AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re:
Já se tak těšil, že to UBL nějak pěkně peprně, po svým okomentuje, a on to sem jen tupě překopíroval. No tos mě, UBL, zklamal. Já se těšil na "prasata s rudýma ksichtama ověšený zlatejma řetězama" a ty tady jen opakuješ to, co jsme navíc všichni už několikrát četli :-)))). -
« Re: Z 2. strany
u nas v ulici bydli jeden nejmenovany hokejista, co delal reklamu Ackarum. Neverili byste, jakou potom jezdil sunkou, byla to audina 80, rekl bych tak od pohledu z venku po 3 total havariich. :-))) docela jsem si udelal obrazek o tom, co tam prodavaji, kdyz tohle davaji za "odmenu" :-))))) -
« Re: Re:
Roman: Tak to bych se hádal. AAA se snaží vykupovat za ceny, který se blížej cenám vrakovišť. Lecjakej šrotista by možná dal to samý, ovšem problém u nich bejvá s permanentním nedostatkem hotovosti. Jenom pro zajímavost: AAA měla v loni obrat 2,1 mld Kč. To už je solidní pračka :-) -
« Re: Re:
To je asi jediná výhoda AAA - vezmou tam úplně všechno za jakousi tabulkovou cenu, která je sice v případě normálního auta nesmyslně nízká, ale prodáváte-li totální vrak, kterej je jenom trochu šikovně maskovanej, můžete na tom i vydělat :o). Kámoš u nich zpeněžil i auto, který údajně nechtěli ani ve šrotcaru :o)..... -
« AAA - opravdu zloději
V létě jsem potřeboval celkem rychle peníze a tak jsem jim tam nechal škodu Felicii FUN 1.6 (pick-up, polokabrio), která vycházela podle tabulek na 200tKč (byla jak nová, najeto 30tkm, absolutně bez vad). Po telefonu mi nabídli 160tKč a když jsem tam přijel, tak to bylo něco mezi 140-150tKč. Auto mělo velice slušnou výbavu - centrál, alarm s imobilizérem, el. okna, sportovní volat a plno dalších doplnků. Na to jsem jim řekl že NE, ale protože jsem prachy potřeboval, tak jsem všechno co šlo oddělal a potom rozprodal zvlášt. Druhý den jsem tam přijel znovu a "konečná" cena i bez toho co jsem odělal byla 145tKč. Ochotný usměvavý blbeček mi řekl, že si to můžu v klidu rozmyslet a stavit se třeba i později. Tak jsem se teda stavil o dvě hodiny později, blbeček znovu telefonoval do Prahy, ale protože jsem to tam nenechal hned, tak "investor" v Praze už nabídl jenom 140tKč - přitom sami nabízeli čas na rozmyšlenou :-(. Prachy jsem ale potřeboval... To auto se na jejich stránkách na internetu nikdy neobjevilo a to tvrdili, že bude velký problém ho prodat a proto ta nízká cena.
Takže pokud vykoupí opravdu šlušné auto, tak to se v prodeji vůbec neobjeví. V těch svojich bazarech prodávají jenommopravdové šunky. Jednou jsem se tam byl podívat a velice mě pobavily auta postavené bokem, které byly "za sníženou cenu s malou vadou" - to by snad nevzali ani na vrakoviště! Jestli by se tam dalo něco vybrat, tak snad jenom něco z těch dražších, ale i ty nevypadaly kdovíjak extra.
To co oni předvádějí už není podnikání, to je ZLODĚJNA!! -
« To: Tappaja
To: Tappaja
Dostal jsi ode me mail ? Nejak mi prestal asi fungovat mail. Tedy tvari se ze funguje ale uz 3 dny jsem nic nedostal. Tak bud nikomu nestojim za to aby mi napsal par radek :))))))), nebo to ma souvislost s virama co ted koluji. Par jsem jich dostal, ale infikoavan jsem nebyl, neb mam zaplatu na IE -
« Bez nadpisu
co se tyce tehle amerik 50-70 leta, u my tetky v Raichu je kazdorocne setkani tehle majitelu, zakladna tam je diky velkemu rozsireni US army po nemecku velka , mam par fotek ale z hodne slabeho rocniku pac tam byly problemy s poradatelem. letos jsem musel vynechat, nejlepsi leta byly tak kolem 85-88 z teh dob moc fotek nemam ale ucastnil jsem se zas pravidelne.
neco je k videni tady [odkaz] -
« Re: Starter
Znamej mi rikal, ze se jim podarilo odtamtud naky auta dovezt. Musely bejt ale z ambasady, ty ameriky, co tam jezdej, neni sance odtamtud dostat. Taky rikal, ze by to ani nebylo ono, protoze od tech 50-60 let se nedaj sehnat dily a tak se to tam kuti na koleni, jak rikal v predchozim prispevku. A podle toho to prej obcas vypada. -
« Re: Starter
ace>Kdys' byl naposled na Kube? Ja tam byl chvili pred Pilipem [na rozdil od nej jsem nebyl hostem Fidela :-))] a z Volhy tam teda nemaj vubec nic. Tam clovece jezdej auta, ze jsem se z toho malem po... Jak americky auta nesnasim (ty "novy" hranaty, jak mas ty), tak tohle jsou koraby z 50. max. 60. let. A kdyz mi tam taxikar hrde ukazoval motor sveho Chevy Impala (asi '59) - melo to ty obrovsky krovky nad zadnimi svetly - malem se u toho udelal (ja taky). Tam teda z Volhy nebylo nic. A kdybys mu neco takovyho naznacil, asi by te na miste zabil. Jinak co tam dokazou opravit je neuveritelne - videl jsem manika sedet na chodniku pred dilnou a premotavat starter, vedle nej druhej na kolene (doslova) struzil nejaky pouzdra a v dilne se na soustruhu (ceskym) vrtel naboj kola. -
« Re: Starter
rambo: Na co jsi potřeboval vercajk, když se ti protočil stěrač? To přece za něj vezmeš a prostě ho dáš do tý polohy, kam patří. Hrát si s kombinačkama a klíčema můžeš pozdějc :-) Takhle jsem to řešil vždycky a i několikrát, když jsem zapoměl, že mokrej sníh na skle přes noc zmrznul. Nevzpomínám si ale, že bych někdy dodatečně to ramínko znovu utahoval nebo seřizoval :-) -
« Re: Starter
Vyložil jsem z kufru dva kufry vercajku a přepravku náhradních dílů a jezdím.
Hmm. To jsem uz jednou taky udelal. Potom mi primrzly sterace a jak jsem se je pokousel motorkem odtrhnout, tak se posunul sterac na osicce o 45 stupnu. Kdybych mel sebou pitomy kombinacky, tak to byla zalezitost 20 sekund. Takhle jsem mel zdrzeni 2 hodiny a musel si koupit cely naradi, protoze nic jineho nebylo k sehnani.
K firme Fabory. Jejich reklamnim sloganem je, ze Ti prodaji jeden kus. A taky jo osobne ozkouseno, a ne jen to, ten jeden kus Ti jsou ochotni i objednat. Jsou opravdu drazsi nez normalni srouby, ale kdyz mechanik listuje jejich katalogem, dosahuje jisteho sstupne vzruseni-:)
-
« Re: Starter
Jo zjistil, jaxe mi porouchalo to el. okno u spolujezdce tak jsem se držel rady Profa a bouchnul jsem do dveří a už zase funguje. Miluju americká auta :-)
Ono když člověk vidí v aut. záběrech z USA co za vraky ještě na silnici docela normálně jezdí, tak ty naše auta budou jezdit ještě za 150 let :o) bez větší udržby. -
« Re: Starter
No jo je to velkoobchod. Nicméně předpokládám, že když někdo bude opravovat US auta tak si jednou nakoupí a bude mít "doživotní" zasoby. Něco se holt bude muset zaplatit, ale zase lepší než aby oprava stála na 4 matkách, které už nejsou :-)
To Prof> Acrobata si stáhni a vytiskni se ten katalog. řekl bych že to stojí mít v dílně v deskách. -
« Re: Starter
Přátelé, když jezdíte na srazy, tak si mimo jiný alespoň všímejte, kdo je sponzoruje. Jedním ze sponzorů Letňan byla firma FABORY, U Trati 38a, P10, www.fabory.cz, která vás těma palcovýma šroubama zasype, když si to budete přát. Alespon z jejich prezentece to jaksi vyplývá.:-)) -
« Re: Starter
O tak to ti budu zavazany. Nejak jsem posledni dobou zvyklej ze po mě chtějí lidi moc penez...
Tu firmu neznam, ale jestli je to někdo blízko Jawy tak by se to dalo najit. Sluzebni auto (benzin) zajistim a holt bude patraci akce. A nejsou nekde na Internetu. Jdu se podivat... -
« Re: Starter
To ace: O jakejch penezich to mluvis? To nebude tak horky... Jen mit plac na to vymontovani. S tim se nejak poperem. Penize si nech na benal:o)
Asi mate pravdu s tema metrickejma, protoze na mym Caprisovi (78-79) je uz cast v metrice. Chtel bych to nejako sjednotit na svym aute, ale co sem zatim narazil na srouby, tak je to pekna mismas. Prej nekde u Jawy ve Strasnicich(?) je firma, co ti doda jakykoliv srouby jakychkoliv rozmeru a norem. Jen kdybych si vzpomnel na nazev. Prej sou mnohem lepsi nez USA originaly. Pozink a tak. -
« Re: Starter
Tappaja: Palcový jsou palcový, ale tak horký to zase nebude. Spíš jestli na těchhle plasťákách nevymysleli nějaký novinky, jako palcový torxy, nebo imbusy, se kterýma by byly chycený nějaký kryty, nebo tak. Ale co si pamatuju, tak jsem tam neměl nic zvláštního. -
« Re: Starter
Presne tak, jak rika prof. Ja sem rozdelaval leda tak starter do skodarny, ale bude to podobny. Muzem se domluvit, starter vymontovat a rozebrat, vycistit, namazat a slozit. Verim, ze pak bude slouzit dal. Sem pro. Co tenhle vikend? Ale chtelo by to mozna palcovy klice... -
« Re: Z 2. strany
ace: Tvůj úsudek je téměř dokonalej. Ono tam sice něco vyleze (ozubenej pastorek), o něco se opře (o zuby ozubenýho věnce, do kterých vylezl) a začne s tím točit. Chytrý konstruktéři šli ale ještě dál a ten ozubenej pastorek spojili s hřídelí starteru přes volnoběžku, zakže když starter s motorem točí, volnoběžka je vzáběru. Když motor naskočí a šofér není ochoten pustit klíček nebo tlačítko starteru, snaží se motor starter roztočit. Volnoběžka tedy funguje jako pojistka proti přetočení starteru, který by se mohl vysokými otáčkami poškodit. Těch systémů je celá řada, tento je pouze jeden z nich. V tvým případě je volnoběžka patrně zdrojem problémů, protože se jí nechce zaskočit. Pastorek je v zubech na svým místě, rotor starteru se točí, ale volnoběžka se protáčí. -
« Re: Z 2. strany
Prof: :)) he, he, ne tak si zase neverim abych se jal cokoliv vymontovavat z motoru. Vrchol me technicke zrucnosti v automobilech bylo kdyz jsem si vymenil u Chryslera vzduchovej filtr :))) Takze rozhodne si nedelam iluze ze bych si v OBI koupil sadu klicu a jal bych se imitovat mechanika :-) A vubec jak starter funguje ? Kdyz se občas protaci na prazdno tak si dovolim logicky předpokládát že z něčeho vyleze něco a to se o něco opře a tím roztočí motor ??? A to něco bud nevyleze a nebo se o neco neopre :)) Jsou me dedukce na teoreticke rovine dobře ? -
« Re: Z 2. strany
ace: Tak to ti neporadím. Předpokládám, že to u předního pohonu s V8 napříč nebude žádná sranda i když opak může být pravdou. Pokud nejsi technickej talent, svěřil bych to do jinejch rukou. Stačí, abys nešťastně někde omylem škrtnul klíčem při odpojování baterky a je to v háji. -
« Re: Z 2. strany
To Prof: jak je složité vymontovat startér ? Jde o vymontovat i v garazi ? Nebo to musi jít na díru ? Jde o to, že když to jednoho pěkného dne už nenastaruje, tak bych to nerad někam 30 km nechal odtahovat...
A vůbec, jak takovej starter vypadá a kde se obyčejně nachází :)) jak říkám nejsem mechanik -
« Re: Z 2. strany
Diky Profe, u me je pruser v tom,ze je to vse mechanicky, takze napojeni na nejakej kompjutr nehrozi. Na 2. stranu se tam nema co pokazit... Do toho karbece pujdu, vycistim ho, zdalo se mi, ze se zadrhava sytic, tak na to mrknu. Co mas za manual od Haynese? Ja sem k tomu dostal CHEVROLET FULL-SIZE Models, c.24045. A pak mam jeste zajimavou knihu COLLISION GUIDE, kde jsou rozkresleny dily na vsechny GM do 97 roku. Podle tehle knihy likvidujou pojistovaci v usa bouracky. -
« Re: Wrangler
Já chci taky Ježíška od Profa.... :-) No tak to si udelal dobře. Za ty prachy je to zlaty. Jsem vlastně ani nikdy ve Wrangleru nejel, takže ani nevím jaká je v něm jízda. No musíš se někdy zastavit :-) Jinak Profe, neuměl by si sehnat na mého Caddyho starter (rv 90. 4.5 PFI). Řekl bych že ten můj má asi dost. Možná chce opravit, možná chce vymenit. Děla to že se naprázdno protáčí. Takové to "bzzzzzzzz" a někdy chytne v pohodě. Nejsem technik a ani nevim kde je starter natoz jak funguje :-) Pripada mi ze se něco někde nezasekne a protoci se na prazdno. No vzhledem k tomu, ze prachy moc nemam, tak bych volil starsi, ale funkční :). Myslíš že bys dokazal něco sehnat ? Budu tě uctívat a modlit se tobě :) -
« Re: Wrangler
ace: Na Wranglera je gum dost a to víš, že jsem se po nich koukal. Kdyby nebyly slušný, mají všechny pěkně rovnoměrnej a stejnej, minimálně tak 1 cm vzorek, tak bych se kroutil ještě víc. Jinak si myslím, že se v AA usmlouvat dá skoro vždycky, nebo ne? Já jsem se nejdřív toho poskoka zeptal, jak to tam je dlouho. On mi to poctivě zjistil a že prej od poloviny září. No a to jsem věděl, že už je to na dobrý cestě, protože mi bylo jasný, že už je to takovej trochu ležák. Zajímavý bylo, že to neměli v internetový nabídce, takže to tam touhle cestou ani nikdo nemohl objevit. Je to 89ka Laredo, najetejch ca 150 tis. km, 4,2 6R (oni uváděli, že to je 4.0) Je to na orig. neobouchanejch hliníkáčích včetně rezerva, jak jsem psal, gumy jsou super, no a je to takový kosmeticky trochu nedokonalý. Měli tam 169tis. s tím, že už celkem 15 slevili. Když jsem si to prohlížel asi před tejdnem poprvé, tak mi sundal 5, když teď podruhý, kdy už jsem věděl, že to stejně odvezu, tak slevil celejch 9. Řekl jsem mu, že mám s sebou 150 a že když mi to daj, tak že to odvezu. On asi po 20 minutách přišel s tím, že manažer řekl, že chce min. 160. Tak jsem mu řekl, že to vezmu, ale pokud po mě budou chtít o korunu víc, tak že na to kašlu. Tak on slíbil, že ne a bylo to. Jinak kdybys chtěl vidět, na kolik by mě přišlo podobný auto jen pořizovačka ve státech, a to ještě pořizovačka pro dealera (při prodeji je ca o 3 tis $ dražší) tak se mrkni na tohle: [odkaz]%20Wrangler&1… Možná, že bych narazil časem na něco jinýho, levnějšího, nebo zas lepšího, ale já nemám čas jen lítat a shánět ty krámy. Teď jsem spokojenej a zároveň mám ježíška vyřešenýho :-) -
« Re: Z 2. strany
Tappaja: Já jsem motory u Caprice nikdy neseřizoval, protože mně zatím všechny jely dobře a spotřebu měly víc, než uspokojivou. Jednou se mi to nezdálo na tom bílým, Libiš mě to přejel computerem a prohlásil, že to je všechno dobrý, i když se mi nelíbí, že to běží dost rychle. Odpovídá to ale toleranci na štítku, tak mi nezbejvá než věřit, že to je dobrý, protože s tím TBI si stejně bez computeru můžu akorát tak zkoušet povídat, ale to je asi tak všechno. Ubereš tomu otáčky na dorazovým šroubku klapky a ona si je ta bestie srovná tím servomotorkem. Pootočíš rozdělovačem a zase ti to předstih nastaví podle sebe. Prostě je to dost odolný jakým koliv pokusům českýho člověka. Malinkej problém jsem měl s Edelbrockama v Suburbanu i teď v Ramchargeru, ale to jsem vyřešil šroubovákem a šroubkama bohatosti. To nastavení není tak složitý, jenom si pamatuj, jak to bylo daný dohromady. Kdyby něco, mám tady Haynese, kde Caprice je. Nastavit ten termosytič není taky nic složitýho. V zásadě platí, že když je motor ohřátej, musí bimetal držet klapku sytiče na doraz otevřenou. Když motor vychladne a sešlápneš na plno plyn, musí ta klapka skočit do polohy, kdy je úplně zavřená. Pak si s tím můžeš ještě hnout sem tam, podle toho, jestli ti začíná sytič zavírat, nebo otevírat brzy, nebo pozdě. Pak musí být ještě správně nastavenej dorazovej šroub, kterej ovlivňuje velikost otevření škrticí klapky v režimu sytiče, což je podobný, jako u evropskejch aut. Samozřejmě že čistota je základ, stejně jako neporušenost těsnění a základní nastavení, hladina a pod. Pokud to auto jezdilo a pak s tím nikdo nic nedělal, bude dobrý v tvým případě asi zahejbat s tím termosytičem, aby ta klapka nebyla pořád zavřená a pak to zkusit nechat ohřát. Možná to jinak bude nastavený dobře a nebudeš se s tím muset zatím moc zdržovat. -
« Re: Z 2. strany
To vííítééé panééé to sou ty ááámeríííkýýý ty žerou pane... Moje Škodovka ta jezdííí dobře a moc nežere pane... :)
No spotřeba jako asi u nosiče jaderných raket ruské vyroby :))) Taky nemám zabezpečené hrdlo nádrže. Taky kdo by v USA kradl benzin s auta, že ? :) -
« Re: Z 2. strany
Hmm pekny. Me zas nekdo v garazi vycucnul benzin z Caprise. Protoze neni mozny, aby to vzalo 17 litru na cca 13-15km... Nebo se mylim? Jedna otazka nea tebe, Profe, jak nebo kde nechavas(-ls) serizovat motor u Caprise? Je dobra idea vymontovat a vycistit karbec? Jaka je pakarna to pak znovu nastavit, vcetne bimetalovyho sytice? Diky. -
« Wrangler
Cože ty jsi usmlouval cenu v AAA ?! No nekecej chlape :-) No ty poskokové jsou fakt technicky uplne out. Někteří ani netuší jak s automatem. Když jsme tam testovali jednoho Caddyho (DeVille sedan 87) tak chtel řadit jako u Trabanta, nebo Wartburga :)))) No tak to pěkně zašlápnul :)) No nic, to povinné ručení bylo levné neb ti bylo dáno 1/4 roku zdarma a Ty jsi zaplatil vlastně ručení jen na 3 měsíce. Tak proto jen 2500. No tak ti blahopřeji. Taky by se mi Wrangler zamlouval, jenze kdyz si vzpomenu na ty naklady... Jenom kolik na to museji stat gumy :))) 4.0 L v automatu bych bral jako pozitivum. Ale to ručení :-( No příští americký auto bych chtěl Caprice 1991-?? nejlepe v černé barvě a chtěl bych si jí udělat na LAPD včetně orig. stroboskopů.... ale to je hudba vzdálené budoucnosti. Ehm hodně vzdálené. Ach jo :(
Jinak ty slečny co se s nima podepisuje tak jsou fajn a občas naznačí že auto není tak zcela OK. Narozdíl od prodejců... :-( Mimochodem za kolik jsi ho koupil ? A kolik jsi usmlouval ? -
« Re: Z 2. strany
ace: Jo, je to s automatem. Nikomu samozřejmě Áčka nedoporučuju, ale pokud se vám tam něco líbí a není to drahý, tak není důvod to nevzít. Jako laik bych si tam auto nikdy nekoupil. Pokud něco beru, tak si to důkladně prohlídnu, abych věděl, co mě čeká. Tohle se mi líbilo, bylo to na první pohled nic moc, ale když jsem to prolezl, byl jsem mile překvapenej. Tak slušný auto jsem neočekával. Samozřejmě to není sednout a jezdit, ale já koupím vždycky takový auto, na kterým se musí makat a tomu taky obvykle odpovídá i cena. Z cesty domů mám jedině dobrej pocit, protože auto se chová, jak má, jede tichoučce, klidně, žádný pazvuky a hluky, co tam, nemaj bejt. Na to, že to je Wrangler, to jede moc pěkně a příjemně, automat je super plynulej a perfektně nastavenej, řadí spíš dřív, v nižších otáčkách a to mi vyhovuje. Karbec potřebuje trochu poladit, bterku nabít,nebo vyhodit rovnou, kličku u okna spravit, dotáhnout a doplnit chybějící šrouby u střechy, odhmyzit a odvšivit, vnější zrcátka sjednotit, však to znáš. Ale to jsou detaily. Docela mě mile překvapilo jednání tý slečny, nebo paní, co tu smlouvu se mnou sepisovala. Obsah smlouvy a předávacího protokolu je něco jinýho, ale ve směru jednání se zákazníkem si nemůžu stěžovat. Nakonec jsem dostal i autorádio zdarma (ještě jsem se na něj ani nepodíval) a povinný ručení na objem 4.0 na půl roku za 2500 Kč. Nevím jak to dělaj, ale mě by to stálo tutově kolem 6 litrů. Koupil jsem si tam startovací kabely, který nebudily moc důvěru, ale za 109 Kč jsem je plánoval použít jako kabely od nabíječky. Co mě však nejvíc šokovalo byla skutečnost, že jsme to pak na Černým mostě na parkovišti na ně dokonce nastartovali :-). Ale u tý nabíječky skončej tak jako tak :-). Jinak se to tam hemží tak pochybnejma existencema, že jsem si tam moc prima nepřipadal. Vyplnil jsem jim dotazník, jak chtěli, pochválil jsem jim v nich tu slečnu, jak se pěkně chovala, postěžoval jsem si na ty jejich poskoky, který jsou absolutně motoristicky negramotný a tak. Pokud mi skutečně pošlou techničák přepsanej na mě, tak to opravdu tentokrát bylo ucházející :-)). I cenu jsem usmlouval. Však jim to tam taky strašilo hodně dlouho. Bodejď by ne, když to je benzínovej 4 litr a ještě k tomu v automatu :-))) Víte kolik to musí žrát? :-))))))) -
« Re: Jedna veselá z natáčení...
Tržní kapitalismus. AAA mají zájem o nákup od majitelů, kteří potřebují hned peníze. Nebo je tam davají lidi co auto rychle opravili po težké bouračce a chtejí ho za hotovku prodat. Aby meli levné ceny nebo velký zisk tak chtejí za malo koupit. To bych jim ani za zle nemel. Zatim maji zjevne dostatek levnych aut. -
« Jedna veselá z natáčení...
Možná se o tom už někdo zmiňoval, ale kamarád potřeboval prodat Feldu kombi 1.3 rv.96, garážovaná, nebouraná, prostě slušný stav (asi 90tis. km) s bohatou výbavou (centrál, alarm, stř. okno, mlhovky, rádio...), tak volal do AAA za kolik by ji vzali. Maníka ani nezajímalo, jakou tam má výbavu, jen rok výroby a stav tachometru a hned střelil cenu 120tis. Kámo si myslel, že by ji udal tak za 150tis., ale o tom ten z AAA nechtěl ani slyšet. Tak ho poslal do pr*ele a nabídl auto na inzerát. Za týden ho prodával prvnímu zájemci za 175tis. Síla, co? -
« Re: Z 2. strany
Takze v AAA davaj 2 druhy rádií? Opravdu lituju ty nešťastníky, který se nechaj od nich napálit. Jinak z té 2. strany: Jaká auta se vykoupěj, takový se tam prodávaj a věřím, že všechny nejsou sračky. Určitě se mezi nima najdou i dobrý auta... Je to asi tak: Kdo má pěkný auto, většinou nejde s ním do Áček, ale prodá si ho jiným způsobem. Do Áček prodaj auto většinou takoví majitelé, který už tý hajtry maj prostě plný zuby a chtěj se toho zbavit za každou cenu (velmi podhodnocenou). -
« Re: Z 2. strany
No my to autoradio mame doma. Otec tam kupoval do mesta auto (SAXO 1.1) auto je dobre, dobre jezdi. Vzhledem k tomu ze je to auto do mesta, tak tam otec nechtel kupovat radio. Nicmene aby tam nevznikla dira, tak se tam dalo autoradio. Je to takove co se dava k autum nad 100 tis. poř. ceny. Ma digitalní display (u aut pod 100tis ma jeste klasickou rucicku), ale zadnou pamet. No to je jedno. Nejlepsi na tom je ze to autoradio nic nechyti, ale fakt vubec nic. Normalni stanice, ktery musi mit maximalni prijem, prinejmensim sumi.... :)))) No to se dalo ostatne cekat. Ještě by ma zajimalo jak to bylo s tím zajezdem od Čedoku zadarmo co byl inzerovan v létě. Prý zdarma :)) no to určitě tak zcela nebylo :-) Nevíte jak to fungovalo ?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







