Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

  • 00 Reagovat !

    foto

    05.05.00  11:38

    « Pruser jak mraky

    Pánové mám Vectru A 92 rok 2.0i s klimou atd. V posledni dobe mam jakesi chujove otacky. Normalne kdyz drzim spojku a mam jednicku a pomalu ji poustim tak se auto rozjede i na 1,5 tis. otacek... sice se pak sklidni kdyz slapnu spojku ale co to je ? bez plynu tolik otacek ? nemam neco vadneho ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.00  22:30

    « Re: Vectra A v žebříčku TÜV si vede slušně

    Matej ja si myslím to isté.Súhlasím s tebou,že vačšinou modely pred ukončením výroby majú vychytané muchy a konečne opel nemá image poruchového auta.Ja tvrdím jedno.Veľa oplov bolo dovezených nabúraných a dostalo sa to dorúk katom a potom každý tvrdí že opel je poruchový.Každé auto keď má starostlivosť podľa odporúčania výrobcov tak by nemal byť problém.No a ešte na margo korzičanovho príspevku.Áno hlavne tie ecotecy majú vlažné motory,ale sú úsporné.Neviem čo tým merným výkonom chcel naznačiť.Korzičan aj opel vie vyrobiť športové auto(viď moja dvetisícka,cca 7 sec,0-100km/h,vmax 245km/h,je sice tunovaná ale ani sériová nejde zle).Korzičan a ktoré auto od konkurencie je podľa teba príklad pre opel?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.05.00  14:47

    « Vectra A v žebříčku TÜV si vede slušně

    Čau Vectráci - tak jsem si se zájmem přečetl v MF Dnes statistiku TÜV hodnotící spolehlivost modelů aut na základě statistik německých technických kontrol (na rozdíl od slabomyslných Britů ve WhatCar, kteří vyhodnotili Felicii jako téměř nejlepší auto). V autech od 4 do 5 let si Vectra A vede slušně = má 6,1% závad srovnatelně s Lagunou, Mondeem a dalšími vozy (průměr kategorie 4-5 let je 7,5% ale i v ostatních kategoriích je to slušné). Velmi rozumný je i závěr článku "zhruba 70% vozů starších 10ti let má závady" a "při kontrolách mnohem častěji propadají malá auta než velké limuzíny". To považuji za mnohem lepší doporučení pro výběr ojetiny než různé extrémní názory na WEBu(jako "nespolehlivý Opel" apod.) Taky je na té statistice trochu vidět dozrávání kvality některých modelů před závěrem výroby - ojetiny s rokem výroby před ukončením modelu bývají často lepší držáky - co vy na to?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.04.00  05:12

    « Re: To:all

    Kedy bude OPEL u nas predavat auta s poriadnym merným výkonom na kilogram???????????????????
    Minimalne 1kW/10kg. Opel by si mal brat príklad aj od konkurencie!!!!!! Alebo sa v Nemecku dá také niečo kupit? Ak ano poradte!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.00  17:25

    « To:all

    Oplaci co je?Diskutujme lebo nám pojde rubrika do archívu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.00  23:45

    « To:Jokr

    Jokr ja som sa snažil vydupať maximum z motora(cca 3PS plus).Samozrejme že sa mi vysypal kat,priečky vypálené sa potom skrižujú a hatia výfuk.No a samozrejme nemám 25litrov na nový.No a vieš u nás je to tak že keď na STK dáš technikovi na "kávu" tak prejdeš aj s tankom.Neviem ako je to u vás,ale myslím si že ste o krok ďalej a bližšie s mentalitou k západu ako mi,takže u vás to nie je také jednoduché.A to ti nebudem hovoriť ako je to na STK vo švajci.Tam na takéto odrby zabudni!Tam sa striedajú technici po kantónoch,strieda sa im náplň práce takže...No ale všetci vieme na akom stupni je ekológia v CH.No a čo sa týka tvojej astry 1.4 16V.Veľa ludí keď sa im vysype kat,tak ho jednoducho rozoberú a vysypú a jasajú že im to lepšie ide.Omyl!! Keď to spravíš takto tak výfukové plyny ti idú zrazu z rúry preiemeru 60mm do katu ktorý má trojnásobný priemer.Fyzikálne vzniknú rozne turbulencie,odrazy atď a tým akýsi protitlak ktorý ti brdzí vyplachovanie.Efek vyššia spotreba a znížený výkon.Takže kat vyrež a vlož rúru rovnakého priemeru.Daľši problém môpže nastať ak máš dve lambda sondy,kde jedna je pred katom a druhá za a tá vyhodnocuje učinnosť katu(Funkčný kat má schopnosť ukladať kyslík,vďaka čomu sú tlmené regulačné výchylky lambda regulácie.Stárnutím kat túto schopnosť stráca až nakoniec sú pribehy signálov na sondách podobné,čo zistí elektronika,ktorú tak jednoducho neošidíš,zložité,však?Takže ak má astra takto vyriešené,čo ti neviem takto z voleja povedať,tak musíš zacálovať na nový kat(dalo by sa to oklamať najakým modulom,ktorý by to kompenzoval,ale to musí ti vyvinúť človek ktorý sa rozumie do elektroniky).Jokr a nechcel si dotiahnuť V6-ku?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.00  06:51

    « Re: Hladam niekoho, kdo ma skusenosti s

    Jeden dotaz: "Namiesto katalyzatoru som dal iba ruru stym istym priemerom". To jako když jedeš na STK, tak tam zase dáš katalyzátor a jinak je to v pohodě? Nebo máš na STK bráchu?
    Má cenu z Astry 1.4 vyndat katalyzátor?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.00  04:32

    « Re: OPEL-DIESEL pre 524

    Asi tak do hneda zmenila casom farbu. Hovoris ze tam nieco zhrdzavelo ale co????? Neda sa to odstranit pasivovanim nejakou chemikaliou???? Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.00  00:00

    « Re: všetkým

    Opláci spíte?!?Alebo nemáte čas na internet?Pýtajte sa,poradte,diskutujte?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.00  22:20

    « Re: tony-p

    Zdravim ťa tony.Mam tuningovanú dvetisícku ako ty.Opisoval som ju pred dvoma týždnami a neskoršie som ťa vzyval na diskusiu a reagoval som na tvoje staršie problémy.Pozri sa na to prosmim ťa.Neviem aké si mal symptómy presne,uveď,ale čo som pochopil tak ti lietajú oťáčky tak že motor má tendenciu zhasnúť a potom motronic vykoná stabilizačný zásah a otáčky vyletia na cca 2000 a potom padajú pomaly na zhruba tisíc.Toto aj mne občas sa stane,ale najviac čo ma štve to, ked ráno ked sú mínusové teploty ten motor nejde sa rozbehnúť,musím mu pomahať cez spojku,má tendenciu keď mierne brknem po plyne zhasnúť,alebo ho začne trhať na tri valce a total bohatá zmes proste.No a toto nie je problém len dvetisícok ale aj hladkých dvojlitrov,že v zime sa to nejde rozbehnúť.Snažím sa na to prísť ale stále nemam prenosný osiloskop,ktorým chcem odsledovať dynamicky za jazdy signály v okruhoch tzv. pin diagnostika a vylúčiť elektronickú závadu.(V opli mi dali typ na Hallove čidlo na rozdelovči a aj mám občas uložený kód závady hallov senzor nizke napatie,ale bez merania nebudem robiť závery je to potom drahé,no a vlastná diagnostika je "hlúpa")Ty uvádzaš vyskúšal od výmeny čidiel až po diagnostiku a všetko bolo ok a na koniec bol vadný počítač(Podľa mňa tam bola softwarová chyba čo sa nestane len tak samo od seba).Mal si to búrané?Nezváralo sa na nej a počítač sa nevybral?Veľmi ma to zaujíma pretože mám zopár vadných RJ a napr. jedna má vlastný check ok a do jedného valca vstrekuje viac paliva.RJ je najmenej poruchová vec na aute ak nenastane nejaký neodborný zasah.Vraj v nejakej sérii sa kazili RJ.Tony ja sa autelektronikou zaoberám vážne.Prosim ťa kontaktuj ma na vectra2000@pobox.sk vymenime si skusenosti ja to auto poznám do šroubičky viď predchadzajúce príspevky.Zaujímalo by ma to ako to maš teraz zo studeným motorom.Neviem skadiaľ si,ale asi v máji budem v Prahe tak by sme sa mohli stretnúť.čau.A ešte na záver nebuď si istý a nedávaj univerzálny recept na odstránenie závad.Ono to može byť celkom inak.Prosim ťa akú si mal a maš sériu RJ(FX,GX,GY...) a kódy ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.03.00  22:35

    « Vectra 2000 16V

    Zdravím všechny příznivce Vectry. V prosinci jsem se ptal, jestli někdo neví, co by mohlo být s mojí 2000. Teď se můžu podělit o své zkušenosti s Váma všema. Auto už jsem spravil. Jednoduše jsem vyměnil řídící jednotku a je to v pořádku. Nejhorší byla fáze, a to ne zrovna krátká, než jsem se ujistil kde je chyba, tzn.: dvakrát na diagnostice u Opla a Bosche. Nikdy nic nenašli, maximálně doporučili kompletní kontrolu elektroinstalace. Už takhle to něco stálo, a co bych vylepil, kdybych je na to pustil ani nebudu domýšlet. Dále jsem vyměnil rozdělovač, různá čidla apod. Bohužel neúspěšně. Přitom celý léto auto jelo jakoby nic, na podzim ale začala řídící jednotka hlásit chyby pokaždé odněkud jinud. Takže nakonec na ni došlo. Předtím jsem mluvil s pár lidma, co měli podobný problémy, a tak jsem ji koupil. Takže rada: jestli Vám auto dělá nelogický věci, nebojte se zkusit ji vyměnit. Samozřejmě předtím proměřit všechny vodiče, např. dle schemat od Etzoda (především proti zkratům po různých bouračkách a opravách). Jestli se jednotka poruší tímto způsobem, už ji není možné opravit (alespoň za rozumný peníz). Kdyby potřeboval někdo pomoct, zůstaly mně nějaký díly po těch experimentech. Čau Tony-p
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  23:22

    « Re: Vsem

    Opláci nikdo s vas tu nema Calibru, alebo dvetisicku?Uvital by som vase skúsenosti s problémami,tuningom atd.Svoje auto som mal doslova rozobraté do šroubicky, viem poradiť(hlavne z elektronikou,mam literaturu).Mam napr.problém s brzdami,ktore sú aj na 1.8(90PS)a ja mam raz tolko.Jazdil som Power disc ATE,ale aj tie nevydržali.Uvažoval som vymenit za brzdy s Turba, ale to by som musel meniť naboje a persony(pat dierové disky).Ak niekdo jazdil nejake športove klasicke kotúče (256mm) hladam nejaku dobru kombinaciu.Diki.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.00  09:36

    « Vsem

    Netankujte 30. dubna 2000 ! ! !
    Přečtěte si prosím tuto zprávu a předejte ji dále, mohla by se z ní stát geniální akce, pokud budou všichni spolupracovat!
    Toto je protestní akce proti stále stoupajícím cenám pohonných hmot!
    Neustále stoupající ceny pohonných hmot, získávají pomalu zastrašující rozměry.
    Je nejvyšší čas na reakci postižených.
    Celosvětově stoupají ceny pohonných hmot neakceptovatelným způsobem, I když jsou miliony barelů v zásobě. Nyní se rozhodli ropní producenti snížit svou produkci o dva miliony barelů denně, aby vyhnali ceny uměle nahoru.
    Všichni postižení jsou nutně vyzváni k protitahu.
    Rozhodující den je 30. dubna 2000.
    Pokud tento dne nebude nikde tankováno, nemůže si trh této skutečnosti nepovšimnout.
    Musíme si povšimnout toho, že máme moc; měli bysme ji jen použít. Dnešní moderní komunikační prostředky umožňují informovat o této akci ve velice krátké době obrovské množství lidí.
    Tankujte před, nebo po 30. dubnu 2000, ale:
    NETANKUJTE 30. DUBNA 2000 ŽÁDNÉ POHONNÉ HMOTY!!!
    Tato akce je nutná proto, aby pár miliónů lidí ukázalo ropným multimiliardářům, že se jím přejídá neustálé placení čím dál více peněz za pohonné hmoty a mají toho tak akorát po krk.
    Spolupracujte!!! Předávejte tuto zprávu dále!!! Pošlete tuto informaci svým přátelům a známým. Pomožte udělat z 30. dubna 2000 nezapomenutelný den!
    Děkuji
    ----------------------------------------… /> Originál této zprávy byl doručen z Německa, kde se plánuje úplně stejná akce ve stejný den. (a určitě nezůstane jenom u Německa...)
    ---
    Příchozí zpráva neobsahuje viry.
    Zkontrolováno antivirovým systémem AVG ([odkaz]
    Verze: 6.0.121 / Virová báze: 58 - datum vydání: 31.1.2000
    ----------------------------------------… />
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.00  14:59

    « Re: OPEL-DIESEL

    A jak se ti vlastně změnila barva chladící kapaliny. Možnost vidím ve zrezlém chladícím systému, pak jde furt do zrzava nebo do hněda.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.00  09:28

    « Re: Pre Pallasa.

    Ahoj Pallas.Máš pravdu.To som ja stou čiernou OMEGOu.Ozaj, už si predal Tú tvoju XSARU.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.00  22:57

    « Re: Hladam niekoho, kdo ma skusenosti s

    Čau Dodo2000, a je tá tvoja Omega čierna?? A nechcel si náhodou odo mňa kúpiť žltú Xsaru kupé? Ja len tak, či sa náhodou nepoznáme ! :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.00  20:39

    « Re: OPEL-DIESEL

    Vsetci tu pisu len o benzinoch. Co nikto nema 1,7D-TD? Chcem sa Vas spytat ci sa Vam niekomu nezmenila farba chladiacej kvapaliny?
    Na SK ich jazdi pomerne dost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.00  06:33

    « Hladam niekoho, kdo ma skusenosti s "TUNINGom" auta OPEL OME

    Caute. Hladam niekoho, kdo ma skusenosti s TUNINGom auta OPEL OMEGA B 2.5V6 – 125kW CD. Mam to auto uz 1 rok a zatial som stihol spravit iba toto. Kupil som na auto patlucove elektrony 8.5x17” + pneu. BRIDGESTONE S02 Pole Position 235/45 R17, namontoval som prednu masku + zmuritka “KAMEI”, dal som sportovy filter “K&N”, zadny tlmic vyfuku som dal “REMUS” + dve stredne casti som dal “JETEX” a nechal som auto nacipovat “SUPERCHIP” cize teraz ma auto asi cca. 190PS. Teraz by som chcel to auto nechat znizit pomocou pruzin “VOGTLAND” o cca. 30-35mm. Keby mal niekto zaujem, mozem mu poslat aj foto mojho auta cez e-mail. Ozaj. Ja viem, ze tata stranka je venovana majitelom VECTIER, ale ja som kedysi tiez vlastnil auto OPEL VECTRA 2000 16V rok v. 1991 (to auto, ktore teraz vlastní “ANDY220”). Ked som to auto mal ja, tak bolo upravene nasledovne. Bolo znizene o 60mm (pruziny “H&R”+ tlmice “BILDSTEIN”), komplet vyfuk “REMUS” od zberneho vyfukoveho potrubia, namiesto katalyzatoru som dal iba ruru stym istym priemerom, sportovy filter kuzel “Kit K&N”, sportove sacie potrubie vzduchu “LEXMAUL” (vyborna věc, trochu hlucna), chip “SUPERCHIP” (ale,kde som namontoval to sanie “LEXMAUL”, tak som ho musel vybrat, lebo to nerobilo dobrotu), sportove brzdove kotuce “ATE” s drazkou, sportovy palivovy ventil (vyborna vec), spery na tlmice (prednu + zadnu) a elektrony “O.Z-SUPERTURISMO” rozmer 8x17” + pneu. YOKOHAMA A510 215/40 R17. Bolo to dobře a spolahlive auto, sice trochu tvrde na Bratislavu (poznal som kazdu jamu v Bratislave), nemal som snim ziadne problemy, lebo som ho servisoval len v OPEL servise a priamo u mojho mechanika. To auto malo vykon 185PS a maximalne islo 248km/hod. a malo aj celkom prijatelnu spotrebu. Kde budete mat niekto zaujem, tak Vam mozem poslat aj foto cez e-mail. Este raz bi som Vas prosil, ked ma niekdo skusenosti s upravami “TUNINGom” aut OPEL OMEGA B 2.5V6 CD, nech sa mi prosim ozve na moju e-mailovu adresu – dsedlar@iss.sk. Dakujem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.03.00  21:33

    « Prodám Opel Astra

    Opel Astra 2,0i 16V CDX, r.v. 11/95, naj. 78 tkm, bílá b., 140 ks, max. rychl. 210 km/h, z 0 na 100 km/h 9.0 sec., automat, 2x airbag, klima, palubní počítač,centrální zamek, rádio,15“ litá kola, pneu Eagle F1, 259.000 Kč vč. zimních disků a pneu Eagle Ultra Grip. Máte-li zájem nebo otázky neváhejte zavolat 0603/704544 nebo pište na silhavyr@vs.inext.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.00  11:26

    « Re: Re:jokr

    Sberne potrubi je asi opravdu slaba stranka Oplu.
    Ja mel vadne uz na novem aute Vectra 2.0 16V z vyroby (spatny odlitek-vymeneno v ramci zaruky).
    Psal jsem o tom nize. Jinak tento problem na nove Vectre 2.5 V6 nemam a doufam ze pokud nejaka zavada bude tak se projevi v ramci zaruky. Uvidime.
    Jinak auto jezdi perfektne a jsem zatim navysost spokojen. No ale mam tam zatim cca. 1000km. To je moc brzo na zavery.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…