Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

  • 00 Reagovat !

    foto

    06.10.02  10:12

    « Obutí vozu

    teď zase trošku z jiného soudku :-) Vážení Opláci jak to máte s obutím vozidel? Já mám v techničáku definované povolené obutí 185/70R14 88H na disku 5,5Jx14ET39, alternativně na disku 5,5Jx14ET49, nebo mohu použít kola 195/65R15 91H na disku 6Jx15ET49. Jak je to s ostatními rozměry. Slyšel jsem, že v případě nějaké bouračky pojišťovny kontrolují i obutí aut, takže by se mnělo striktně dodržovat co je povoleno v techničáku? Jde o to, že třeba čtrnáctky jsou běžnější v rozměru 185/65R14. Napiště svoje zkušenosti a poznatky...díky moc :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  21:03

    « Re: zhasínající motor při volnoběhu

    to MHPlus: a co Ti nakonec s tím v tom servise udělali? Výměna, nebo nějaké vyčištění?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  11:19

    « Re: shasínající motor při volnoběhu

    U Vectry A 2.0 se mi neco podobneho stavalo a mohla za to nejaka klapka v sani - ani v servisu mi nebyli schopni rici, co to vlastne je a jakou ma presne funkci. Jak jsem pochopil, pri studenem motoru by klapka mela byt v jedne poloze a pri teplem v druhe. Obcas se ovsem stalo, ze se pri teplem motoru dostala do spatne polohy a vedlo to az k zhasnuti motoru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  08:27

    « shasínající motor při volnoběhu

    Zdravím všechny, rád bych znal i Váš názor na můj problémek. Mám Vectru 97 Caravan 1,8 16V naběháno 109 tis.km a po zahřátí motoru se mi občas stává, že při volnoběhu zhasne motor, popřípadě střídavě skáčou otáčky v rozmězí cca 500-1200 ot./min. Je to docela nepříjemné, když dojíždím ke křižovatce, vyřadím a motor jak jdou otáčky dolů, tak zhasne a nelze pořádně brzdit ani řídit bez posilovače. Díky za Váš názor :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  05:40

    « Re: Jsem zpět mezi Opláky s 1.8

    Myslíš, že by to mohlo být svíčkami ? nemůže to být rozvodovým řemenem ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  09:04

    « Re: Jsem zpět mezi Opláky s 1.8

    Co svicky?
    Co se tyka koroze, nevim jak to Opel dela, ale ony jim hniji snad vsechny modely...
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.10.02  08:27

    « Jsem zpět mezi Opláky s 1.8

    Tak lidi, mozna si me pamatujete. Ti co ne tak chci rict ze jsem napsal prispevek do teto rubriky s cislem 1.

    Vratil jsem se zpatky k Vectre a to z Octavky. Koupil jsem Vectra Caravan 1.8 Jubileum rok 99.
    Myslim si, ze to neni spatny motor. Ale problem mam v tom, ze pri nizkych otackach mi skube motor. Jakmile trosku pridam plyn, vse je v poradku. Ma nalitano 120 tis.km. Nevite cim to muze byt ? a Jinak jake mate zkusenosti s korozi u Bckovych vecter od roku 99 ? Ty stare 95-97 hnily jak prase, a o ackovych ani nemluve.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.09.02  21:19

    « Re: Ze by novy motor pro Vecrtu C ??

    nie je to ten V6 DTI od saabu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.09.02  09:06

    « Re: Ze by novy motor pro Vecrtu C ??

    Uklidnujici informaci je fakt, ze se jedna o motor od Isuzu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.09.02  11:27

    « Ze by novy motor pro Vecrtu C ??

    Ahojte, prave jsem cet na www.autoexpress.co.uk
    neco o novym V6 DTI, no tak na to se tesim. :-))
    ...
    Vauxhall Vectra V6 DTi
    f there has been one disappointment with the new Vectra, it's the diesels. The four-pot engines have been carried over from the old range, and they're simply not up to the standards of more modern rivals. Thankfully, though, there'll soon be another choice for those who want their Vectra to drink from the black pump. And potentially it could match even the BMW 330d and Audi A4 2.5 TDI.
    The new model, which will arrive in February, uses the all-aluminium 3.0-litre V6 common-rail turbodiesel first seen in Saab's 9-5, and the unit makes the Vectra an even better machine. The latest Vauxhall has already impressed with its levels of refinement, and adding this large-capacity diesel is no handicap. As with all oil-burners, it is slightly rough at tickover, but once at a cruising speed it's as quiet as a good petrol motor. Driven at Opel's Dudenhofen test ground, our Vectra proved its 140mph maximum speed in sixth gear.
    Of more practical use, the 176bhp engine, with its variable-geometry turbo, develops maximum torque of 350Nm at 1,800rpm. This gives huge mid-range urge, which builds rapidly from 1,600rpm to at least 4,500rpm. While no official performance figures are available yet, there's no doubt the Vauxhall will comfortably beat the 9-5's own 0-60mph time of 9.3 seconds, and certainly improve on the bigger car's 38mpg, too.
    The Vectra's main advantage will be its price, though - the DTi is expected to cost slightly less than the V6 petrol version, starting at around Ł20,000. Michael Scarlett
    ...

  • 00 Reagovat !

    foto

    28.09.02  16:51

    « Poděkování

    Zdravím všechny. Rád bych poděkoval za tuto nesmírně obsáhlou "studnici" informací. Nedávno jsem přesedlal s Felicie 1,9D na Vectru 97 1,8 16V a také jsem postupem času přicházel na různá úskalí, na které jsem nebyl zvyklý - nejděsivější byla ona vůle ve volanktu (převodka řízení). Jinak je to naprosto nesrovnatelné. Jen bych se chtěl zeptat, jestli je možné, aby tento motor "papal" trošku oleje a popřípadě jaké je snesitelné množsví. Má naběháno 108 tis.km
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.09.02  13:20

    « Re: Vectra C

    Samozřejme, ovšem regulace tlaku na "konstantu" snad není takový technický problém, ať je čerpadlo poháněno mechanicky nebo elektricky.
    V této souvislosti mne napadá, že se u Zafiry 2.2DTI na spodku pod řidičem nachází poměrně mohutný chladič. Když jsme se ptali, k čemu to je dobré, prodejci po komunikaci snad s celým osazenstvem servisu konstatovali, že se jedná o chladič paliva, vracejícího se do nádrže. Pokud by na motoru nebyla žádná regulace tlaku paliva, podle mne by nic takového nebylo třeba.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.09.02  12:14

    « Re: Vectra C

    Ale je rozdil, zda je tlak zavisly na otackach motoru nebo zda je na nich nezavisly.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  09:20

    « Re: Vectra C

    Pokud dosahnu stejneho tlaku paliva mechanickym nebo elektrickym cerpadlem, jedna se jen o jine technicke reseni, na vysledek by to mit vliv nemelo. Zrejma vyhoda CR bude v zasobe natlakovaneho paliva, ktere se nachazi v "railu".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.09.02  13:23

    « Re: Vectra C

    Nevim, zda mam pravdu, ale matne si vzpominam, ze rozdil je v tom, ze u CR motoru je cerpadlo (tlakovani rampy, tj. "railu") je hnane elektromotorem, nezavisle na otackach motoru, zatimco u klasickych dieselu je hnane mechanicky od motoru, tedy v zavislosti na otackach ... Kdyztak me opravte.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.09.02  12:23

    « Re: Vectra C

    Abych rekl pravdu, tak jsem moc nepochopil, co je na CommonRailu jako takovem tak uzasneho...
    V podstate se (podle toho, co jsem kde vycetl) jedna pouze o to, ze je mezi cerpadlo a trysku vlozen "mezikus", ve kterem je urcita zasoba paliva. Zrejme to pomaha pri stabilizaci tlaku pri vstriku, jiny efekt tam podle mne nenastava. Pokud dosahnu vysokeho tlaku paliva i bez CR (motory VW nebo treba Opel 2.2DTI), bude podle mne vysledny efekt stejny. Vsechny "zazraky" (vykon, spotreba, kourivost) modernich dieselu jsou zalozeny na kombinaci vysokotlakeho primeho vstriku a "inteligenci" ridici jednotky vstriku. Pokud si Mercedes nebo PSA "dovoli" pri jednom cyklu 3-5 (dokonce pry neni problem az 7) vstriku, bude to o necem jinem, nez "konvencni" 1 (ty uz se snad ani nedelaji) nebo 2 vstriky. Je docela mozne, ze bez CR se technicky nejde dostat nad urcity pocet vstriku, ale podle mne je CR spise marketingova mlha a podstata je v know-how programu ridicich jednotek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.09.02  10:22

    « Re: Vectra C

    Ahoj, tak jsem byl u jineho dealera a kupodivu take tvrdily, ze 2.2 DTI je CR :-)))
    No, ale pak jsem tam byl za tyden znova a uz to meli asi nastudovany z netu, jelikoz pry to pro zmenu CR neni ;-))) Tak jak vidim, ty co to prodavaj vubec nevi co prodavaj, az je na to nekdo upozorni ...
    To se mi snad zda :-( Vzdyt normalne by clovek rek, ze kdyz se specializujou na auta a jeste k tomu na jednu znacku, tak by o ni meli vedet vsichni (od prodejce az po servisaka, po slecne u pokladny bych toho chtel asi moc :-))) co nejvic veci od ventilku na prednim kole az po vyfuk. :-D Ale u nas to asi neplati ... Takze pro C-ckovou Vectru se mi zatim nejvic zamlouva 2.2DTI, ale mam obavy, aby to auto vydrzelo co se motoru tyce co nejvic najetych km bez servisu. Nevite nahodou kdy ma prijit ten 2.0T benzin? Ono totiz ta 1.8 je nic moc, 2.2 je lepsi, ale zase ta spotreba je podstatne horsi v pomeru navyseni vykonu. Pak jeste prosakuje zprava, ze maji mit CR od Fiatu, ale kdyz jsem se dival na stranky Fiatu, tak teda ta 1.9JTD je sunka.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.09.02  09:27

    « Otacky volnobehu pri dojezdu

    Dobry den vsem . U motoru 1.4/16V v tigre se pri seslapnuti spojky pri dojezdu treba ke krizovatce drzi volnobezne otacky mezi 1000-1200. Teprve kdyz uplne zastavim , tak spadnou na 700. Je to normalni ? Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.02  12:47

    « Re: Palubní počítače

    Tak to mam asi smulu, oba pocitace byly primo z vyroby...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  18:35

    « Re: Palubní počítače

    Můj u Calibry ukazuje přesně. Nepřesnosti se většinou objeví u dodatečně zabudovaných PC.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…