Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Vectra 2.0 /A - r1991
Typuju svíčky.Měl jsem podobnej problém u Caliby 2.0 8v a dal jsem dle doporučení prodejce Bosch FLR 8 LDCU a mám po problémech. Ty otáčky nevím, ale mám pocit, že 700 ot je spodní dovolená hranice. Ještě by mohl být problém v regulátoru volnoběhu (takový válec u víka ventilů). Jesli je KO, pak je to dost drahá sranda. Ale prý jde vyčistit. Doporučuji www.calibra.cz i-zóna TECH fórum. -
« Vectra 2.0 /A - r1991
Kdo poradí, zda je možno seřídit volnoběžné otáčky. Jsou příliš nízké, asi 700ot/min, podle otáčkoměru. Při teplém motoru nestaruje bez plynu a taky někdy zhasne motor při volnoběhu - v létě. Mám také podezření, že při kontrole emisí mi něco po....Na testeru Bosch byla uložena jen závada, malé ot. při startu. Po vymazání nic. Jinak spotřeba, výkon v pořádku. Díky Petr petr.o@applet.cz -
« 1.8 16V nebo 2.0i 16V
Mam 96 Vectru 1.8 16V. Slape dobre jen uz je trochu starsi a objevuji se drobne zavady. Vyhrivani sedacek propalilo calouneni, nefunkcni servo motorek u LP. Takze ji chci prodat a uvazuji o koupi modelu 98. Jen nevim jestli mam koupit zase 1.8 nebo 2.0? Jde o to, ze chci v plne vybave a to s digi klima, pal. pocitacem... to se u 1.8 spatne shani! Je mnohem snazsi sehnat 2.0 v CDX! Jak je to se spotrebou a dynamikou u 2.0? Muzu do toho dat tak 220tacu. Kdybych mel vic tak si koupim 99 1.8 92Kw! Predem vsem dik za reakce! -
« Re: Problém s centrálem
Vidim, ze s timto problemem nejsem sam... Me postupne prestalo fungovat servo (motorek) na LP dverich - nejdriv obcas vynechalo a ted to nejede vubec. Taky jsem mel podezreni na spatny kontakt, rozdelal jsem dvere, ocistil, postrikal Kontoxem, promeril - vsechno OK, ale servo nefunguje. Ptal jsem se v servisu a tam mi mechanik rekl, ze je to vetsinou mechanicka zalezitost, ze to zkouseli roznytovat, namazat, ale ze ta oprava nevydrzi dlouho. Doporucil me koupit servo nove. K tomu jsem se zatim neodhodlal, takze zatim zamykam klickem a "cudlik" vytahuji rucne... -
« Re: Problém s centrálem
Zrovna jsem se chystal psat dotaz na skoro stejny problem.Mam Astru F (93) a zlobi mi central na pravych prednich dveri. Vypada to, jako by zamek nebyl na central vubec napojeny. Musim ten 'cudlik' zamackavat a vytahovat rucne. Ostatni dvere i vicko jsou OK. V Kopp knizce Astra F pisou neco o serizeni motorku. Me to spis pripada ze je nekde preruseny drat (protoze neslysim od tech dveri zadny zvuk). Kazdou radu uvitam, Diky. -
« Kontrolka diagnostiky motoru
Nevite nekdo, jak precist chybove kody z RJ motoru Opel Ecotec ? Obcas se mi rozsvecuje kontrolka a nechce se mi davat 500,- za precteni chyb v servisu. Byl jsem tam uz dvakrat a vzdycky mi rekli, ze to je AGR ventil. Vim, ze je spatny, ale nechci riskovat, ze chyba je jeste nekde jinde. Diky -
« Re: Problém s centrálem
Na prave strane v kufru sundas tapecirunk a manuelne zatlacis osicku do motorku a cesta je volna. Je to popsane i v navodu k vozu (vcetne opbrazku). Obavam se, ze se odporoucely oba motorky, nebo jsou nejak pridrene a nemohou volne pracovat. V nejlepsim pripade to bude Wackelkontakt:-) -
« Problém s centrálem
Víte někdo poradit?
U Vectry B r.v. 96 se mi zablokovaly přední pravé dveře jinými slovy centrál odemyká vše ostatní ale pravé dveře jsou stále zamčené. Nemilé překvapení mne potkalo u pumpy že víčko nádrže je taky zablokované.
Vše ostatní kufr dveře okna atd bez problémů.
Nevíte schema , jestli ta nádrž má společný drát... a jak to manuálně odemknout .
Díky
-
« Diagnostické rozhraní u OPELa
Zkoušel jste někdo diagnostiku Opla nebo máte informace o tomto z vlastní zkušenosti? Opel je prý pod GM, ale podle všeho používá ISO 1941 zapojení (jako všechny evropsé a většina asijských), kdežto GM používá SAE J1850 VPW. Doplnění - Ford používá SAE J1850 PWM. -
"-- skrytý --" 18.04.03 15:41
« Re: CD měnič k rádiu CCRT 700
a najma je to crep prvej triedy necita napalene CD - lepsie povedane cita iba niektore. Oskusane vo vectre s 700kou a v omege na 2008. Moja prakticka rada znie: NEKUPOVAT! Radsej investovat do redukcie, a kupit nejaky CD MP3 changer je po problemoch. -
« Re: Ekolube
Krome polo nebo plne syntetiky do moderniho motoru
podle "me" nic jineho nepatri. Nikomu svuj nazor ale nevnucuji. Najel jsem s nekolika auty vice jak 200 000km a vsechny se v pohode a bez zavad obesly bez techto pridavku. Pokud chce nekdo utratit moc penez, at tam naleje poradnej olej. Jsou Castroly pres 700,- Kc za 1l.Pokud neco, tak maximalne nejaky cistic vedeni paliva do nadrze. -
« Re: CD měnič k rádiu CCRT 700
Poradim ti pouze to, ze original CD changer na 4CD dodavany Oplem z prvovyroby pro radio CCRT700 je fabrikat Philips. Pokud nemas polozeny kabel mezi CD a radiem, tak stoji skoro 5000,-. Ale je-li to radio v aute z vyroby a jedna-li se o Vectru, Astru nebo Zafiru, mel by byt vytazeny do schranky spolojezdce, resp. za ni. Ostatni cd changery k radiim 400, 600 a 800 byly v minulosti od Blaupunktu na 6CD. Ted se ale montuji uz jen ty Philipsy na 4 CD nebo jsou primo integrovany v novych typech radii pro Vectra C, Corsa C a Omega.
Takze bych hledal kabel v aute a pak bych jel nekam do Philipse a ukecal je jestli nemaji na odzkouseni nejaky CD changer s touto koncovkou a zkusil bych ho pred kramem. Pokud ale bude sahat kabel jen do te schranky, jako ze asi ano, tak si nejspis budes muset u Opela poridit novou schranku, ktera ma foch primo na ten changer. Ten changer Philips od Opela ma rozmery autoradia. -
« CD měnič k rádiu CCRT 700
Sháním nějakou náhradu za originál CD měnič k rádiu CCRT 700. U opela za něho chtějí skoro 20.000 Kč a to jim nedám. Nevíte někdo o nějaké jiné možnosti ?
Pro Danďáka: český návod na CCRT mám, musel bych Ti ho jedině okopírovat a poslat, do Hradce to mám asi 150 km.
-
"-- skrytý --" 14.04.03 11:06
« Re: 3.2 GTS
a este k tym smerovkam. netreba klikat opacnym smerom, t.j. ked xcem ist do lava a "pretlacim" to tak ze to blika stale tak nevypinam to kliknutim doprava ale znova (cuduj sa svete) kliknutim dolava. Naozaj to funguje a clovek sa nikdy nepomyli.