Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
"-- skrytý --" 21.06.02 09:50
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
hm, ja som u RS mal dobry pocit az kym som nezacal robit veci ako prudke brzdenie plus zmena smeru, v tom mi prisla astra tak akosi viac do ruky. Mozno to bolo tym, ze je kratsia a poznal som jej vlastnosti. S tym RS som sa nejak nemohol stotoznit... -
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
Slava, je patek a ja mam tolik prace na vikend. Uz ani nevim co je rozdil mezi patkem a nedeli. Clovek se akorat stale nekam presunuje....
No, ted k tem podvozkum. Se Skodou RS jsem jel 1x
Bern a 1xKopar. Kola byly 16". Se Skodou 1.9 TDI(66)Elegance Combi, nekdy Prahu a 2x Decin. Pneu 195/65x15 Matador. U normalniho podvozku je auto prijemne mekky a houpavy. Nicmene uz ve 170 se dost pohupuje. O moc vic to stejne nejede. U ty RSky, jsem mel dobry pocit do 200km/h. Pak uz mi zacinalo lepit. S Omegou jsem si pripadal v pohode a bezpeci i ve 245km/h. Stejne tak v Allroadu. Se svoji Vectrou si nepamatuji, ze bych jel rychleji nez 220km/h. Tuto rychlost ale zvladala suverene. jak jsem ale uz nekde psal. U predfaceliftove 1.8ky to bylo neprijemne uz ve 170-180km/h. Pneu 185/70x14. -
"-- skrytý --" 21.06.02 09:04
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
este k tomu podvozku, ja mam nalietane na astre nejakych 60tkm ale na RS iba nejakych 2tkm. Je tu niekto kto jazdil obe auta dlhsie? Na astre som ma 16" 205/50, samozrejme nie je to ako 17" na RS. Ma niekto moznost porovnavat podvozok (seriu)? -
"-- skrytý --" 20.06.02 19:12
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
:) v tomto mas pravdu (AT vs. MT maximalka) a este mas svatu pravdu aj v tom, ze rychlost v omege sa nezda byt dramaticka. To je vec, ktora ma strasne stve :-) ides 200kmh ani nevies... iba zelen akosi rychlejsie ide okolo. Nehovoriac uz o jazde v meste kedy mas na tacho 100 a cudujes sa preco ta zastavuju zelene zabky... -
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
Omega 3.0 v automatu oproti manualu byla pomalejsi na maximalku i zrychleni. To same plati u 2.5, potazmo 2.6ky. Nova Omega s 3.2kou se dela uz jen v automatu, tam se to porovnat neda. Mam na mysli 4rychlostni automat pouzivany u benzinovych Omeg. Jediny 5rychl. automat ma nova Omega s motorem 2.5 DTI(BMW motor). Ale i ten je pomalejsi na zrychleni nez manual. Stejny automat se montuje i do BMW. Sem smerovala narazka na "hendykep". Je jasny ze tva Omega vs. RS neni ovlivnena automatem. Taky je jasne ze auto (RS) nelita od pangejtu k pangejtu. Omega v teto rychlosti sedi jak pribita a rychlost se nezda byt tak dramatickou. -
"-- skrytý --" 18.06.02 17:24
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
automat neratam ako handicap :-) ja s tym viem jazdit :-) k tej stabilite, nejak moc nelietal po ceste, bud mal iny podvozok alebo nefukal bocny vietor (ja neviem co je bocny vietor :)) 2.6 s AT konci na 225, tam koncila aj omega caravan 2.5AT. K tomu jazdeniu jednu ruka na volante: na dialnici ani vo vyssich rychlostiach tak nejazdim, najma sa snazim odhadnut manevre predomnou iducich vodicov, a niekedy je to riadna fuska :) -
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
Jeste by jsi mel podotknout ze mas automat a on mel manual. Coz ja osobne vidim jako "hendykep", nehlede na 2x takovou pohotovostni vahu. Ted prave si predstavuji ten hukot v ty RSce a smerovou stabilitu vzhledem k rozvoru naprav. Jelikoz obe auta znam, tusim ze jsi jel s jednou rukou na volantu a jemu nabihaly zily na prstech jak to krecovite drzel. Nic ve zlym, drzel se a o to tady jde. Superb bude taky jistejsi ve vysokych rychlostech. Ja se jen obavam ze se svou Vectrou 2.5 bych skoncil nekde kolem 220km/h. Pak bych jen sledoval jak mi mizi sportovni skodovka a vlajkova lod Opelu. Tady bych uz musel sahnout po svy zahalejici motorce :-) na to uz ale nemam fyzicku :) -
"-- skrytý --" 17.06.02 18:28
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
tak dnes som mal na dialnici stastie na zavodnika v RS, zlta RS, BA879xx (xx doplnim na poziadanie). Tak som to prubnul ako to RS ide. Siel som omegou 3.2. Pri 230 chalan pochopil ze nemam 2.0 16V (nemam vzadu ziadne oznacenie), potom sme sa tak chvilu natahovali v pruznom zrychleni. Ked som prisiel ku kamosovi do firmy tak sme moju omegu odvazili. S tym vsetkym co v tom bolo (4xclovek, 1xnaklad) som mal 2122kg (plus nejake kilecko benzin co som spalil). On bol sam (teda ak tam nemal niekoho vzadu v kufri). Celkovo to vyslo narovnako aj co sa tyka maximalky (nohu z plynu som dal pri 240) aj co sa tyka pruzneho zrychlenia. Neviem ci mal auto chipnute alebo nie. Ja mam seriovku as-is. Som velmi spokojny s tym ako to islo. Ked si uvedomim, ze mam iba 160kw a 290Nm atmosferickych a nejake to kg naviac som viezol tak spokojnost najvyssia. -
« Re: loucim se
pro mondeo me presvedcil hlavne komfort , jizdni vlastnosti a hlavne motor ..... vite, ze jsem z 2,5 ky dost rozmazlen ale 130koni a 325 Nm /1800 ot. me presvedcilo ...... dam tam chip a pak 155koni a tocak 380/1800ot. .... zrychleni na stovku bude 8,2 sekundy !!! -
« loucim se
tak, jednou to muselo prijit .... moje Vectra 2,5V6 z 1997 roku uz ma noveho majitele ...... odesla do sveta za 330 tisic ... pro ty co ji nevideli se to bude zdat moc ale pro ty co ji znaji spise malo / jenom kola a muzika me staly prez 100 tisic / ........ neprodal bych ale bossove rozhodli, ze dostanu novy manager vagen pro sluzebni a soukrome pouziti ... ma to byt Mondeo 130 koni TDCi Ghia + xenony+kuze+esp + proste v plne nalozi -
« Re: tlacitko ECO
Jo, jo, presne jak pise skdd. Odpoji se kompresor klimatizace, rozsviti se na tlacitku ECO oranzova kontrolka, aby bylo videt ze nefachci a clovek jede ekonomicky az se z toho poti :-) Tim klima prestane ochlazovat a pracuje pouze se vzduchem z venku, pripadne ohriva. Ostatni fce jsou zacovany.
Aktivovat kompresor je mozno opetovnym stiskem tlacitka ECO nebo AUTO na klime.