Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.04  19:34

    « Re: Vectra - nezávislé topení

    V Opel Omnitech v ČB zase známému přesvědčujícím způsobem tvrdili, že má jeho Sintra 2.2 16V v sání něco jako elektrický turbo, no prostě fraška. Že tam potom vozil auto s šesti závadami a odjížděl s osmi, to svědčí o tom, jakou práci tam odvádějí a do jaké míry jim lze věřit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.04  13:06

    « Velikonocni probuzeni

    Tak jsem po zimnim spanku probudil svou Vectru B 2.5 V6 a odbyl s ni velikonocni navstevu rodiny. Auto jako vzdy jelo super. Predchazelo tomu jen nutne pripojeni baterie, naprogramovani elektrickych oken, zadani kodu radia a changeru, dojeti na STK (uz jsou to 4. roky co jsem ji poridil) a vymena zimnich kol za letni. Ani nevim proc tam vlastne na podzim davam ty zimaky. Asi aby nahodou v garazi neuklouzla >:D Vzdy na jare si pripadam jako ze jsem koupil nove auto. Vse fungovalo tak jak melo a spotreba byla 8.3 l/100km jizdou podle predpisu. Tak, ted jeste letni dovolena autem k mori, rozsirit tech ohromnych 34 000km co ma najeto a dam ji zase k zimnimu spanku. Uz ani nevim na co jsem ji tenkrankt kupoval :roll: Vsem preji prijemnou sezonu bez poruch a nehod!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.04  21:25

    « Re: Re:

    MITSI MAM PŘÍSPĚVEK NA ASTŘE UŽ SPOLU KOMUNYKUJEM.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.04  17:42

    « Re: Re: Vectra - nezávislé topení

    Ze jo! A nerikala mi to na aprila. Az priste prijede, tak ji to auto normalne rozkucham. Myslim ze ji to nakukali v rakousku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.04  16:23

    « Re: Vectra - nezávislé topení

    Takovouhle krávovinu jsem opravdu už hodně dlouho neslyšel!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.04.04  15:11

    « Vectra - nezávislé topení

    Kamarádce v servisu tvrdili, že má v autě z výroby namontovaný ale nezapojený nezávislý topení. Má Vectru B kombi, myslím 98. Je to možný? Mě to zní jako blbost, kdyby to tam přece jen v tý fabrice montovali, proč nezapojený? Prej to je pod tím černým plastem, co z něj lezou stěrače.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  15:00

    « Re: Re: Brzdy

    Pokud jsou ty brzd. kotouče schválené pro běžný provoz, tak by neměly mít ty zmiňované negativní vlivy. :-! Dokonce podle německého popisu jsou vhodné i v kombinaci s originálním brzdovým obložením.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  13:39

    « Re: Brzdy

    To TomB: Samozrejme tie zimmermany co som ja pozeral maju povolenie na prevadzku na ceste. Pod pojmom *sportove* som si ja predstavoval lepsie chladiace vlastnosti, lepsie brzdenie za mokra. Ak maju mat vsak horsie brzdiace schopnosti za studena tak ich urcite nezoberiem, nie som ziadny pretekar, chcem aby sa tie brzdy spravali tak ako doteraz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  12:40

    « Re: Re: Re: Brzdy

    Otázkou ale je, jak moc "sportovní" ty vrtané Zimmermanny jsou... K destičkám Ferodo DS 2000 byly k dispozici teplotní charakteristiky, kde bylo zřejmé, že koeficint tření "nabíhá" okolo 80°C a drží konstantně do cca 700°C. K těm Zimmermannům jsem ale nic takového nenašel. :-( Na druhou stranu, ty kotouče by měly být schválené pro běžný provoz, tzn. že by neměly mít výrazně negativní vlastnosti jako závodní kotouče (nebrzdí za studena, skřípou atd.). A vzhledem k tomu, že do nich s nějvětší pravděpodobností půjdu, tak taky uvítám praktické zkušenosti s nimi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.04  12:08

    « Re: Re: Brzdy

    Když si "navrtáš běžné kotouče", budou brzdit zřejmě úplně stejně (ne-li hůř...), jako "běžné kotouče". Ovšem sportovní odvrtávané kotouče nejsou sportovní ani tak tím, že jsou odvrtávané (to je jen "doplněk" kvůli fadingu), ale zejména pro jejich jiné fyzikální vlastnosti, které jsou jim dány do vínku při míchání slitiny, tepelné úpravě atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  11:56

    « Re: Brzdy

    to Mitsi: Takze mam radsej zobrat tie standardne NK kotuce? To som teda nevedel ze vrtane kotuce az tak dobre nebrzdia ked su studene.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.04  09:20

    « Re:

    RISA: Opakuji svůj dotaz ohledně odpojení/výměny aku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.04  09:18

    « Re: Brzdy

    errt: Sportovní kotouče (samozřejmě s příslušnými deskami) jsou prima, ale pokud nejsou dostatečně ohřáté, tak je brzdný účinek poněkud mdlý, nemluvě o vyšší hlučnosti, případně druhotné rezonanci v případě odvrtávaných/drážkovaných kotoučů. Kvůli té teplotní charakteristice je v zimě docela problém...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  09:13

    « Re: Brzdy

    Tak já tu o brazdách a včera jsem zjistil, že asi budu muset vyměnit přední kotouče.... 8-s Autorizovaní "odporníci" na podzim vyměnili destičky a kotouče nechali původní. No a na nich jsou okraje, takže destičky nedolíhají v plné ploše. Za originály VW chce 2.700,-/ks. Taky jsem hledal a našel jsem Bremba za cca 1.400,-/ks a vrtané i obyčejné Zimmermanny za cca 2.000,-/ks. Tak teď jen vybrat toho správného prodejce....
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  08:01

    « Brzdy

    Tak som tu pobehal nejakych dealerov plus internetove shopy a nasiel som 1.) sportove kotuce Zimmermann + dosticky Remsa asi za 170€ alebo 2.) komplet sadu od NK za 150€ Toto su dve najlacnjesie znackove ponuky co som nasiel. Opel Steiger ma *akciu* vymenu prednych brzdovych dosticiek len za 118€. Takze som sa radsej ani na cenu kompletu nepytal. Ta alternativa 1. sa mi vcelku pozdava , cenovy rozdiel je zandebatelny oproti 2. vraj sa sportove kotuce aj rovnomernejsie opotrebovavaju. Oplati sa tam dat teda tie sportove kotue alebo radsej zvolit tu NK alternativu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.04  07:53

    « Re:

    Niekde tu uz bol tento problem rozoberany, pohladaj v starsej diskusii, Mal som podobny problem aj ja sam na omege. Malo by pomoct precistenie dosadacich ploch skrtiacej klapky(mozes cele vymontovat) a motocreka volnbeznych otacok.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.03.04  21:49

    « Bez nadpisu

    Ahoj při neutrálu my jde nestejnoměrně moto kolísají tačky po chvíly se ustálý a je vše v pořádku ale občas chcípne. Je to opel astra G 1,8 16V rok vyroby 99. Jinak jede dobře občas zacuká. Poradíte co stím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.03.04  09:30

    « Re: Neoriginální "brzdy"...

    Tak zrovna Lucase nepovažuju za moc značkové destičky... A co se týká kotoučů Brembo, tak netvrdím, že jsou dokonalé, ale neměl jsem s nima problémy, ani při opakovaném brždění. Originály kotouče i desky (podle mě navíc silně podddimenzované - průměr 236 mm Astra 1,7 DTL) byly tragický. Při druhým brždění z cca 100 km/h se najednou utrhly a kola se začaly točit, jak když nebrzdíš. Proto jsem hledal náhradu za originál - a zrovna byly k dispozici kotouče Brembo(byl záměr i děrované Zimmermany), tak jsem zkusil věřit pověsti a desky jsem si nechal doporučit (ATX) Ferodo DS2000. Od tý doby jsem neměl sebemenší problémy s bržděním, včetně opakovaného. Jinak to poddimenzování kotoučů je myslím vidět i u G-čkové Astry - ne 16V motory měly menší kotouče, a u 16V měly tuším průměr kolem 280 mm.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.04  11:47

    « Neoriginální "brzdy"...

    Mně se zase použitím neoriginálních brzdových kotoučů (samozřejmě spolu s destičkami) od Bremba podařilo vyřešit letitý problém s neustálým kroucením originálních brzdových kotouců, které navíc stojí 2x tolik, co Brembo. Ono ani tak nejde o to, zda použít "origoš" či "aftermarket", ale v každém případě nutno dodržet princip "všechno od jednoho výrobce" (tj. jak kotouče, tak desky), jelikož jeden výrobce má obvykle vzájemně přizpůsobené charakteristiky obou těchto dílů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.03.04  09:33

    « Re: opotrebovane brzdy

    Na soucasny Audi allroad 2.7 Biturbo mi menily na 60tis.km na predku kotouce i desticky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…