strach, aby mi zas někde na cestě neprdlo lanko /jako se mi to už jednou stalo/.... -
« Re: Spojka
No, to je hezky. Tak pak uz mas jen dve moznosti.
Bud je to tam nejak blbe dany, coz je nepravdepodobny (vystavovaci valecek, nebo jsi tam zapomnel sroubovak???), pripadne to patri do jineho typu auta, coz by bylo horsi.
Jeste me napada sestelovat radici tycky, ale ty by nemely mit vliv na teplotu???? -
« Spojka
Nedávno jsem na mojí Vectře A /1.8i, 1992/ vyměňoval spojku , protože ta stará už byla hotová /šla dost těžko a občas se blbě řadilo/.
Ta nová /Sachs/ se ale chová nějak divně: když do toho sednu, tak jde stlačit docela v pohodě, ale po delší jízdě jde nějak ztuha a vrže. Jedná se o lankovou spojku a lanko bylo měněné taky /prasklo/. Taky mám občas problém zařadit zpátečku. Co s tím? Dík. -
« Vstrikovaci ventil a potenciometr skrtici klapky
Moje auto (Astra 1.8i) ma stale vadu ze obcas vynecha motor. Jiz jsem menil kdeco (snimac otacek, civku, svicky, kabely, paliv. cerpadlo, rele cerpadla). Po vymene rele cerpadla to vypadalo, ze je vse jiz v poradku. Auto ujelo 2000km bez problemu. Bohuzel nedavno se problem zase objevil. Chci se zeptat, je tezke vymenit vstrikovaci ventil a potenciometr skrtici klapky? (vstrikovani MULTEC - montovalo se i do Vectry, Kadetta). Nejsem zadny odbornik, ale kdyz jsem na to koukal, tak se mi zda ze oboji staci jen vysroubovat a vymenit. Ovsem muze tam byt nejaky zadrhel a mozna bych to mel sverit spis servisu. Ma s tim nekdo zkusenosti. Nevite na kolik ventil a potenciometr prijde? Diky za rady. -
"-- skrytý --" 14.04.02 16:29
« Re: To skdd
Len tak na okraj, ten zazrak c.1 od sonyho sa da na 99% namontovat do Opelu, este mi technicke oddelenie (aspon tak to nazvali v customer info centre) zistuje, akym zazrakom c.2 to prepojit. Stale sa ale neviem stotoznit s tym, ze sony... :) -
"-- skrytý --" 10.04.02 17:08
« Re: To skdd
stara dobra kacena :))) neuveritelne je to, ze som to hladal uz asi 100x a dnes som nasiel vecicku, ktoru robi blaupunkt, funguje ovladanie na volante na radiu (neviem ci lubovolnom, pretoze je to holandsky :-) No uvidime co najdeme teraz. Dik za radu.