Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Doklady na Vectru
Kamarád se dostal do problémů, koupil auto Opel Vectra 2.0 1992 sedan a ten chlapík zmizel. Má sice kupní smlouvu a všechny doklady, ale není ověřená a žádnou plnou moc k převodu, takže policajti mu ji odmítají přehlásit. Už je to delší čas, co se po něm slehla zem a tu plnou moc mu měl zaslat. Auto je O.K., žádná čórka. Napadá Vás jiná varianta, než koupit doklady a přihlásit tu Vectru na ně? Nějaký tip na sehnání TP? Či jiná varianta? -
« ojeté pneu
Ahoj Opláci, vím že tohle není inzertní rubrika, ale po přezutí Vectry na nové Micheliny mi zůstaly dvě pneu. 1 ks letní pneu Michelin Pilot HX 205/55 R16 MXM 91V, vzorek 5 mm, a 1 ks letní pneu Michelin Pilot HX 205/55 R16 MXV3A 89V, vzorek 4 mm. Mám to vyhodit? Prodám lacino. Pište na jms1@email.cz. -
« Re: 2.2 DTI (Re: 1,7d)
Sorry, dnes si shanim novou identitu. Ukradli mi v kanclu veskere doklady. Jinak ta nalepka je vyhradne u techto motoru a jen a jen u nich upozrnuje na kontrolu oleje. Nic vic, nic min.
Vybrus by mel hradit OPEL, ale je to onanie. No a novy motor s vybrusem...... Treba to novy motory
u Cecek nebudou delat. Ale s dieslama ma Opel problemy celoevropsky. Hraje mrtvyho brouka, prestoze uz nekolikrat se lidi primo ve fabrice snazili udelat zmeny v konstrukci a vedeni to smetlo... Osobne bych si kupoval diesel s timto rizikem..., jinymi slovy, bal bych se.
-
« Re: 2.2 DTI (Re: 1,7d)
Po dlouhém hledání jsem našel, že oproti 2.0DTI má mít 2.2DTI turbo s proměnnou geometrií lopatek.
V některých materiálech jsou ještě zmínky o přímém vysokotlakém vstřikování, mezichladiči stlačeného vzduchu či dvou protiběžných vyvažovacích hřídelích, je však otázkou, jestli něco z toho 2.0DTI nemá... -
"-- skrytý --" 30.08.02 12:39
« Re: 2.2 DTI (Re: 1,7d)
neboj sa budu aj ine motory do C, napr. nieco sa suska o 2.0turbo co je v coupe... sice nebude mat 192k... a ked prejdes s omegy 3.2 do 4 valcoveho 2.2 tak vzdy to bude slabe... :-) je to moj subjektivny nazor, kope ludi staci 1.8, dokonca 1.6, ja keby som kupoval pre seba vectru C tak nemam inu volbu ako 2.2DTI :-) prijemny motor na jazdenie v meste, na dialnici sa tiez nenecha zahanbit, prijemna spotreba... -
"-- skrytý --" 30.08.02 11:55
« Re: 2.2 DTI (Re: 1,7d)
moj subjektivny nazor je, ze 2.2 benzin je akosi malo do toho auta, 2.2dti nie je ziadny zazrak techniky ale po presadnuti s 3.2 omegy do 2.2dti som sa citil celkom prijemne, rozdiel bol sice badatelny ale skor v oblasti vyssich otacok, co vsak dieselu nemozno zazlievat pretoze jeho pracovne spektrum je niekde inde ako u benzinu. Keby som kupoval vectru tak urcite s 2.2dti, 5dv je pre mna ovela krajsia a praktickejsia ako sedan (aj ked kombi sa mi paci najviac ale to nie je zatial). Co sa tyka tej zravosti oleja v prirucke je (ak ma pamat neklame) hodnota 0.7/1000km co je vela. Dealer kde kupujem auta predal par kusov do OMV a tam na nich natocili uz nejakych 10000km. Zatial bez extremneho ubytku oleja (okolo 1l/10000km). Podla mna to bude zase kus od kusu. -
« 2.2 DTI (Re: 1,7d)
campagnolo: takze by jsi mi tento motor do nove 5-ti dverky nedoporucoval? Jeho vykon a spotreba je super, ale co ty mozne poruchy, toho se teda desim. Co jsi myslel tou nalepkou ZKONTROLOVAT OLEJ ? Co bylo na 2.0 DTI poruchoveho? Muzes mi to nejak upresnit? Ta moznost vybrusu, na kolik to prijde ( chtel bych vedet mozne vydaje :-( ).
Mam asi moc blbejch otazek, ale proste potrebuji co nejvic pro a proti. Chtel bych do toho jit, ale mam obavy aby to po 5000 KM nezacalo zlobit. A co 2.2 benzin, jsou tam nejake problemy? Mam totiz dilema 2.2 benzin nebo 2.2 DTI. Ale asi urcite pujdu do 5-ti dverky novy vectry, nejak se mi zacala libit. :-)) Dik. -
« Re: 1,7d
Zdravim. Interni instrukce jsou shodne s 2.0 DTI.
Kostrukcne jsou stejne. Zkusenosti s timto motorem jsou minimalni, protoze 2.2DTI je relativne mladej a u nas ne moc (cena) prodavanej motor.
Perou ho do Omegy (88kw), Vectry B a C (92kW) a nove v SRN i do Astry vc. Cabrio a Coupe.
V nove Vectre C se chova naprosto suverene a komfortne. Muzu jen doporucit. Nadale chodi s extra nalepkou (ZKONTROLOVAT OLEJ). Daji se tudiz ocekavat podobne anabaze jako s 2.0DTI. Je to o stesti. Stale tu ale zbyva moznost vybrusu a pak je klid. Nicmene dohady u dylera (po koupi) nikomu nepreji. -
« 2.2DTi (Re: 1,7d)
Zdravím, mám ho v Zafiře a skoro bych řekl, že je to na ní možná až moc silný motor. Jeho pružnost či zrychlení na dvojku a trojku je fascinující.
Zatím mně na něm vadí jenom vyšší hlučnost při nízkých otáčkách (oproti mému předchozímu autu - Xantii s 1.9TD), "žravost" oleje jsem ještě nezkoumal, zatím mám najeto 1100km...