AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: BBB
Máš recht logine. S těma pojišťovnama taky. Známej dostal u svý stopětky babu zezadu na čílko. Byla to Škoda 105 r.v. 87. Pro klempíru práce na dvě hodiny a další dvě pro lakýru. Pojišťovna mu bez mrknutí oka proplatila 10.800,- Kč za výměnu plechů v zadní části karoserie a opravu motoru. Můj názor na povinné ručení je ten, že cena by se měla odvíjet od výkonu motoru a né od kubatury. Jsou tak bitý majitelé dieselů. Měla by taky rozhodovat váha a stáří vozidla. -
« BBB
S AAA je to jako uplne se vsim, na co je velka reklama. Tj. bezcenna vec se prodava za velke penize.
To me spis stve, ze je to tak i povinnym rucenim. Deset (nebo vic ?) procent pujde (jde) prodejcum, deset procent bude rezie pojistoven, deset procent do reklamy a dvacet procent na predrazene opravy. Pojistka by mela byt tak patnact set korun na jakekoliv auto. CP to zase utopila v predrazenych opravach (tim myslim nabourane dvere u Trabantu - oprava 20 tisic :-)
Jestlize AAA vrazi 10ky milionu do reklamy (uz i v TV), tak zakonite musi jit par tisic z kazdeho auta na ni. Plus desitky zamestnancu s platy desitky tisic atd.
Budu se sice opakovat a opakovat to co uz nekdo rekl, ale: AAA musi vykoupit auto za mimoradne nizkou cenu. A za takovou cenu jim nikdo nic jineho nez smejd neproda. Proste - co je levne, to je drahe.
A jestli v AAA nejake auto neni smejd, tak zase neni za vyhodnou cenu, ale za cenu beznou.
Jestli nekdo tvrdi neco jineho, tak jako doporucena literatura je matematika pro prvni stupen zakladni skoly. Pripadne psychologie pro vysoke. :-) -
« Re: To Ulrich
V AAA jsem osobně nebyl, ale taky tanm někdy mrku. Myslím, že jsem natolik soudný, abych poznal pikslu od auta a rozhodně tam nebudou auta jen v nejlepší kvalitě, jako tam nebudou jenom vraky. Mě se docela zamlouvá Auto-ESA na výjezdu z Jižní spojky na průmyslovou. Tam je rozhodně víc dobrých aut, než krámů. Ale prodávající teda pěkně stláčejí s cenou, viděl jsem to. Do AAA se rád podívám. A nenechte se mýlit, ulrych nebude jen nízko postavený snaživý zaměstnanec. -
« To Ulrich
A ještě něco - to, s jakou arogancí tady všem nadáváte a snažíte se z nich dělat méněcené blbce, tu jenom potvrzujete a demonstrujete vaše chování k zákazníkům. I když na druhé straně chápu, že když už jste se jednou pustil do předem prohrané diskuze, tak vám nic jiného nezbývá. Vono se říká - koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Jen aby jste se z toho chleba brzo neposral... Chudáku !!!!!!!!!!! -
« To Ulrich
... Na rozdíl od vás tu neplácám nesmysly z loajality ke své firmě. Nemám potřebu někoho bezdůvodně potápět. Za tím, v jakém stavu jsem u vás viděl auta si stojím. A rozhodně to nebylo v části čerstvě vykoupených aut. Bylo to zhruba uprostřed a konkrétně se jednalo např. o červené BMW 325, v ceně asi 125 tisíc Kč. Auto bylo zevnitř silně zaprášené, byl pootevřený popelník, plný vajglů, ve dveřích byla přivřený a přilepený drn s několika stébly....
Toto jsem viděl na vlastní oči a za tím si stojím. Bylo to někdy na přelomu února a března tohoto roku. Co se týče mého vztahu k ženám - jsem čerstvě šťastně ženatý a narozdíl od vás si nemusím léčit komplexy s impotence kýčovitými stromečky na zrcátku....Zřejmě patříte mezi pacienty, co by měli na přístrojovce nejradši blikající Betlém. Takovej ten Chánovskej tuning. -
« ulrych
vlastní * někomu voní tak ho za to nekamenujte.Možná by stálo za to uspořádat na internetu veřejné hlasování o spokojenosti či nespokojenosti, ale firma která investuje tolik do reklamy (asi jako nekmenované investiční společnosti slibující 25% a pod.) může lecos ovlivnit. Nezbývá než spolehnout se na vlastní rozum..... -
« Re: AAA si pomuze casem ...... Samo.
drahy ubohy zamestance,
mam v AAA dost kamaradu a ver mi, ze me pan R.H. **ty vis kdo to je** dost premlouval abych zustal, on totiz ne kazdy byl odejit **ale mas pravdu v tom, ze vetsinou to tak je** odesel jsme sam a myslim, ze celkem v pohode, asi se tu nebudeme hadat, to nema cenu. Ale ruku na srdce das za vsechny chlapce z vykupu ruku do ohne ?? Konec koncu zeptej se jich zda si to auto co prave prijelo mas koupit ci ne...... Sundej si ruzove bryle, je tam dost tma. *poripade navstiv toho ocniho jak jsi doporucoval*
Budeme trochu na urovni co ty na to ?
ps:
psychiatrie se pise s Y **asi to byl preklep :-)**
-
« Re: vetsina aut....
Čau sta jane.už jsem na ty tvoje žvásty ani nechtěl reagovat.Ale musím.Ty tvoje kecy zněj hezky pro nespokojený lidi,ale většinou jsou zcela falešné.Vycházejme z toho,že ty píšeš fórum pro zamindrákovaný a zklamaný bejvalý zaměstnance+nespokojený zákazníky a já pro ostatní.Myslím,že moje skupina má jasnou početní převahu.Škoda jen,že ti spokojenci a klaďasové nic nepíšou.Jen možná čtou ty tvé a i jiné ryze zaujaté a překroucené na hlavu padnuté příspěvky.
Připadá mi,že jsi dodnes nepřekousl,že jsi byl odejit z AAA a nyní se chceš těmito ostrými žalozpěvy pomstít.Je mi trochu líto,že využíváš služeb internetu jen k tomu,abys nás očernil.Netvrdím,že jsme nějaký andělský dobročinný ůstav,ale rozhodně je drtivá většina lidí spokojena.A že se nemůžeš každému zavděčit je myslím u tak velké firmy logické.100 lidí,100 povah.Nikde v republice(a možná ani ve střední Evropě) není tolik aut pohromadě na jednom autobazaru k vidění.Máme vskutku nejvýhodnější leasing.Naše vozy se tak rychle obmněňují,že co je ráno,nemusí být večer.Když jedu kolem jiných bazarů,připadám si jak na Karlově mostě.Stále ta samá auta na stejném místě,jako ty sochy.Jen jim tam chybí ti chodci(návštěvníci).Pročpak je asi u nás na bazaru od 8-20h lidu ,jako na Matějské pouti?Že by se jenom chodili dívat na těch 80% šunek?A pak se jich za červenec a srpen jen tak 4000 koupí?Něco mi říká,že asi to nebude tak zlé,jak to s těmi auty vidíš ty. Pán,co psal o špíně uvnitř vozidel trpí asi oční vadou...(promiňte,pane).Vozidla na bazaru mají lesk zvenku i zevnitř a jsou domnívám se jasně a srozumitelně popsaná.Také na to máme desítky brigádníků-čističů a pomocníků.Ano,v boční části autobazaru jsou nově příchozí vozidla,která ještě na zbavení nečistot čekají(otázka 1-2hodin) a jsou již přesto dočasně na prodej.V jejich blízkosti jśou však dostatečně velké informační cedule,upozorňující omluvně na tuto skutečnost.Tyto vozy měl zřejmě pán na mysli.A že jsou všechna auta jen plechovky s 5 kily kitu?Na to snad ani nemá cenu reagovat.Možná pán až půjde v pondělí na oční,může se rovnou stavit i na psichiatrii.Děkuji Vám předem za Vaše nepochybně kladné reakce.Sta-jane,doporučuji Ti navštívit stránky JOBS.CZ.Třeba najdeš nějaké lepší zaměstnání,kde s tebou budou spokojeni.Díky,ahoj -
« vetsina aut....
Zdravim forum....
tak ten zakopanej pes je asi nekde mezi obema extremnimi nazory...ono je hezky si zanadavat a zase chvalit to svoje do nebes, muj nazor je takovej:
vetsina aut je v AAA proto, ze jinde jsou neprodejna, jsou dost draha *vzhledem ke stavu* a to jen proto, ze na kazdym je cca 20-30 litru pridano, skutecne to auto *pokud je spatny* ma cenu tech 20-30tisic mene nez je normalni cena jinde, ale ta auta uz dlouho predtim stala nekde v bazaru za normalni cenu a nikdo je nechtel, pak si majitel rekl tak at, dostanu o 30 tisic mene ***pozor byl jsem svedkem toho kdy se celkem slusna Skoda 120 v cene cca 18-20 tisic vykoupila za 500 !!!!! + povine ruceni aby druhy den stala se zaplacenym rucenim 25.000 !!!!*** pak diky obrovske reklame prijede nejaky strejka z Kolina a milou pasticku si koupi ***oni to ti chlapci na vykupu dost dobre vedi jake kupujou sunky***. Hodne malo aut je tam proto ze majitel potreboval prachy co nejrychleji, ale ta jsou okamzite pryc **ANI NEJDOU NA BAZAR !!!!** prodaji se hnedle pro kamarady vykupcich a spol. , ale to je taky normalni, asi by to delal kazdy** s temi figly co umi TEST Driveri to neni tak husty ti kluci fakt neumi nic jineho nez tocit volantem, ***a pokud se me jako cloveka s auty nic nemaje, ptali jestli to je model z roku 91 nebo 89 tak sorry*** myslim, ze dost lidi co tam dela to taky pekne stve jakou maji povest, ale ty prachy co tam vydelaj je tam udrzej, takovej uz hold ceskej clovek je. tak bussinessu zdar a od AAA pryc. -
« Re: AAA si pomuze casem ...... Samo.
To: fendrych. Kecy, kecy, kecy...... Uveď fakta. Co to bylo za auto, stáří, prodejní cena a pod. Nějaký 1,7 násobek je pouze a jen nějaký koeficient. Kdybys chtěl uvedl bys přesné údaje. Jinak by sis měl doplnit znalosti o tom jak funguje spojka a jak se dá jednoduše zjistit její stav. Je na to velmi jednoduchá finta a věř tomu, že funguje dokonale a každý výkupčí od AAA ji zná. -
« Re: AAA si pomuze casem ...... Samo.
V AAA jsem byl několikrát, když jsem sháněl auto. První věc - klamavá reklama. V Annonci vám auto popíšou v superlativech. To je ještě normální. Čekal jsem normálně ojetý auta, ale to co si tam dovolej prodávat za jejich ceny bylo na mě trochu moc. Zajímal jsem se o formana nebo favorita. Technik mi ukázal asi pět aut, o kterých tvrdil, že jsou "super" - měli roztrhanej interiér, napůl rozebranou palubku, bylo vidět zkrz prahy, na každým autu zhruba 5 kilo kytu, přetřenýho štětkou. Ceny byly vzhledem k stavu asi o 10 - 20 % větší než v slušným bazaru. Navíc byli auta vevnitř špinavý, měli třeba ještě plnej popelník vajglů a slámu pod sedačkama. Navíc s váma jednaj jako s *, kterej autum vůbec nerozumí... Tomu já teda profesionální přístup neříkám. Ať si pan Ulrich veme falešný fousy a jde si koupit auto. Jestli je trochu soudnej, tak ty svoje oslavný fráze dementuje... -
« Re: AAA si pomuze casem ...... Samo.
Hele, ja sem nerekl, ze technik neni proskoleny. Jenze dulezity je, jak se projevuje realne. Krome par drobnosti me dodelal tim, ze proihlasil o spojce, ktera zabira hned u podlahy ze je uz hotova (v pytli) - pritom mela najeto tak 10000. Kdyby to melo byt tak jak tvrdil on, tak bude prece zabirat nahore. No comment.
Radit se taky muze klidne s kym chce, pro me je dulezity, jakou cenu mi nabidne. Nabid malo - tudiz si trhnul nohou, kseft proste nebyl. Auto jsme prodali asi za 14 dnu potom za priblizne 1.7 nasobek nabidky vykupu. Prodany bylo primo zajemci.
Takze spokojenost ...... -
« Re: AAA si pomuze casem ...... Samo.
to: fendrych. Nemůžu si pomoct, ale mám takový pocit, že ten tvůj příspěvek psal někdo hodně zamindrákovanej. Co se týče prodeje nemám s AAA zkušenosti, mám však zkušenosti z výkupem. Uvěřím ti všechno, ale, že by přejímacímu technikovi chyběla odbornost??? Ha Ha... O takovém školením jakým projdou, než mohou jednat se zákazníkem (prodávajícím) se ti ani nezdálo! Navíc ta finta s tím mobilem, odbíháním poradit se a pod. je stará jak svět. Nejde o nic jiného, než klasickou taktiku. Prostě tě chtěl podusit a asi se mu to povedlo. Jedinou chybou bylo, že jsi tu hru neprohlédl, jinak by jsi mohl hrát "podobnými kartami" a nakonec by jste mohli být spokojeni oba. Jedinou věcí co jsi zaregistroval byly kozy...., ale i to je součástí obch. strategie. Zajímalo by mě ale, kde jste nakonec to auto prodali, za kolik (či o kolik %více jste za něj dostali) a jak dlouho vám to trvalo??? -
« Re: AAA si pomuze casem ...... Samo.
Jo jo neni nad loajalni zamestnance, ale ono je to prejde.....mimochodem pro pana ULRICHA : co nam povis k reklamacim...no ?? to skutecne i ten odbornik zasne....ja jsem si obrázek udělal a verte, ze si to hodne rozmyslejte s nimi obchodovat, podivat se to ano ale bez penez ! jeste k p. UL muzu vedet jak dlouho pracujes pro AAA ? jenom jestli se zname nebo ne . -
« AAA si pomuze casem ...... Samo.
Je hezke, ze AAA maji takoveto loajalni zamestnance. Take bych je chtel. Jenze jsou tady nektere hacky.
Predevsim, autobazar neni prodejna cerstvych rohliku. Nemyslim, ze by zamestnanci meli primo vykrikovat - "Hele, tohle auto ma utrzeny motor, to si nekupujte", ale kdyz se o to auto budu zajimat, tak by me o tom meli prinejmensim informovat.
Jenze neinformuji a kdyz na nejakou zavadu clovek pri oblidce prijde, tak se to AAA snazi bagatelizovat a pri tom se mi snazi namluvit, ze to vlastne zadna zavada neni - ze to to auto ma snad normalne. Shaneli jsme taklhe jednou Formana a v AAA byla ta nejvetsi sunka, kterou jsme za asi 14 dni videli. Nic proti te sunce, kdyby byla za levnouse tak by to clovek i vzal, jenze oni u toho prave zatloukali zavady ostsest.
Dalsi pripad - prodavali jsme auto. Sef prohlasil at to dame do AAA, ze to bude rychle (Hle, jak maji skvely marketing....) Bohuzel, odbornost prejimaciho technika me nikterak zavratne neoslnila, spise naopak. Kdektery zak prumyslove skoly ma lepsi znalosti o autech a jejich konstrukci nezli on. Behem asi 15 minut, co jsme tam byli asi 4 krat nekam volal mobilem - ze se pry musi poradit. Pak asi 3x nekam odbehl, ze se de poradit. Nic proti tomu, ale dycky sel sam, dycky si vzal papiry a klicky sebou. Pak nabid cenu, za kterou by to vzal - no, kdybych to auto rozebral, tak dostanu vic. Musim ale uznat, ze sekretarka mela prima kozy... -
« ztráty klíčů a následné odcizení vozidla
ano toto je další z nesmyslných bludů.dokonce jsme zavedli plombování klíčů a všechny klíče,které dostaneme od zákazníka ihned plombujeme ,aby ti podezíravější,co uslyší od souseda,že máme ještě jedny klíče uvěřili,že tomu tak není.OPRAVDU NENÍ!kdo tvrdí a roznáší tyto nebezpečné bludy nemá ani potuchy,jak je to s principem nákupu a prodeje vozidla v autobazaru.kdybychom přistoupili na tuto nesmyslnou hypotézu,že si necháváme klíčky od aut,pak je krademe a prodáváme,můžete nám prosím ještě poradit,jak takováto auta dál prodávat?dostaneme snad plnou moc od poškozeného,jemuž jsme auto ukradli,k převodu na DI???TO SNAD NE!tak jak to auto chcete prodat,když to nelze na DI převést na nového majitele?nebo že bychom snad poprosili člověka,kterému jsme auto dle vás ukradli,aby šel s námi na DI udělat odhlášku?ne,ne,ne.nebo snad tyto vám ukradená vozidla rozebíráme a prodáváme na náhradní díly?tak to už vůbec ne.prostě si už budeme muset zviknout na to,že stejně jako v blesku rozebírají milenky K GOTTA,i o nás budou neustále kolovat podobné nesmysly...kdo jim však věří-je mi vás všech líto -
« kradená auta-prohlášení škarohlídům(nebo snad konkurenci
co se tzv.čórek,jak vy říkáte týče,tak to je jeden z největších omylů a lží,které o nás kolují.upřímně řečeno musím říci,že než jsem se stal zaměstnancem tohoto bazaru,myslel jsem si to taky.kdo to rozšiřuje tyto bludy,zda konkurence,nebo někteří závistivci z řad jednotlivců-to opravdu nevím.pravda je však jasná.když už nic jiného,tak alespoň toto bych rád uvedl na pravou míru.co se pravděpodobnosti výskytu kradených aut na bazaru týká,je to jako kdyby jste hledali stokorunové bankovky na nástupišti metra ve tři hodiny odpoledne!!!Ano,bohužel i u nás již jsme přes všechna opatření kradené auto vykoupili.když vám řeknu,že od roku 1992 jich bylo zatím 9,asi mi to nebudete věřit.v současné době činí náš obrat 4000 vozů za 2 měsíce.dejte si těch 9 vozů o které jsme přišli do kontekstu 7 let působnosti a myslím,že máme mezi všemi bazary nejčistší štít.Nuže odborník žasne,laik se diví!!! -
« VSEM
Pro všechny lidičky!!!uvědomte si prosím,že kupujete auto v autobazaru,tudíž že každé auto má nějakou svoji minulost.proto je především na každém z vás,jestli budete 10 let šetřit a koupíte si novou Škodu,nebo zvolíte ojetý vůz a stím vědomě podstoupíte i určitá rizika.já si myslím,že i přes lavinu hořkých a jedovatých výroků mnohých z vás je AAA nejlepším a nejprofesionálnějším autobazarem u nás.jen je potřeba si uvědomit,že výběr toho správného vozu z tak ohromné nabídky je jen a jen na vás!Naučte se vzít odpovědnost do svých rukou.když už kupujete auto,tak jste snad dospělí,ne?využijte zkušební jízdy,auto sami řiďte,pozorně vše prozkoumejte.soudnému člověku musí být jasné,že v každém(i v tomto)bazaru jsou špatná auta.ale rozhodně tak tam jsou i auta lepší,špičková ba i téměř nová!nemůžete chtít po prodejci,aby Vás upozorňoval na vady.sice to zní nelogicky a mnozí s tím nebudou souhlasit.ale je to tak.kdo někdy dělal v obchodě,ví o čem je řeč.nemůžete chtít po prodejci,když vás provádí po bazaru,aby řekl:toto auto si nekupujte,motor se mu za měsíc rozpadne...chtěli by jste takového zaměstnance jakožto majitel autobazaru?myslím,že nikoliv.vždy je lepší si vzít odborníka,který vám lépe poradí,protože je nezaujatý.pokud poslechnete mých rad,můžete odjet vozem na ůrovni a zařadit se tak k 30000 spokojeným zákazníkům.v opačném případě si pak můžete leda stěžovat na vlastní hloupost a ne na to,jak vás někdo napálil! -
« Re: Sta_jan::
Tak za prve musis prijet s tim ze na to nechvatas, pak musis dat cca o 10.000 vyssi cenu nez je bezna v bazarech a dost si na tom trvat, pak te zacnou masirovat dolu, musis pocitat s tim, ze dostanes cca o 15-25 tisic min nez se auto bude prodavat, ale dulezity je bej tvrdej a trochu si z nich delat legraci, pokud odjedes jim utece kseft a chlapcum na vykupu provize takze s chuti do toho. drzim palce....a pokud opravdu nepotrebujete penize hned nebo to auto neni uplnej vrak tak je lepsi ho nechat v normalnim bazaru. -
« Re: Neco INSIDE AAA --platy
Asi docela nahrabano maji, videl jsem inzerat kde na misto manazera nabizeji 200 000 Kc brutto mesicne, to je slusny --- kam se hrabe prezident!! Mate nekdo zajem pracovat u podvodniku za super prachy?? Tak jim volejte na bezplatnou linku, i tu si muzou dovolit,za penize vsech napalenych!! CO VY NA TO???? -
« Neco INSIDE AAA
Tak jsem si se zajmem cetl prispevky v tomto foru...** zdravím Turbaře js & co. :-) **
Me zkusenosti z AAA jsou ze strany zamestnance, s mnoha prispevky souhlasim a musim rici, ze vetsinou s temi kritickymi, pracoval jsem na pozici, ze ktere jsem se dostal k hodne velkemu mnozstvi informaci o firme, vim, ze bussines je bussines, ale vsechno ma svoje hranice, a i nejhorsi veci se daji delat s urcitou noblesou, to neplati o AAA mam dost zkusenosti s ojetymi auty, ale co se deje v zakulisi bazaru je prasecina, temer 80% aut vykoupenych musi do servisu **ci spise garaze ** , kde se pouzije sem tam nejaky stary dil na odfusovanou opravu, zbyla auta prosla touto kurou u predchoziho majitele.
MOJE DOPORUCENi:
Pozor na auta roku vyroby 1988-1993:
normalne najeto cca 200 az 400 tisic kilometru
** auto se kupuje aby jezdilo, a pokud je to grazovy mazlik tak nebude v AAA **
Cenova kategorie do cca 80 tisic vubec nebrat !!!!
auta mezi 100-200 velmi opatrne prohlednout !
pres 200.000 vetsinou nove vozy i tady OPATRNE!
nekupovat AMERIKY ! nej nej nej vetsi * !!!!!
ale z vlastni zkusenosti >
radsi ruce pryc, maji nahrabano uz dost.
-
« pro gapu o 1.8T
točák má od 1750 do 4600 pořád stejnou hodnotu a to 210 Nm v sériovém provedení. jinak v diskusi moje 1.8T se mluvilo o možných problémech s turbem, ale nikdo z přispívajících s tím neměl žádné problémy. naopak mluvilo se jen v dobrém (výborná spotřeba, nízká hlučnost, výborná pružnost) kdybych si měl koupit jiné auto, tak passat 1.8T nebo A4 1.8T, ale ten cenový rozdíl mi za to nestál. rozhodně bych si ale nekoupil auto v AAA Auto Praha protože na ně ze všech stran slyším stížnosti a navíc tam i přes ulici bydlím takže ty šmejdy mám hezky na očích (i uších) -
« Re: Vracet auto do bazaru????
O.K. to je vsechno pekne, bohuzel to vychazi z axiomu, ze vsichni lidi jsou predevsim *, kteri se snazi druhe podfouknout. Takze vsechno smeruje k tomu, ze zakon chrani spise prodejce pred zakaznikem nez naopak. Ale jinak mas pravdu, dokazovat, ze o zavade vedel, by byl problem. Mne spis namichlo to suverenni jednani s jakym te posilaj do ... No ale stejně, prodavajici nenese riziko zadne, kupujici vsechna, hm. -
« Re: Vracet auto do bazaru????
Nevím, nevím, ale většina lidí ještě nepostřehla vypuštění sporného paragrafu o skrytých vadách z obč.zákoníku. Současná právní úprava zhruba při prodeji použitého zboží (auta) zní asi takto: "stav vozidla odpovídá stáří a počtu najetých km, za závady vzniklé v souvislosti s provozem a používáním vozidla prodávající neodpovídá". Z toho jednoduše vyplývá, že pokud jsi věděl, že auto bylo bourané a pokud prodejce výslovně neprovedl prohlášení, že automobil je 100% bez vad, nenese prodejce odpovědnost za vzniklé vady.
Musel by jsi prokázat, že prodejce o vadě věděl! Abych byl upřímný jsem docela rád, že ten geniální komunistický paragraf o skrytých vadách byl vypuštěn. Proč? Jednoduše, nekupuji si ojetiny, ovšem po skončení leasingu své ojetiny prodávám. Memám za potřebí před nikým tajit skutečný stav prodávaného vozidla, ovšem po zkušenostech, které mám, vím co s Váma lidi při koupi vaší ojetiny udělají. Dát jim (některým) do ruky takovýto stupidní paragraf, okamžitě by se objevila kasta lidí, která by jezdila v cizích autech a po té co by se jim to auto okoukalo, tak by ho jednoduše vrátili pro skrytou vadu......... -
« Re: Vracet auto do bazaru????
To je stejne, jako vsude a odrazi to situaci v nasem zlatem state. Cim vetsi *, tim klidnejsi zivot. Nemam zkusenost s vracenim auta, k tomu nedoslo, ale mel jsem zavadu, kterou jsem reklamoval u bazaru /bylo to v Brne/ - konktretne pri havarii / o te jsem vedel pred kupem / byla poskozena remenice kompresoru klimy /coz jsem nevedel/, nacez se prepalil klinak, ktery pohani i servo a alternator /Alfa 156/. V servisu mi bylo receno, ze jedina mozna oprava je vymena celeho kompresoru, bratru celkem kolem 35 tis. No tak jsem to reklamoval u bazaru. My nenesem odpovednost, obratte se na majitele. Majitel: totez obracene. Nakonec mi v bazaru rekli at se teda s nima soudim, klidne. A ze uvidime, co vysoudim. No, opravilo se to cca za 12 tis., ale mych. Nemam cas ani silu to z tech lidi vytloukat. -
« Re: Vracet auto do bazaru????
No a to je prave to - Ten papir nam k tomu nedali (puv. majitel je totiz znamej jednoho zamesnance). Jinymi slovy (a podle myho) oni nemaji zadnej dukaz o tom, co nam o technickym stavu rikali. Podle vsech moznych zakonu by to melo jit, mne slo spis o to, jestli s tim mate nekdo nejaky zkusenosti... (ale stejne diky) -
« Re: Vracet auto do bazaru????
Když jsem prodával auto přes autobazar, tak jsem kromě smlouvy na zprostředkování prodeje autobazar, vyplňoval a podepisoval papír s popisem stavu vozidla, tzn. výbava, opravy, km od výměny provozních kapalin, filtrů, svíček, poškození karoserie, závady motoru, převodovky, stav světel. Přebírající technik si mnou uváděné údaje ověřoval (to co šlo, stav brzdové kapaliny nebo svíček pochopitelně nezkoumal). Tenhle papír je k dispozici pro kupce. Je otázka, zda by mohl na základě zjištěných nesrovnalostí odstoupit od smlouvy. -
« Vracet auto do bazaru????
Cau lidi, chtel jsem se zeptat, jestli mate zkusenosti s vracenim auta do bazaru. Znama si koupila auto a po tejdnu ho dovezla do autorizovanyho servisu a tam ji odhalili asi milion (no, trosku jsem si zaprehanel) skrytych vad. Zajimalo by me, jakou ma sanci dostat svoje penize zpatky. U smlouvy neni zadnej zaznam o tech., stavu, proste nic. Akorat ten malitel bazaru rval, ze nic neda a ze nenese zodpovednost. Taky by me zajmalo, jestli kdyz to da k soudu, muze to auto normalne pouzivat nebo ne. A co delat, kdyz se ji to auto pak rozbije??? Proste - pokud o tom nekdo neco vite, budu rad... pripadne se muzete ozvat i na zabakus@bigfoot.com. Dik -
« Tak pro změnu zase o AAA auto !!!
Minulý týden jsem se chtěl informovat za jakou cenu bych mohl u nich udat svoje autíčko kdyby už to jinak nešlo, ale asi jsem udělal blbost, protože ty ku... mě teď otravují i v práci a to bez toho, že bych jim dal číslo !!! Dokonce jsem jím řekl že na mě není kontakt ....... to je vrchol !!!! -
« Re: Pro AlesK
Asi to turbo zapíná o trochu dřív.
Audi přiznalo, že má obrovské problémy s turbem u 2.5TDI, protože odchází každý dvoutisící kus. Takže je to otázka "štěstí" koupit to dvoutisící auto. Životnost motoru navíc dost podstatně ovlivňuje sám řidič, a tak je těžko soudit problém nějakého kamaráda, když znáš celou záležitost pouze podle výpovědi jedné strany. Navíc když z 1.8T dostávaj s jedním turbem i 132kW, tak by ten motor měl mít ještě určitou rezervu.
Toto nepovažuji za důvody, podle kterých bych se chtěl rozhodovat, smůlu můžu mít u každého auta. Ještě uvidím. -
« Re: Pro AlesK
Myslim, ze AlesK ma pravdu. Tabulky uvadi maximalni kroutici moment u 1.8T od 1750 ot./min. Ja si ale myslim, ze problemem toho motoru je samotne turbodmychadlo, ktere trpi nespolehlivosti. Uz o tom bezela diskuze na Octavie 1.8 Turbo... mate ji taky. Osobne jsem to porad bral, jako neco vyjimecneho. Asi pred tremi tydny jsem se dozvedel, ze znamy vlastnici Passat se stejnym motorem take zadrel turbo. VW neprijal reklamaci, ikdyz auto bylo 1.5 roku stare!!! -
« Re: Pro AlesK
Co se točáku týče u 1.8T vrcholí už v 1.750 a to je jedna z věcí která mne právě fascinuje. Zatím jsem byl vždycky spokojenější s autem s nízkovrcholícím vysokým točákem než naopak. Proto bych si nekoupil Hondu, i když si jí velice rád "na vyblbnutí" půjčím. Navíc chci auto na tři roky, tedy asi 90tis. km a tak mě zajímá víc zůstatková cena než dlouhodobá životnost či pozinkovaná karoserie.
Chci auto s rokem výroby 2000 (už kvůli té zůstatkové ceně) a tak mám ještě nějaký čas na váhání. Možná že mě trochu ovlivní letošní Frankfurt.
-
« Re: Pro AlesK
Souhlasim s Gapou. V nasich krajich se rozmohla "glorifikace" Octavii, ktera dle meho nazoru je stale jeste dost neopodstatnela. Navic 1.8T je "dopovany" motor a jako takovy ma mensi spolehlivost (u koncernu VW prokazany problem s turbodmychadlem) i zivotnost ve srovani s 2.5V6. -
« Re: Pro AlesK
To auto jsem kupoval u Ford DANKAR Ostrava. Ovšem to není vůbec podstatné. Ono totiž za ceníkové ceny u nás auta nikdo neprodává. Např. Ford má téměř celoročně různé akce při kterých docílíš slevy min. 40.000,-Kč k tomu připočti například 3 roky pojištění zdarma a máš doma minimálně dalších 45.000,-Kč. No a jelikož máme ve firmě již třetího Forda dá se o ceně diskutovat dále (ale to není podmínkou, ten můj známý kupoval teprve prvního). Celkově jsem nakonec dostal nabídku se slevou cca 120.000,-Kč. To už stojí za trochu osobního kontaktu. Na druhé straně také Škodovka nikdy neprodává za ceníkové ceny (zásadně prodává dráž). Je to dáno tím, že jěště nevyrobila žádné auto tak jak ho má v ceníku. Když budeš chtít jakékoliv auto, tak jak ho mají v ceníku, začnou ti donekonečna vysvětlovat, že každé auto, co přijde z fabriky už má zabudovaný nějaký "pack", který musíš stejně zaplatit. Co se týče těch technických parametrů té V6, tak jde vidět, že tě zajímají spíše čísla. Nemůžeš porovnávat šestiválec se čtyřválcem. Pokud jsi někdy jezdil s jakýmkoliv šestiválcem, tak bys měl vědět že chod takového motoru je daleko kultivovanější a křivka točivého momentu daleko lepší. Neb jak říká můj kamarád, na co je mi max.kroutící moment při 6500 ot., když při 2000ot. má ubohou třetinu krouťáku. A toto je zrovna případ 1.8T. Jinak nemůžeš porovnávat údaje dvou vozů z nichž jedno je cca o 300kg těžší. To je jako bys srovnával POLO s PASSATem (s trochou nadsázky). Jinak si myslím, že pokud nejsi závodník, tak musíš dřív nebo později pochopit, že tudy cesta nevede. Jediné co má dnes význam je jakýkoliv TD. Ovšem tady tě Škodovka taky hezky oškube. Že nezagumuješ jako první na křižovatce??? O to líp se budeš cítit v prvním kopečku. Jinak pokud chceš opravdu objektivní porovnání a není ti líto peněz, půjč si někde v půjčovně na pár týdnů MONDEO a potom OCTAVII. Garantuji ti, že se potom budeš hodně smát a hádej čemu. -
« Re: Pro GaPa
Kde´s to auto kupoval? Já jsem našel tento odkaz a tam píšou trošku jiné ceny. Ostatní prodejce Ford jsem ale neprocházel.
Pokud bych chtěl srovnatelný jízdní výkon jako 1.8T, odpovídá tomu jen 2.5V6 0-100 8.6 vs. 8.4 a max. 214 vs. 224. A to už je cenově trošku jinde. -
« Re: Pro AlesK
Alesi nechci zabíhat do detailů proč ne Octavia, ale dám ti dva aktuální příklady: 1.) Před půl rokem jsem řešil, jaké auto zvolit. Chtěl jsem kombíka, airbagy, ABS, klimu. To byly hlavní podmínky ostatní nebylo nutné. Výsledek = mám FORD MONDEO kombi 1.8/115k + plus navíc originál rádio, elektrony - cena 523.000,-Kč. 2.) Můj známý tento týden koupil - také FORD MONDEO kombi ovšem 1.8TD/99k. Výbava = airbagy, ABS, klima, vyhřívané čelní sklo, originál FORD rádio s CD playerem, el.okna, tažné zařízení, mobil vč.HF, elektrony a mnoho dalšího(3roky poj. zdarma) ...... to vše za cenu lehce přes 560.000,-Kč. Původně chtěl také Oktávku, teď se jen směje, dostal se s MONDEEM - se splátkou o 2.000,-Kč/měs. pod Oktávku!!! To už se nepozastavuji nad tím, že Oktávka se s MONDEEM opravdu srovnávat nedá........ Ale jinak je Oktávka opravdu cenově srovnatelné auto, ovšem jen v rámci koncernu!!! -
« aaa ???
Vazeni, chtel bych zde take pridat jednu zkusenost s autobazarem AAA Auto Praha. Nebudu se zde bavit o tom jake smejdy prodavaji, ale o necem jinem a zrejme jeste horsim a to jsou kradeze aut koupenych v tomto autobazaru. Jedna se o moji vlastni zkusenost, nikoliv vymysl ani zkusenost nekoho jineho. Jednoho dne jsem si koupil ve zminenem autobazaru svuj novy automobil. Po necelych dvou tydnech jsem ale rano prisel na misto kde jeste pred chvili stalo moje auto, ovsem jake bylo me prekvapeni, kdyz jsem zjistil ze uz tam neni. nebudu zde mluvit o prvnim soku, to je zbytecne mozna by nebylo ani tak divne ze mi ukradli auto, dneska je to na dennim poradku. Rozlousknuti cele veci vsak nastalo, kdyz se zacala cela vec resit na policii, leasingove spolecnosti (mel jsem ho na leasing) a na pojistovne IPB a po nejakych debatach mi zacali vsechny 3 instance tvrdit, ze dana vec je znama a jedna se o naprosto beznou taktiku tohoto bazaru. Zkratka nekdo v autobazaru nechava delat klice od aut, nekdo zjistuje adresy kupujicich a pak si jiste dovedete predstavit, kolik minut staci prislusne osobe, aby takove auto nasla a odvezla. Ovsem k vzhledem k poctu zamestnancu tohoto bazaru je naprosto nemozne, zjistit kde problem vznika a s timto komentarem Vas vsechny 3 instance odporouci na oznameni pojistne udalosti. Nastesti i pojistovna i leas. spolecnost reaguji znacne promptne a penize z pojistne udalosti dostavate velmi rychle, ovsem to na situaci nic nemeni a ztrata je i tak dosti velka. Zkratka vec vseobecne znama, ale malo diskutovana a temer nic se s ni neda delat. To je jenom takove male varovani pro budouci majitele aut z tohoto bazaru. Rad poskytnu jakekoliv blizsi informace na adrese pmaizner@email.cz -
« Re: Pro AlesK
Já si myslím, že to lze. (jen to asi nepatří do této rubriky, můžeme jít jinam). Obě auta mají podobné leasingové splátky, jen Škodu splatím a vyměním za novou každé tři roky, zatímco u Nisana to je až po pěti letech. A to je právě to co bych chtěl srovnat. -
« Pro AlesK
Myslím jsi, že srovnávat Octavii s Maximou nejde.
Jsou to úplně jiná auta, jiné třídy a pro jiné účely.
Pro srovnání:
Ředitel naší firmy jsi koupil před třemi lety Mazdu 626 a obchodní zástupce, ve stejné době dostal Felicii. Dnes po třech letech /oba auta přibližně 150 000 km /je bilance taková:
Mazda: výměna brzdových destiček a kotoučů
Felicie: oprava alternátoru, totalně vysypaná převodovka + výměna spojky, výměna výfuku, dodnes únik oleje.
V servise Mazdy se k tobě chovají jako bys byl jediný jejich zákazník . V servise Škodovky vysloveně otravuješ už tak otráveného opraváře.
Zdraví Pavel -
« Pro Gapa
Píšeš něco v tom smyslu, že koupě Škody je česká malost. Zkus mi tedy popsat výhody a nevýhody níže uvedeného dilema. Myslím to bez nadsázky a bez jakéhokoli se navážení do tebe. Sám takové dilema řeším, ale zatím mi lépe vychází ta Škoda.
U obou aut uvažuji, že si je pořídím s nulovou akontací, pojištění je v přibližně stejné sazbě, výpočet se liší především jinou pořizovací cenou auta. Najezdím 30tis./rok v Čechách ve vzdálenostech do 200km od bydliště.
Škoda Octavia Combi v nejlepší výbavě bez kůže a automatu stojí asi 660. Cenově nejpřístupnější auto je asi Nisan Maxima za cca 1 mil. výbavu má lepší. Obě auta budu měsíčně splácet ve stejné výši. Octavii 36 měsíců, Maximu 60. Po skončení leasingu auto ihned prodám a pořídím si nové. Díky Aleš. -
« Moje zkušenost s Áčky
Já jsem si v AAA Auto Praha koupil JEEP GRAND CHEROKEE ve verzi LIMITED po prvním majiteli za zrovna ne malé peníze , a protože se mi nechtělo do tohoto vozu vrážet tak velkou hotovost koupil jsem ho na leasing . Leasing u AAA zajišťuje firma IMP LEAS člem skupiny GE ( General electric ? ) .
Po měsíci jsem musel služebně odjet do Ruska.
Na ČR/Polských hranicích na auto ani nemrkli a pustili mě do Polska , to samé se opakovalo na Polsko/Běloruských hranicích - zase bez problémů
300 km před Moskvou mě zastavili ruští policisté na kontrolu dokladů a po konfrontaci s počítačem a databází Interpolu zjistili že můj JEEP je mezinárodně hledán jako kradený !!!!!!!!
Ukazoval jsem jim všechny možné smlouvy s AAA Auto Praha která se mnou uzavřela leasing jako zástupce IMP LEAS a která i prováděla kontrolu zda-li není vozidlo kradené před podepsáním leasingové smlouvy. (?!?)
To je ovšem nezajímalo a chtěli vozidlo zabavit a dát na policejní sklad !!!!!
Ještě že existuje taková věc jako úplatky.
Po měsíci hledání , telefonování atd jsem zjistil že za všechno může administrativní chyba na Pražské pobočce INTERPOLU , kterou naštěstí interpol ihned odstranil.
A proč to všechno říkám ? Protože jsem zaplatil 2000 Kč firmě AAA Auto praha před podepsáním leasingové smlouvy , jako úhradu nákladů spojených s prověřením vozidla zda není kradené !
A výsledkem jejich prověrky bylo že vozidlo neni a nikdy nebylo hledáno jako kradené .
Mám právo se zlobit na AAA Auto Praha ????
Mike -
« To login a spol.
Já nevím, pokud by byli všichni prodejci ojetin sebranka recidivistů, tak by se asi ojetá auta neprodávala tak, jak se prodávají. Myslím, že se snažíš problém trochu zveličovat. Nemluvím tu o AAA, ale o bazarech všeobecně. Prostě ojetinu kupuješ s určitým rizikem a buď to vyjde, nebo ne. Ale o všech vadách bys měl vědět. Jasně, pokud se ti po půl roce třeba zadře motor, tak je to tvůj pech. Ale to je právě ten risk. Ať už v AAA nebo jinde. -
« To> King a spol.
V cem je problem? Hlavne v tom, ze se s Tebou nikdo nebude bavit. Skryta vada? No a co, tak nas zalujte - chacha.
Normalni clovek, co neni schopen jit, tvrde se s autobazarem hadat, pripadne se s nima porvat a nevypada jako Rambo, co k nim v noci prijde s lukem a sipy :-))), nema sanci.
S ojetymi auty podnikaji vetsinou zlodeji a podvodnici, co na zakony kaslou. Prvni podvod je uz na hranicich na clu, potom na DI, jenom sama korupce, zlodeji a podvodnici. Proto se tolik prodavaji nove Felicie ap. Slusny clovek, co moc nerozumi autum si proste radsi koupi nove, i kdyz by radsi vetsi a lepsi ojete.
Zavistivy Cechacek :-) -
« Bez nadpisu
To gapa a austin: Hoši, pokud máte takovéto známé, navíc v Praze a opkolí, tak vaše reference a adrsa servisu jsou vítány na gorilla@email.cz. Dobrý servis se dnes hodí. A k AAA: Ještě jsem tam nebyl a zkušenost nemám. Ale jedna věc je jistá: pokud je někdo úspěšný, tak ho vždy záviství čecháčkové pomlouvají, ať už se živí poctivě, nebo podvodně. Aˇuž z osobních důvodů, nebo konkurenčních. Asi vás těžko nějaký majitel bazaru pošle do AAA se slovy: jeďte tam, ne ke mně, tam si vyberete spíš. Místo toho je zčerstva pomluví. Pokud chcete auto, klidně se tam vypravte. Pokud autům rozumíte, tak sami, pokud ne, vezměte s sebou znalce. Šmejd můžete koupit kdekoliv a kvalitní auto taky. AAA určitě nemá patent na šrot. Výhoda velkého výběru je nasnadě. A co se týče skrytých vad? V každém servisu usilujte o písemný výčet vad s podpisem. v případě, že vám bude prodáno zboží s vadou, o které prodávající věděl nebo vědět měl a neoznámil ji, máte právo od smlouvy odstoupit. Tolik občnský zákoník. Tak v čem je problém? Kupte si auto kdekoliv. Jen mějte oči na stopkách. -
« Pozor na autobazar AUTOBLU v Plzni
Čau lidi, sice to nesouvisí s AAA, ale snad mi to nebudete mít za zlý. Toto se mi stalo v autobazaru AUTOBLU ve Vyšehradský ulici v Plzni. Vybral jsem si auto, chtěl jsem na něj slevu kvůli špatný baterce atd. Slevu mi v pohodě dali. V pátek jsem složil zálohu, s tím , že v pondělí přijdu se zbytkem peněz. Prostě jsme byli domluvený. V pondělí jsem přišel s penězma a... auto bylo prodaný. Prý zapomněl říct kolegovi, že je auto zálohovaný. Nevím , možná. Ale spíš si myslím , že prostě přišel člověk , kterej nechtěl slevu a tak mu to prodali i když byli se mnou domluvený. To jen pro ty, kteří budou někdy něco v tom autobazaru kupovat, aby si dali bacha.
-
« Re: Morálka
Drahy gapo, zacinas me nutit k usmevu. a) cituji co jsi sam napsal:"Proboha, nesnažte se tahat morálku do byznysu, to je jako by jste ji tahali
do politiky!!!", cili nam rikas, ze tam proste nepatri a ja ti rikam, ze tam patri (coz neznamena ze tam v tomto okamziku je!). Jsem rad, ze jak tvrdis mas jiste zasady a ridis se jimi, to by ti uz nemuselo trvat tak dlouho, aby si pochopil, ze pravidla elementarni slusnosti patri kamkoliv. Budto se jimi ridis (nebo se o to aspon snazis) nebo ne. Rict si, tak a ted delam velky byznys, ted me moralka nezajima je sice jednoduche, ale pekne hloupe a naivni. Sam na to doplatis.
b) jak vyplyva z vyse uvedeneho, nemyslim si, ze v politice a byznysu jsou jen lide s vysokymi moralnimi kvalitami, ale povazuju to za spatny stav. Ale je to celkem pochopitelne, lide v teto oblasti jsou jen jistym vzorkem spolecnosti jako takove...
Rozumime si?
BTW dostali jsme se od toho AAA pekne daleko co? -
« Re: Morálka
To: td - asi jsi mne příliš nepochopil. Já jsem jen psal, že do "velkého" byznysu a do politiky se morálka moc netahá. To však neznamená, že já osobně jistá morální pravidla neuznávám. V některých věcech jsem až příliš zásadový. Proto také nedělám ani velký byznys ani politiku. Jestli si však myslíš, že v politice a v byznysu jsou lidé v vysokými morálními vlastnostmi, tak jsi buďto hodně naivní, nebo v lepším případě ještě hodně mladý (a to je vlastně totéž).............................. .................................... ................. To: login - "malý český človíček" to je pojem, který není třeba vysvětlovat. Každý kdo měl možnost podívat se někam do zahraničí a nějakou dobu tam žít, ví přesně co tohle znamená. Když se totiž vrátí zpátky do ČR připadá mu takový "malý český človíček" směšný až nepochopitelný. Ovšem to je na delší diskuzi. Co se týče nákupu auta u AAA, tak to nevím, nemám zkušenost. Popsal jsem jen prodej a ten byl podle mne v pořádku. Souhlasím, že některá auta by neměla mít techničák, ovšem nemyslíš, že pláčeš na nepravém hrobě???? Ten techničák tomu autu určitě nevyřizovalo AAA-čko. Dokud budou policajti na našich silnicích tyto vraky tolerovat a dokud se najdou blázni co budou ty vraky kupovat, do té doby je bude AAA-čko prodávat, to je celkem logické ne? -
« Podvodnici AAA
Ja nechapu proc vzdycky zacne nekdo do diskuze tahat "maleho ceskeho clovicka", zavist ap. Vetsinou to bude tim, ze ten clovek je sam buran. Ale to je jedno.
AAA nejsou podvodnici proto, ze vykupuji levne auta a potom je s velkou marzi prodavaji. Ale proto, ze kupujicimu nereknou co ma za zavady, ackoli to vedi. Vsechna auta jsou proste super. Staci si poslechnout, co o tom autu kupujicimu rikaji.
Sam jsem si tam chtel auto koupit, ale na vsechny zavady jsem si vzdycky prisel sam. I kdyby o tech zavadach pred tim nevedeli, tak museli po tom, co jsem je na ne upozornil. Dalsim zajemcu je ale taky zatajili. Nektera auta by ani nemela mit technicak - sjete gumy, rozbita svetla, bourane ap. Proste jsou to podvodnici. -
« Re: Business AAA
Gapo, hovorim-li o vetsich obchodech, samozrejme mam na mysli vetsi obchody pres milion nebo se teto castce blizici a za svym tvrzenim si stojim. Skutecne vim co rikam. To ale nepovazuju za buhvijak dulezite, za radove dulezitejsi povazuju tvoje tvrzeni o tom ze "nemame tahat moralku do byznysu a politiky", myslis-li to vazne je to hodne smutny a doufam, ze si jednou sam uvedomis blahovost sveho tvrzeni. Cau! -
« Re: Business AAA
Panove, pokud si AAA od vas auto za hotovy koupi, pak si s nim muze delat, co chce. Vcetne vybrakovani novych a zanovnich dilu a namontovani tam srotovych dilu. Neni to sice moc OK, ale pravo na to maji. Prodavajicimu to muze byt jedno, ten svoje prachy dostane a kupujici to nemusi kupovat. Jasan? -
« Re: Business AAA
To: Polin - samozřejmě že se úroveň marketingu nehodnotí podlo toho kolik firma "utrácí" za reklamu. Na druhé straně, aby jsis takovou reklamu mohl dovolit musíš vydělávat, a když vyděláváš (dlouhodobě), tak alespoň z hlediska ekonomického je vše v pořádku. Samozřejmě z hlediska morálního je to trochu jinak. Obecně je u velkých firem problém udržet solidní rovnováhu mezi tím co je morální a tím co je čistě ekonomický zájem. Příklad: na TV NOVA nadává 90% české populace, a přesto jakou má sledovanost a ekon.výsledky????....... ......... ........
To: td - prosím tě, kdes přišel na to že marže by měla rapidně klesat s velikostí obchodu? To tak možná u obchodů v řádech miliónů a vyšších. Jinak marže také samozřejně rapidně roste s rizikovostí obchodu. A výkup "starých popelnic" je sám o sobě hodně rizikový. Kdyby jsi dělal ve stejné branži, asi by jsi k takovým maržím nic nenamítal, spíš by jsi jim záviděl ty "chechtáky", které mají k dispozici aby opravdu vykoupili téměř jakoukoliv popelnici....................... K tomu vymontování náhradních dílů - zajímalo by mne, jestli má AAA v tom svém bazaru nějakou prodejnu použitých autodílů (disky, rádia a pod.)??? Pokud ne, vysvětlení je naprosto prozaické = to AAA-čko taky zaměstnává jenom "malé české človíčky", kteří co není přivázáno řetězem prostě ukradnou. Dnes a denně se setkávám s lidmi, kteří bezostyšně okrádají svého zaměstnavatele. Stačí pouze při sepisování protokolu o odkupu zapomenout vypsat nadstandardní výbavu. Šéfové se to nedozví a hned je vyděláno. Pokud tam však nějaká taková prodejna je dalo by se o této variantě uvažovat. Ovšem jak tu správně napsal volvista v tu dobu už to auto patřilo AAA-čku a je jenom na něm, co sním udělá............. Závěrem, jak správně poznamenal Volvista:"nabízejí českému človíčkovi to co potřebuje a chce". Stějně jako TV NOVA, stejně jako producenti pornofilmů, jako výrobci tabákových výrobků, jako výrobci alkoholu (ti legální i nelegální), jako provozovatelé proherních automatů apod........... Proboha, nesnažte se tahat morálku do byznysu, to je jako by jste ji tahali do politiky!!!........ Vždyť co je v mezích zákona, to prostě musíme brát tak jak to je.............. Poslední poznámka: To: radimbo - máš naprostou pravdu, že:"ne každý v této republice ví o autech dostatečně dost", proto je u nás pořád nejprodávanější značkou SKODA :-), přestože existují zajímavější alternativy.
-
"-- skrytý --" 06.08.99 07:15
« Re: Business AAA
V AAA je hlavní problém v tom, že se ty auta točej strašně rychle. Potom vidíš v inzerci něco za bomba cenu, ale to auto už tam většinou neni. Jediná šance by byla chodit tam celej den po bazaru s prachama a jak tam něco slušnýho přivezou, tak to koupit. -
« Re: Business AAA
Volvisto, nemas dojem ze jsi krapet mimo misu? Nevim jak ostatni, ale ja AAA tezko muzu neco zavidet. Mozna si myslis, ze vydelat hlavne rychle a hlavne hodne penez a to jakkoliv nehlede na korektnost a solidnost je zavidenihodna vec. Na svuj nazor mas jiste pravo, ale ja to povazuju za vec nikoli zavidenihodnou, ale politovanihodnou a nejvice pro ty, kdo se tak chovaji. A to plati obecne. -
« Business AAA
Pánové, já nechápu, proč se podivujete nad byznysem AAA. Jsou to prostě kluci, kteří jsou lepší myslitelé než většina z Vás(nás:-) a nabízejí českému človíčkovi to co potřebuje a chce; pokud by to nedělali dobře, tak se neuživí. To, že z Favorita za 80.000 Kč oddělají rádio a elektrony a pak ho prodaj se ziskem 20.000 Kč je zcela normální, ten kupec to přece nemusí brát, pokud to není férová cena. V tomhle tématu se projevuje HROMADA ČESKÉ ZÁVISTI!!! -
« Marketing???
Nechápu, jak tady někdo může chválit marketing tohoto autobazaru. Dobrý marketing se neposuzuje dle výše "media spend" to zaprvé. Navíc inzerovat dvy roky starej auťák v plný výbavě za 200 tisíc a zároveň nabízet ten samej model ale čtyři roky starej v základu za 260 tisíc mi přijde jako jasná nesolidnost a sprosťárna. Takhle umí inzerovat a blbnout lidi každej trouba. Lituji těch, kteří si berou dovolenou a váží cestu přes celou republiku, aby nakonec zjistili, jaký je opravdu stav věci.








o 60000 km víc). Co se týče pana Ulrycha, myslím že jeho výrazivo je rozhodně uhlazenější, než některých jeho oponentů. Howgh. Pavel