AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
Byl jsem se podivat do Fordu v havirove. Prodavaji i ojeta vozidla. U Escorta 1.8 D r.v. 95 s 80 000 km za 187 000 Kc ! bylo napsano, ze bylo mirne havarovano na blatnik a odreny dvere. O pr. narazniku, ktery byl evidentne prestrikan jinym odstinem a na mnoha mistech byl odloupnuty lak, nehlede o pretreni skla svetlometu stetcem s cervenou barvou nebylo ani slovo. Dalsi Fiesta, u ktere bylo napsano velkym "NEHAVAROVANO", byla evidentne nabrana nekym zezadu na zadni levy blatnik, vubec nelicovaly mezery mezi naraznikem a blatnikem. Rovnez Felicie, u ktere bylo rovnez napsano "NEHAVAROVANO" mela kliky dveri prestriknute barvou karoserie, byla prestrikavana. Co si o tom clovek ma myslet ? -
« Re: DAREX
No moje skúsenosti s DAREXOM - auto odkúpené za 90tis. predávané za 120tis. Bola z neho vybratá dobrá autobatéria/BOSCH/, pri kúpe doňho neboli schopní da» batériu s ktorou by auto naątartovalo!!! Natiahli káble, nakopli auto a dali zµavu z ceny /asi tisicovku/. Pristup veµmi vlaľný, mechanici nevedeli poveda» ani základné údaje z palubného počítača. Spojka nastavená na maximum/aby pri ssúąobnej jazde bol dobrý záber/, takľe počas 200km jazdy z bazáru mi povedala zbohom. Pokus o reklamáciu - my s tým nič nemáme, môľete nám to priviez» spä», ale vrátime vám o xxx korún menej. Takľe keď som si spočítal od»ahovku na 200km a percentá ktoré si ponechávajú, radąej som si tu spojku kúpil sám... -
« DAREX
V Darexe sa predávajú auta podobne ako v AAA.Kritiku som na nich ešte nepočul,ale niektoré auta su vo velmi zlom stave.Nájdu sa aj napohlad dobré auta ale tých je málo.Podla mna je tam vela aut búračiek narýchlo urobených.Bol MB-S klasse napohlad super ale na prednej kapote sa odlupovala farba.Bolo to velmi málo vidiet ale bolo.Takže bola tuknutá.Auto by som si tam asi nekúpil a ked tak velmi dokladne prezreté. -
« Re: jsou to smeckari
Předpokládá se, že člověk, který si otevře autobazar o autech už něco ví a má s tímto hlavně po technické stránce nějaké zkušenosti, případně zaměstná lidi takříkajíc od fochu. Tím, že autobazar provozuje přebírá odpovědnost za to co prodá na sebe, on za to přeci dostane provizi, to není zaplacení za parkování, ale za službu prodeje a hlavně dobré rady pro ty co tomu nerozumí tak dobře jako on. Samozřejmě, že je to riziko – že na všechno se přijít nedá – ale každé podnikání přináší riziko. Jenže dnes se děje pravý opak – prodejci aut naopak zneužijí zákazníkovu nevědomost ve s svůj prospěch. A to s těma smlouvama je už první náznak, že to tak chtějí udělat.
„ne ne… já ti nebudu radit … já ti pro jistotu dám na papír, že jsou všechny auto co prodávám špatný “. Copak takhle se obchoduje???? Když na 3 roky starej Feldě s perfektním lakem, jak když včera opustila montážní linku se dočtu, že má poškrábaný lak a že je rezavá. Copak to je skrytá závada kterou by přehlédli. Ať jdou teda prodávat párky v rohlíku, když jim obchodní zákoník nic neříká… a i tam by možná pro jistotu napsali „rohlík je plesnivej“, aby se pak mohli hájit, že zákazník byl varován. O co si teda má ten zákazník chudák počít. Dnes když už bazary většinu aut sami vykupují nebo dovážej, je jediný prodejce, kdo musí nést nějakou odpovědnost za to co prodává. Je jasný, že se do auta nedá vlézt všude, ale je také jasné, že vypsané závady, které tam naprosto zjevně nejsou, snižují důvěryhodnost prodávajícího. V takovém bazaru koupí pak auto jenom opravdu hloupej člověk.
-
« AAA
AAA robí velkú reklamu.Ludia čo sa v autách nevyznajú im na to skočia.Ja sám mám auto z AAA.Jazdilo super 500km.Odišla volnobežná tryska a čidlo teploty vzduchu.Netuším ako to tak dobre spravili,že pri predvádzacej jazde to íšlo super.Inak to auto zodpovedá veku.
A podla všetkého stočili km.* jedny. -
"-- skrytý --" 18.08.00 09:55
« Re: jsou to smeckari
Tvoje teorie o tom, ze kdo napise do predavaciho protokolu, ze auto je srot, a pritom ti rika neco jineho, tomu by meli sebrat zivnost, je sice na reality. Ono jde totiz jen velmi tezko prebirat zaruky za neco, co neni moje a co neznam. Vychazime-li z faktu, ze vetsina autobazaru funguje na principu komisniho prodeje, tak i samotni zamestnanci tohoto bazaru mohou byt jiz obelhani majitelem vozu. Existuje spousta nechutnych "vychytavek", jak za par korun (vetsinou s kladivem v ruce) vytvorit dojem, ze na voze nic nehrka, atd. Pri povrchnim pohledu a svezeni nepoznas, ze je to auto srot. A kolik autobazaru dava auto treba na rampu? Koupim auto v bazaru, kde rampu nemaji? Ja si myslim, ze je treba hledat inspiraci v zahranici. Ja vim, ze v ocich cechacku je Italie po teto strance nejhorsi zeme na svete, ale tam to funguje. Auto se prodava prost. autorizovaneho servisu, ktery jej bud primo prodal jako nove, nebo delsi dobu servisoval, a potom vi velmi dobre, co od toho auta muze kupujici cekat. Ale cena takovych aut se obvakle pohybuje nad hranici uvadene Eurotaxem. Zato na ne byva zaruka, casto jako na nove. Exner, nevim, jak se s tim chytil a zda to provozuje dodnes. Je totiz otazka, jestli pri soucasnych "cenach pod odmocninou" ojetych vozu je zde vubec nejaky prostor na seriozni podnikani. A pokud ma Dave5 pocit, ze kdyby za nim stal australan s prachama, tak by delal seriozni kseft, tak se velmi myli. Ten Australan je prave srdcem toho celeho podvodu a jeho strujcem, jeho seriozni kseft nezajima. Dave asi nezbohatne jako ten Australan, ale nemusi si kazdy rano naplivat do ksichtu. A to je vic nez prachy. -
« Re: jsou to smeckari
To jsi teda dost ojedinělý.... já jsem těch bazarů obešel už hozkou řádku, hledal jsem dobrej auťák, klidně i dražší, ale dobrej.... a nesehnal jsem....a všude lhali. Nechali toho až když zjistili, že o autech něco vím. Ale nejdřív bylo každý auto apsolutně v super stavu, nebouraný...a motor....to je pane motor sice má už 200 tisíc, ale tam není co by se porouchalo. A prodali by vlastní mámu kdyby se autu trochu podobala. Takže jestli je někde poctivej majitel autobazaru. Dej vědět o kterej bazar se jedná a já se pokusím ještě jednou dát bazarům důvěru. Zatím mám zkušenost tu, že úplně ve všech bazarech totálně lžou a poznáte to už podle toho jak do smlouvy pro jistotu napíšou, že je tam špatný úplně všechno a mimo jiné vám oznámí, že to ale není pravda, že se to dělá aby se chránili a vůbec jim nedochází, že je to už důkaz lhaní, obcházení zákona a důkaz apsolutní neserióznosti. Podle mě by to mělo automaticky znamena zákaz činnosti. Zrušit živnost takovým *. Buť vím co prodávám a ručím za to, nebo to nevím a pak tomu nerozumím a nemám nárok tuto činnost provozovat. -
« jsou to smeckari
ja sam mam autobazar a vim celkem dobre,jak to chodi. Ja mam jednu zasadu - nelhat. Kdyz prodavam nejakou karu, tak tam na ferovku pisu,co tomu je. Samozrejme se nelze vyhnout nejakym skrytym vadam, ktere neobjevi ani moji mechanici.
Kdyz vidim ty smeckare z AAA, kde ja na kazdym srotu napis "jezdi super" a podobne kidy. Bohuzel AAA znicila dokonale konkurenci a jen diky tomu, ze maj spoustu milionu na reklamu,tak je jim hej. Kdyby za mnou stal taky australskej miliardar,taky by mi bylo hej.
Za celych 5 let existence myho bazu jsem nemel jedinej soudni spor. Kdyz zakaznik prijel,ze se mu neco po....... a byla to skryta vada, tak jsem mu to zdarma opravil. jestlize ne,tak to samozrejme zaplatil. Smeckari z AAA rikaji,ze o nicem nevi a ze si to udelal sam a brani se urputile. Neni divu,ze uz maj na krku nekolik soudu. Jsou sami proti sobe,protoze maj dost penez na to,aby delali opravy.
no comment
-
« jezdí super
Kolega z práce zakoupil v AAA samozřejmě super jezdící fiestu (starší model) za 49000Kč.Když ji s problémy dovezl domů, zjištil že v autě chybí např. taková maličkost jako je vzduchový filtr.Asi by to s ním nejelo vůbec.Po roce zoufalé snahy o udržení toho sráče v provozu se spotřebou asi 14 l ho do AAA odvezl zpátky.Našli si ho v počítači, otyvali jako zoufalce kterej to stejně jinde neudá a vykoupily ho po velkým smlouvání za 18000. Jinak moje osobní zkušenost:
P 205 D v bazaru udáno 75000km - skutečnost cca300000,motor držel ale jinak se na tom autě sralo všechno možný. Po týhle zkušenosti další nákup přes inzerát - R 19 D r.v.92 po lehký bouračce, ale za rozumnej peníz a po 7000 co sem s ním najel naprostá spokojenost -
« ¨FUJ_* !
auta v aaa - cedulka jezdí super,hahaha,byl jsem svědkem,jak 2 auta s touto cedulkou nešlo ani natočit. jedna felicie naskočila asi po 5 minutách a hned se vyvalil černej hustej čoud a strašně to kuckalo. felda 1.3 je sice *, ale ta cedule....
jinak no comment,občas se tam objeví opravdu dobrá auta v dobrým staavu,ale málokdy.
........end
-
« AAA
Jen pro vaši informaci, můj bejvalej spolužák přes AAA prodává kradený auta. Prostě tam přijede, dá ho do dílny a za tejden stojí auto na place s naprosto čistou historií a cedulkou OVĚŘENO!
Mimochodem jeden z těch prodejců na úrovni se mi snažil prodat bouraný auto s tím, že nikdy bouraný nebylo, skvělej stav atd. a když jsem ho upozornil, že je bouraný a jestli mi může otevřít kastli, tak řek, že musí pro klíčky a příštích 25 minut se neukázal. Dýl sem čekat nevydržel. -
« AAA
Od AAA mám Peugeot605.Auto jezdilo tak 500km a potom začalo blbnout.Nevím jak byli tak šikovný,že skušebný jízdu to jelo jak hodinky.Začal vynechavat motor.Chybna volnobežná klapka a čidlo teploty vzduchu.Hlavne,že všude v inzerátech AAA jezdí super.A prý auto projde prisnou technickou prohlídkou.AAA nic moc.Ceny dobré,ale to je tak všechno -
« bazary
Oni ty bazary ani nechteji vedet, co tomu autu je - prodaval jsem feldu, kupoval novou bravu - na protiucet - bazar oficialniho dovozce fiatu: byla ta skodovka bourana ? Jenom jsem se nadechnul a oni - "no urcite nebyla" - pritom jsem ji placnul opravdu fest, praskla predni poloosa, vsechny plechy meneny, vytahovano na stolici atd. Zkusil jsem jim to ve sve naivite rici jeste jednou - stejne jako ze kazdych dvacet tis. km to chce nove gumy, protoze je to spatne vytazene a neda se seridit geometrie,jsou krive kotouce atd.. Jejich reakce - "tak to nam snad nedavejte ani servisni knizku" a vykoupili to bez ni za 125 000 Kc - kratka, 4 roky stara, 110 000 km najeto - na pohled hezka (furt jsem ji lestil a hyckal :-)). Prodej si dovedu predstavit - ctvrty bazar v poradí, najeto 30 tis, nebourane, jezdi super... -
« Inzerat
A prave proto vzdy uprednostnuji koupi auta na inzerat i kdyz jsem s koupi auta pres bazar nemam zkusenosti. S predvedenim auta v autobazaru vsak ano. Vsechny veci, o kterych pises, by ti mel prodavajici na inzerat umoznit vyzkouset, navic tito prodavajici to auto porad pouzivaji, takze auto uvidis v provozu a ne jako nejakeho vystaveneho, vyfesakovaneho krasavce. Prodavajici vzdy pujde s cenou dolu a ty jako kupujici na tom jedine vydelas, protoze on vi, ze by v bazaru za to auto dostal o 20 % mene. Kdyz se shodnete, vydelate oba dva. P.S. Fiat dava do Brava/Bravy ( krom Bravo petivalce 2.0 20V ) jenom 16 V .... -
« Re: Re:
Nezanevrel, ale mrzi me, ze nemaj pozink a 16V motor. 206 se me ohrome libi, takhle sem jim utek ke konkurenci. Zvazuji Toyotu. Ze nekoupim auto v bazaru, to uz vim naprosto jiste - to tech par usetrenejch korun nestoji za to. Cim vetsi je pomer usetrenejch korun tim vetsi riziko, ze neusetrite nic, ale prodelate. Pozorne si precteten na
[odkaz] je na prave strane tridilny serial nazvany "na co je treba davat pozor pri nakupu vozu" a pak jeste dva uprostred jak kupovat auto v bazaru. Myslim, ze to psali lidi, ktery tomu rozumej. I pri sebelepsi vuli, nikdy nemuzete vsechny podminky a rady splnit. Kdo vas napriklad necha jet 20 Km, aby se na umytem motoru poznalo zda zustal cisty, kdo vas necha jet 120 po dalnici atd.... nikdo. Ve vetsine bazaru okomzite odmitli i pozadavek vyzkouset si rizeni (v kazdem autosalonu pro nakup noveho auta to pokladaji za naprostou samozrejmost).
V autobazaru zalezi na stesti. Nejsem hazardni hrac, proc bych to stesti mel mit zrovna ja. Trikrat jsem kupoval starsi auto a trikrat pekelna smula. To je sto procent. Co dodat.
-
« Re: Re:
Rad slysim, ze nove modely jsou uz lepsi, ja taky psal o tom, te "Tipo" je nehorsi krap jakej jsem kdy mel. Potom jsem narazil na ten redakcni test a rek sem si "nezmenili se asi" a dal jsem se o to nestaral. Ja nehazim auta do jednoho pytle.
Kamarad ze Zamberka ma Bravo a koupil ho dokonce v AAAckach a desne spokojenej. Jenom musel koupit novej Kat. Proste v bazaru to poznat nemoh, ze je v tahu. Ani to nesel reklamovat a nechal tam dat novej. Asi usoudil, ze to za zdlouhave hadanice nestoji. Ja jenom tvrdim, ze ruzni vyrobci jsou ruzni a Fiata jsem uvedl jako priklad z vlastni velmi "krutej" zkusenosti. Ono az nekdo vyhazite 50 tacu za opravy a nakonec se toho auta radi zbavite, budete na tu znacku nadavat taky a proklinat den kdy jste ho koupili. Ja jsem ho v bazaru koupil a pak jsem se ho zas pres bazar zbavil. O tom to tady je, ze v bazaru snadno na takove narazite. Ten servis kterej se me snazil pomoci je autor. servis Litomysl, kde prodavaj i nove a jsou to mechanici od Fiatu skoleny. Nevypadali, ze tomu nerozumej, jenom kdyz uvideli moje auto, dastavali koprivku... bodejt ne, vzdyt jsem tam byl castejc nez na silnici. -
« Vytah z testu, ktery mluvi za vse
Čtrnáctistovka totiž - stejně jako většina podobně řešených maloobjemových motorů - svým zátahem v nízkých otáčkách nijak neoslňuje. Pro živější a dynamickou jízdu musí řidič Fiatu držet ručku otáčkoměru stále na dohled čtyř tisíc otáček za minutu. Dlužno říci, že motoru to vůbec nevadí. Naopak - ve vysokých obrátkách se evidentně cítí jako doma a neobtěžuje posádku dokonce ani přílišným hlukem. U vozů s moderními vysokoobrátkovými motory musí zkrátka řidič respektovat jejich vlastnosti a buď je nehonit ve vysokých otáčkách a nechtít od nich také žádnou přehnanou dynamiku, nebo se nebát při předjíždění ve stokilometrové rychlosti podřadit na trojku a sešlápnout pedál plynu až k podlaze. Pravda je, že ani brutální práce s pedálem plynu se na spotřebě Fiatu nijak výrazně neprojevila - jestliže s lehkou nohou se dalo jezdit pod šest litrů na sto kilometrů, ve druhém případě se spotřeba stále držela na dohled osmilitrové hranice. -
« Re: Re:
Nebylo to moje auto, ale auto moji pritelkyne, poznali jsme se, az kdyz tim vozem drandila, takze jsem z toho nestastneho nakupu venku :-))Rok vyroby tusim 93, novejsi model, ale ne ten posledni. Kupovala to po vzoru brachy - ten mel to same a bez jedine vady s tim projel pulku Evropy a kdyby ho nesestrelil jeden zigulik, tak by s nim jezdil dodnes -
« Re: Re:
Skoda, ze neznas presne cislo SM. Mohl bych si ho najit. Pokud jde o poruchy typu "to by se u auta roku stat nemelo" jsem pomerne v klidu, protoze u Fabie v testu MFDnes se po 30 000 km objevily zavady za 80 000 Kc - Fabia byla autem roku v Polsku, V. Britanii,... . Mam na Brave nalitane zatim 153 000 km bez problemu, mnohe nemecke, ci japonske auta jsou pri tomto prubeho km v mnohem horsim stavu. Mel jsem calouneni ve dverich sundane, pohon el. okna se mi zdal dobre usazeny, z tehle strany necekam zadne problemy. Tipa jsem neznal, ale Bravy,Punta jsou uplne nekde jinde. Ja zase znam lidi, kteri tvrdi, ze si nikdy nic jineho nez Fiat nekoupi, protoze s nima maji nejlepsi zkusenosti. Otazka na zaver. Zkousel ses divat do veri, stelovat razeni i v jinem aute nez v Tipu ? Vis skutecne, ze mekke plasty jsou u ovladani okna jen u Fiatu ? Mozna jste jen na ty opravy s mechanikem nestacili. Nemyslim to zle, ale Tipa se u nas oficialne neprodavaly, a proto si myslim, ze chybi proskoleni mechanici, coz u Punta a Brav neplati. -
« Re: Danulo,
To nemáš úplnou pravdu. Je to také v konstrukci a na to ti k posouzení stači právě jenom jedno auto.
Jestli máš zrovna špatné, kterým se dobře nezacházelo, tak se ti začné akorát "sypat" dřív a jinému pozdějc. Ale to je vše. Když jsem pak musel rozebrat dveře a uviděl jsem dokonce vymezovací kuličky z měkkého plastu ve šneku, který byl taky jen z měkkého plastu a ty titěrný lanka. Motorek... že v autíčku dětské autodráhy je festovnější uchycení... bylo mě z toho auta k zbliti. A časem jsem objevoval jeden šlendrián za druhým.... Tak mě nevykládejte.... dřív nebo pozdějc se to musí posrat i ostatním. Jestli by si něco takového dovolila Mazda, Opl nebo VW.
Já vím, že další model je už lepší, ale zlepšujou i ostatní a tyhle budou pořát dělat jen druhou ligu, šetřej na všem. Kdyby jste viděli jaký "zprasený řazení tam vymysleli", Ty 3 táhkla co se hádaj při sebemenší vůli. To bylo neseřiditelný. Buť tam trojka nešla a nebo zase vypadávala, ale mezi tím nic. Automechanik ve Fiaťáckým servisu z to měl kopřivku. A nakonec je vyhodil. A když se rozsypala spojka, tak je museli vyndat a když je tam pak zas dali tak je zas nemohli seřídit i když byly nedávno nový. Ještě si dodnes pamatuju jak tam mechanik Strašně klel a nadával do "Zasranejch Fiatů" a stále si sliboval, že půjde jinam k "normálním" autům. A to jsem nezačal o motoru, to by bylo na knihu.
Je to náhoda. Kamarád, kterej měl to samé auto, kterej mě vlastně ukecal ať si taky koupím Fiata (jak jsou super) ho prodal ještě dřív než já. Už druhá náhoda, že. -
« Re:
Nezbývá mi nic jiného než souhlasit s mfilipem, že podle špatné zkušenosti jednoho nelze soudit tento typ auta. Ukázkový příklad je jak tady uvádí bobrrr, který má špatné zkušenosti s renault 19 RN 1.9D. Jak jsem již několikrát psal, tak moji rodiče ho mají už 4 roky (auto je staré 6 let) a můžu říct, že je ve skvělém stavu. Táta je automechanik a dost se o to auto stará a nic nenechává náhodě. Prodělalo už pár dovolených v zahraničí. Nějaké výměny samozřejmě proběhly, ale ty prostě souvisí s provozem. Vždycky prostě bude záležet co to auto prodělalo od původního majitele. Bobrrre jestli s tím původní majitel jezdil jako prase, tak jsi prostě měl smůlu. Nebudu řikat, že jsi blbej, že jsi to měl poznat, někdy to fakt nejde a nevyjde. Jo jakej to byl rok výroby ? Už to byl ten novější model ? Já sám mám Ford Fiesta 1.1 r.v. 1990, najeto 160.000 km a jsem s ním maximálně spokojený a zatím jsem opravoval jen to co souviselo s provozem. Někdo má třeba špatnou zkušenost s tímto autem. -
« Re: Danulo,
Danulo, kdysi jsem mel Erko a to se sralo a sralo. Koupil jsem ho za 32 000, behem 1 roku jsem do nej vrazil dalsich 28 000 Kc (GO motoru, prevodovky), na co jsem sahnul, to mi zustalo v ruce. Byl jsem rad, ze jsem jej prodal za 35 000 Kc. Vis, co jsem udelal pak ? Koupil jsem si dalsi Skodu, Formana. Vim, ze auto slouzi podle toho, jak se s nim zachazelo a zachazi. Jak stare si to Tipo koupil ? Mozna, kdybys vedel, jak se s nim zachazelo, smekl bys pred nim klobouk. Pokud ho ovsem mas od novosti, tak promin, Fiaty jsou potom sroty. Jestli na znacku zanevres kvuli poruchovosti pochybneho exemplare, tak si za chvili nevyberes. Co rikas na to, kdyz nekdo psal, ze uz menil na nove Audine 3 x predni napravu. Jsou to sroty nebo je proste jen ridic priserne hovado ? Jak muzes vsechno hazet do jednoho pytle a tvrdit, ze Fiaty ( brava, Punta ) jsou na nic, protoze si trefil spatne Tipo. Mam snad ja tvrdit, ze Skody jsou sroty ? -
« Bez nadpisu
Ja si myslim, ze snad krome Lady, si clovek nemuze koupit vylozene spatně konstrukcne resene auto. Nejvic vysrany auto, co jsem videl na vlastni oci byl renault 19 - 1,9 D na pohled super, sveho casu koupeny 3 roky stary, prý 60 000 km najeto . Za dalsi dva roky provozu 80 000 Kc za opravy... -
« Re: Danulo,
Dobře budu konkrétní. Jednoho dne sednu do auta a zavřu dveře. Pak je otevřu a zůstaly mi v ruce.
Už vám někdy upadly dveře. Myslel jsem, že se to děje pouze ve filmech, kde to předem narafičej. Byl to Fiat Tipo D. Chceš dalších až 50 závad, některé z nich jsou až kuriózní, některé až k pláči, mám čas, klidně ti je popíšu.
-
« Re: Danulo,
Jako důkaz poruchovosri Fiatu udávám stat. hodnocení a vlastního zkušenost, kdy jsem dva roky vlastni pětiletého Fiata a zestárnul jsem během tej doby taky nejmíň o 5 roků. Čti starší příspěvky. Psal jsem tu dost podrobnej popis závad a o tom, že to outo bylo častějc v servisech než na silnici. Dost na to, abych se přesvědšil, že jsou to příšerně odfláknutý a technicky idiotsky vymyšlený auta. Je to samá parádička, ale když se s tím seznámíte podrobněji, zjistíte, že ty "hovada" co to vyráběj šetřej naprosto na všem a je jim fuk jak dlouho to vydrží. Nebo si přečti redakční test Světa motorů, kde uváděj, že se jim podělo úplně nové testované auto. Možná náhoda - možná dost častý jev. Já jsem vlastnil také pouze jenom jedno, ale že to byl "šrák" největší, to teda náhoda nebyla, to vím naprosto uritě. Fiat - ruce pryč a utíkat od něj byť by byla cena sebelákavější.
-
« Re: Danulo,
Jestli se chces bavit obecne, tak se bav obecne a neuvadej konkretni system na konkretnim aute. Kdyz te na to upozornim, tak jsi misto dukazu poruchovosti novych Fiatu schopen akorat rict, at se nehadam ... Jinak si myslim, ze svymi radami objevujes Ameriku, pokud ovsem nechces ozivovat tuto rubriku. -
« Re: Danulo,
O kampeličkách jsem nezačal a laskavě neslovíčkař,
bavíme se tu obecně a ne o konkrétí součástce. Asi každej ví, že průměrné auto má průměrně mnoho součástek. Ta pravděpodobnost poruchy drahé součástky u různých značek různá, tu je. Tak přestaň "chytat za slovo" nebo se běž hádat mezi malé děti! čí tatínek má lepší auto!
-
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
No máš pravdu - ovšem ne zas tak úplnou. Vycházel jsem ze statistiky němců kterou dělali na autech stáři od 4 do 10 let ve dvou kat. No a jejich auta tam nevycházely moc růžově. Na to jak sou němci ješitní, by si teda měli svoje auta zařadit někam dopředějc. Přišlo mně, že ta statistika nebyla ujetá, protože se dos shodovala i s mojema zkušenostma u aut, které jsem znal.
Některé neznám, ale zase jsem o nich hodně slyšel.
Například Kia - hodně názorů říká "ruce pryč a utíkat od něj". No a podívejte se do statistik a je to tak. Některé mohou být účelové, ale takový vydavatel pak ztratí vážnost takže lhát "totálně" zase asi nemůžou.
-
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
Statistiky jsou fakt super, ale je to s nima asi jako s reklamou na AAA... Kdo se zabývá statistikou podrobněji ví, jak se dá různými metodami a za různých předpokladů a hypotéz výsledky podat aby dopadly "správně". Snad si nemyslíte, že AutoTip bude chválit Hyundaie, zjistěte si komu patří vydavatelství tohoto plátku. Když už jsme u těch statistik: v září 99 vyšlo v Auto Motor a Sport statistika poruch a Hyundai byl na třetím místě za Toyotou a Suzuki. Taky to byla statistika. A když vezmu moje známý, tak si nikdy nekoupim třeba Peugeota, protože na TD motorech praskají hlavy, nekoupim si Opel protože hnije atd... -
« Danulo,
setri si elan, napises 4 prispevky za 3 hodiny, pises o kampelickach a pak nas zdupes, ze utikame od tematu .... . Mimichodem jsem jeste Hyundaie ani Kiu s turbem jeste nevidel. A kdyz mluvis, ze se casteji posere turbo u Fiatu nez u Nissana, Opla,..., tak se podivej do tech statistik, kolik Opelu a Nissanu nechalo za sebou v poruchovosti Punto ( automobily 4-5 let ) -
« Utikate od tematu
Kterym jsou AAAcka...
Po vsem co jsem se tu o nich docet, i kdyz nektere
prispevky beru dost s rezervou... by me ani nenapadlo koupit si tam auto i s deseti odbornikama. Proste mnoho prispevku je zde takovych, ze se tomu da naprosto verit. Mam ty same zkusenosti i z jinejch bazaru, ba i horsi.
No a jak rikam, jen trouba si neda poradit.
Uz jenom samotna smlouva by me presvedcila o naproste neserioznosti bazaru. Jestlize to auto je v docela slusnem stavu a ono se tam doctete, ze mu je uplne vsechno a "vsechno" je tam v tahu a nefunkcni.... tak to at jde takovej "vycuranek" prodavat parky a ne auta... kde se ocekava dokonce odborna rada, odborna pomoc a zaruky. -
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
A... omluva ne Renault - Peugeot a samozřejmě já vždy myslím modely střední nebo nižší třídy.
U drahého vozu je to něco jiného, ale kde kdo už 16V a dokonce i var. časování montuje i do nejnižších tříd, dokonce i do litru a to se u Francouzu zatím nedočkáte. Proč tak pěkný auto jako je 206 16v nemá, proč nemá celopozink, když už je to dnes takřka standar a má ho i tak levný vůz jako je Fabia - přitom u 206 (nejmenší třída)se o levným vozu nedá ani mluvit. Tak proč si nedají záležet... kašlou na to (socialisti). Franto podrž to du pro pivo.
-
« Re: Kampelicky
Nerikej mi troubo - já sem nemluvil o Tobe jako konkretni osobe, ale obecne jsem mluvi jako o tobe. Omlouvám se jestli se te to dotklo osobne.
Proc by ale mel treba muj kamarad, kterej nema nikde nic... z dani zaplatit treba me, ze sem mel v bance 400 tisic. Co je jemu do TOHO. Je to úplná blbost. Já bych nedal nikomu nic. Lidi si přece peněz musej vážit. Když za všechno bude ručit stát. Tak se nikdy NENAUČEJ přemejšlet. Dodnes tu je rovnostářství, kolektivní vina a společná odpovědnost za hloupost jednotlivců.
Já chci aby tohle nebylo. Já hodlám pomáhat jen těm, který si za svůj osud nemůžou vlastní neschopností. Ale to sem nepatří... vrátíme téma raději k autům. Co soudíte o Toyotě Yaris nebo Corola... nemáte někdo zkušenost? -
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
Jo... každej si chváli to svoje.... já mám ale tu vlastnost si říct "seš pitomej a pěkně si se doběh a už třikrát". Na to abych věděl, že některá značka je "šunt" ji nemusím vlastnit. Vážený PANE, nežijeme ve vakuu, máme různé známe, je zde internet odborné časopisy, porovnávací testy a hlavně autobazary. Podívejte se třeba na test vozů koždoročne prováděných v Německu o poruchovosti aut stáří 4 - 7 let. Já když něco nevím tak to samozřejmě nemohu skálopevně tvrdit, ale dám na radu zkušenějších... Dobře a pozorně naslouchejte co říkají. Velice vám radím. Prodejce neposlouchejte skoro vůbec. Jenom jejich prodávané auto je to nejdokonalejší. Bohužel jsou i majitelé vozů s tímto názorem. Já jsem také byl "zamilovanej" do svojeho auta než se mi podělalo turbo v 110 tisících a oprava stála 30 táců. Přeju vám každýmu aby se Vám něco takového nestalo. Statystiky jsou však neúprosný a větší pravděpodobnost, že se vám po 110 tisících podělá třeba turbo je u Peugeota, Hyundaie, Fiata, Kia a podobných. Velmi málo pravděpodobné u Audi, Toyoty, BMW, Opla, Mazdy, Nissana a podobných. Nezlobte se na mě, každej rozumnej si ty auta rozškatulkuje podle kvalit a ne podle Ceny "hele mámo - to auto je krásný červený a stojí je 280 tisíc, to berem". Takhle se chová jen idiot. Každej se podivá na značku a řekne třeba "tak za tuhle značku a model je to drahý nebo levný".
-
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
Který z přítomných v diskuzi měl kritizovaného Hyundaie doma? Myslim, že jenom kecáte, co jste slyšeli v hospodě. Já mám Lantru 1,8 z roku 96 a najeto poctivých 185.000,-km - bez závad! Radši si teď koupim dva roky starou Sonatu, než pětiletýho Mercedesa ( což v bazarech v ČR jsou takový šroty až přechází zrak - bejvalej taxoš, přetočenej tachák a podobný chuťovky ) -
« Bez nadpisu
Danulo: pripojuji se k Mrazikovi, proc neshanis auto pres inzertni noviny ? V mnohych pripadech ti prodavajici auto privezou az pred nos, domluvis si servis, ktery auto prohlidne, ale hlavne mas cas si auto prohlidnout ze vsech stran, svezt se. Koupil jsem pres inzerat uz 3 auta a vsechny byly bez skrytych vad. Vzdy se mi podarilo jit s cenou az o 20 % dolu ( oderky laku ), coz v autobazarech neni moc mozne. Na inzerat prodavaji auta ti, kteri chteji auta rychle prodat a spokoji se i s mensi castkou nez bazar. Kamiluv hlod, ze Fiaty jsou poruchove uz jako nove ostre korensponduje s poruchovosti nove Fabie, Octavky. A vubec, co takhle Fiat Brava 1.2 80 SLX, r.v.6/1999, naj. 25 000 km za 275 000,- Kc ? Kdyz si libujes ve statistikach, podivej se, ktere modely slavnych znacek, nechala v poruchovosti za sebou. MFDnes 3.5.2000 nebo i-net. -
« Re: Kampelicky
Danulo, ty TROUBO! Nauc se cist. Vysvetlim to jeste jednou pro blby: Kdysi davno bylo rozhodnuto, ze Ceska republika (Ceskoslovensko) zaplati x set miliard. Dost tezko by se to mohlo dat primo ze statniho rozpoctu, tak se zvolil tento zpusob. Kampelicky jsou trochu neco jineho, ale v podstate zakryvaji ty banky.
Hlavne nechapu, jak si prisel na to, ze bych kdy dal penize do kampelicky. Me se dela spatne uz kdyz jedu okolo banky. A to ne kvuli tomu, ze se tzv. tunelujou, ale z principu - jsou to proste lichvari (kdyz zrovna primo nekradou, jako ted mj. v CR). -
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
Po mondeu jsem se koukal, skoro v každém bazaru nejaké bylo, ale nenasel jsem mladsi. Fordi se me libej, Bracha má Fokuse uz dva roky a super.
S Escortem to uz po té kvalitě nebylo zas tak moc
slavný. Měl jsem ročník 92 a už začal reznout ve spojích. Tyhle nový maj oboustrannej pozink, takže to asi budou "držáky". Francouz však oboustrannej pozink neobjevil. Sázej komerčně víc na vzhled (206), ale to nejni všechno. Uvidíme za 3 - 4 roky, mořná budou 206tek plný bazary.
Já sem starýho pežota měl. Takovou snůšku závad by jste nenašli ani u starej škodovky. -
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
No.. přímo proti Renaultu nic nemam. Navíc Megan
se mi líbí vzhledově, ale je pro jistotu.
V testech Poruchovost aut po sedmi letech jsou
spolu s Peugeotem dost nakonci. No a tak sem tomu
uvěřil protože s Peugeotem mám neblahé zkušenosti.
No a teť jezdím malým Citroenem a hrůza. Má to
"díru" po přidání plynu jako stará škodovka.
Někdy i chcípne a v servisu mi řekli že je to
neseřiditelný, že to tyhle auta dělaj.
No.. nedivte se pak moji averzi na Francouze.
Přeju aby rodičum dlouho dobře jezdil, ale já jsem na auta smolař. Já už nevěřím ničemu a zdrhám od každej jen trochu problematickej značky.







