Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Barva
No, v Cechach pocitej v servise Opel blatnik + dvere v metalize tak bura a vejs. Zamatlavat neco tuzkou je na ....! To spis zajet nekam k Franovi Vonaskovi do Horni Dolni a on to zmakne treba i roztrikem. Brousit, kitovat, strikat plnicem bude ale i on a barvu stejne musi nechat namichat. Ta je taky draha. takze uspora bude u takovychto banalit minimalni a na vysledku se to nutne projevi. vychazim z toho, ze Vectra je zachovala a pekna. -
"-- skrytý --" 02.07.02 08:54
« Re: Barva
Ja byt Tebou zajdem do servisu, kde maju dobru lakovnu a nech sa lakyrnici na to pozru, ked to budu vediet urobit tuzkou tak to spravia ale skor cakam, ze budu chciet lakovat :)Skus si stat "za svojim", ze to chces tuzkou. Farbu namiesaju este v ten den (ak je to slusna lakovna), rataj s tym, ze auto tam bude 48 hodin. Cena? Napr. komplet zadny naraznik na astru G 4000SKK. -
« Barva
Prosim o nutnou radu. Stala se me dost velka neprijemnost, skrabl sem otcovu Vectru, kdyz sem parkoval, poskodil sem lak i barvu, v miste u zadnich dveri za spolujezdcem a blizsi stranu blatnik k tem dverim (par car, blatnik je dost videt, ze je skrably).Je to videt, ale neni to zas tak hrozne. Mame doma nejakou fixacni barvu, ale ta po uschnuti je o neco svetlejsi nez je originalni barva (tmave zelena metaliza) a stejne asi po nejake dobe sama sleze (autoumivarny) Proto sem se chtel zeptatm, jesli to jde nejak rychle opravit, protoze, by me za tohle otec asi zabil. Pripadne, jak dlouho trva, nez v servisu sezenou puvodni barvu a lak, take prosim, zda byste mohli nekdo napsat cenu celeho ukonu, pokud s tim mate zkusenosti. MOC DIK, protoze, asi to uz nezachranim, ale aspon budu vedet na co se mam pripravit !!! -
"-- skrytý --" 30.06.02 21:15
« Vectra C 1.8
Takze po weekedne so subjectom sem hodim par osobnych postrehov. Auto bolo vo vybave comfort/tempomat/klima manual/MT. Vynikajuce jazdne vlastnosti! Iste v zakrutach, trosku tvrdsie, priam by som povedal ze kontakt z vovozkou je bezprostredny :-) Podvozok je fakt excelentny. Motoru nemozem nic vytknut, jazdilo sa mi s nim lepsie ako so starou 1.8_16. Jazdil som iba v meste a auto bolo v totalnom zabehu (<1000km) takze nejake pocity elasticity a akceleracie som neprezival :-) Jedine co mi vadilo, bola hlucna kulisa radiacej paky, na tom by som popracoval byt Opelom. Skutocne tristny je volant, ktory nebol poiahnuty kozou a bol jedinym rusivym elementom v interieri. Interier bol spasovany velmi dobre, nenasiel som ziadne "nedorobene" veci. Ciastocny problem = smerovky. Spociatku som s tymi smerovkami blikal "po celej ceste" ale po 10 minutach som si zvykol a uz na to vypinanie smeroviek (treba povedat, ze fakt iba obcas ju bolo treba vypnut rucne) neobtazovalo. Pockame, kym sa zajazdi motor a skusime jej prehnat spalovaci priestor :-) Nechcem vynasat unahlene sudy ale 1.8 do mesta bude ideal medzi benzinovymi motormi. Buduci tyzden (ak bude cas) prevetrame 2.2DTI, uvidime co to bude, zatial vsetci spievaju ody na vectru s tymto motorom. -
« Re: opel omega problem
Jako prvni bych si nechal v opelu vyjet chybovy registr Techem. Pokud tam nic nebude, tak bych vycistil snimac volnobeznych otacek a nechal nahrat posledni software z TISu. Lepe jezdit do nemeckych servisu jazykove vyzbrojen!!!! Ja, Ja die PKW Terminologie ist ziemlich kompliziert!
Zajed primo do toho "Stajgra", a vyslov "KULANZ".
Treba na to budou slyset. Konec koncu, "kram" ti prodali oni. -
« opel omega problem
Ahojte, nasiel som tuto stranku, pobavil som sa s vasimi starsimi prispevkami a chcem sa nieco spytat. Kupil som tu v nemecku Omegu 2.0 16V, 3rocnu asi pred mesiacom a pol u Opel-Staiger. Som velmi spokojny so stavom, take velke auto som este nemal :-) Problem je ze mi auto zdochyna na volnobehu ked sa zohreje. Pri teplom motore sa otacky pohybuju niekde nad 500. Ked napr. pridem na krizovatku a postojim, stava sa ze sa motor z nicoho nic vypne, alebo zacne mat trhany chod a obcas to rozchodi,alebo zhasne. Uz som s tym raz bol v servise, nieco mi tlachali v nemcine o nejakej tenkej vzduchovej hadicke, nieco s tym urobili (zda sa mi ze mi aj trosku vytiahli volnobezne otacky), ale teraz sa to zacalo stavat znova. Auto ma len 45000km, a malo podla papierov len jedneho majitela. Myslim si ze 3rocne auto by nemalo mat taketo problemy a zvlastne sa mi zda ze si v nemeckom servise s tym nevedia rady. Uz asi dva krat sa mi to stalo aj pred zakrutou v case ked som sa snazil podradit z 3 do 2, v tom momente ako som stlacil spojku a pustil plyn, auto zdochlo a tocit volantom bez posilovaca neni sranda:-) Taktiez startovat auto v zakrute je dost zabavne... -
"-- skrytý --" 24.06.02 16:42
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
zafiry maju aj v australii :-) kamos to priviezol ako buracku odniekadial (malo to riadenie na druhej strane) a napasoval to do svojej omegy. On je taky skladatel vozidiel :-) Je to vraj robota na par dni :), prvykrat blahorecil GM za unifikaciu a za TIS :-) Ked prerobi brzdy a da to na znacky (ak vobec) tak nie je problem jazdit :-) -
"-- skrytý --" 24.06.02 11:36
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
este teraz som v soku tak stlacam vselico :))) Nenajazdil som moc, iba takych 90 az 100km ale aj tak stacilo :))) to je motor, ktory ma byt v omege! Aj vo vectre! :-) 8 valec je 8 valec. Prijemne ticho to ide, skoro ziadne otacky a ked tomu clovek prida tak ho to najskor upozorni tlakom, ze pozor ja nie som 2liter a ked vodic aj tak nechape co drzi tak motor nadherne zahuci. No proste parada. Brzdy maju svoje rezervy :-) ale inak mat to v omege tak si tam hrdo nalepin 2.0DTI a vyberiem sa na dialnicu robit hufoviny :) -
"-- skrytý --" 24.06.02 11:31
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
kluci nebudete verit v com som sa viezol cez weekend! v omege (teda holdene) s 5.7l :))) to je vec, to je radost. preventivne som potom radsej pol dna jazdil v zafire 2.2 aby ked presadnem do mojej omegy aby som nebol sklamany :))) -
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
Ja s ni jel nejvic 220 protoze jsem tenkrat jel v Rakousku na dovolenou a mel jsem najeto jen cca. 2000km. Od ty doby jsem s ni jezdil jen do Krkonos v patecnim provozu a to se s rodinou neodvazuji pokouset maximalku. Nicmene 200 jede jako prd a ani se to v ni nezda.
Bandit: Nejezdil jsi nahodou v tech vedrech jen tak v tricku, nebo necem volnejsim(mikina apod.)
Me se v tricku rozvli prebni kolo, ze se bojim jet vic nez 160km/h. Proste vse co vlaje na zadech te rozvlni. Doufam, ze to bude tato banalni pricina a ne nic jineho. Pokud ne, tak nevim? (Guma, vyvazeni,lozisko, hlavove slozeni) -
« Re: to campagnolo & Neandrtalec
Jak jsem tady psal otom boji s RS v Břežanech, tak si za tim stojim. Já samozřejmě nemůžu s jistotou tvrdit, že jel na doraz, ale situace tomu zjevně nasvědčovala, protože jsem slyžel odzadu hvízdat gumy... :-) a taky ode mně. Jinak mám 2.5 v naprostym standardu. Pravda je, a už jsem tu o tom psal, že mezi 3-4 tis otáček se mi tam objevuje znatelná díra v tahu a ani ten novej soft, co mi tu doporučil Campagnolo to příliš nevylepšil. Ale od těch 4 tis. to jede jak z praku až do 7 tis. Až mně to kolikrát překvapilo, že to ve vysokejch neztrácí. V těch Břežanech jsem to měl krásně na dvojku mezi 5-7 tis, místama trojku od 4,5. Třeba mi to v tom kopci vyšlo jen líp na kvalty, Bůh ví. Jinak, a to nevim jestli to nemá souvislost s tim tahem ve vyšších otáčkách, z toho fakt docela bez problémů dostanu přes 240.
2 Campagnolo: Já mám teď s Banditkem potíže. Od 170 vejš se mi rozkmitává řízení, jsem z toho na prášky. Nemáš s tim nějaký zkušenosti? -
« elektrické stahování
Prosím o radu.Nejde vysunout pravé přední okno.Zůstalo zablokované v úplně dolní poloze,protože spolujezdec si vystrčil ruku za jízdy,já sem si toho nevšiml a zmáčkl tlačítko pro vytažení.Asi půl vteřiny bylo slyšet známé bzučení a potom už nic.Asi to způsobila váha spolujezdcovi ruky.Pojistky jsou v pohode,ale okno nereaguje.Po rozebrání výplňě dveři sem to vzdal a nechám to na servisu,ale pokud je to jenom prkotina tak je to škoda peněz.Nemáte s tímto průserem někdo zkušenost?Jde o vectru z roku 98.Diky moc.