Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: brzdove dosticky, nastav.casu RDS
Ty kabliky jsou k indikaci opotrebeni. Maji se davat nove vcetne desticek. Na prednich kotoucich je navic zabrusene misto na kontrolu tloustky kotouce. Pokud desky sjedes rozsviti se cervena kontrolka na pristrojovce a pokud mac palubni pocitac tak se rozsviti CHECK a popis zavady. V
nemcine je to tusim Bremsbelag. -
"-- skrytý --" 05.12.02 09:47
« Re: brzdove dosticky, nastav.casu RDS
k RDS a hodinam, na SK to funguje (aspon mne na mojej omege a fun radiu). Co sa tyka brzd, este sa mi nestalo, ze by mi to niekde vypisalo (to, ze brzdy nebrzdia ako som zvyknuty zistim ovela skor ako sa ta hlaska objavi :-) ale na MFD to vypise nejaku hlasku. -
« brzdove dosticky, nastav.casu RDS
Zdravim Vas, chcem sa spytat ci ma Omega (r.v.99) nejaku indikaciu opotrebenia brzdovych dosticiek. Pri zimnom prezuvani sme zistili, ze predne dosticky asi bude treba coskoro vymenit a zbadali sme aj nejaky kablik co odtial vedie, ale na palubnej doske *nevidim* ziadnu kontrolku. Vypisuje sa to na displeji ? Alebo Omega nema takuto kontrolu ?
K tomu co sa tu pisalo o nastavovani casu, musim povedat ze u mna funguje bezchybne a presne na sekundu, ak na nejakom radiu odratavaju cas (ti, ti, tiiii) tak presne v okamihu *tiiii* sa mi zmeni aj cas v aute. Jazdim v nemecku, neviem ako je to v cechach, prip.na slovensku.
Prajem pekny den -
« Diagnostika motorů
Nepatral jste nekdo po moznosti, jak pomoci PC diagnostikovat a nastavovat ridici jednotky motoru rady Ecotec ?
Kolegovi se podarilo sehnat a rozbehnout software na nastavovani ridicich jednotek na radu VW. Ma nekdo s timto nejake zkusenosti ? Nechce se mi pri kazdem rozsviceni kontrolky diagnostiky motoru vysmrknout 500,-Kc v servisu za informaci, ze musim tohle a tohle. Diky -
« RDS přesnost seřízení času
Nějak to asi čas srovnává, ale úplně přesně ne, jde mi to tak o 2 minuty, poslouchám většinou CRo1 a F1, docela by mně zajímalo, jak často se to seřizuje na rádiu v autě a jak často si to seřizují oni, když jim to nejde úplně přesně. Zdravím Radek -
« Re: VECTRA B
Mel jsem to v Omeze. Misto toho preklapeciho camprdliku to ma v rohu nebo uprostred (podle typu auta) malou kulatou cocku (cca1.5mm), ktera prochazi celym zrcatkem. Kdyz nekdo oslnuje zezadu tak se zrcatko zabarvi do prijemny tmave zeleny barvy. Moc se mi to v Omeze libilo. Jenze odtamtud jsem ho nemohl premontovat, protoze bylo uchyceny ve strope a ne na skle. Navic melo servomotor na serizeni v ramci pametoveho nastaveni sedadla ridice. Proste, kdyz nekdo nastavil rukou zrcatko jinak a ty jsi si pak na sedadle zvolil svoji pamet, tak zavrcelo a nastavilo se do ulozene polohy.
Ja se do Vectry ale musim spokojit jen s tim samozatmivanim. Jinak se delaj i univerzalni.
Mozna ze neco nabizi primo Opel v prislusenstvi.
Staci tam napojit 12V(pres klic). Jo tu RDS funkci jsem nechal v Agile taky zapojit a funguje to. Kod Nemecka je 01. A symbolek sviti a cas to taky srovnava. Dik za prukopnictvi!! -
« Re: 2.2 DTI (Re: 1,7d)
Už to budou tak 2 měsíce, co se tu vedla diskuse o enormní spotřebě oleje opláckých dieselů 2.0DTI s tím, že s novějším motorem 2.2DTI nejsou zkušenosti.
Rozhodl jsem se tedy po 9.000km najetých s 2.2DTI zkontrolovat olej (...) a konstatuji, že výška hladiny je těsně pod horní rysku. -
"-- skrytý --" 08.11.02 01:25
« Re: Nějaké další opravičky :-)
O tomhle nic bližšího nevím, ale pochybuji, že kvůli displeji je třeba demontovat celou palubku. Spíš jde o to přijít na fígl, kterak ho odmontovat jednodušeji ("měniči dílů" v servisech to určitě vědí, ale nepovědí...). Navíc předpokládám, že ten displej tam není jako samostaný díl, ale že za ním je "pořádný kus elektroniky". Zkušenost z jiné značky: displej nebyl pouhým displejem, ale "kusem vcelku s celým palubním počítačem"! Tak bacha na to... -
« Nějaké další opravičky :-)
to Mitsi: se servisy asi máme stejné zkušenosti....plať, stejně tomu pord rozumíš, tak co....oni to už nejsou servismani, ale "mněniči součástek". Moji Vectru jsem kupo¨val jetou s tím, že prý je vypálený informační displej na palubovce. Nedávno se jakoby vzpamatoval, ukazoval podstatně více údajů a teď je opět "mrtvý". Servismani by ho klidně vymněnili, ale za pár tisícovek. Mám za to, že když se vzpamatoval, tak vypálený nebude, jen je asi někde zrada v kontaktech, nebo studený spoj. Prostudoval jsem kníčku o Vectře, tak se chystám na demontáž palubovky abych se dostal k displeji a zkontroloval kontakty. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Nejde o nějaký klasický problémek? Díky za tipy.
mam mensi problem, mel jsem zamrzly komplet auto a nemohl jsem se do nej dostat, jedine prez pate dvere, jenze jsem nastartoval, coz porad bylo jeste OK, ale pri prelizani na spolujezcovo misto jsem "brnkl" botou o packu steracu, sterace na to okamzite zacaly stirat (nastesti nebyly primrznute k celnimu sklu), jenze se jiz nevratily do puvodni polohy, a ted po jakemkoliv pokusu "stirnout" se vubec ani nepohnou. Co by mohlo byt spatne?? Pojistka, zda se, je v poradku, ale radeji ji jeste prekontroluji.
Dik za odpoved.
Jiri