AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
Jenom by mě zajímalo proč jsi zavrhnul Renaulty ? jak jsem již psal, moji rodiče mají Renaulta 19 a jsou s ním maximálně spokojený. Před 2 roky jsme s ním jeli na Sradinii (ostrov u Itálie) a musím ocenit pohodlí a jízdní vlastosti tohoto auta. A to je to auto už 6 let staré. Nevím můj názor je nezavrhovat je. -
« Vybrat auto
Možná to bude tim, ze jsem nektera auta predem vyloucil. To je ale podle mne spravne. Prece neni mozne koupit auto podle stavu at je to znacka jakakoliv, hlavne ze to jede.
Hledal jsem 16V tak do 1.6 Vyloucil jsem vsechna auta luxusnich typu a predrazena jako jsou Adi, BMW a td. Vyloucil jsem vsechna korejska a podobne "sráky" z rozvojovych zemi. No a po zverejneni Testu zebricku poruchovosti jsem vyloucil i vsechna puvodem Francie. Coz jsou Citrousi, Peugeoti a Renaulti. Ostatne ve Francii 16 ventilu jeste ani neobjevili. No a take Fiat jsem okamzite skrtnul. Chtel jsem
Nisana, Toyotu, Mazdu, Opla, Ford a podobne. Zadne Kia, Hyundai a jine nesmysly. No a to se potom tezko neco hleda. Dobra auta si kazdej necha, ale Hyundaiema a renaultama se to v bazarech jenom hemzi. Jenze proc. Kdyz ma Hyundai nebo Fiat takovejch 6 let a 150 tisic za sebou, tak ma svoje lepsi dny secteny a bude cestovat po bazarech a stridat majitele. Kdezto Mazda tou dobou je teprve dobre zajeta a Toyotu v bazaru skoro neuvidite. No a ja navic chtel tak nejvejs 3 roky stare. Nasel jsem behem putovani po bazarech jednu jedinou Corolu a jednu Almeru 4 roky a to jenom proto ze byly opravovane po havar a moc se ta oprava nepovedla. Tak me teda poucte jak mam koupit za svejch 300 tisic dobrej autak a nenalitnout kdyz nejsem zrovna odbornik.
-
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
To se na mě nezlob, ale to jsi nenavštívil dostatek autobazarů. Já byl u několik nákupů aut v autobazaru a vždycky bez problémů. Podle mě je nejlepší koupit 1 až 2 roky staré auto, které ale nebylo určeno k podnikání. Už slyším ty argumenty, že se toho někdo zbavuje takhle brzo, protože to má nějakou vadu, ale většinou jsou to auto dovežená z ciziny a to myslím není špatné. Musí se pořádně prohlédnout atd. Myslím, že je možné koupit dobré auto do 300 tisíc ojeté. Nejlepší je zaměřit se na pár typů aut a ty vyhledávat. Moji rodiče takto koupili 2 roky starý Renault 19 1.9D. Dneska to bude 4 roky co ho mají a to auto je naprosto v pohodě. -
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
No... s tím příliš nesouhlasím. Tím nové auto jsem nemyslel nový model.
A s tím "po dobehu leasingu" to už teprve ne.
podnikatele ho sice dávají na pravidelné prohlídky, ale také s ním dokážou za rok "nalítat" to co já nedokážu za pět let.
Brrr.. ani náhodou. Můj názor je bohužel ten který říká, že je menší šance, že si koupíte auto, které někdo prodává s dobrým vědomím, že je v dobrém stavu odpovídajícímu ojetí a ceně než že si koupíte auto, kterého se někdo rád zbavil.
Již jsem tady dříve psal jak sem třikrát nalít a pokaždý jsem uděla stejnou blbost. Třikrát ze tří je sto procent. Neříkám, že někdo nekoupí dobře, ale mě se to třikrát nepovedlo. A vždycky sem si myslel, že už si dám pozor. Dnes opět sháním auto.
Chtěl jsem něco do 300 ticíc. Hurá do bazaru tam koupím do třech let dobrý auto - projel jsem jich za 3 týdny desítky - koupil sem si na to i katalog.
NIC, NIC.. V katalogu jsou docela zajimavé, ale v bazarech je nenajdete. Prostě samé šunky a šroty. Když jsem našel dobré už sem si myslel, že to bude ono - nakonec jsem vždy našel nějakou dost podstatnou vadu. (pro kterou bylo zřejmně i v bazaru) Takže uvažuji, že si rači koupín nové, byť by mělo být za peníze které mám úplně mrňavé.
Vždyť i já jsem se těch třech krámů pak rád zase přes bazar zbavil. Přestože jsem do nich nastrkal spoustu peněz zůstaly to hrozný šunky a já je neprodal s čistým svědomím. Zachoval jsem se nakonec úpně stejně jako ti co podvedli mě. -
« Zasady nakupu v bazaru.
Ne vzdy je lepsi kupovat novy vuz.Pokud natrefis na opravdu dobry kousek,tak s nim muzes byt spokojeny jeste dlouhou dobu.Vzdy je lepe kupovat v bazaru nejaky nekomercni vuz o ktery neni az takovy zajem a majitel se ho vetsinou zbavuje z duvodu,ze uz vybehl novy model tehoz auta,nebo je zvykly po dobehu leasingu vzdy kupovat nove a opet leasovat.Par let stare luxusni lumuziny jsou nejlepsimi kandidaty na dobry kup v bazaru.Vetsinou stoji tak dvacet procent jejich puvodni porizovacky a kilometrovy prubeh okolo 100 az 150 tis.km.Ponevadz nesou obvykle masivni trilitrove motory a pouzite materialy v nejvyssi tride byvaji skutecne kvalitni,jsou vetsinou ve velmi dobrem stavu a hodne jeste vydrzi(samozrejme i tady se najdou vyjimky).
Dalsi zasadou je kupovat ten,ktery model nejlepe na konci jeho vyroby,pred jeho facelitem,ci zmenou za jiny typ.V tomto pripade byvaji vyskytnuvsi se mouchy behem provozu jeho starsich vrstevniku vetsinou vychytany. -
« Re: Kampelicky
Seš TRAPNEJ BLBEC.
Jestli chceš svádět na někoho jinýho, že si nalít
na nereálný sliby kampeliček a že vlastně za tvoji hlopost a naivitu může někdo jinej. Tak seš opravdu hodně omezenej.
Například mě ukradli drahý kolo. Měl jsem ho zamčený - ale asi mizerně. Tak teť bych měl jit
a vykřikovat jaké se mi stalo neštěstí, jak sem byl okradenej a jak by se mi ostatní lidi měli složit prostřednictvím daní na kolo nové.
Já říkám "Hloupost musí být vždy potrestána", kdyby nebyla, tak by jenom kvetla. Já bych si prachy do kampeličky nikdy nedal.
JŠ -
« Re: Jak housky na krámě
já mám jinou zkušenost. Když půjdete kupovat úplně nové i drahé auto v každém autosalonu vám
achotně sami nabídnou svezení a při "otáčce" považujou za samozřejmost, že vám předají řízení.
(aniž by jste je požádal). Opak se mi ještě nestal. V autobazaru mě odmítli nechat řídit starej krám za 30 tisíc.
A mohu také jmenovat. Některé autobazary nemají
ani rampu. Samozřejmně, že dnes jsem poučenej a takové auto nekoupím. Naopak dnes jsem vystrašenej už natolik, že si raději koupí úplně nové i když dost drahé auto a zadlužím se.
Věřte mi, kupovat stará auta je DRAŽŠÍ, vim o čem mluvím.
-
« Bez nadpisu
No to s tou Amerikou je naprostá pitomost. Byl jsem v několika bazarech v San Franciscu (Kalifornie). Podobné je jen to, že tam byl vždy nějaký hodně dotěrný obchodník (ale většinou přímo majitel), který ta auta vychvaloval. Když poznal, že jim rozumíte, tak se vždy zklidnil. Jinak auta v bazarech v USA vypadají úplně jinak, než u nás. 10 let staré auto tam vypadá jak 4 roky staré u nás (a nebo 15 let stará škodovka nějakého letního svátečního jezdce). Ale hlavně tam obchod funguje tak, že si auto můžete klidně vybrat přes internet, třeba ho i zaplatit a máte jistotu, že to co jste si o něm přečetli, je naprostá pravda. Představte si něco takového u nás. -
« Auto ESA
No tak já tam byl jednou , ještě když měli ten menší a také v tom větším , který je mimochodem v pěkné pr... a autem tam zajedeš dost s obtížemi. Auta se mi zdály o ničem a nevypadaly ani moc dobře. Nevypadaly však , že by měly např. přetočené tachometry. V tom novém je taky pěkných pár plešatých hlav , také leváků ve sportovních soupravičkách...ale možná to byli zákazníci. Ale vlastně větší informace taky nemám. Co takhle založit novou rubriku na téma Autobazary ??? -
« Kampelicky
Ja jenom k tem Kampelickam a zkrachovalym bankam. To neni najivita lidi, co tam dali penize. Kdyby se statni penize neprelevaly jinam pres banky, tak by se prislo na podobny figl. System je nasledujici - statni penize (danovych poplatniku) se poslou tam, kam je potreba. Za to by nam ale asi poplatnici rozbili hubu, tak to udelame jako pres banky (banka zkrachuje a stat to zaplati - podivejte, jaci jsou lide idioti, ze tam davaji penize). S najivitou lidi to nema nic spolecneho. Najivni je ten, kdo se domniva, ze nekdo tuneluje banky. :-) -
« Re: nikdo nikoho nenutí
S tou Austrálií je to trefa, protože majitelé jsou australani. Taky se podle toho chovaj. Souhlasím, že jejich obchodní strategie je dokonalá, ale naprosto neodpovídá našim zákonům, natož nějaké etice. Nikdo nikoho k prodeji donutit opravdu nemůže, ale naivního člověka, kterej autu nerozumí, lze přesvědčit vždy. Lidi si za blbost můžou sami. Když si někdo koupí auto v AAA nebo např. uloží peníze do kapeliček, tak ať se pak nediví. Horší je to, že se pak takovejm rádoby kvalitním obchodníkům v naší banánové republice daří. -
« nikdo nikoho nenutí
...plně souhlasím s Kamilem - AAA jsou skutečně profesionální bazar na vysoké úrovni - jeďte se vážení podívat do bazarů do Ameriky, nebo Austrálie - to že autobazary mají pověst bastardů a zlodějů je pravda, ale ke koupi Vás v AAA nikdo nenutí! A víte proč jsou dobří? Protože umějí prodávat! Tak nezáviďte a nenadávejte, je to prostě jenom bazar - ale sakra dobrej! Jejich obchodní strategie je perfektní - jinak by si ani nemohli takový veliký bazar dovolit!!!(s tolika lidmi a s tolika službami!)
-
« Re: AAA stale znova
V AAA jsem byl několikrát, a to již před několika lety, když sídlili ještě v Čimicích a tato rubrika ani server ještě neexistoval. Za tu dobu se situace změnila jen tím, že aut tam maj na výběr víc a tím pádem akorát víc okrádaj naivní lidi.
Jinak je to furt stejné, v inzerátech nabízej za ceny auta, která nikdy neměli nebo jsou to naprosté vraky většinou shnilé nebo po bouračce(podle nich jezdí super), čili lžou, aby nalákali lidi. Jejich pracovníci jsou pak školený na to aby prodali, či vykoupili za každou cenu. Kupní smlouva a záruka je výsměch obchodnímu zákoníku.
Jestli tohle je seriózní autobazar, tak já jsem čínskej bůh srandy. -
« Re: AAA stale znova
Hoďte na něj síť !!! Vyzývám tímto Kamila , aby si vybral celoživotní úspory a šel si koupit auto do AAA. Pěje chválu , rád bych viděl jak by se tvářil kdyby s tím koupeným autem ani nedojel domů... určítě by ale byl štastnej , protože rádio by snad hrálo. Zajímalo by mne , jak jsi výkonný obchodník ??? Jsi naivní trumpeta , z informací třeba jen na Auto.cz si KAŽDÝ SOUDNÝ člověk může o tom bazaru udělat pěkný a výstižný obrázek. Jak se jich ty tele můžeš zastávat , když sis tam nic nekoupil ??? Jak můžeš být unešenej rádiem zdarma , když jako obchodník bys měl vědět že takové věci vždy krejou levotu anebo hodně nadsazenou cenu ??? A viděls to rádio ??? Ne kamaráde není to SONY ale neznačkové rádio které na sobě má nápis AAA ! Do auta s takovým rádiem bych nevlezl už z principu !!! KAMIL A AAA - jeden velkej rozdíl - oni jsou vycytralí a on je tak blbej ,až hrůza !!! -
« Re: AAA stale znova
to kamil: lenze podstata trznej ekonomiky nie je v tom, ze budem o tovare zamerne (!!!) uvadzat totalne nepravdy, vies kamil, on neexistuje len obchodnik, existuje tiez poctivy obchodnik a obchodnik-gauner, ak sa prirovnavas k obchodnikom ako AAA, vyber si, do ktorej skupiny patris. -
« Re: AAA stale znova
Kamile*, tak koupil si uz nekdy auto v bazaru ? Jako obchodnik bys mel vedet, ze pokud zakaznikovi zatajis dulezitou skutecnost jako v AAA (napr. auto bylo havarovano ), tak porusujes minimalne obcansky zakonnik, protoze uvadis zakaznika v omyl. U AAA to proste delaji bezotysne, napr. reklamace auta v AAA v Cernych ovcich. Jestli se chces jako obchodnik prirovnavat k obchodnikum z AAA, tak vic uz jako obchodnik u mne klesnout nemuzes. P.S. Neuc slepici hrabat = nevykladej alespon mi, ze bych mel pochopit podstatu trzni ekonomiky a veci s tim souvisejici. -
« Re: AAA stale znova
Kamile sorry, ale seš vůl, protože se na to koukáš jen z jedné strany. Víš vůbec jestli mluvil aspoň částečnou pravdu, když ti tam básnil o nějakém autě. Mzslím, že spoustu věcí zatajil a nebo ti dokonale lhal. Když mluvíš o té záruce, tak podle několika příspěvků na této diskuzoi a i odvysílaném příspěvku na TV mi ta záruka přijde jako výsměch. A to povinný ručení ? Nezapomeň, že to auto ho stejně musí mít zaplacený. Pokud ne, tak by neměli v AAA techničák ani SPZ. -
« Re: AAA stale znova
Prdlajs placena reklama. Kamil* je proste trouba. Viz. kde vam daji k autu radio. Kdyz budu prodavat rohlik za padesat korun, tak k nemu dam zdarma klidne ctvrtku masla. :-) S tim, ze prodejci v AAA autum vubec nerozumi, jsem se spatne vyjadril. Samozrejme, ze po dvouhodinovem skoleni o tom, co je to auto je prumerne inteligentni jedinec chytrejsi, nez 90% populace a muze machrovat. Napr. na Kamila*, ktery vi o autech totalni prd.
A ke zvedaku. Co vim, tak zajedou na rampu, buhvi, jestli tam Kamil* vubec nekdy byl. Nehlede na to, ze pokud neni v aute dira, tak zase - 90% lidi nepozna, ze je shnily. A prave na to v AAA spolehaji - ze zakaznika nejak obelzou, resp. ze se nejaka ryba chyti i na ten nejvetsi vrak. -
« Re: AAA stale znova
Pred dvema tydny jsem to ,,strasne,, AAA navstivil.Moje zavery:Ochotni prodavaci,pokud jsem se na neco zeptal,tak o danem aute vedeli vetsinou uplne vsechno,neni pravda,ze se v autech nevyznaji,opak je pravdou.Celou dobu vyhraval mistni rozhlas a upozornoval na zdejsi vyhodne nabidky.Bazar byl pekny,velky,cisty,prodavaci meli uhledne stejnokroje a byli velmi vstricni.
Samozrejme,ze se snazi pouzivat ruzne obchodni triky a nenapadne argumentovat a vyzdvihovat kvalitu prohlizeneho auta,ale proc proboha ne?Vzdyt v tom je kouzlo obchodu,vytvorit v zakaznikovi pocit,ze kupuje lepsi vec,nez ve skutecnosti je a probudit v nem chtic.Sam jsem jsem obchodnik a delam to prave tak.Nevidim na tom nic spatneho je prece na svobodne mysli kazdeho zakaznika,zda se rozhodne pro me,nebo pro konkurenci.
Nikdo Te nenuti k letme prohlidce a hned kupuj.Muzes si v klidku auto prohlednout,otestovat,dokonce s tebou zajedou na zvedak.Takto jsem mel moznost si projet tri auta a ten clovek se mnou stravil bezmala dve hodiny.A to jsem nechtel nic kupovat,jen jsem se tak tvaril.Okolo stale chodili manici s lestenkou a makali az se z nich kourilo,jen aby nabizene zbozi vypadalo co mozna nejlepe.
Pane Boze lidi!! uz to pochopte.Uvaha a rozmysl nad tim za co utratite sve penize a kde je jen a jen na vasem osobnim zvazeni.Pokud si koupite zbozi v bazaru,ci zastavarne,tak neuvidite zaruku ani z vlaku.Acka pokud vim,tak zaruku nabizeji,sice spornou,ale presto.Ktery bazar Vam taky zaplati povinne ruceni a da radio ke kazdemu vozu zdarma??
Takze lide bdete,deset let po prevratu by jste uz snad mohli pochopit podstatu trzni ekonomiky a veci s tim souvisejici. -
« Re: AAA stale znova
To je sice pravda, ze jde o to levne koupit a draho prodat. AAA urcite neprodava ty vraky schvalne, ale za ty vykupni ceny jim nikdo nic jineho nez vrak proste neda. Oni autum vubec nerozumi (umyslne) a jestlize se chce nekdo zbavit totalniho *, ktery se chystal hodit ze skaly, tak jde tam - oni ho klidne vezmou (kus jako kus). Acka jsou proste takove odbytiste pro ruzne sejdire, zlodeje a podvodniky, pripadne lidi s total * autem, ktereho se nemuzou zbavit. Ono ani neni potreba rozumet autum, kazdy trchu soudnejsi clovek vidi, ze jsou to podvodnici uz podle jejich chovani.
Zkratka - Filozofie AAA je nasledujici: Naberou se prodejci, jejichz jedinou odbornou kvalifikaci je, ze nerozumi autum. Nakupuji se auta, bez ohledu na stav a cena se stanovuje vyhradne podle r.v. popr. vybavy. Prodejce se zakaznikem pokud mozno nediskutuje o technickem stavu auta (ani nemuze - vi prd), ale porad jenom tvrdi, ze je levne, dobre, jezdi sqele, pripadne, ze oprava bude stat par korun (tj. lze). V pripade, ze jde clovek dodatecne neco reklamovat, tak ho vyhodi, ackoliv slibuji, ze lze auto do 30ti dnu vratit. -
« AAA stale znova
Zkuste se zamyslet nad fungovanim autobazaru,vžít se do role bazarnika-majitele.Je to podnikani jako kazde jine.Levne nakoupis a prodas tak draze jak jen ti to poptavka a konkurence dovoli.
Pokud ze zdejsich prispevku vyskrtnu zavist a vlastni neschopnost nekterych prispivajicich vybrat si vhodny vuz a schopnost trochu riskovat(nebot co jineho to je kupovat ojety vuz,nez risk), tak me vychazi,ze to s ackami nebude vzhledem k jejich konkurenci tak spatne. -
« AAA v TV
Vcera byl na Poslu (kabelový - metropolitní program) pan Pánek. Je to v AAA vedoucí nákupu či co. Na dotaz reportéra, na co si mají dát pozor nakupující v autobazarech, odpověděl tento velmi sebejistý manager: "Hlavně na původ vozidla, to u nás je všechno ověřené(!!!). Potom by si potencionální kupci měli vzít auto do značkového servisu, kde nezávislý, "no snad nezávislý" servisman auto prohlédne." Tak tohle ze sebe vypotil pan P. Zkuste ale v AAA navrhnout, že si auto vezmete do servisu. A uvidíte, co vám řeknou... -
« Re: Jak housky na krámě
TO DANULA: tak napr. bazar Euromobilex, ked som s bratrankom kupoval jazdene mitsubishi GT3000 za 350.000 Sk tak nam pracovnik dokonca sam ponukol, ze sa mozeme zviest - nutne ale podotknut, ze bratranek tam uz 3 tyzdne behaval a vybavoval znizenie ceny, takze ho tam uz poznaly. ale i celkovy pristup bazaru urobil velmi dobry dojem, zabezpecili aj STK (sice vozy s tromi diamantami nejamu nikdy velke problemy s STK), auto poumyvali, vsetko vysvetlili, dokonca _trvali_ na tom, aby sme si zmluvu _obaja_ dobre precitali :-) proste - poctivi ludia este existuju -
« Re: Jak housky na krámě
Pokud by mě nenechali řídit, tak si to auto nevezmu. Přeci ho kupuju já a ne ten kdo sedí u volantu !!! Například autobazar v Kolíně (u Modrého Bodu) tě nechá řídit a ani s tebou nikdo z toho autobazaru nejede. A kousek za horníma Počernicema, kde si moje sígra koupila P 306 ji taky nechali svézt a řídila. -
« Jak housky na krámě
Jak housky na krámě to prodávaj v AAA. Sháněl jsem vůz 2-3 roky starý málo najeto atd. Nalákán reklamou jsem zajel do AAA. Auta buď starý nebo silně bouraný, nebo drahý. Přesto z 500 aut bych si tak 4 az 5 vybral. Jaky byl vsak muj udiv kdyz jsem prosel cely bazar a chtel se vratit k tem 5 vybranym. Za tech 20 minut byly 3 z tech peti prodany, a jedno zamluveny. Tak jsem pozoroval jak lidi nakupuji - prijde rodinka, koukne na barvu, koukne na cenu necha se svezt a za 10 min. kupuje!!! Nekteri ani neotevreli kapotu motoru!!! V tomhle bazaru to funguje asi takhle: Jezismarja Máňo tenhle auťák je hezkej tak ho hned berem než nás předběhne ten chlap v modrý bundě!!. Tak jsem se na lo vykašlal. Behem mesice objezdil cca 25-30 bazaru, najel mnoho km, ale vysledek stoji za to. Mam bezva auto stredni tridy 2 roky stary, najel jsem uz 5 tisic bez jedineho problemu a prumer spotreby na tech 5 tisic je 6,1 L/100 km. Radim Vam: Vybirejte peclive, prolezte cele auto dukladne, svezte se v nem (musite ridit vy), poslechnete si motor, vyzkousejte ho radne zatizit atd. Koupe na rychlo jako v AAA se nevyplati!!! -
« Jezdí SUPER, SUPER stav atp.
Velmi oblíbené hodnocení kvality nabízených ojetých vozů jak AAA tak i v jiných "vychcaných" autobazarech. Nevím jaké zkušenosti máte vy, ale mě se zdá, že jak na nějakém autě vidím napsáno " * SUPER * ", tak je to v 90 % nějaká vochcávačka. A neplatí to jenom pro AAA i když u nich jsou (alespoň podle nich) auta jenom super, lepší (lepší super) a nejlepší (super suprů). -
« !!! Okradli a zmlátili zákazníka. !!!
Jezdím pravidelně do firmy Canon, která síslí přímo vedle AAA auto Praha. Jednou jsem odjížděl z Canonu a na chodníku se válel asi 50 letý pán, kterému tekla krev z nosu a pusy. Okamžitě jsem ho naložil a vezl do nemocnice. Cestou mi povídal, jak přijel před týdnem z Brna, složil zálohu 50 tis. Kč za automobil a když přijel po týdnu, tak už zálohované auto nebylo a oni mu řekli že si má vybrat jiné. On chtěl vrátit zálohu a bránil se příjmovým pokladním dokladem. Tak mu ho sebrali a rozbily mu hubu. Zbyly mu jen oči pro pláč. A zase jim to prošlo * !!! -
« Re: Jak se nenapálit
Ty jsi mě špatně pochopil (ale bohužel já o špatně napsal).Já myslel koupi auta v bazaru kromě AAA. Já jsem jenom reagoval na příspěvěk před tim, kde IJON psal, že by si v žádném autobazaru auto nekoupil. Já souhlasím s názory,m že AAA jsou zloději a *. Existují však bazary, kde se dá slušné auto vybrat. -
« Re: Kradene auto v autobazaru
To Sketch: je to jako se vším ostatním v této banánové republice - když soudy nefungují, těžko něco vysoudíš. Právo se uplatňuje pouze proti slabým. Mimochodem, teď jsem koukal na AAA na internetu, auta jsou buď "dobrý", "velmi dobrý" nebo "výborný" stav a jezdí "výborně" případně "super". Prostě skvost vedle skvostu, nekupte to. Jenom tam není, kolik mají najeto. -
« Jak se nenapálit
Získat dobré ojeté auto je asi tak jednoduché, jako získat peníze bez práce. Přesto, po svých zatím 6 zkušenostech mohu tvrdit: Nikdy nekupovat auto v bazaru a od automechanika. Smůla je, že po geniálním zákazu dovozu starších aut odpadla nejlepší možnost - auto si nechat dovézt od solidního obchodníka. Z těch mých 6 aut bylo jedno z bazaru. Nepočítám-li shnilou kastli, nebylo, pravda, tak úplně nejhorší. Přesto jsem byl rád, když jsem ho rychle prodal. Golf II GTD od automechanika byla ta nejhorší šunka. Tu jsem pak prodal policajtovi (z vedlejšího okresu, pochopitelně). Zatím moje poslední a nejlepší auto mám asi rok. Je to P309D, r.v. 89, dovezená přímo z Holandska. Ten chlapík mi kromě certifikátů, že auto není kradené, dal i půl roku záruku. Nemluvě o tom, že auto kompletně přihlásil atd. O té záruce jsem si myslel svoje. Když mi ale cca po půl roce odešel startér, skutečně mi zařídil zdarma kompletní repasi. Zkuste to u nějakého bazaru. Mimochodem - s chlapíkem jsem se zkontaktoval naslepo přes inzerát, není to můj známý a navíc bydlí na druhém konci republiky. Bohužel, dnes už získat podobně auto z mé cenové kategorie do 100 tis. není možné. -
« Re: Kradene auto v autobazaru
Nejsem si presne jistej, jak pochodis u velkeho autobazaru se spoustou goril. Faktem je, ze kdyz Policii nekdo ohlasi, ze je tohle konretni auto kradene a na hranicich nebo pri jine kontrole te "odhali", tak ti ho proste zabavi bez nahrady. Pak ti nezbyva nic jineho, nez dojet domu vlakem ci stopem a zajit do tveho oblibeneho autobazaru a doufat, ze tam bude nejaka "slabsi" gorila a ze se zamestnanci zrovna dnes dobre vyspali. Urcite nebudou nadseni tim, ze ti maji vyplatit par desitek tisic. Budou se ohanet tim, ze to proverili v databazi Cebia nebo Ministerstva vnitra a hlavne budou hledat nejakou zaminku, jak ti tve penize nedat. Napr. ze jsi nedonesl zadne potvrzeni od Policie o tom, ze je auto kradene a tak. Uprimne receno, nedokazu si predstavit, ze bys ty penize mohl dostat zpet. Nezbyva nic jineho, nez prevence a snazit se vyhnout takove neprijemnosti predem. Lepsi vrazit par tisic do opravy ojeteho auta, nez ho mit zabavene bez nahrady... si myslim... -
« Re: Byl jsem vždy naivní
prijit, videt, rozmyslet se. Vyzkouset vse, od svetel, po blbe stahovani oken. Zjistit jestli lze klicem vse odemknout, vyzkouset chovani vozu v kazde rychlosti, ktery bazar tohle a vse ostatni umozni ? V bazaru nam reknou ber nebo nech byt, vzdy se nekdo nachyta. -
« Re: Byl jsem vždy naivní
No právě... myslím, že mnoho lidí "chytili"
právě na první dobrej dojem. Že to tam maj
na úrovni, to je snad samozřejmost, ale serióznost
se pozná jinak. Například kupní smlouva o které jsem již psal. Já se takto doběhl v jiném bazaru.
AAA nemohu posoudit. Když jsem šel reklamovat, že ve dveřích vůbec neni motorek pro stahování oken, tak mě odbyli, že jsem si ty dveře měl prohlédnout. No řekněte v kterém bazaru vám dovolí
rozebrat auto.... Nikde, ale pak se tímto přesně hájej. Ten obchodní zákon je tak dost blbej a ještě ho majitelé bazarů účinně obcházej ve svůj prospěch díky hlouposti kupujících.
JŠ
-
« Sierra
No ja jsem svoji prvni Sierru taky koupil v bazaru {i kdyz ne AAA, ale je dosti medializovany v lokalnim tisku - Teplice a okoli) a mela v cudu cidlo na klapce a obuty kola kazdy jiny (13ky - 1x155, 2x165, 1x175) ruzny vzorky. To vsechno jsem pri koupi nezjistil.
Druhou jsem koupil od chlapa, co to privezl z CH. Jedina oprava byl tekouci brzdovy valec, ktery jsem nechal vymenit (mel jsem nahradni) coz jsem vedel uz pri koupi a stalo to 500. Zatim nalitano 8000km bez problemu. Tot vse.
(Nepocitam olej, remen apd.) -
« Re: Byl jsem vždy naivní
Rada je dobra, clovek je ochoten koupit za drazsi peniz opravdu proverene auto. Problem je v tom, ze tyto auta proste nejsou. Aspon ja mam tyto zkusenosti. Byl jsem 2 mesice v databazi potencionalnich kupcu Bravy s poptavkou na jakykoliv typ, r.v. > 98, tmava barva, do 50000 km a proste nejsou. Podobne to dopadlo i v prodejne Skoda u Octavky. V teto prodejne sice ojete auta meli, aly byly zabaveny Policii CR, kvuli dluhum majitelu vuci bankam .... Asi jim banky nebo policie zaplatila parkovne ... -
« Re: Byl jsem vždy naivní
Ja se domnivam,ze neduhy,ktere plynou z nakupu ojetych vozu jsou stejne ve vsech bazarech.Jen u Acek je to vice videt,protoze jsou poradne medializovane.Dnes jsem zavital do Prahy,tak jsem se tam na hodku otocil.Muj dojem:Pekny,velky,cisty bazar.Ceny vozu jsou skutecne niz nez u jinych bazarniku.Co se tyce stavu aut,tak na prvni pohled na me pusobila skoro vsechny auta velmi dobre.Stale jsem videl jak po parkovisti behaji zamestnanci a kazde auto radne lesti.Kdyz jsem se na neco zeptal,tak mi velice ochotne vuz otevreli,rekli k nemu maximum a nabidli zkusebni jizdu.
Celkove mam z toho dobry pocit,takze nevim co stale mate. -
« Re: Byl jsem vždy naivní
Reklamovat nelze nic ani v bazaru, kterej ještě nezrušili. Staci si přečist smlouvu. Vědomě podepišete, že lak je odřenej, motor prosakuje,
převodovka prosakuje, kastle je zrezlá a spoustu dalších vážných závad i kdyby to bylo auto dva roky starý a v stoprocentně perfektním stavu. "Podepiš nebo nekupuj".
Takto se kreje a obchází tím obchodní zákon takřka každý autobazar.
Nikomu vůbec nevadí, že je to důkaz naprosté
neserióznosti obchodníka a kupuje a kupuje
a potom se diví. Můžou si za to kupující sami.
Kdyby každý kupující nekoupil dokud prodávající
neřekne poctivě skutečný stav věci a nedá to
na papír, obchodovalo by se poctivěji. Jenže holt
českej člověk.... nadával na komouše v putice, ale
na prvního máje hurá tleskat do průvodu... nepřipadá vám to podobný?????
JŠ -
« Re: Byl jsem vždy naivní
Myslim, ze rada je velmi prosta: ojetinu koupit u znackoveho dealera, ktery ji treba prodal jako novou a servisoval. Vykaslat se na bazary s oplocenym plackem bez servisu. U nas takovej bazar zrusili behem jedny noci. Sem zvedavej, kam ted chodej ty lidi na reklamaci atd. -
« Re: Bazar x inzerat
Mfilipe to co zde pises se mi prihodilo neco podobneho i kdyz s jinym vozem. Koupil jsem Forda Sierru 2.0 na LPG za 50000,- byl to rok vyroby 82, ale netknuta kastle - auto proslo kompletni prestavbou r.93. Pervektni lak, motor nezral ani kapku oleje, spotreba kolem 7-9l coz na dvoulitr je supr. Po roce jsem ho chtel prodat a pred prodejem jsem ho jeste dal do perfektniho stavu (desticky, kapaliny, filtry, serizeni) kdyz jsem ho ukazal v AAAckach tak mi rekli ze mi za to daj tak 20kKc coz se mi pochopitelne zdalo dost malo vzhledem k tomu ze to auto jezdilo za 9l LPG. Nakonec jsem ho dal do normalniho bazaru za 45000,- , majitel bazaru tvrdil ze za tu cenu to tam dlouho nevydrzi a mel pravdu za 14 dni auto bylo pryc. Kdyz jsem mu rekl anabazi s AAAckama tak mi taky potvrdil ze me chteli dost natahnout protoze oni vykupujou auta podle roku a typu a celkem je nezajima v jakym je auto stavu. -
« Byl jsem vždy naivní
Vážení přátelé napíšu vám jak jsem kupoval auto přes bazar a od známého a jak mě vždy napálili.
Byl jsem dokonalý idiot, možná se mnoho lidí poučí, možná se jich mnoho i pozná.
Před několika lety jsem koupil Fiata Tipo 1.7
v autobazaru Chrudim.
(dnes už vím, že Fiati Tipo byly a jsou nejhorší, nejnepovedenějí a dílensky nejvíc odfláknutá auta, jaká se sem kdy dovážela. stará "komunistická" škodovka neměla takouvou snůšku problémů jako tento Fiat.)
Seznam závad by se nevešel na několik stránek.
Běhal jsem od jedné dílny do druhé, auto bylo víc v opravnách než na silnici. Nejhorší dílna autorizovaná opravna Fiatu v Litomyšli mi to auto víc rozštelovala než opravila. Tyto auta mají trvalý problém s řazením, el. ovládání oken.
Startovaní motoru v chladnjších období....
Nemá cenu rozvádět, Nastrkal jsem do něho skoro 50 tisíc a oddychl jsem si až když jsem ho prodal.
Slíbil jsem si, že už nekoupím auto v bazaru. Chrudimský bazar totiž mnoho zjevných závad sprostě zatajil a při pokusu reklamovat to, mě jednoduše vyhodili s tím, že přes jejich právníky neprojdu. Řekli mě, že jsem si to měl řádně prohlédnout. Tím zřejmě mysleli, rozebrat motor,
zjisti, že pohon čerpadla je o jeden zub přetočen a, že je špatná geometrie a nelze ji seřídit pro velké opotřebení čepů td.
Koupil jsem si potom auto od dobrého známého, protože jsem si říkal, "cizej člověk vás obere", známej (dnes již příbuznej) by to neudělal.
Z těchto důvodů jsem si nedával patřičný pozor.
Dopadl jsem ještě hůř, známej mě napálil daleko víc než tenkrát Chrudimský bazar. Teprve po čase
jsem zjistil, že auto bylo bourané, anatérsky přelakované (lak se začal loupat), že bylo zatajeno značné ojetí (přetočení tachometru asi o 200 tisíc).
Odborná oprava laku stála 25 tisíc, turbo, které vlivem značného ojetí odešlo, stálo 30 tisíc.
a tak dále.
Člověk zůstává nepoučen a příště udělá další chybu.
Asi budu chodit pěšky, nebo mě někdo poradí jak se nenapálit, když na nové auto nemám. Dan.
-
« MFilip and kamil*
Ja si myslim, ze s Fiatem a VW je to stejny problem, jako s tim, jestli koupit Eurotel nebo Paegas. Je fakt, ze VW maji lepsi antikorozni ochranu. Ale mladsi Fiaty (Croma, Bravo, Punto...) maji taky leccos na evropske urovni. Starsi vozy (Regata, Uno) jsou opravdu mene kvalitni, tam bych hodne vahal.
Zalezi podle mne na stavu konkretniho auta, cili to poradne pohlidnout a vlezt si pod to a tak. Ceny nahradnich dilu jsou pro VW i FIAT jedny z nejnizsich, takze oboje beru jako dobrou koupi. Hlavne se musi povest najit dobry kousek (auto).
Hodne stesti s Fiatem Filipe a pochlub se, jak ti jezdi...
-
« AAA
Ja kdyz jdu kupovat auto do bazaru, a nemusi to byt zrovna AAA, jdu tam s tim, ze si auto dam do poradku. Tzn., ze pocitam s problemy.
Nekdy se v AAA narazi na bezva koupi, a i kdyz pak na aute nejake zavady naleznete, tak to za ty penize stoji.
Ale opravdu kvalitni ojetinu, ktera by slouzila bez vedsich problemu nekolik desitek kilometru, jsem v AAA jeste nevidel (a nezazil).
Mejte se. -
« AAA je velmi neseriozní firma
Popíšu kroky:
1. Prodal jsem auto na základě dohody za cenu 60.000 Kč s tím, že další auto, které bude taktéž vykoupeno AAA za cenu 130.000,- Kč já odkoupím za 160.000,- .
2. Za dva dny v AAA Praha stálo moje prodané auto na place za 95.000. Auto, které jsem měl rezervováno na jméno mělo cenu 195.000, přesto, že jsme se dohodli na jiných podmínkách.
3. Tímto mě AAA obral nejen o slevněnou cenu za prodej prvního vozu, ale ještě si na autě, jehož prodej jsem jim osobně dojednal, během jednoho dne narazil 65.000,- Kč. Při nákupu auta ovšem tvrdili, že auto nemělo větší cenu než uvedených 130.000,- Kč.
Zkrátka jsou to darebáci a neseriozní firma. -
« Re: To:MFilip
Tak s tim nesouhlasim. Nejen VW muze delat dobry auta. A testy F Bravo/Brava ukazuji, ze auta jsou to fakt dobry. Jediny, cemu bych neveril uplne stoprocentne je preciznost prace italskych delniku, technologie je urcite dobra. Ja bych Fiata po dobrych zkusenostech, jaky s nim mam, klidne rad koupil. -
« Jsouto trubky.....
Mám tetu která si v tomhle prokletým bazááru koupila už snad 3 auta.A o každým jí říkaly jak není skvělý a,že ho šev sám osobně kontroval.No jooo,ale každý to auto vydrželo sotva půl měsíce....A když byla vrátit pokaždý to auto tak jí tam strčily jinej šmejd...Když chtěla vrátit peníze tak jí říkaly,že by to trvalo moc dlouho.Jenže teta potřebuje auto pořád tak jí nezbývalo než si vzít jiný........... -
« Bazar x inzerat
Rozhodne neni pravda, ze kazde auto, ktere majitel prodava musi mit nejakou vadu. Nebo, ze proste je podezrele, kdyz uz to auto prodava 2 mesice a bylo tam 30 lidi. Mel jsem Formana, ktereho jsem si sperkoval 4 roky, mazlil jsem se s nim, doplnky, porad neco, v zime nejezdeny, a najednou jsem si rekl, holt Formane, nejsi laska na cely zivot a jako kdyz streli jsem chtel jine auto z vyssi tridy. Nadchl mne komfort a pocit z jizdy, chtel jsem neco lepsiho. Zasel jsem do bazaru, kde se mi vysmali do oci, kdyz jsem za sveho Formana chtel tolik, co za v bazaru vystavenou bilou zrezivelou felicii kombi se 135 000 km ( stala 130 000, r.v. 1996 ). Za meho formana (1994,najeto 59000 km,p.c. 297400, dal jsem za nej 194 000,- + doplnky 35 000) mi nabizeli 85 000.- No neprodejte to za tu cenu. Rozhodl jsem se, ze pokud se mi ho podari prodat za 110 000 Kc, prodam ho. Cekal jsem mesic, mezitim mne nabourali, ale nakonec byl novy majitel velice stastny, ze se mu dostalo do ruky bezporuchove auto. Vedel jsem, co prodavam a dal jsem mu 1 rok zaruku na motor + vstrikovani, pocitac. Pul roku na vse ostatni. Za tyden jsem koupil Bravu za 185 000,-... . Najeto 140 000, poskrabana, vyfuk a tlumice na vymenu. Zajeli jsme do servisu, napichli na pocitac, prohledli ze vsech stran a jinak ok. Povidamu mu, ze mu za ni jeho pozadovanych 220 000 nedam, dam nejvice s ohledem na zjistene zavady 195 000,- hotove. Domluvili jsme se. Nakonec jsme se domluvili na zaloze 125 000,- a doplatku 70 000 Kc po prepisu ( v den koupe nebyl otevren DI, byly kvetnove svatky ). Za tyden jsem s tim najezdil 1000 km, zjistil vsemozne zavady - nefunguje ABS a termostat. Napr. o ABS mi tvrdil, ze kdyz sviti kontrolka na pr. desce, je to v poradku a ja blbec mu to zbastil, protoze jsem nevedel,ze pri ABS mne musi kopat pedal ... Dopadlo to tak, ze jsem mu misto doplatku 70 000, dal jen 60 000, protoze 10 000 staly dodatecne opravy. Uz budu koncit. Myslim si, ze je nejlepsi domluvit se s prodejcem na aspon 2 splatkach a zkusebni dobe, treba tyden. Prodavajici skutecne vetsinou prodava auto, protoze potrebuje penize a kdyz vidi nabidku hotovych penez vyplacenych jeste ten den, vetsinou neodola a spokoji se i s castecnou splatkou a naslednym doplatkem. Podobne jsem kupoval i toho Formana a predtim S 110 R. Davam tedy rozhodne prednost koupi na inzerat, kdy si clovek muze podle mne to auto vice osahat, nez v bazarech, kde mi odmitli rict, jestli jsou ty 195 pneumatiky na te Brave v bazaru schvalene v TP a pri zkusebni jizde jsem si nemohl sednout za volant. Za volant jsem si mohl sednout az po zaplaceni cele castky a podpisu smlouvy. Jeste jsem zapomnel rict, ze mi v bazarech rekli, ze mnou pozadovanych 110 000 Kc za Formanka je stojanova cena, ze aby na tom neco vydelali, muzou ho vykoupit za max 85 000,-. 35 % provize mi skutesne pripada vysoka a naprosto neumerna. -
« Re: Z druhe strany
Ale jiste, ze existuje - treba ta moje stovka. :-) Stejne tak existuji i lide, co vyhrali prvni ve Sportce. Strejc taky prodaval spickoveho Favorita a teta perfektni Uno (garazovane Fabo behem tri let jeho znamemu shnilo a Uno rozstrelil bratranek, takze je to ted bourany kram). Vetsinou se ale prodavaji auta, kterych se chce majitel zbavit nebo ani nevi, jaky prodava vrak.
Vetsina reci o dobrych autech jsou proste takova latina. Jeden clovek tu treba onehda byl schopen prisahat, ze jeho deset let stare Scorpio (najeto 500 000km, bez vetsich oprav) jezdi jak nove. Dal ho manzelce, protoze mu bylo lito tak sqele auto prodavat. :-)))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Co se tyka renaultu,jedna se o pomerne kvalitni auta,ktere spolu s Peugeotem vyrazne ovlivnuji evropsky trh.S temi Korejci a zejmena Italy(fiaty uz maji problemy s kvalitou jako nove,natoz ojete) souhlasim,tady skutecne neni o co stat.Jinak za trista tisic poridis dva,tri roky stare Mondeo v super stavu s najetymi cca 70 tis.km.Jedna se o velmi kvalitni auto,po Scorpiu(ktere se uz nevyrabi) vlajkovou lodi fordu.Myslim,ze by jsi byl spokojen.Sami mame v rodine Scorpio jako druhe auto a v nekterych ohledech na nej nedam dopustit.Jinak Ford je znamy svoji kvalitou zpracovani,perfektnimi materialy a obecne ta auta jsou proste drzaky.Fordovy dvoulitry by meli bez problemu vydrzet 500 tis.km s minimalni udrzbou.Nechci delat reklamu Fordu,ale se Scorpiem jsem toho najezdil opravdu hodne a myslim,ze mnohe automobilky by se meli cemu ucit.Problem fordu je jejich prilisny konzervatismus,ktery se nyni zkouseji vice mene nabourat NEW EDGE designem-no uvidime.