Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Grep se loučí
Tuto disk. skupinu jsem založil a bohužel se musím rozloučit. Sice jsem nebyl žádný spisovatel ale i tak diky vám za cené rady. Svoji vectru rv.92 2.0i v CD vybave s klimou a litymi koli jsem strelil a koupil OCTAVII 1.6 74KW. CHCETE POROVNANI ?
VECTRA OCTAVIA
SPOTREBA : 8.00 7.5
DALKA SPOTREBA : 7.10 7.7
KOMFORT OVLADAN + -
PODVOZEK + -
BRZDY + -
MISTO VZADU + -
MISTO KUFR - +
HLUK VNITRNI + -
PRILNAVOST NA CESTE + -
SERVIS - +
Takze zvazte a nekupujte jako já. Octavka je fakt sunka oproti Vectre i kdyz je to nove auto. V zatackach kde jsem jezdil s Vectrou 80km/h s Octavkou musim 60km/h. Kufr je vetsi to je fajn, ale vzadu jste namackani jak sardinky a navic do kufru prazi teplo z okna zatim co vectra byla kryta, ale mel jsem sedana. Kdyz jsem jel s Vectrou 160 tak bych i usnul s Octavkou mi rve motor jak o zivot. Je to ale dano obsahem 1,6 je skutecne vyrvany motor.
TOT VSE.. AT VAM VECTRY JEZDI GREP -
« Re: Problem s kontrolkou u Tigry
Posilovac riadenia ma na to vplyv asi preto, ze ked zacnes tocit volantom na volnobeznich otackach tak trochu klesnu otacky. Neviem isto, ale nieje tam nejaky senzor na snimanie podtlaku na posilovaci brzd ? Skus ako sa sprava brzdovy pedal bez nastartovaneho motora a s nim. Este by som skusil zmerat podtlak na hadici k tomu posilovacu.
Mozno sa mylim, ale ked nebrzdis a len pridavas plyn a ta kontrolka presvecuje, tak to bude tymto co hovorim. -
« Re: Problem s kontrolkou u Tigry
A nemaš brzdovú kvapalinu na hranici minima?Ono keď posilovač posiluje tak trochu "zožere zo zásobnej nádobky" a potom keď to je pri minime to má snahu preblikávať.V každom prípade doplň na stred brzdovú kvapalinu.Môže byť ešte vadný plavákový senzor(nie je v plaváku kvapalina?) hladiny brzdovej kvapaliny. -
« Problem s kontrolkou u Tigry
Potrebuji nutne radu, tyka se sice Tigry, ale doufam, ze mi nekdo poradi. Koupil jsem starsi Tigru. Pri otackach motoru do 1500-2000 mi slabe prosvita kontrolka na brzdovou kapalinu(rucni brzdu). Brzdove kapaliny je dost. Odpojeni kabelu od rucni brzdy nema vliv. Kdyz zabere posilovac rizeni, tak kontrolka sviti vic. Pri zvyseni otacek kontrolka zhasne. To prosvecovani je asi tak na 25% max. svitivosti. Diky. -
« Re: Ghiptunig to> andy,Cokes,AUTOCOMPLEX.CZ a iny zucastneni
Titel v krátkej dobe sa s tebou spojím,len teraz máme blokované poboxy.Pozri,KN filter cca +5%,výfuk cca 7-10%(ale komplet nielen koncovku).Titel tie ecotecy sú vlažné,hlavne pre tupé vačky(porovnávali sme moj motor C20XE a ecotec C20XEJ a to prstom cítiš ten rozdiel!).Pozri si prosimťa stránku špecialistu na ople www.lexmaul.de.Dalej aj to ich sanie robí zázraky,myslím že je tam v ponuke nejaký kit na tvoj motor,len je to otázka koľko chceš do teho vraziť a prosimťa už sa neboj toľko toho tuningu!!Seriozny tunning obnáša hlavne zvýšenie učinnosti motora a tým nárastu výkonu,optimalizovanie viacerých parametrov.Pozri si prosimťa to www.idt.sk!!Tam to perfektne vysvetľujú.Napr. Tunningom dosiahneš prebytok výkonu,motor má lepšie prechody a tým ho šetríš!!Ako,no nemusš tak často podraďovať a vytáčať motor,chápeš. -
« Re: Ghiptunig to> andy,Cokes,AUTOCOMPLEX.CZ a iny zucastneni
...škoda, že nemáš DTI... no ale MIchal určitě něco vymyslí - odhaduju to čip, vačky, kit přímého sání (asi Racimex, nebo Lexmaul) nebo filtr..., svody, katalyzátor ven, výfuk...... i kompresórek by tam určitě šel... :-))) -
« Ghiptunig to> andy,Cokes,AUTOCOMPLEX.CZ a iny zucastneni.
Zabudol som este toto: Rad by som vedel kolko by ma vysla ta "uprava" motora, keby som chcel vymenit vzduchovy filter, Chip, o vyfuku by som zatial neuvazoval, pockam az ten stary dosluzi a kolko by mi to vynieslo koni navrch a zvysilo krutiaci mom, co spotreba ? Motor je 1.6 16V Ecotec 74kw/100PS (krutak presne teraz neviem, ale je pri 3600ot/min. na rozdiel od novsich Ecotecov ktore maju myslim 3200ot/min.) -
« To:Cokes,andy - Etzold
Tak mi konecne prisla ta kniha, je fakt dobra a dost veci je pekne vysvetlenych. Chyba mi len trochu detailnejsie popisana elektrika a vztahy okolo RJ. Ako tu uz bolo spomenute, asi aj tak budem musiet chodit (pri nejake poruche) na tester do Oplu, lebo ina moznost ako vyvolat chyb. register nieje. :-((( -
« To: Cokes
Cokesi dik za to ten file. Popri tom som si pozrel aj tvoju stranku. Nechces tam dat trochu viac fotiek tvojho brouka ? Ja si ho tiez musim nafotit a pripravit sa na tvorbu nejakej tej homepage.
Ak budes mat este nejake info na nete, tak sem hod link, dufam ze to pomoze vela Oplakom a trochu rozprudime tuto rubriku. -
« Re: To:Andy
Cau Andy. Takze postupne na tvoje otazky:
S tou komunikaciou mi to bolo jasne, ale myslel som ze mas take informacie. Mas pravdu, dalo by sa ist aj spatne, ale to by som musel simulovat vsetky chyby a odchytavat zmeny v registroch. Myslim ze sa zhodneme ze tato cesta je uplne na zavrhnutie. Vyriesila by to kupa testeru, ale pocul som ze stoji okolo 100 tisic, a na to by sme museli byt aspon 20-ti, ktorym by sluzil. S tymi poruchami mas pravdu, ale 90% chyb by som tym vedel urcite identifikovat, a ostatok nech si zarobia aj servisy. Multimeter mam, jeden z tych lepsich, ale osciloscop nemam. Kedysi som rozmyslal ze by som si ho kupil, ale nemal som nan prachy. Podla tvojich instrukcii idem studovat chip tunig. Zatial dik.
P.S. Objednal som si toho Etzolda, a netrpezlivo cakam kedy mi pride, tak neviem posudit tie clanky, dufam ze bude stat za to. :-))) Uz aby to prislo !!!!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!