Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.03  14:49

    « Re: Rada při koupi ojete Vectry

    Každé auto má svůj optimální motor, zpravidla někde uprostřed nabídky. S menšími je moc líné (paradoxně pak mívá i vyšší spotřebu), s většími je už zase poměr dynamika/spotřeba méně výhodný.
    U Kadetta blahé paměti mi seděla 1.6 (55kW?), u Vectry A jsem si nemohl vynachválit 2.0 8v (85kW) - v pohodě se s ní dalo svižně jezdit za 5,5l/100km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.06.03  12:48

    « Re: Problém s centrálem

    Tak uz jsem zjistil zavadu. Nebyl to ani spatny drat, ani nefunkcni motorek. Na motorku je uchyceno takove plastove ocko, ktere me vypadlo. Kdyz jsem odmontovaval oblozeni, tak jsem jej nasel a divil jsem se, co to je. To ocko jsem znovu nasadil a vse chodilo asi 10 minut, pak vypadlo znovu. Na motorku je plastovy drzak ocka, ktery mam na jedne strane nalomeny. Tak jsem jej provrtal malym vrtackem, nasadil ocko a znova zavrtal vrtacek a ten pak zlomil jako zarazku. Zatim ocko drzi, central funguje. Montaz a serizeni motorku jsem provedl podle Etzolda (nejhorsi je vyvleceni tech ruznych tahel - alespon poprve). Myslim ze dobry test, zda motorek funguje je otevrit dvere a zkusit zamknout s uchem na dverich, zda se ozve zvuk motorku. Treba moje zkusenost nekomu pomuze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  16:07

    « Re: Rada při koupi ojete Vectry

    Na druhou starnu ale lepsi 1.6 16V(74kW) nez 1.6(55kW) 8v. Do B-ecka sly obe dve. Ja bych volil ale radeji 1.8 16V at uz 85 nebo 92kW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  15:00

    « Re: Rada při koupi ojete Vectry

    Vectře sluší trošku větší motor, ta 1.6 je podle mne na tak těžké auto dost málo. Ne že by nejela, ale...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  14:25

    « Re: Rada při koupi ojete Vectry

    Koukni kolem prispevku 1085. Urcite nekde v historii toho bude vic, ale nemel jsem tolik casu hledat. Asi takhle, tve trapeni nebo radost bude zaviset od porizovaci ceny a stari. Jedoznacne doporucuji pofaceliftovou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.06.03  10:35

    « Rada při koupi ojete Vectry

    Zdravím všechny ve spolek, potřeboval bych trošku poradit, uvažuji o koupi Opel vectry 98 s benzinovým motorem 1,6(16V) popř. 1,8(16). Je to obecně dobrá koupě (samozdřejmě to záleží auto od auta), na co si dát u tohodle auto majzla (který ročník, motor nebrat, kolik by se mela pohybovat cena za slusny kousek - na vybavu si moc nepotrpim, závady atd.) Budu vděčný ža každou radu. Dík dan
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.03  10:56

    « Re: Zahrivani kol

    movk: Kdyz se meni kotouce a desticky, tak se
    pistek zasune do brzdice. Jestlize byl hodne orezly,
    tak se trebas zasekl a brzda "stale brzdi". Nebo je take mozne, ze se nove desticky vzprici v drazkach brzdice a nepohybuji se. Vetsinou
    to ale po par desitkach km povoli o pak to je O.K.
    (pistek a desticky se pak normalne pohybuji a vraci). Jestlize
    ti to bude delat i nadale, tak je to na opravu (ocisteni, popripade vymena pistku).

    Ted koukam, ze pises, ze na kole udrzis ruku.
    Tak to asi neni nic moc teple, takze bych rekl, ze je to v pohode a asi
    si to samo sedlo a tohle byl zbytek tepla. Uvidis, jak se to bude vyvijet dale.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.06.03  17:31

    « Zahrivani kol

    Ahoj, nedavno jsem nechal menit na aute (10 let stara Astra) predni brzdove kotouce a desticky. Po jizde jsem si ze zvedavosti sahnul na kola. Docela me prekvapilo, ze jsou teply (ne nijak moc, ruku na nich udrzim :-) - levy je o neco teplejsi). Je to normalni? Bohuzel nevim jaky to bylo pred vymenou brzd, protoze jsem na to nesahal. Mozna je to tim horkym pocasim. Zadni kola (tam jsou bubnovy brzdy) jsou podstatne studenejsi. Auto jinak brzdi dobre a nijak nespomaluje. Diky za odpoved.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.06.03  16:37

    « relé denních světel

    Zdarec vespolek! Koupil jsem si relé denních světel cca. 1200,- Kč. Zasunul jsem na připravený konektor za pojistkovou skříňkou, doplnil pojistku č. 32 (10ku) a funguje to. Po nastartovaní a rozběhnutí motoru (po zhasnutí kontrolky mazání) se rozsvítí tlumená světla. Nesvítí ale přístrojovka a osvětlení SPZ. Což ve dne ani nemá smysl. Už se těším na zimu. Nebudu muset pořád hlídat jesli jsem rozsvítil nebo ne. Taky při normálním rozsvícení světel (ve dne) mi vadila nižšší úroveň podsvícení displeje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.06.03  09:35

    « 2008 & Bose v omege

    vymienal uz niekto original CCRT 2008 za ine radio? Zda sa, ze genialna kombinacia siemens telefon a philips changer mi uz ide na nervy a nevadi mi, ze nebudem mat ovladanie na volante takze rad by som to vymenil za mp3/wma player ale neviem co urobi bose zosik? ma niekto skusenosti ako zosilovac ponechat v cinnosti (predsa len krmi subw) a menit iba radio?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.03  10:08

    « Re: Spotreba oleja

    U benzínu to rozhodně normální není. U tebe to znamená 5,5 litru na 15 tisíc km (135000-120000, chápu to dobře?) a to je fakt moc. V sousedním fóru o Astrách se v posledním příspěvku autor zmínil, že u jeho benzíňáku byla vyšší "spotřeba" (spíš únik) oleje způsobena povolenou olejovou vanou ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.03  08:58

    « Spotreba oleja

    Zdravim vsetkych.
    Mam B Vectru 1.6 16V roc. 97, momentalne mam najazdenych 135 tis., doteraz maximalna spokojnost az na to, ze za poslednych 30 tis. som zaznamenal zvysenu spotrebu oleja. Hlavne po prehliadke po 120 tisicoch som tam uz dolial 5,5 l oleja. To sa mi zda celkom dost aj ked podla Opla spotreba do 0,7 l na 1000 km je v norme. Troch sa ukludnujem, ze nejaky podiel na tom ma zima a viac jazdenia po meste. Pytal som sa v servise, nepovedali mi nic jednoznacne akurat, ze snad by sa mohlo urobit prekruzkovanie. Ale tych 20000 Sk sa mi dat nechce.
    Ake mate vy skusenosti? Je to este v norme, alebo treba s tym nieco robit? Co tak pouzit nejake additiva do oleja? Dakujem vopred za vsetky skusenosti aj rady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.05.03  10:03

    « Re: Vectra 2.0 /A - r1991

    Podívám se pod zátku na vzduchovém filtru, taky nevím jestli ta je. Ale poprvé to začalo blbnout, zhasl motor na křižovatce, když jsem odjížděl z emisí. nevěnoval jsem tomu pozornost. Poprvé a naposled jsem nebyl u toho, když to dělali. Na té stránce jsem se byl podívat, dobrý. Nechám to ale na víkend.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.03  18:01

    « Re: Vectra 2.0 /A - r1991

    Potenciometr na CO měly motory bez katu. Já tam nic takového nemám a myslím si, že zam nelze nic seřizovat a řídí to lambda sonda. Dej dotaz na [odkaz] to je borec, kterej do toho hodně vidí .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.03  17:53

    « Re: Vectra 2.0 /A - r1991

    Čidlo u alternátoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.03  14:04

    « Re: Vectra 2.0 /A - r1991

    Našel jsem stejné problémy u nějakého majitele v r.11/2002, myslím, že mi ta diskuze hodně pomůže, přes víkend se na to podívám. Jen mám pořád obavy, zda mi něco neseřízovali při emisích, třeba potenciometr CO. Jsou to někdy umělci???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.03  07:50

    « Re: Vectra 2.0 /A - r1991

    Jedná se o teplotní čídlo na bloku motoru zezadu u alternátoru? Zkusím proměřit. Řídící jednotka žádnou závadu nehlásí. Kostry jsem taky zkontroloval, jako první. Jsem autoelektrikář, tak se v tom trocu vyznám, ale nemám diagnostiku na motor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.03  21:53

    « Re: Vectra 2.0 /A - r1991

    Ještě pro kontrolu hodnoty odporu teplotního čidla: 0°C - 4,8..6,6kOhmu
    20°C - 2,2..2,8kOhmu
    40°C - 1,0..1,4kOhmu
    80°C - 270..380Ohmu
    Pokud hlásí ŘJ závadu tepl.čidla:
    příliš nízké napětí, kód 14 ... špatná kostra
    příliš vysoké napětí, kód 15 ... přerušený kabel
    Pravděpodobně jde o tyto závady
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.03  18:00

    « Re: Vectra 2.0 /A - r1991

    Jo ještě pokud to dělá horký motor, tak by to mohlo být teplotní čidlo, které dává špatné info do ŘJ. Volnoběžné otáčky jsou řízeny elektronicky a nelze je seřizovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.05.03  17:51

    « Re: Vectra 2.0 /A - r1991

    Ty volnoběžné otáčky dle tech.specifikace 2,0i 8v jsou 720-880ot.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…