Opel Vectra Club (problémy, servis, rady,apod.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« NCDR
Zdravim, mel sem Zafiru s NCDR 1100 a co se map tyce, muzu doporucit p. Javorskeho v Ostrave. www.javorsky.cz Velmi ochotny, evidentne se vyzna. Sehnal mi NCDR 1100 - auto bylo dovezeno bez navigace a taky pak sehnal mapu, ktera je pro NCDR 1100. Bohuzel pokryti CR je dost chabe, nicmene smerem "na zapad" uz se to da pouzivat 100%.
Ted mi shani mapu pro NCDR 2015 do Vectry tak sem zvedavy. Je uzasne ze cesky Opel (at uz v Praze nebo v Ostrave...) ma co se navigaci tyce znalosti houpaveho kone - podle jejich "rad" bych dodnes s navigaci nefungoval. Argumentuji to tim ze u nas se neprodavaji ale myslim ze todle je pekna blbost vzhledem k mnozstvi dovezenych. No, jejich problem... -
« Navigace NCDR 1100
Našel jsem starší příspěvek ve fóru cafe.auto.cz na téma navigace typu NCDR 1100.
Rád bych Vás poprosil, pokud máte někdo manuál k tomuto zařízení v češtině, zda by jste mně jej neposkytl. Taky by mně zajímalo jak se dají opatřit navigační CD.
Děkuji za odpověď
Mira -
« Vyblikani ECU GM Vectra B 1.6 16v
Jedna se o ECU GM-Multec,propojil jsem piny 5-6 a zapnul zapalovani,led zacala vycitat regist zavad,1xBlik_4xBlik,to jsem chapal jako chybu 14 (coolant temp senzor),ale to mohla byt zavada zapricinena mnou,nedavno jsem ho odpojoval,ale pak divny kod,ktery v seznamu od GM nemam 10xBlik_5xBlik,coz chapu jako 105,pote se registr opakoval 14,105,neporadili by jste me prosim o co jde nebo jsem nezapnul vsechny moznkove zavity ? ;-) -
"-- skrytý --" 03.06.04 09:34
« Re: Re: Vectra 2.0 DTI - startovani
Kdysi jsem dostal tady nebo na jiným fóru doporučení na nějaký neznačkový (?) Opel servis do Říčan u Prahy, zatím jsem ho nepotřeboval, ale mám uložený číslo, je to 204-660977, nevím jestli to ještě platí, ale zkusit to můžeš ;o)
Jinak u Srby v Modřanech jsem byl zatím spokojenej, zdá se mi, že vcelku věděj, co dělaj a jsou i ochotní. Ale třeba je to tím, že auto mám od nich, nebo jsem jim zrovna sympatickej. Kdo ví. ;o)) -
« Re: Vectra 2.0 DTI - startovani
1) netusim. hlavne nevim jak to zjistit. Je to Srba v Modranech. Mozna zkusit jit jeste jinam...
2) mela 99tis. KM, r.v. 2000, 279 000,-KC. Auto po prohlidce v servisu pry OK (az na nejaky ty drobnosti). Jinak kupoval jsem v AutoESA a jsou to pekny zm :*) di -
« Vectra 2.0 DTI - startovani
ahoj,
koupil jsem asi pred mesicem vectru (viz. predmet). vzdy necham li ji dele stat, je problem se startovanim. obcas chytne, potom ihned chcipne, nebo se alespon tvari na chcipnuti, jednou jsem si vsiml ze hned po startu dost kouri. nemam zkusenosti s dieselem a netusim jak se ma chovat normalne. bohuzel jsem ji nenechal nikdy stat delsi dobu (2 a vice dnu) ani jsem zatim nevypozoroval vliv teploty. V Srba servisu uz mi 2x rekli, ze zadny problem nenalezli.
nemate nekdo prosim zkusenost?
diky -
krakatit 22.05.04 10:32
« Problém OMEGA MV6
mám takový problémek, možná ste se s ním už někdo setkal - mám Omegu MV6 s diferenciálem (asi se zvýšenou svorností) a při rozjezdu z místa při zatočeném volantu do rejdu a současném přidáním plynu se ze zadní nápravu ozývá takové drhnutí, při srovnání volantu to neděla a při rychlejší jízdě do zatáčky (asi nad 40km) to taky nedělá... co by to mohlo být? Oleje v diferáku je dostatek... někdo mi říkal, že to je už starým diferákem a někdo zase, že to je nějaká vůle na ramenech zadní nápravy... -
« Bez nadpisu
Bud tam musis najit v nastavovacim MENU - EINSTELUNG a pak SPRACHE a zvolit anglinu, pokud to takto nejde, pak musis do Opla na TECH.
Do menu se dostanes pres volant koleckem, nebo tim velkym otocnym cudlem na radiu (zmacknutim). Doufam, ze nejsem na mile daleko od pravdy.
a) pokus o sebevraždu automobilky
b) dobrý pokus, ale ve výsledku nedodělek, který přináší trochu stresu v provozu navíc.
Vidíš, mně to sice taky trvalo skoro měsíc, než jsem to zažil, ale na joystick místo blinkru jsem si velmi zvykl a už bych neměnil zpátky. Třeba trojblik na přeřazování z pruhu do pruhu je ideální, rozdíl v stlačení trojblik/trvalý blik je naučitelný, nastavení intervalu stěračů apod mi taky sedí líp u páčky bez aretace, nepochybně bude mecanikcky spolehlivější.
A taky nehrozí, že necháš blinkry zapnuté a po následném nastartování hobluješ suchý sklo.