Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Vectra B 2.0
Predne bych hledal po potrubi vyfuku. Vzhkedem ke stari by to melo byt ono. Kdyz se sehnes pod auto tak by to melo byt slyset zretelne. Jelikoz originalni vyfuky Opel nemaji zadnou extra zivotnost doporucuji pripadnou vymenu nemocnych dilu u prazske firmy Spei. Potom by to mohlo byt tesneni pod parozim, v horsim pripade praskle, zkroucene parozi. Neni-li to vyfukem, je zde cela rada dalsich moznosti. Ale jsem si jist ze zarval vyfuk. -
« Vectra B 2.0
Ahoj všichni,potřeboval radu,jelikož jsem,jak by někteří z vás řekli,amatér :o) protože mojí Vectru hlavně řídím a hrabu se v ní minimálně.Né že bych neuměl vyměnit kolo,ale v motorech se moc nevyznám,tak se do toho "neseru" :o) Teď k problému.Když to řeknu stručně,začalo to mít zvuk trochu jako motorová sekačka nebo VW brouk z r.60,ale nemyslim že mám ruplej vejfuk.Prostě z motoru se ozývá takový pravidelný klapání.Je to hlavně v nižších otáčkách od takových 4000 už to neslyším.Jinak zhoršení výkonu nepozoruji.Nevíte někdo co by to mohlo bejt?A moc mě neděste :o)) Kdybyste někdo měl typ na dobrej neznačkovej servis v Praze a okolí dejte vědět.Díky moc za rady.Jinak jsem s mým Béčkem moc spokojenej,abych nezapoměl mam 2.0 XEV manuál,r.v. 96 a nalítáno 173000.Díkes -
« To: Srp
Osobne se mi zdalo, ze ta RSka tahla min ze 160ti nahoru, at uz na 4ku ci 5ku. Mne toci ve 100 km/h 2400ot/min a ve 160ti 4000ot/min. To mi jako extra kratky kvalty neprijde. Aerodynamicky svist je podle mene opravdu vetsi. Ted jsem jezdil s novou Octavii Combi TDI 66kW Elegance a bylo to stejne. To Fabie mi prijde mnohem tissi.
Me ta RSka prijde tak trochu jako auta co jsem v minulosti mel Alfa 75 TS 2.0 114kW a Astra F 2.0 16V 100kW. Tem kdyz se popustula uzda otacek, tak se divily i stivalce. Pred tou 6tivalcovou Vectrou jsem mel 2.0 16V Vectru. Jak jsem tu jiz nekolikrat psal, byl jsem z ni hodne zklaman. -
« to campagnolo
Hm, dobry, ujela mi ruka. Tak tedy. Musim se priznat, ze me rozcili prispevek neandrtalce, takze jsem te s nim hodil do jednoho pytle. Za to se omlouvam :). Nicmene k tvemu prispevku - prave si nemyslim vubec, ze bys musel kmitat se saltpakou - diky dlouhym prevodum, ktery RS ma. Kvuli tomu je pocit zrychleni mirne utlumen, ale nemyslim, ze by to bylo jakkoli line vozitko. Vectra ma kratsi prevody, ale porad zastavam nazor, ze neandrtalcovo story o tom jak mu RS nestacila je nesmysl. A nevim jakou hlucnost myslis - aerodynamickou? Jel jsem s ni 225 /tacho/ a neprisla mi v ty rychlosti o moc hlucnejsi nez treba VectraB, Accord typeR nebo m3. Nema smysl se dohadovat, stejne se neshodneme :). -
« To srp
No jeden den tu nejsem a hned je tu zivo!
Mily srpe, nemam nic proti skodovkam a ve svem zivote jsem osobne vlastnil 4 a sluzebne 3.
Skoda RS ma jiste sve prednosti a urcite byla jako sportovni auto pojata. Nicmene hlucnosti a
jizdnimi vlastnostmi me opravdu nepresvedcila. Vybavou a cenou uz ano. No a ten zpevnovaci jekl v kufru, to je opravdu bombicka. Kdyby byla skodovka Octavia vzadu vetsi a pohodlnejsi, asi bych si ji treba nekdy koupil. Zajiste bude motor dostatecne vykonny, ale kdyz chces zrychlit, musi se hodne kmitat s radici pakou. To me uz nebavi a radeji zustanu u sve (soukrome) Vectry 2.5 V6. Jeste jednou - nenapadam skodovky, vyjadruji jen svuj nazor, i kdyz se ti nelibi. -
« Servisy a prodejci Opelu v Praze? Ceny? Solidnost? Kvalita?
Uvažuji o koupi Opel Agila, do užšího výběru, kde to koupit zbyli Auto-Staiger a Autotepas, kteří mi nabídli 3-letou záruku, ostatní nic navíc. Co si myslíte o těchto prodejcích, koho byste mi doporučili? Jak je to se servisem Opel v Praze, kde jsou nejmenší zločinci? Oba dva (Auto-Staiger a Autotepas) podmiňují 3-letou záruku servisními prohlídkami u nich, kdo mně víc zkrouhne? Nebo máte nějaký lepší tip na prodejce Opel v Praze či jejím okolí? Díky Radek -
"-- skrytý --" 09.06.02 22:48
« Re: to skdd
:) ja som si to ani tak nezobral :-) Jazdil som v RS par km ale mne to auto nejak nesadlo, cele vo mne budilo dojem strechy, ktoru iba premalujes a povies si toto je nova strecha :-) Ked pojde kolega do ciech (2.6V6 AT) tak sa mozete spichnut a "zazavodit" si :-) Myslim, ze prehodnotis svoje poznatky o 2.5 potazmo 2.6 od Opelu. Ja si nejako tie postrehy o tom ake je ktore auto nepripustam, pretoze mam svoje naroky na auto a tie skoda nesplnuje akokolvek by sa snazila. Urcite by som veril tomu, ze v technickych usekoch RS bude narovnako s 2.5, pretoze 2.5 ma krapet inak odladeny podvozok ako povedzme 2.0 ci 1.8, akurat brzdy by mohli byt jedovatejsie na moj vkus. Samozrejme to spektrum v ktorom je krutak je u RS lepsie, pretoze ma turbo a tam sa da "carovat". Kto pozna 2.5 a ma ju v manuale vie drzat krok v beznej cestnej premavke s velkou vacsinou vozidiel. Je pravda, ze 220 je pre nu strop :-) ale kto dnes dokaze ist dlhsiu dobu 220 inde ako po dialnici? -
« to skdd
Tobe jsem nerekl, ze jsi amater. Nastvali me tihle pomlouvaci skodovky, kdyz rikali, ze RS je auto nanic. Vectra je prumerny auto jako jakykoli jiny v dany tride, o tom neni sporu. Ale RS ujede jak dvoulitru, tak V6ce.
Ridic S2K se ksakru ponahlal, byl to kamarad a meli jsme zavod v Praze ve dve rano na dvouproudovce od svetel ke svetlum - asi 800 m. Jak rikam, do 100ky mi trochu ujizdel, ale drzel jsem se statecne a na konci jsem ho dotahnul na pul delky auta, coz je dobry, kdyz srovnas obe auta vedle sebe. A tohle je argument pouze na dynamiku a vykon, ne na jizdni vlastnosti a charakter auta, ktery je u S2K totalne odlisny od RS. :)) -
"-- skrytý --" 09.06.02 17:36
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
Vectra B 2.5V6 125kw(5800)/230Nm(3200), 1432kg, 8.5s (0-100), 12s (80-120/5st)
OctRS 1.8T 132kw(5500)/235(1950-5000), 1325kg, 7.9s
Honda S2000 2.0 177kw(8300)/208(7500), 1320kg, 6.2s
Takze papierovo (podla vyrobcov) treba doplnit u hondy a octRS 80-120 a budeme vediet kde sme asi. A este jeden nezanedbatelny argument nikto tu netrvdil, ze 2.5 je nadpriemerne auto. Je to vykonovo dietny motor (staci sa pozriet na verziu i500, ktora tych 7.9s spravi na pockanie) z roku 1993/94 (ak sa nemylim) a nema turbo a opel ho nikdy ako ekvivalent k RS a podobnym autam neuvadzal. Takze zhrnute a podciarknute je to naozaj "priemerny" motor, ktory mne uplne vyhovoval. A najma vzdy som ako spravny amater s opelom nasiel tu svoju krabicu tam kde som ju nechal :) -
« to campagnolo & Neandrtalec
Panove, nevim jak vy, ale ja s RS jezdil tri mesice a vectra B 2.0 a 2.5 se absolutne nechyta. Jen si lecte komplexy z prumernyho vozitka, jakym vectra bezesporu je a nadavejte na skodovku.
Zavodil jsem s Hondou S2000 a i kdyz byla o neco rychlejsi, porad jsem ji solidne stacil (o delku auta). Takze prestane zvanit o pruznem zrychleni, protoze to ma RS dostatecny a hodne vyrazny.
Tyhle amateri s oplama...tsss. -
"-- skrytý --" 05.06.02 10:39
« Re: Vectra C
No ja som mal kozu a tam to sedadlo bolo sice tvrdsie ako v omege ale nie taka lavica ako v passate nebodaj fabii. Manual budem mat buduci tyzden (1.8) takze poreferujem potom. Prevodovky u zafiry moc skusenosti nemam, pretoze som jazdil iba 1.8 s MT a tam pri 140 na 5 to bolo relativne tiche k velkosti auta a ked jazdim zafirou tak 2.2 s AT a tam je to o inom. Skoda, ze vtedy este nebola 2.2DTI. Inak C je tazsie o 40-60 kg, u 3.2 bude nieco vazit motor. Jedna vec mi nie je vobec jasna, urobia GTS a je tam nejakych 211k/300Nm, to ma byt akoze co? Sport? Nepoviem keby tam dali nejake turbo na 2.6 (este lepsie 3.2 :)) to by som bral. Nebodaj keby sa posnazili a vytlacili z tej 3.2 nieco viac... -
« To Neandrtalec
S Skoda RS jsem osobne jezdil. Byl jsem opravdu zklaman. Aerodynamicky hluk byl vysoky uz ve 160km/h. A subjektivne to zaclo tahat az nahore a to nevim kde tech 132 kW bylo. Libily se mi sedacky a volant, jinak nic moc sportovnoho to nebylo. To mam fakt vetsi respekt z VW TDIcek, nez z nejakyho RSka. Na pruzny zrychleni se opravdu nechyta. -
« Re: Vectra C
No, uz jsem myslel, ze se s nama nepodelis o zazitky. Volant je opravdu jiny nez byvalo zvykem. Ale je to navrat ke starsim typum Opel.
Ma v sobe kus sportovniho dedictvi i kdyz je 4 ramenny. Pro GTS bude 3 ramenny. Sedacky jsou tuhe jako u VW. To si Opel mohl odpustit. Vzadu je to opravdu dost tuha lavice. Jinak se tam ale sedi bezva. Sem se zase budou davat sportovni prevodovky. To musel zase objednavat na GM nejakej Fitipaldi. Ty auta pak v kile tocej 3tis/ot a napr. u Zafiry clovek ma ve 140km/h posit ze tam ma 3ku. Ty manualni prevodovky maji ty predvadeci C-ka dlouhy (nemecky verze). No u nas se holt jezdi sportovne. Jen at to poradne toci, hluci a zere. Dojezdove rezervy se v nasich autech taky neobjevi. To mi nevadi, ale ty prevodovky jo. Prima jsou ty vydechy na zadni sedadla- Omega Image. Uz se fakt tesim na V6 3.2GTS. Tipuji, ze to pojede asi jako 2.5 B, jelikoz auto je vetsi, tezsi a motor sesnerovany super emisnimi vysledky. Uvidime.