Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
"-- skrytý --" 03.06.02 14:24
« Re: Vectra C
po weekende mozem povedat iba ze je to totalna konkurencia passatu, velka vnutri, dobre jazdne vlastnosti, ta AT je dobra, presne ako som cakal to +/- je tam pre mna naviac. Jedine co mi tam momentalne chyba je nejaky 2.0Turbo alebo 2.6/3.2 :))) Ale to len zhyralci ako ja nevedia jazdit s 2.2 :))) Inak super, az na ten volant ten sa mi nepaci. Klima ok, telefon funguje :-) mikrofon neblbne ked je to v anglictine :-) Smerovky super, nevadi ze nemaju aretaciu akurat to treba vypinat proticlickom. Konecne odkladacie priestory na napoje. Koza subjektivne kvalitnejsia ako v omege. Celkovy dojem (ako uz povedal campagnolo) mohutne auto. -
« Re: Vectra B
Tak já taky jednu přidám. Měl jsem prima utkání s Octavií RS. Přestože mám jen 15" kola, byl v zatáčkách rád, že se mě držel. To nejlepší ale přišlo v Břežanským údolí směrem nahoru (asi 5km docela rychlých zatáček do kopce). Prostě neměl nárok. Na rovině je to asi srovnatelný, ale v kopci byl v *. Natáh jsem ho v tom kopci o dost. Před Jesenicí jsem zpomalil a počkal na něj. Mávnul jsem na něj, jenže byl tak nasranej, že se na mě ani nepodíval... :-) Co se týče tý spotřeby 2.5-ky při maximálce, ukazuje mi to nějakejch 25l/100km... -
"-- skrytý --" 31.05.02 10:44
« Re: Vectra C
Vcera som si sadol do C a to auto je fakt robustne, jazdne vlastnosti neposudzujem, iba som sedel, jazdit budem cez weekend. Jedine vyhrady, ktore mam su dizajnoveho charakteru: chrom na prednej maske je hnusny (imho), tvar "volicov smeru" :))) je strasny (zase imho) a plasty na volante su nejake "cudne". Inak 2.2 full option AT, spasovana dobre, interier v poriadku, plechy tiez zlicovane, ziadne nedostatky som nespozoroval. Tesim sa na weekend kedy ju prebehnem, najma na stabilitu v zakrutach. -
« Re: Vectra B/OMEGA
Jo, to je fakt, s Omegou se mi po Nemecku jezdilo moc pekne. Rychlosti (tacho) mezi 240 a 250 byla
pohodova cestovni rychlost. Byl to korab. Budu vzpominat. Vectra jede taky pekne, ale ve 220 se uz skoro nic nedeje. Je spis na zatackovity useky,
byt po dalnici leti 200 a v aute to skoro neni znat. -
"-- skrytý --" 30.05.02 13:42
« Re: Vectra B
:) ja pridam iny :-) minuly piatok som potreboval otocit blava-nitra velmi rychlo a kedze bola dialnica prazdna (je to defacto cele dialnica) dovolil som si taku "hufovinu" :-) ze som siel kolko to da... 245 stabilnych, 255 dolu kopcom, cestou naspat ma napadlo akaze je odchylka rychlomeru? Tak som zresetoval palubak a kolega dostal bojovu ulohu odmerat kolko prejdeme za 1 minutu. Pri ustalenej 240 (bohuzial vtedy uz tempomat netempomati) nam vypoctom vyslo 237. Musim sa priznat predbehol ma 1ks... Audi S8... Na spotrebu sa nepytaj... :)))) -
« Vectra B
Minulej vikend jsem ji jel provetrat na chalupu,
a na boleslavsky dalnici mi notnou chvili nechtelo uhnout BMW X5 (podle oblacku cerneho dymu pri prerazeni) asi diesel. Po chvili jizdy 200km/h konecne pochopil ze me nesunda a uhnul.
Jede pekne moje maly Becko. -
« vectra 2.5 vs. passat cervene DI
taky mam vlastni postreh: kamos ma cervene DI,prejed ho predjedu ale neujedu mu na normalni silnici ..... na dalnici ho setreses pri cca 200 km/h ..... nastesti mam 17" 225/40/17 a odjedu mu v zatackach DI je na 16" gumach :o)) ..... no a jeho bracha ma A4 2.8 a moje vektricka s nim drzi statecne krok a ta audina neujede ani o deset metru ..... a maximalku ma drobet mensi. -
"-- skrytý --" 22.05.02 10:08
« Re: TC Omega
:) mas pravdu :-) stara 2.5 nie je nijaky vykonostny zazrak :-) Inak manzelka na sedadle je vzdy dovod ubrat, aj ked ta moja polovicka vydrzi vela, uz som ju raz pocul povedat "pomalsie" :-) Najma v zime sa boji ale nehovori nic len vnutorne "preziva hrozu" :) -
« Re: TC Omega
No tabulkove hodnoty je jedna vec. V praxi jsem ho mel po vyjezdu z vesnice za zadkem do 140 km/h, pak zacinaly zatacky a manzelka se nelibe tvarila. Pak me predjel, protoze jsem zpomalil.
Vetsinu aut setrepu, aniz bych jel naplno. Toto ani nahodou. Nejde o maximalku, tam bych mu ujel. Ale tady neni SRN. Tady clovek daleko vic oceni zrychleni a kroutak. Pri predjizdeni do kopce, kde se jizdni pruh rozdvoji a zanedlouho se zase spojuje do jednoho, by to byl boj o prsa a z praxe mu s Vectrou 2.5 V6 125 kW 230Nm neujedu.
Zaver: Nepredjede me, ale ja ho nesetrepu. -
"-- skrytý --" 21.05.02 18:00
« Re: TC Omega
nasiel som, teda ak vw pise maximalky tak ako opel (teda ze to sedi u tych vykonejsich motorov) tak maximalka je out, krutak 310 pekny... no hadam mojich 290 by mu stacilo... zprevodovane to asi tiez bude dobre... stretneme a ked bude kde, poprehaname... -
"-- skrytý --" 21.05.02 17:53
« Re: TC Omega
len tak na okraj kolko ma maximalku ten "passat s cervenym DI na zadku"? Aby nahodou ked ho stretnem som si nerobil zbytocne "blame". Mne to ide max. 245 s odrenymi usami (odchylka tacho je tam urcite). Skusil som to iba raz a dakujem uz neskusam, rychlo sa tam menilo okolie :))) -
« Re: TC Omega
Pokud bych mel charakterizovat tu dusi. Tak je nemecky nadrazena, suvereni a namyslena. Nedostatky se "schovaji" za IMAGE znacky. Krome ceny a tuhosti jsem na jine zatim neprisel.
Kdysi jsem Audi 80, pocity jsou stejny. Proste Audi je Audi, at se to nekomu libi, nebo ne. -
« Re: TC Omega
Abych rekl pravdu, tak dojmy jsou jako z Passatu.
Tuhy a strohy. Nic extra. Omega, to byl takovej autobusovej kocar. Tohle je bitelny drncadlo.
Ja vim ze ty me primery jsou katastrofalne debilni, ale ja to tak citim. Co ale opravdu, opravdu senzace - motor. To jede jako "svine".
Soukroma Vectra bude asi jeste vic zahalet. Ted jsem ji projel do toho Krumlova. Stve me, ze to nenandam blbymu Passatu s cervenym DI na zadku.
Tento mindrak je s Audinou pryc. Uz dvakrat jsem tento druh hanebne zmensil ve zpetnym zrcatku. ale drzeli se statecne. -
« Re: TC Omega
No, ja to uz asi nezkusim. Omega uz ma sve za sebou a jde pryc. Uz jezdim se sluzebni Audi Allroad 2.7 BiTurbo. Proti ty Omeze to vic leti, ale jinak nic extra. To se pozna az v zime.
Omega byla fakt moc dobra a pohodlna. Ted si zvykam na 6ku. Mam v tech kvaltech malinko zmatek. Hlavne zpatecka je v audine dopredu. -
"-- skrytý --" 20.05.02 10:32
« Re: TC Omega
TC & zima, to si nedovolim vypnut iba v tom pripade, ze potrebujem niekam "vyletiet" do kopca a TC mi v takom pripade, presne ako hovoris ty, zastavi auto. Ale aj tak mam vela prace udrzat to na ceste. Aj so zapnutym TC som zazil vesele situacie :-) Napriklad predbiehanie na donovaloch v noci kde som si nevsimol ten pas ladu v strede :-) Tak som si zatancoval :-) Mne ide prave o to jazdenie na suchu. Nemusis to mat moc pod plynom aby TC zaplo. Ked vychadzas z 90deg zakruty a mas 50 - 60 kmh tak mne TC preblikne. Necitim sice to "silne kopnutie" ale citim, ze elektronika pracuje. A ked to vypnem tak som sice v smyku ale lahsie sa z neho dostavam.