Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
"-- skrytý --" 05.11.03 12:09
« Re: Vectra B - ma ISO konektory na radio?
To by taky nebylo spatny, ale ovladani na volantu nema a trva na kazete, protoze ma hromadu kazet s pohadkama pro deti. Tak si asi vybere nejakou pleckoidni sadu radio-changer. Moc penez nema, v kramech jsem videl za 5500 az 7500. -
« Re: Vectra B - ma ISO konektory na radio?
Ceny ktere jsem uvadel jsou za nove dily v prodejnach Opel (ceny nahradnich dilu).Je
dobre ze existuje cenove rozumna alternativa. A co takle sehnat radio Opel 500 (Delco electronic nebo VDO), je to na jedno CD
ucel to splni a auto s radiem se vzdycky lepe prodava nez bez nej, Navic se da sehnat v Annonci za babku a necha se ovladat z volantu, pokud to ta Vectra ma.
-
"-- skrytý --" 04.11.03 18:39
« Re: Vectra B - ma ISO konektory na radio?
Diky za vycerpavajici odpoved. Ja bych byl pro tu sestistovku, v annonci ted visi funglovka za 3000, ale ta holka chce pristi rok poslat vectru do sveta a je ji lito tam nechat novy radio. Takze to bude nejaky normalni-univerzalni, aby si ho pak mohla vzit do novyho. Stejne uz ji blbne displej.
Co se tyka tech 5m kabelu, v poslednim katalogu conrad je jich asi deset typu. Napr. Blaupunkt/Kenwood DIN/DIN za 561 Kc, Blaupunkt MiniISO/DIN za 1308 Kc. -
« Re: Vectra B - ma ISO konektory na radio?
Jeste nekolik upozorneni. Prodluzovaci kabel do kufru stoji novy cca. 5000,-, stary se shani tezko.
Radio Opel CAR 600 (umi ovladat changer) a changer se nechaji sehnat napriklad v annonci celkem levne. Nova 600ka stoji cca. 16000,- a novy changer cca. 19000,- Cele se to necha v annonci sehnat
Kolem 5-8000,-. K changeru do kastluku (na 4CD i na 6CD) musi byt extra pro tento ucel kastlik. Dvirka zustavaji puvodni. (ale podminkou to neni). Dulezite jsou bezpecnostni kody jak k radiu, tak k changeru. Ovladat changer umi i radio 800 a 700, ty jsou ale spatne sehnatelne a 700ka ma navic vestaveny telefon, pro ktery musi byt extra display a rozvody. Ta 800 se davala do Omeg a mela navic zesilovac Bose v kufru. Takze nejlepsi alternativa je ta 600vka. Ma vykon 4x20W. Tady ve foru ten chnger na 6 CD nekdo nedavno nabizel za symboliku. Ten se taky necha dat do kastliku, ale cely ho zabere. Nicmene nez fabrika zacala dodavat ty mensi na 4CD tak se dodaval ten na 6CD, byt ve vectre zabral cely kastlik. Tim by odpadla potreba shanet kabel az do kufru, protoze, jak jsem psal predtim, ke kastliku by mel byt natazeny.Konektory jsou ISO. Z radia vysroubujes 4x maly imbus a hakama se radio vysune.
-
« Re: Vectra B - ma ISO konektory na radio?
V zasade mas 3 moznosti: a)sehnat radio Philips /Opel 600 a k tomu oplacky changer bud Blaupunkt na 6 CD(do kufru, zde je ale potreba prodluzovaci kabel), nebo za b)changer Philips na 4CD do kastliku pred spolujezce.(za kastlik by mel byt kabel na changer predpripraveny), nebo za c) sehnat "univerzalni" changer a pripojit ho na stavajici radio a nekam umistit ovladaci panylek. Pokud das jine radio(neoplacke), nebude se ba displeji vozu objevovat nazev pripadne frekvence stanice. Zustane tam jen to datum. Ale i tato funkce se musi preprogramovat Techem. Ostatni udaje, teplota a pripadne fce pocitace jsou nedotceny. Jeste existuji radia napr od Kenwoodu, ktera maji redukci a umi spolupúracovat s displejem. -
"-- skrytý --" 03.11.03 18:01
« Vectra B - ma ISO konektory na radio?
Kamaradka po me chce, abych ji namontoval misto originalniho, radio s cenzrem. Potreboval bych vedet, jestli si musim k tomu sehnat nejakou redukci nebo je tam normalni ISO.
Hledal jsem ve starych prispevcich, a byla tam zminka, ze pak na puvodnim displeji bude jen datum. Znamena to, ze treba teplomer uz nepujde? -
« Váha vzduchu
Mám na Vectře B 2.5 V6 '97 následující problém. Diagnostika mi hází vadu váhy vzduchu a auto ve spodních otáčkách vůbec netáhne. Už mi u Srby měnili třetí váhu a furt stejný. Mluvil jsem s maníkem autoelektrikářem, kterej říkal, že to je u Vecter známá bolest, že to má dost lidí, ale problém není přímo ve váze, ale někde jinde ve vzduchovým potrubí. Neřešil někdo z vás podobnej problém, abych těm expertům mohl říct, kde maj hledat? Nebo aspoň servis, kterej tu závadu zná a dokáže to napravit bez měsíce pokusů-omylů? Dík moc. -
« Re: Palubní počítač
S těma nesvítícíma bodama je to trochu jinak. Na každých cca 10 bodů displaye je řídící tranzistor a kondenzátor, které vlivem stáří a tepla vysychají. Všimni si, že jdou do * celý sloupečky bodů. Zrovna dneska jsem si to nechal opravit v Praze u Vectry. Jednodílný display 1.500,- Kč, dvoudílný 2.000,- Kč. Ten maník mění ty tranďáky všechny, takže se ti hned tak nerozeserou jinde. Kontakt na toho člověka: 777016416 -
« Re: CD changer
Jen info pro pripadne zajemce: Tento changer lze zapojit s originalnim radiem Opel rady 600,700,800-Bose, mozna nektere ze starsi rady. Nejde na 100, 200, 300 a 400ku. Novy stoji cca. 19000,- Kc. Kabel u Vectry(na 99%) vede do kastliku u spolujezdce, a je potreba novy kastlik. Dvirka jsou stejna. Jinak kabel, tusim 5m (az do kufru stoji cca. 5000,- Kc.) -
« Re: Palubní počítač
Jazyk ti prehodej v servisu Techem. Cestina tam neni. Anglictina, nebo Nemcina tam je. Dale tam je sposta severskych jazyku a tak podobne. Bude te to stat od 0 az do 500.
Nesviti symboly??? Jak to myslis? Jenom sem tam nejaka ta tecka (bod), nebo symboly jako CHECK, RDS(male hodiny). Jestli nesviti sem tam bod, je to "normalni" jev. Nekde na nemcich to uz nekolikrat resili. Udajne se velky displej musi vyndat, rozdelat a vycistit. Stejne jako displej v digitalkach. -
« Palubní počítač
Mám dotaz, jedná se sice o Omegu 1996, ale pro Vectru to bude stejné. Palubní počítač informuje francouzsky, dá se komunikace nahradit např. angličtinou? Dále některé symboly displeje (asi 3) jsou nefukční, je vada v displeji, přívodních kabelech nebo řídícím čipu displeje? Za případné odpovědi kdo měl podobný problém děkuji. -
« Re: Vectra C
Podobné zkušenosti s 2.2DTI mám i já - během prvních 30.000km jsem doléval 2litry oleje, u 2.0DTI hodné záleží na štěstí - některé "jezdí" na olej, jiné jsou v normálu.
Osobně jsem auto s 2.0DTI neřídíl, ale kamarád tvrdí, že je to proti 2.2DTI "líná mrcha". Na druhou stranu stále lepší, než 2.0DI...