Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Ma Vectra A imobilizer nebo ne?
Tomu imobilizeru v klici u Vectry A moc nerozumim - dival jsem se do prirucky Kopp na Vectru B. Pisou tam, ze ma imobilizer v klici - bezdotykove to snima kod a pri nesouhlasu to vubec nestartuje. Ja mam ale posledni Vectru A 95 rocnik a ta po odpojeni pridavnych deseti kontaktu ve spinaci skrince klidne nastartuje ale potom po dvou vterinach zase chcipne... Tak nevim. Klic ma kulatou plastovou cast s tlacitkem a zarovkou pro osvetleni. Kopp u Vectry A o imobilizeru mlci. Muj dojem z toho je, ze tu asi nejaky imobilizer bude ale ne na bazi bezdotykoveho kodu z klice - spis to asi mechanicky snima tvar klice a predava nejaky kod dal ridici jednotce? -
« Ma Vectra A imobilizer nebo ne?
Vite nekdo. jestli ma Vectra A imobilizer? Jezdim Vectrou z 95 rocniku - tj. posledni serie z let 94-95, ktere maji proti predchozim ruzne drobne upravy (napr. rozvodak podle motoru z Vectry B). Zda se mi, ze to ma i jakysi imobilizer - na oknech tehle Vecter (videl jsem jich vic) byva jakasi firemni nalepka s namalovanym houkajicim a blikajicim autem a postavickou utikajiciho zlodeje. Zkousel jsem se podivat na spinaci skrinku a on tam je pridavny modul na zapalovaci klic s asi deseti kontakty. Tak jsem ty kontakty rozpojil a zkusil nastartovat a ejhle ono to nastartovalo a po asi trech vterinach se rozsvitila kontrolka cerpadla a zase to chciplo. Zadnej rev, zadny blikani :-))) Nevite nekdo, je to imobilizer na klic nebo ne ? (dokumentace v prirucce Koppa o tom mlci). -
« Re: typ oleje do benzinaku
Já tam také liju Mobil sice s nižší viskozitou , tedy polosynteticu 10w-40. Litr stojí, tedy samotný né ve velkém balení 270 kč. Je to pálka. Ale dneska jsou oleje velice kvalitní a mohou se míchat všechny dohromady. Tedy polosyntetika s polo, plná s plnou. Nesmí se vůbec míchat normální minerální olej s polo nebo plnou syntetikou. Myslím si, že pokud to není úplně nějaký neznámý olej je to prakticky jedno. Příště tam budu také lít něco levnějšího. Však si přečti tento článek a bude ti vše jasné.
Jinak mi ted odesla Klima, musel jsem ji doplnit. Šílené 1100 kč. Chvíli pustil kompresor a za půl hodinky si účtoval 600 za práci. * na co jsem studoval. -
« typ oleje do benzinaku
Ahoj Grepe, dik za vycerpavajici odpoved s ujetymi kilometry. Soude podle tech hodnot bych mel mit tak 200tis km v klidu... Mam ale jeste jednu otazku - co lijes za olej do motoru? Ja mam na dokumentaci z NSR Mobil oil 15W/40 API SF. Kdyz jsem se shanel v Praze (neni to u nas asi moc rozsireny olej) tak mi ho nabizeli v jedne opravne za cca 170Kc/litr coz se mi zda vzhledem k uvadenym parametrum hodne. Nedalo by se to nahradit necim u nas dostupnejsim (nebo lepsim - napr. Pennzoil?). Vim ze zmeny vyrobce nebo parametru oleje u motoru se moc nedoporucuji. Na druhe strane jsem slysel, ze oleje nekterych vyrobcu (napr. Pennzoil a BP)jsou pry v pohode zamenne... -
« Re: Tak jaká je vaąe Vectra - spotreba 2.0
No já mám u toho dvoulitru 3000 ot při rychlosti 140 km/h. Když jedu těch 100 km/h tak je tam nějakých 2000 otáček. Nejlepší je jezdit s tou vectrou kolem té 90km-100km/h. Tam se spotřeba pohybuje pod 6 l/100km. Jinak na dálnici je slušné se dostat pod 3000 otáček za minutu a spotřeba je hned nějakých 7 l/100 km. Je to celkem úsporné na to že jsou to staré šroty.Jiné dvoulitry žerou víc. -
« Re: Tak jaká je vaąe Vectra - spotreba u A 1.8
Jezdim Vectrou A 1.8 dost nalozenou (tri dospeli + dve deti + kufr) jsem mel spotrebu 7.8-7.9 (podil asi 50% dalnice 50% cesty se serpentinami v Krkonosich). To mi docela sedi na katalogove udaje Vectry A 1.8 mix: 7.6 l/100km. Ten zminovany dvoulitr bude taky asi dost realny nebot v katalogu je 2.0 mix: 7.7 l/100km. Navic je max kroutak 2.0 polozeny niz (2600 ot/min) nez u 1.8 (3000 ot/min) takze asi neni nutno ten dvoulitr tolik vytacet.
Otazka - kolik obratli ma Vectra A 2.0 na 5tku pri 100km? 1.8 ma ve 100km rychlosti jiz 3000 ot/min coz se mi zda moc. Pri povolene 130ce uz mi 1.8 toci 3800 obratli coz si myslim, ze se podepise na spotrebe... -
« Re: Tak jaká je vaše Vectra
No je určitě hezčí než ta moje stará. I když ten nový model je skoro stejný jako 97-98. Vůbec Vectra je docela hezké a pohodlné auto. Nejvíce se mi líbala v salónu ve výbavě CDX. Celá v elektronice včetně klimy.To už je auto na úrovni.
Já už mám starou plečku. Pořád do toho strkám peníze. Jednou to je lanko. Podruhé výfuk. No hrůza. Na jakých gumách jezdíš ? -
« Re: Tak jaká je vaše Vectra
Hmm. u Diesla je to dost velká spotřeba.Ale podle mně je to asi díky jízdě ve městě né ? I když nové vozy berou více. Podle mne by ta spotřeba měla být u tvého vozu kolem 6 litrů a to maximálně. Já jsem se svou spotřebou také dost nespokojen. Ale už to beru že mám trošku starší auto. Jinak jaké jsou ty nové Vectry ? -
« Tak jaká je vaše Vectra
Ahoj, toto téma za účel poradit všem, kteří mají vectru a snaží se sehnat levnější ND či levnější opravy nebo samoopravy.
Já osobně jsem si zakoupil starší Vectru A 2.0 a řeknu Vám ta spotřeba mě zaskočila. Když jezdím normálně kolem komína tak to je 8.5 - 9 l/100km což je dost. Na dálnici kolem 7.5 l/100 km. Není to moc. Jakou máte vy spotřebu.
Směle do toho.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Mám Vectru A 92 rok. Na klíčích mám ovládač firmy BOSCH. Když stisknu spodní funguje mi jako dálkový centrál a zároveň odpojí imobilizér. Když ho opět zmáčknu tak mi zamkne auto a aktivuje imobilizér. Druhý cuplík se mi zdá zbytečný nic nedělá. Největší průser je když se po odemknutí po 1 minutě opět imobilizér aktivuje, musím to zase zamknout a odemknout tím i odkódovat. Je to *. Když jsem například ve frontě a vždy popojedu a vypnu motor musím pokaždé použít dálkáč na zamknutí a odemknutí. Neznáte někdo toto zařízení. Je to Bosch a ovládání to má takové šedé s dvěma zamáčknutými cuplíky.