Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Re:
No jasne, ale chtel jsem ji na jare prodat, byl jsem nenazranej, cena v prubehu sezony klesala, tak si ji necham. Cekame rodinu, tak toho ted moc nenajezdim. Ale je to bomba, proste kdyz uz na ni nekdy nahodou sednu tak se mi pak Vectra zda mrtva a to je tam sestiknedl. -
« Re: Re:
Nevim jak ECOTEC, ale primo v manualu(navodu) mas rozdelenei motoru a jsou tam 2.0 8v a 1.6 8V
a pouziti olovnateho paliva, nevidim duvod proc by
motor 16V nemohl pracovat bez katu nekde v busi.
Kazdopadne zarazeni auta podle vykonu je v nemecku dost dulezita a sledovana vec. Auta typu GTI, GSI apod. jsou v tomto ohledu
v nemecku drahe.
Vem si jenom nekolik prikladu:
vykon 44kW, peugeot 206 1.1, Corsa 1.0, Octavia, Fabia 1.4 a mnoho dalsich.
74kW, Astra, Vectra 1.6 16V, VW, Skoda, Audi,Seat.
-
« Re: Re:
To je dost zaujimave, v Nemecku sa neriadia podla obsahu, ale vykonu ? To tunigovane motory potom nemaju vyhrate. U nas platis za dvojliter viac ako za 1,6, aj ked ta 1,6 moze mat daleko vacsi vykon ako ten dvojliter. Co sa tyka toho katu, tak to asi nebude tak ako hovoris, lebo pochybujem ze ked Ecotec je nastaveny na co najmansie spaliny, a oni by vyhodili kat, to sa mi nechce verit. Skor myslim ze to nemecko bude pravdepodobnejsie. -
« Re: Re:
Dik, ja tiez mam dobru spotrebu, ale ak by to navysenie vykonu nemalo velky rozsah prace, napr. len uprava chipu, skusil by som jazdit takto mozno mesiac a porovnat v7kon a spotrebu. Tiez nemam chut vydupat motor na 200 koni a viest cisternu za sebou. Ako som sledoval televizne noviny na Markize a Nove, ceny benzinu maju v blizskej dobe u vas priblizit 34-35 Kc, a u nas asi okolo 40 Sk.
Bude to sila. -
« Bez nadpisu
Uz som to pisal v rub. autokomplexu, ale mozno to zaujme aj oplakov.
Docital som sa v Etzoldovi, ze moj motor vo Vectre X16XEL (1,6 16V)to pismeno L znamena ze to je znizeny vykon na 74kw/100PS. Povodny vykon bol 109PS, tak mi teraz nieje jasne preco je znizeny a cim , ci len elektronikou, alebo mechanicky, a k comu je to vlastne dobre.
Mozno by sa dalo jednoducho navysit 9 koni ? Nevedel by mi niekto poradit co s tym ? -
« poistka
Ja som z nich vytlkol 30% zlavu, ale musel som mat este zivotnu poistku a este jednu, ale to uz mozu len cakat. Asi sa mi to oplati cvakat este 2 roky, potom to asi zrusim a dam poistit na trznu cenu auta. Inak mam to v Allianz poistovni, Ceska poistovna Slovensko na mna vytiahla 48 000 :-(((
Odtial potial ! -
« Re: Korozia
U nas je na starsi auta nejlevnejsi Ceska podnikatelska pojistovna www.cpp.cz Myslim, ze jsou stale jedina co dela pojisteni aut z jejich aktualni ceny a mne prisla pojistka vcetne povinneho ruceni s 10% spoluucasti na 18 tisic.
Mam Vectru B 2.016V Combi r.v.97.
Muzes rocne ziskavat bonusy 5-10% ale nedavaji zadne slevy za Alarm, COnstruct, Imobilizer apod. ... Jo a jeste jedno omezeni, max. cena na kterou ti to pojisti je 300 000,-Kc, pokud chces vice musis si vzit pojistku z puvodni ceny a to je 30 tisic a vice ..... -
« Re: Vectra 1.6 rv 96
Myslíš otáčení volantu - servo, zní to jako když se dvě gumy třou o sebe? To je ten kroužek pod volantem kde vedou kontakty od ovládání radia a trumpety a je to uz vydrený, chce to vyměnit u opela to stojí 2000,- ....:-(
Mám to u Vectry B 2.0 Combi rv.97 taky a už to musím vyměnit nebo furt budu posluchat radio naplno ....
-
« Korozia
Dufam ze na mojej vectre sa ta korozia nebude tak priserne objavovat, je to B 96 rok vyroby, tak dufam ze sa poucili a nieco rozumne vyviedli. Teraz ma 4 roky a este som koroziu nikde nezbadal (nechcem to zakriknut ). Inak co tu popisoval grep je asi dost objektivne hodnotenie, vzhladom na to, ze aj jemu samemu je ta vectra blizsia ako oktavka. Grep, dufam ze budes spokojny aj s tou oktavkou, nech ti sluzi. Inak ja platim na vectru rocnu poistku 25 000, a to nemam europu, len cesko a slovensko, ako je to u vas ? -
« Vectra 1.6 rv 96
Příšerně mi vržou plastový kryty osy volantu (jak z toho lezou páčky na blinkry a stěrače). Poraďte nějakej osvědčenej fígl, jak to odstranit nebo budu do měsíce v Bohnicích! Fakt mě to sere, protože v tom autě po 100tis. nevrže vůbec nic. Jinak spotřeba kolem 6.0 l. -
« VSICHNI MATE PRAVDU
Ano VECTRA 10 let stará je fakt lepší než oktávka a po 10 letech bude oktávka podle mne fakt šrot.
Jinak nejhorší byla ta koroze, proto jsem udělal ten change. Nemohl jsem každý rok odstranovat a zit s tim ze mam rezavy auto.
1.6 74kw jsem vybral proto, ze je to usporny (zdal se usporny motor) ale aspon na pojistce usetrim. Nemam totiz moc penez na provoz a tak verim ze OCTAVIA me vyjde levnejc nez Vectra. Bohuzel s nizsim komfortem.....
-
« Re: Problem s kontrolkou u Tigry
Add 1.V každom prípade keď vytiahneš plavák zo senzorom z nadobky brzdovej kvapaliny tak tá kontrolka musí svietiť stále.Ak odpojíš konektor,buď svieti,alebo nesvieti neviem.
add 2.Ak preblikáva, tak je niečo s káblovačkou(predratá izolácia,tým pádom to bije niekde na kostru, pre nesprávne vedenie kábla,čo sa ani nečudujem ak bola tigra opravovaná po havárii)
add 3.Mrkni sa ešte na mikrospínač polohy ručnej brzdy.Akékolvek súvislosť s činnosťou posilovača je blbosť.Skôr by som povedal ak je kábel niekde "skripnutý" a ako chodí spojovačka tak chytá kostru.Proste tá kontolka svieti iba vtedy ak je málo kvapaliny,alebo sa zatiahla ručná brzda.Logika,nie? -
« Re: Grep se loučí
Som rád že to niekdo prizná takto verejne a nebije sa do hrudi že to moje je len naj.Ja to tvrdím od začiatku, vývojovo desať rokov staršia vectra je po veľa stránkach lepšie auto až na tú koróziu.Ja som veľmi veľmi zvedavý ako budú vyzerať desatročné oktávie s porovnaním mojej desaťročnej vectry. -
« Re: Grep se loučí
Překvapilo mě, že jsi Grepe zvolil Oktávku 1.6 74kW. Pokud jsi byl spokojený s Vectrou 2.0 tak stačilo zvolit Oktávku 2.0 - aspoň motoricky by to bylo totéž (oba motory jsou klasické OHC 85kW s nízko položeným max.krouťákem mezi 2500-3000rpm). Co se týče uváděné spotřeby Oktávky na delší trasy 7.7 - to asi dost závisí kolik jí vytáčíš a jak jí přitom šlapeš na krk. Moje Vectra 1.8 (co do motoru dost podobná Oktávce 74kW) se musí na dálnici taky dost vytáčet (3800 při 130) a přesto jsem naložený nedávno na 400km trase z Ostravy do Prahy dosáhl spotřebu 7.35/100. Při táhlých kopcích jsem ji do kopce nechával spadnout i na 120km (pod 3500rpm) a rychlostní průměr jsem doháněl spíš z kopců 150-160km s malým plynem.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!