AAA AUTO PRAHA

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  15:15

    « Re: Prohlášení :o)

    To Prof: Všiml sis, kolik lidí věřilo svýho času "vzbouřeným hrdinným odborářům" v ČT jejich žvásty? Nejsi náhodou ten pan profesor co lyžemi dělá reklamu na hospodu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  14:51

    « Re: Prohlášení :o)

    Prověřený a vyzkoušený ty auta jsou víc, než dokonale všemi, co s nima kdy jezdili, to je pravda. Zjištěný závady však nejsou odstraněné, ale vyhodnocené a podle toho je také automobil zařazen do příslušné kategorie. Chtěl jsem říct, že je zařazen vždy do té poslední kategorie. Alespoň já jsem se tam ještě s jiným zařazením nesetkal. Ve všech jiných bazarech tomu však není jinak. To zařazení se samozřejmě dozvídáte až těsně před podpisem :-). Přitom je to tak jednoduchý: Chceš? Ber! Nechceš? Neber! Čau! Přitom podle současných zákonů to takto jednoznačně a přitom oficiálně ani udělat nelze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  13:45

    « Re: Prohlášení :o)

    tak to bych vážně netvrdil... :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.02  13:39

    « Re: Prohlášení :o)

    Podle Murphyh zákonů motoristický fanoušků, auto vždy dojede domů, ať je cesta jakkoli dlouhá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  13:03

    « Re: Prohlášení :o)

    Ono by stačilo a by AAA investvali do nějakých 3 ramp, aby si zákoš mohl auto auto prohlídnout i ze spoda. To by odhalilo, pár dalších věcí. A hned by bylo o pár zákazníků více, neb ted jsou mezi lidma takové pocity, že auto z AAA je bud 100% bourané, nebo je v takovém stavu, že přežije maximálně cestu domů. Naštěstí tým psychologů vždy dokáže vymyslet baliček lákadel a postupů jak nahnat ovce do ohrady. Protože těm lidem se jinak říct nedá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  12:51

    « Re: Prohlášení :o)

    no myslim, ze se MFDnes do AAA neobula, napsala pribehy par lidi a napsala i stanovisko AAA. MAs pravdu v tom, ze ve smlouve jsou klauzule, kde se AAA zbavuje vsech povinnosti atd. Ale mne napada, jestli je vubec mozne, aby ti predvadeci technik predvedl auto, rekl: to auto je ve vybornem stavu, podivejte se, jak dobre jede, nebylo bourane a pritom ve smlouve je napsano akorat, ze auto je v kategorii C, hodnotici auta spise jako spatne nez dobre, vyzadujici okamzitou opravu motoru, prevodovky a brzd, atd. Neni to klamava reklama ? Pochybuji o tom, ze ve smlouve bude nejaky konkretni vycet zavad.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  12:32

    « Re: Prohlášení :o)

    pánové, pozor: výkupní cena je vždy odlišná od ceny prodejní a áčka v ničem nelžou, stačí si pozorně přečíst, co podepisuju!!!!!!To, jak se MF Dnes obula do áček je sice hezké, ale nevidím za tím nic jiného, než laciný pokus o zvýšení prodejnosti.Můžete mně ukamenovat, ale ve včerejší MF má Hrabovský pravdu:...máme stále víc zákazníků..... .Pouze zákazník může rozhodnout, jestli budu úspěšný nebo ne.Navíc ta reklama prověřených aut lživá není, protože ty auta jsou opravdu prověřená: áčkaři velmi dobře vědí, proč tam prodáváte auto- je v takovém stavu nebo má tak bohatou minulost, že za vyšší cenu to prostě nejste schopni prodat.Pokud si zákazník POŘÁDNĚ přečte smlouvu, odhalí tam nejen detailní popis VŠECH závad, ale i prohlášení, že se de-fakto vzdává všech práv.Stačí jeden autogram a je to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  12:26

    « Re: Prohlášení :o)

    uz jsem taky do MFdnes napsal otazku, proc se nepokusili auto s touto skrytou vadou reklamovat, kdyz maji diky spotrebitelskym testum velke zkusenosti s reklamacemi a primo spolupracuji s sefem nakupu Pankem :-). Mohl by to byt zajimavy name pro reportaz, vyhozeni redaktori MFdnes z AAA pri neuznane reklamaci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  12:23

    « Re: Prohlášení :o)

    covece, mne se to taky zda 230 000 jako dost penez za CarinuE. Pred 2 roky, jsme ve firme taky prodavali 3 roky starou 1.6, s 100 tkm, navic s novymi plechy a lakem po kroupach. Prodala se za 190 tkC.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  10:52

    « Re: Prohlášení :o)

    Jo, souhlasím, že Felicie je tak trochu *, nicméně opravdu záleží pouze na předchozím majiteli,jak se k tomu autu choval. Známý má Forda 25 let starého, který je v lepším stavu než ty nové feldy!!! je to jen o údržbě!!! a pokud to auto je v pr..., ti mechanici nebo výkupčí v AAA to moc dobře vědí a navenek ho udělají tak, že je super!!! umejou motor,auto a vůbec z něj udělaj na první pohled krasavce a to,že se to auto pochopitelně za týden vysere už je nezajímá, protože kupující podepsal, že bazar za vady neručí!!!! to auto vykoupí třeba za 40 a prodaj po důkladným faceliftingu za 80! je to trochu chyba toho kupujícího, protože většinou nečte, co podepisuje, když vedle do něj hučí navoněná krasavice s velkým výstřihem:-)))
    jouda je ten, co si de koupit auto a nevyzná se v tom. Já kdybych se v autech nevyznal, beru s sebou známýho automechanika, který mi to prohlídne,nechal bych si najet na rampu atd. Vím,že by se strašně xichtili a nechtělo by se jim do toho, ale jinak to nejde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  10:46

    « Re: Prohlášení :o)

    lorda: Máš pravdu, že mnoho lidí je hloupých. A právě toho zneužívá AAA, který těm lidem tvrdí právě to, že to sousedovo auto za 700 u nich lze dostat za to kilo ve stejným, ne li lepším a "zaručeně prověřeným" stavu. Hloupí a věci neznalí lidé tomu prostě uvěří a nediv se, že jsou nespokojení, když zjistí, že je někdo podvedl. Všiml sis, kolik lidí věřilo svýho času "vzbouřeným hrdinným odborářům" v ČT jejich žvásty? Stejný je to s AAA. Pokud nejsi placeným zachraňovačem pověsti a skupovačem Reflexu, tak na tebe taky dojde, ato mi věř. Celej problém je v tom, že AAA nikdo ještě nežaloval za lživou reklamu, jelikož v tomto bordelu lze jen těžko takové věci prokazovat. Všichni vědí, že Denny lže, jako každej politik a spoléhá přitom opět na hloupost lidí, kteří mu to zase budou baštit do okamžiku, až je natáhne. Nic se ovšem dít nebude, AAA pojede dál, možná na chvíli malinko změní některý manýry a zůstane tím, čím je. Ono gaunerů, jako AAA je tady spousta, akorát že se tak nezviditelňujou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.02  09:06

    « Re: Prohlášení :o)

    lorda: to je pěkná kravina.
    1. 12 let starý vůz může tyto podmínky splnit. Ale je nutné jej vybírat podle stavu, ne jen podle ceny, reklamy a stupně naleštěnosti.
    2. že je u Felicie možnost problémů velmi malá, tak s tím nesouhlasím už vůbec. Felicie je jen převlečenej Favorit, ze všemi problémy, co z toho vyplývají - mizerná životnost 1,3 motoru, koroze... Jediná výhoda Felicie je, že lze občas koupit velmi málo jetý garážovaný exemplář, se kterým opravdu moc problémů nebude. Ale zkus koupit Felicii po firmě, třeba namaskovanou a se stočeným tacho, a uvidíš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  08:41

    « Re: Prohlášení :o)

    oddie: redaktoři psali, že auto kupují se záměrem ekonomického provozu. A tady si myslím, že 12 let starý vůz nemůže tyto požadavky splnit. Souhlasím s tebou, že třeba atmosférický diesel starý 15 let může být v lepším stavu než tříletý TDI. Lidi, kteří chtěj ekonomický vůz za 100 až 150 tis. korun, by si měli koupit raději Felicii. Tam je možnost problémů velmi malá a ne kupovat něco s automatem apod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.01.02  08:06

    « Re: Prohlášení :o)

    lorda: co máš proti 12-ti letému dieselu? Mám doma i starší - aktuálně 16 a 17-ti letý diesel (shodou okolností Peugeoty) a jsou naprosto v pohodě. Ono záleží na tom, jak se k tomu motoru kdo choval. Znám starší motory ve výborném stavu, a taky už jsem viděl tříletý TD zcela na sračky...
    Problém toho P405TD, co koupila MF v áčkách byl, že ten motor byl prostě v p.... Takové auto by nemělo vůbec jít do prodeje, leda na díly s upozorněním, že motor je dobrý akorát do sběru. Ale ten bazar věděl moc dobře, v jakém je ten motor stavu, a dokonce tu závadu ještě nějak zamaskovali, když si ti redaktoři všimli, že teče kapalina kolem víčka. No, jsem velice rád, že MF koupila právě tohle auto, aspoň můžu na ten článek odkazovat všechny, co se mě chodí ptát, jestli mají koupit auto v áčkách, když je to tam přeci nejlevnější a nejlepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  07:23

    « Re: Prohlášení :o)

    Ještě jsem zapomněl na jednu důležitou věc:vždycky se do áček dá zavézt auto, které už normálně není prodejné, myslím že to je hlavně zdroj všech problémů, lidi se tam prostě zbavují reálně neopravitelného šrotu......podle řečí kamarádů z místních autosalonů se tam prodávájí auta z výkupů, pod které se značkový autosalon už nemůže z jakýkochkoli důvodů podepsat....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.02  01:18

    « Re: Prohlášení :o)

    Já mám s áčky dobré zkušenosti, kupoval jsem i prodával a bylo to v pohodě. Četl jsem články ve frontě i v reflexu a nevím co si mám o některých kupujících myslet. Kupovat auto s tří litrovým motorem a plnou výbavou za 90 000 Kč ? Nebo redakce mf koupí diesla 12 roků starého a potom se strašně diví. Myslím si, že za většinou stížností se skrývá hloupost lidí, kteří si myslí, že když soused si koupí nové auto za 700 000 Kč a oni to stejné, ale ojeté za 100 000 Kč, tak na tom budou stejně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  20:36

    « Re: Prohlášení :o)

    Nechápu!? Tohle snad nemůže myslet Denny vážně, nebo si myslí že už si můžou opravdu dělat co chtějí?Připomínat vyhrané reklamační soudy je výsměch všem co u nich naletěli.Vzít si smlouvu domů k prostudování?Nechtějte vědět,co by vám na to řekli.Ale jak už bylo řečeno, dokud tam budou lidi chodit, dotud je budou okrádat.300 reklamací snad ani nestojí za to komentovat :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  19:14

    « Re: Prohlášení :o)

    Mě to spíš připadá, že majitel je tak mimo o dění. Že se tam dějí věci o kterých nemá tušení. Bud je tak blbej, že si řeže větev sám pod sebou. Což se mi zdá divný, tak blbej snad není. Otazkou je co tam provadějí vyšší managerové. Jako směšné se mi zdá že mají 330 reklamcí ročně :-) To je ani ne jeden člověk denně, a když jede člověk kolem tak je v reklamačním oddělení pořád plno :-) Tyhle vyložené lži vyvrací zbytky náznaku dobrého obchodu :o) Taky by mě zajímal jestli ten mail co je uveden na home page AAA je fakt jeho. Bych to hádal na marketingové a PR oddělení....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.02  18:29

    « Re: Prohlášení :o)

    To se divím,stále melou tu svou.Já bych si tam auto nikdy nekoupil,ani ho tam neprodám!!!!!!!!!!
    dneska mi volali z áček na inzerát a musel jsem ho slušně upozornit,že to nemá smysl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.02  17:40

    « Prohlášení :o)

    Já se z toho Dennyho poseru:

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  17:05

    « Re: Bazar

    mfdnes.newtonit.cz. Search "AAA" - 12 clanku o AAA za posledni tyden. Sice je potreba se zaregistrovat, ale pocteni je to zajimavy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.02  16:03

    « Re: Bazar

    Hmm, tak to je blbý.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  15:59

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    Jo už jsem to četl je tam asi 5 dlouhých článků o AAA auto Praha :-) Docela dost hustý :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  15:15

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    Hmm, tak mi to tu nejak orizlo. Ale kazdopadne dneska vysel clanek v MF o zkusenostech lidi s AAA.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  15:13

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    Tohle vyslo v dnesni MF:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.02  07:52

    « Re: Bazar

    Prošla mi teďka 1.8 Carina kombík rv. 96 se stejným stavem tacho za 170.000,- a byl jsem rád, že se vůbec prodala......jinak ještě k AAA: dělají jenom to, co je jim dovoleno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  20:19

    « AAA home web

    tak už je založená home stránka AAA:



    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.02  15:40

    « Bazar

    Když už se to bavíte o ojetých autech - nechcete někdo koupit CarinuE, 1.6tku GLi + klima, rok 3/97, najeto 170tis. km, v naprosté v pohodě (servisní knížku má), až na spojku, která bude chtít tak za 30tis. km vyměnit a gumičky, které tlumí mlácení stabilizátorů do kastle - jsou ztvrdlé, tak to na kostkách mlátí. Jo a pak má ještě dva šťouchance na zadních blatnících z pražských parkovišť - jeden malinký na levém a jeden větší na pravém, ale jsou takové, že když jsem někomu řikal, že je to škoda, že tam jsou, tak se mě ptal: "a kde prosim tě?" Tak kdybyste měl někdo zájem, tak se ozvěte na nasrot@post.cz . Má ideální představa o ceně se pohybuje kolem 230tis. Kč
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.02  15:34

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    Ovšem nejhorší na tom je, že americký management - ne, jsme v ČR, tak "americké vedení a řízení" :o) - v USA je úplně jiné, než u nás...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  09:43

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    Smudka: tak, tak. Všeobecně se ví, že AAA mají nějakou korektnost těžce na háku. Taky mám ten stejný názor. Když je někdo blbej, tak je blbej. Viz ted bytové družstvo :o) No nic, AAAčkům se musí nechat, že mají agresivní americkou politiku jak získávat zákazníka. hádal bych, že mají tlupu psychologů, kteří za těžký prachy vymýšlejí strategie. A je mi zcela jasné, že zaměstnanci, projdou výcvikem až by se jeden divil :-) Nicméně stále musím uznat, že strategie zpracovávání zákazníka je exceletní.... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.02  09:29

    « Další počtení o AAA:

  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.02  14:59

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    2Bob: cca 15 km severovýchodně od Zlína....(((o: . 2all: každý si musí rozmyslet , co podepisuje a co platí. Meditovat potom nad tím, že těch smluv je moc a není čas to číst, je akorát výstavba vlastního pomníku blbosti, která je jak známo časem i prostorem neomezená. Lidí podvedených AAA, kampeličkama, pseudobankama mi líto není a nedal bych jim ani kačku: pokud někdo dobrovolně cpe peníze do černé díry, o které je to notabene notoricky známé, je to jen a jeho svobodné rozhodnutí se všemi důsledky.Měli bysme si konečně zvyknout, že nás nikdo nevede za ruku, demokracie je taky mimo jiné schopnost rozhodovat se všemi riziky, které to přináší.......když koupím podfuk auto venku a doma na to přijdu, kdo mi co dá??? Sám jsem se rozhodl dobrovolně přistoupit na smluvně ošetřené podmínky prodávající x kupující a potvrdil jsem to svým podpisem. Pokud je to pro někoho moooc drsné, má asi smůlu - za zastánce áčkařů se nepovažuju, ale je to jednoduché - když tam budou ti lidi furt chodit jako cvičené opice, budou áčkaři jen vzkvétat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.02  14:34

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    Mozna budu moct za nekolik let podat zpravu o reklamaci.Kamos se s nima soudi,ale pri rychlosti nasi justice lze konec tezko odhadnout.A vysledek uz vubec ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.02  14:21

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    o tom, že se dějí v AAA "nestandardní věci" se všeobecně ví, a story o kradených autech, které najednou v AAA byla na čistých papírech. Nebo o záhadně ukradených autech, které se v AAA zakoupila. No a potom jsou tady, jasné věci v rozporu k právům spotřebitele, i když za to spíš můžou mazaně napsané smlouvy... Reklamační řád, který se skládá jen ze dvou zjevne profi zápasníků, taky není zrovna moc fér. Když nad tím přemýšlím, tak neznám nikoho komu by se povedlo něco v AAA vyreklamovat :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.02  12:49

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    smudla: Zadverice... kdepak to je... uf, az za Brnem?, to je uz skoro v Rusku :-) (omlouvam se timto slovenskym bratrim :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.01.02  12:39

    « AAA jsou šmejdi,víme to

    Ahoj všeci, přečetl jsem si ten článek v reflexu a mohu potvrdit, že je to pravda. Můžu vám říct, že v současné době se prověřuje případné propojení AAA s různými úřady mafiánského charakteru. Z několika zdrojů jsou informace, že AAA je v pozadí propojena s nejrůznější mafií, která jak víme dokáže všechno zařídit, i kdyby měla podplatit třeba předsedu vlády. Ano, je to velká korupce v pozadí, která není vidět a velmi těžko se stopuje. V popředí vidíme "naleštěné panáky" Engeho a jiných známých osobností....přesně to vystihl ten článek.
    Jejich drzost nezná mezí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.02  21:46

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    [odkaz]
    Tak toto je fakt sila.... Nemam slov kua.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.02  15:53

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    www.vlnap.cz/kazan/mb-car - momentálně ve výstavbě
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.02  15:07

    « Re: Ale s tim skupovanim Reflexu dobra akce, ne?

    Ten Hrabovský je snad univerzální tiskový mluvčí. Pro většinu lidí však působí dost nevěrohodně, protože každou chvilku mluví za někoho jiného (Škoda, Tabák, Čedok, Lufthansa, AAA ...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.02  14:28

    « Specialitka

    Jo jo Chtěl bych sehnat jednu specialitku. Chrysler New Yorker do 92 (hranaty) nebo Chrysler Imperial do 92. Popřípadě La Baron Convertible (cabrio) s digitální přístrojovkou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.02  13:43

    « Re: i -dnes nepřímo o AAA:

    Ty jsi spolumajitel autobazaru? Rekni kde, at ti to tam prijdem zkouknout :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.02  10:34

    « i -dnes nepřímo o AAA:

    [odkaz] - tak přesně tam se mrkněte, stojí to za to!!!! IMHO doufám že u nás bude i nadále dostatek stupidních idiotů, kteří áčkařům udělají kšeft - ti potom budou chopni i nadále financovat třeba Lopraise.Loprais je jediný, komu jsem reklamu na áčkaře odpustil - za ty peníze je vidět výsledek, na rozdíl od všech ostatních........jako spolumajitel autobazaru jsem schopen posoudit podmínky v AAA: v části smluv využívají naprosto nevyhovující nebo gumově přispůsobitelné legislativy, u zbytku pak totální neznalosti a důvěřivosti zákazníků. Problém vidím v tom, že kdybych se stejně choval já jako malý živnostník, mám do 14-ti dní na krku minimálně ČOI nebo komando Ukrajinců.......
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.02  09:24

    « Ale s tim skupovanim Reflexu dobra akce, ne?

    Myslite si, ze to delali Ackari nebo ze to delala konkurence - tak aby se to dostalo do novin a TV? (Preci jen Reflex necte tolik lidi.) Protoze jestli to delali Ackari, tak ted jim to teda marketingove fakt nevyslo - ted maj reklamu, jakou urcite nechteli :o)))))))))))))))))) Hrabovskymu nejspis sklapne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.02  08:39

    « Re: Bazary...?

    DieselPower -- diky za ten clanek
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.01.02  19:36

    « Prodej v áčkách

    Ja jsem se tam take rozhodl prodat auto (Feldu 1.6 combi 98). Po telefonu jsem jim rekl, že za ní chci 150t. Moji cenu akceptovali. Rozjel jsem se do aček. Prvni co mi řekli, že za ni od nich nedostanu víc jak 130t. Ptal jsem se jich jak to, že po telefonu jsem měl slíbeno 150t a že na autě nenašli žádnou chybu. Na to jsem dostal mlhavou odpověď, že auto bylo bourané na předek. Říkám, že nikoliv. Pochvíli debat uznali, že auto asi bourané nebylo. Odběhli se poradit k šéfovi a nabídli novou cenu 135t. To jsem nepřijal a jel jsem domu. Po asi 3 minutách jízdy mě volali, ze mi daj 140t. Znovu jsem jim zopakoval, že chci 150t a pod ně nejdu. Zavezl jsem auto do jineho bazaru a postavil za plot. Večer opět volali z aček, že mi daj 145t. Víc prej z nich nedostanu. Opakoval jsem svou frazi, že chci 150t. a že auto už je v bazaru. Týden se nic nedělo. Feldu si z bazaru nikdo nevzal. V patek telefonát z áček, že jim došli 1.6 a ať jí vyzvednu z bazaru jestli už neni prodaná, že mi teda těch 150 daji. Auto jsem s úsměvem vyzvedl, přijel do áček s tim, že už je vse jiste. Vylezli ti samí lidi, s kterými jsem jednal a řekli, že mi víc jak 145t. nedaji. To byla jak studená sprha a měl jsem pocit, že jednám opravdu s dementam. Sednul jsem do auta a jel domu. Večer opět telefonát z áček, že se omlouvaj a ať přijedu ještě večer, že 150t. je už připraveno. Nechtěl jsem tam jet, ale asi po půl hodinovém rozhovoru jsem se rozhod, že tam sjedu a že se aspoň pobavim s čím na mě zase vyrukujou. Přijel jsem a technici si opět začali prohlížet auto. Říkám jim, že si ho prohlíželi už 3 krát a že to snad stačí. Po dlouhé prohlídce mi zdělili cenu 149t., že mi za tři dny vyprší technická. Přijal jsem už jsem neměl sil na to abych znovu odjel. Jediné co mě na tom mrzí je to, že oni vyhrály a tu tosícovku usmlouvali.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.01.02  18:36

    « Bazary...?

    Když jsem prodával auto, zkusil jsem napřed AAA... koukali si na mne jako na zloděje, podobně se mnou jednali a když jsem tam odmítl auto nechat za 80tisíc, nechtěli mi vrátit velký techničák, že prý ho určitě mám u sebe, nakonec mi ho po půl hodině "ostré" debaty vrátili (měřím skoro dva metry a mám sto kilo...;o)))

    Auto jsem prodal u ESA, jejich metody jsou vcelku podobné, jenom s mnou jednali slušně... Jedna jejich finta byla, že mi nechtěli vyplatit peníze, že prý jim nejde počítač, ale že tam auto můžu nechat a pro peníze si přijít za týden. Když jsem chtěl odjet, počítač najednou naskočil a vše bylo O.K. ;o) Jo a ještě něco, auto mi vykoupili za 95 tisíc s tím, že je tam potřeba udělat mnoho oprav... Auto však místo do servisu putovalo hned na parkoviště, kde stálo tři dny, než do něj dali cenu 129.000Kč. Čtvrtý den už tam to auto nebylo (jezdil jsem se tam dívat každý den a mohu potvrdit, že na něm nic neopravili)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.01.02  18:23

    « Tady je ten článek z posledního Reflexu

    Tam, kde žijí auta



    Máte pravdu, jestli vám titulek něco připomíná. Není totiž můj. V menší obměně jsem ho ukradl z reklamy autobazaru AAA, neboť mi chyběla fantazie. Ostatně podobně jako oškubaným zákazníkům, kteří netušili, co je čeká, když sedli na lep novinovým inzerátům s fotkami Ivy Kubelkové či Dariny Rolincové nebo vztyčenému palci Tomáše Engeho. Ten v televizní reklamě - připomínající retro pomstu pana Vajíčka v azbestových modrákách - bodře všechny zdraví ze světa F1. Jeho poselství: důvěřujte profesionálům.



    Díky. Podle údajů společnosti Automobile Group (její zástupci odmítli schůzku, ani neodpověděli na mé otázky), provozující autobazary AAA Auto Praha a Morava, tomu za dobu její existence uvěřilo 95 tisíc lidí. To firmu s nabídkou několika tisícovek ojetých aut, nabízených jak přes Internet, kde mimo jiné kolují hororové zkušenosti s ní, tak přes teletext, pasuje na lídra v celé střední Evropě. Dobrá práce. Když posloucháte firemní reklamu, v níž vám ke každému vozu nabízejí zdarma rádio, povinné ručení či autokosmetiku od Michaela Schumachera plus výhodný leasing schválený do patnácti minut a půlroční garanci na skryté závady, začne se vám zdát, že v AAA mají vánoce celý rok.



    NAZDAR BAZAR



    Jenže trpká realita za třpytivou reklamou se často blýská mnohem méně než vypulírované ojetiny. Ačkoli je možné (totiž neověřitelné), že v gigantickém objemu prodeje, který Automobile Group točí, se najde víc spokojených zákazníků než nespokojených, příběhy těch druhých, podobající se jako vejce vejci, ukazují, že tady něco smrdí. A že to jsou především drsné metody autobazaru a celý systém prodeje založený na reklamním klamu, ženském šarmu a psychologickém nátlaku.



    Stejně jako tisíce dalších potřebovala i Alena B. rychle auto, ale neměla dost peněz. Na Internetu zjistila, že v AAA Auto Praha to není problém. "S manželem nám padl do oka escort z roku 1997. Prohlédli jsme si vnitřek i motor a žádnou závadu jsme ani při zkušební jízdě (ta se odehrává v délce šesti kilometrů sem a tam na rovné dálnici - pozn. autora) neobjevili. Zadarmo nám slíbili povinné ručení a rádio a prodejce garantoval, že vůz není bouraný. Když jsme přišli do kanceláře podepsat smlouvy, ležel na stole štos papírů, dobře dvacet stránek, každá na něco jiného. Neměli jsme vůbec čas si je všechny přečíst, navíc vše je napsáno velmi malým písmem. Až doma jsme například zjistili, že jsme koupili auto kategorie C," vysvětluje Alena B. To podle smlouvy znamená, že "stav vozu je horší než dobrý, tedy že je nezbytná důkladná technická kontrola automobilu a oprava všech jeho agregátů, zejména motoru, převodovky, chladiče a jiných. Dále tak kupující bere na vědomí a akceptuje veškerá rizika a chápe, že firma Automobile Group nemůže být a ani není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu zjištěné kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího."
    Jistě, neznalost neomlouvá. Jenže tady něco bije přímo do očí: pro bazar velkorysá definice, do níž se vejde skoro cokoli, se moc neshoduje s garancemi skrytých závad. Navíc autobazar vás nepřímo nutí podepsat leasingovou smlouvu tím, že ještě před předáním dokladů od vás vybere akontaci. "Oznámili nám, že jakmile s námi začnou smlouvu sepisovat a my ji pak odřekneme, zaplatíme šest tisíc storno poplatek."



    Po třech dnech běžné jízdy se Alena B. začala bát autem jezdit. Zjištění autorizovaného servisu, kam ho odvezla na prohlídku, nebyla překvapující. "Řekli mi, že auto je bourané a celá přední náprava i brzdy (ve smlouvě prodejcem označené jako ,funkční a adekvátně brzdící' - pozn. autora) jsou v havarijním stavu a pro řízení nebezpečné." Po opravě za bezmála 24 tisíc korun a poté, co od autobazaru obdržela fakturu za slíbené rádio a povinné ručení, se rozhodla, že auto reklamuje. "V bazaru mi slíbili, že ho vezmou na prohlídku do vlastního servisu, načež se vrátili s tím, že je v pořádku a že se se mnou nebudou dál bavit. Normálně nás s manželem vyhodili. Zjistili jsme, že kdybychom auto vrátili, zbude nám z osmdesátitisícové akontace asi šestnáct tisíc."



    VRAŤTE SE S ÚČTEM



    Příběh Jana Neškody, dalšího, jenž důvěřoval profesionálům, je o to pikantnější, že je sám automechanik. Na rozdíl od Aleny B. s autem nejel po závadě nejdřív do servisu, nýbrž zpět do autobazaru. V AAA Auto Praha si na leasing koupil Huyndai Sonatu za zhruba 170 ti-síc korun. "Byl to automat, nicméně v bazaru mi řekli, že mám na převodovku a motor půlroční záruku," popisuje svou zkušenost pan Neškoda. Po tisícovce kilometrů zůstal s vozem viset v Moravské Třebové. Důvod: převodovka. "Na vlastní náklady jsem si auto nechal odtáhnout do Prahy a vydal se do autobazaru. Protože jsem ze spousty případů věděl, že při reklamaci bývají nepříjemnosti, vzal jsem s sebou právníka. Technik, který se mě nejdřív zeptal, proč jsem přivedl právníka, závadu uznal a dal mi na vybranou: buď auto přivezu k nim, ale oprava na jejich náklady bude trvat nejméně půl roku, anebo si ho na vlastní náklady nechám opravit a přinesu fakturu."



    Bez potvrzení Neškoda auto odvezl do autorizovaného servisu, kde mu potvrdili, že závadu nezpůsobil on, a za téměř čtyřicet tisíc, jež si půjčil, mu ji opravili. Pak se v doprovodu otce vydal do autobazaru. "Technik si mě pamatoval a řekl mi, abych chvilku vydržel. Po třech hodinách, kdy nás nechali čekat venku a nikdo si nás nevšímal, ruply tátovi nervy a šel to urgovat. Po další půlhodině se vrátil technik se všemi papíry a oznámil nám, že se rozhodli, že reklamaci neuznávají. Načež se otočil a odešel. V tu chvíli jsem si řekl, že na to kašlu a že jen všem lidem řeknu, aby si u áček auto nekupovali." Ani Neškoda nestačil během koupě přečíst všechny dokumenty. "Byly to tuny papírů, které jsem podepisoval. Stačil jsem si přečíst pouze stav auta, kde rozhodně nebylo napsáno, že má špatnou převodovku."



    NESAHEJTE NA MÉ KNOW-HOW



    Protože mi drsné příběhy neseděly dohromady s přátelskou reklamou, vydal jsem se inkognito do pražské pobočky autobazaru sám. Před téměř deseti lety ho založil tehdy ani ne třicetiletý Čechoaustralan Anthony James Denny, původně pro dovoz aut z USA. Jak uvedl před čtvrtrokem v Lidových novinách, které ho s titulkem Šťastný to workoholik zařadily mezi padesátku nejbohatších Čechů, přiměla ho k tomu vlastní zkušenost s koupí ojetého auta. "Zjistil jsem, že v Čechách je to skoro nemožné. A taky jsem tu cítil velké podnikatelské možnosti." Denny měl dobrý čich, dostatek drzosti a dobře věděl, co platí na lidi, kteří touží po autu, ale nemají na ně peníze. Dnes zaměstnává šest set lidí, obrat firmy dosahuje čtyř miliard korun a letošní čistý zisk plánuje na šest miliónů korun. "Je to úžasná cesta, kterou jsme ušli," nechal se slyšet ve stejném článku.



    Denny zapomněl skromně dodat, že občas záleží na tom, kdo onu cestu hodnotí. Pravda, jeho bazar působí impozantně. Na obří ploše tu stojí tisícovka ojetých aut s nezbytnými údaji za předním sklem. Mezi nimi procházejí prodejci v kovbojských pláštích a kloboucích, popřípadě ve žlutých nepromokavých bundách. Všichni optimisticky šveholí, i když venku mrholí a zákazníci se klepou zimou. Nevadí, za plotem poskakují ve vytápěném prostoru klokani, které sem, jak mi sdělila sympatická slečna z leasingového oddělení, Denny nechal jako atrakci dovézt z Austrálie. Navíc všechny hřeje pocit, že za hodinu pojedou domů v novém autě.
    Lež není ani to, že je personál perfektně vyškolený. Spíš se obávám, že někdy až moc a že šlape citelně líp než mnoho aut, která prodává. Mladý muž ve žluté bundě, jenž se u mě a vyhlédnutého fiata v mžiku objevil, nejdřív vychválil mou skvělou volbu (nemusel moc lhát, auto bylo celkem zánovní), načež mi ukázal motor, kufr a interiér. Pak mě vzal na šestikilometrovou projížďku po přilehlé dálnici, při níž mě nechal řídit. Během jízdy jsem se ho zeptal, jestli dostanu zdarma rádio. Podíval se na mě, ukázal na typizovaný model zabudovaný v palubní desce a o něco chladnějším hlasem opáčil, proč chci rádio, když auto už jedno má. "Navíc tohle má výhodu, že vám ho nikdo neukradne," dodal, ještě než jsem stačil říct, že ho chci, protože ho slibují v reklamě. Po menším slovním ping-pongu jsme se dohodli, že se zeptá manažera a připraví mi "balíček" na míru. S povinným ručením zdarma, uváděným bez další specifikace ve stejné reklamě, to šlo mnohem rychleji. "To dáváme pouze k vozům placeným v hotovosti," ukončil debatu, aniž se pokusil odpovědět na mou otázku, kolik takových je.



    V areálu jsem řekl, že si auto zřejmě koupím na leasing. Prodejce mě odvedl do prosklené místnosti s videoprojekcí Mr. Beana a požádal mě o číslo mobilu a poštovní směrovací číslo. "To je zcela běžná procedura," odpálkoval můj dotaz ohledně PSČ a požádal mě o občanku. "Nebojte se, to je běžné prověření," odvětil stejným způsobem na dotaz ohledně občanky a jeho úmyslu odnést ji na půl hodiny neznámo kam. "Bez toho to nepůjde, každá leasingová smlouva je šita na míru," ukončil vše.



    Za půl hodiny už jsem kráčel do prvního patra, kde mě před prosklenou stěnou, za níž se rozkládají kancelářské kóje, uvítala velmi štíhlá a vysoká dívka s velmi plnými rty, oblečená do velmi sexy modelu. V mžiku jsem seděl naproti dvěma dalším a na stole mezi námi ležela moje občanka. Znovu jsem se zeptal, na co ji potřebují, když podle ní stejně nemůžou připravit žádnou smlouvu na míru, a znovu jsem dostal stejnou odpověď jako v přízemí: běžná procedura, bez níž to tady nejde. Poté, co jsem si vybral typ leasingu, ujistil se, že u vybraného fiata mám půlroční záruku na motor, převodovku i skryté závady, a opět se zeptal na rádio a opět dostal stejně mlhavou odpověď, se mě jedna z dívek zeptala, jestli u sebe mám peníze na akontaci, něco přes 60 tisíc korun. "Tak nám tady nechte dvoutisícovou zálohu a my vám auto podržíme," nabídla mi po mé záporné odpovědi. Až po optání mi sdělila, že jde o nevratnou zálohu. Když jsem odmítl, naštvaně zvedla telefon a zavolala jinou dívku, opět velmi sexy, která se nade mnou sklonila a vysvětlila mi, že je pouze v mém zájmu zálohu složit a že jestli se bojím, můžeme se dohodnout i na vratné záloze. Po opětném odmítnutí nade mnou zlomily hůl.



    Když jsem z autobazaru odcházel, chápal jsem, na čem je Dennyho zázrak založen. Stupňující se psychologický nátlak na lidi, z nichž většina nemá dost peněz, ale nutně potřebují auto, a kteří při nedbalé četbě dlouhých a chytře formulovaných smluv věří, že si černého Petra nevytáhnou zrovna oni. V autě, na stejné dálnici, kde jsem testoval fiata, jsem si vzpomněl na dvě věci. Za prvé na jiná Dennyho slova, opět ze stejného článku: "Miluju byznys, žiju byznysem, sním o byznysu. Jsem šťastný, že ho můžu dělat, prostě si to užívám. Asi nejhorší, s čím jsem se tady setkal, je typická česká závist. V době začátků jsem cítil takové to obecné nepřátelství k cizincům, k jejich know-how, které jsem měl, a proto jsem místním podnikatelům začal brzy šlapat na paty. Lidi tady prostě po čtyřiceti letech komunismu nejsou zvyklí na ty úspěšné." A za druhé jsem mohl dopadnout mnohem hůř, to když jsem si vzpomněl na příběh dalšího zákazníka, který si vzhledem k jeho brutalitě nechávám až na konec.



    NEUMÍŠ ČESKY, TAK VYPADNI!



    Jakub Fabel se rozhodl prodat v AAA Auto Praha fiestu a peníze ihned ve stejném autobazaru použít na akontaci jiného auta, což autobazar nabízí. Vyhlédl si mondeo a u prodejce se ujistil, že auto není rezervované. "Řekl jsem, že chci nejdřív prodat své auto," vzpomíná Fabel. "Podívali se na ně a zeptali se, kolik za ně chci. Řekl jsem, že sto deset tisíc, načež mi nabídli devadesát. Nakonec jsem souhlasil, těšil jsem se, že odjedu novým autem. Vzali si klíčky a vyzvali mě, abych šel do kanceláře, že to sepíšeme. Vyplnili nějaké papíry a najednou koukám, že mi dávají peníze. Počkejte, já nechci žádné peníze, já chci nový auto!" zděsil se Fabel. V té době už dobrovolně podepsal prodej svého auta, ovšem v očekávání, že následuje koupě nového. Omyl. "Přišla slečna a řekla, že na mondeo už někdo složil zálohu. Chtěl jsem zpátky svoje auto, přece odtud nepůjdu pěšky, navíc bych ho normálně nikdy neprodal tak levně. Jenže oni měli klíčky a auto mi odmítli vrátit." Když začal Fabel křičet a vyhrožovat policií a že bez auta neodejde, otevřely se dveře a z nich vyšel robustní muž. "Zezadu mě chytil za ramena a povídá: ,Rozumíš česky?! Tak vypadni!!' Pak přišli další tři, chytili mě za ruce a skoro mě dveřmi vyhodili ven." Stejně jako ostatní Fabel, jenž z ďáblické periférie nakonec skutečně odcházel pěšky, se dál nebránil. "Nešlo o takový peníze, navíc jsem dost zaměstnaný člověk. Šlo o princip, o jejich mafiánské metody a o to, že mě podle mého úmyslně uvedli v omyl."
    Jo, tam, kde žijí auta.



    text Petr Holec
    foto Jan Šibík
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.01.02  15:21

    « Hliníkové disky

    Zdravim, měl bych nějaké dotazy, sice nepatřící do této diskuze, ale snad mi někdo odpoví. Nedávno jsem koupil starší automobil s elektronovými disky, ale předchozí majitel s nimi jezdil asi i v zimě nebo je neudržoval, zkrátka jsou špinavé, tato černá špína nejde ničím umýt (zkoušel jsem různé saponáty a nic). Mohl by mi někdo poradit, jak vrátit diskům původní vzhled? Existuje na to vůbec nějaký přípravek? Co takhle nějaká brusná pasta a hadr + hodiny práce? Nebo je zkusit nechat opískovat (nevím jestli to se to vůbec dá dělat na hliníku, na plechových discích ano)? Kolik stojí renovace hliníkových kol? A ještě bych měl jeden malý dotaz, zajímalo by mě, zda je možné přepsat automobil na osobu mladší 18-ti let? Předem Vám děkuji za odpověd(i)!
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.02  18:28

    « Bez nadpisu

    ja byl v pondeli v obou bazarech co ma extraauto (shanel jsem nakou nouzovou popelnici za par supu) a v obou to byla bida co tam meli.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.02  17:01

    « Re: Bazary

    Aha takže zakoši Extra auta se můžou zase těšit na zaručené slibované výkopní ceny a když tam přijednou tak *-off o 1/3 míň. Mno uvidíme
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.02  16:57

    « Re: Bazary

    EXTRAauto patri tomasi Pankovi, byvalymu sefovi vykupu v AAA, kterej poustel moudra o ojetinach do mlady fronty a plno dalsich casaku
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.02  16:55

    « Re: Bazary

    Nejlepsi je kupovat auto pres soukromej inzerat. Nebo nejakou proverenou ojetinu z autosalonu kde byla koupena a servisovana, sic dražší, ale zase dostaš papír jak je na tom auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.02  16:51

    « Bazary

    Má někdo jakoukoli POZITIVNÍ zkušenost s nějakým
    větším bazarem (AutoESA, ExtraAuto apod.)?
    Jsou o něco lepší než AAA?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.02  16:38

    « Re: článek v posledním Reflexu

    To já jsem slyšel v rádiu (mám pocit,že to bylo na ČRo2), že některé "nejmenované" bazary fungují asi takto: koupíte si u nich auto, prověřené, se zárukou atp., vesele jezdíte třeba 3 měsíce a po třech měsících přijde nějaká inspekce s floydama, že zjistili, že je vaše auto kradené a že ho tudíž zabavují a nazdar. A zanedlouho se vaše auto opět objeví v nejmenovaném bazaru a máte smůlu, protože všechny papíry vám zabaví ti "floydi"... - už jsem to sice od někoho slyšel dřív vyprávět, ale že to řeknou v rádiu jsem nečekal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.02  13:56

    « Re: článek v posledním Reflexu

    To ze na www.reflex.cz bude za tyden vim. To uz na to ale zapomenu... Tak nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.02  13:49

    « Re: článek v posledním Reflexu

    Musis pockat do pristiho ctvrtka, bude tam cely cislo online. www.reflex.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.02  13:47

    « Re: článek v posledním Reflexu

    Hm... Tak jsem si chtel koupit Reflex a v Praze na Petrinach neeni. Mozna nahoda... Na ty Evrope 2 fakt rikali, ze je nekdo skupuje?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.02  13:39

    « Re: článek v posledním Reflexu

    Ze se tak ptam... na netu to asi nikde neni, co?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.02  11:22

    « Re: článek v posledním Reflexu

    Ted jsem to přečet. Hlavně ten borec, co dal fiestu na akontaci mondea. Místo mondea dostal bankovky, že na mondeo mezitím někdo složil zálohu. Když se ohradil, gorila ho vyhodila ven.

    Koupil jsem si Reflex, když na Evropě 2 hlásili že nějakej maník skupoval po Praze Reflexy, protože tam je článek o AAA.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.02  10:57

    « článek v posledním Reflexu

    Už jste četli ten článek o AAA v Reflexu? Myslím, že pro ty co jsou na motorcafe nic nového.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.02  13:38

    « Re: hm tak nejak nevim..

    Tak v tom případě těžko posoudit, neb se to težko poznává. Na chyby clovek prijde az tak po týdnu co ho má doma...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.02  07:50

    « Re: hm tak nejak nevim..

    ace: menší investice je relativní věc :-)) To se nepočítá. Potom bys musel dělit na šrot, menší šrot, mírnej šrot, velká investice bez možnosti odhadu její výše, velká investice atd...:-) Jde o to dělit na dobrý, normální auta a šroty, co si hrajou na něco, co zdaleka nejsou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.02  19:59

    « Re: hm tak nejak nevim..

    Spíš bych to viděl na 20% OK 30% menší investice 50% šrot. Na druhou stranu se jím nesmí upřít snaha o získání exkluzivních kousků. Hodně Jagoušů, každou chvilku nějaká zajímavá amerika, super sporty atd, nebo malo jeté luxusní auta za docela dobrou cenu. Holt to chce vybírat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.02  19:22

    « Re: hm tak nejak nevim..

    Con: To je těžký stanovit, protože auto, který je pro někoho dojetá mrcha je pro jinýho auto ve výborným stavu. Je fakt, že jsem na auta trochu náročnější a pokud mi někdo řekne v perfektním, tak požaduju stav opravdu perfektní ( a to na nějakej ten škrábanec nekoukám, zajímají mě hlavně podstatný a důležitý věci) Podle mejch zkušeností bych to viděl na 20% slušnejch a 80% dojetejch chlívů. Má někdo jinej názor?
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.02  17:05

    « AAA vs. Auto Jarov

    Čaues lidi. Podělim se s váma o svojí zkušenost. Zvýšili mi v práci plat, tak sem se spontánně ze dne na den rozhod, že si koupim auto. Dilema bylo zda UNO či Favorita. Vytáh sem otce od večeře a letěli sme do Áček. Vo unech ani nemluvim, to auto se snad tady nedá sehnat v jinym než strašnym stavu. Favoritů tuny. Jeden mi přišel sympatickej, krásnej novej lak,... Tatík, kterej autům hodně dobře rozumí, řikal, že to je nějaký podezřelý. Tak sme se nechali svézt (protože, když vám prodejce tvrdí, že to auto má tak krásnej lak proto, že bylo léta garážovaný, tak mu snad nevěříte...). I cena byla podezřelá - 39.000,--/ročník 1992 135LS. Dobrý, tak radši sme ho tam nechali a vyrazili na Jarov. A tám stál on, mého srdce šampión. Taky 1992, taky 135LS Komfort, centrál apod. Sice trošku koroze na předních blatníkách, ale jinak super. Cena? 57000. Podle papírů bylo všechno v pořádku, později sem obvolal oba předchozí majitele a ty mi ochotně sdělili, že auto je fakt lepší kousek. Prodávající technik nás okamžitě přesně seznámil se stavem vozidla, dohodli sme se na financování a za hodinu jsem odjížděl šťastnej jako blecha ve vlastním autě. Mám ho půl roku, najel sem s nim 7000 km, včetně 800 km do Itálie a o týden později 800 zpátky, a jediná investice bylo 75 kaček za vyvážení kola, protože mi policajti shodili olůvko při nasazování botičky:-))) Poučení? Radši si připlatim, ale mám jistotu, že všechno včetně veškerý dokumentace k vozu bude v pořádku. Což rozhodně v Á-čkách nehrozí....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.02  12:26

    « Re: Moje prvni kara...

    Docela rad bych neztratil kontakt na majitele, jestli se to proda. No treba je tam jeste k mani ze bych ho koupil zpatky? :-))))))
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.02  10:35

    « hm tak nejak nevim..

    No abych rekl nejak nevim... Brach asi koupil v Acku feldu celkem ve slusnem stavu temer nejetou(udajne a krom vyfuku a pneu zatim do ni nic neinvestoval.... ja mam auto take z bazaru.. ne AAA ale i tak ..podle mne je kazdej bazar sazka do loterie a to nejen AAA, me auto bylo bourano a i kdyz tam melo byt udajne par veci novych.... az pri jejich vymenne se ukazalo ze jsou to jeste originaly, sem dosel k nazoru ze na AAA se mozna hodne lidi zamerilo z duvodu jejich velikosti, co mysliste kolik tech spatnych aut precentuelne s celku je? 2%? 5%? PS: ty radia z AAA jsou vazne * na N-tou, horsi sem nevidel ani jako kdysi origos radia do Favoritu zn. Blaupunkt
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.02  10:13

    « Re: to muze byt jeste zajimave

    Malinky problemek je ale v tom, ze mi kolega vcera rikal, ze o tom, ze je auto z AAA neni v tistene podobe MFDnes ani zminka. Nevim, nevidel jsem. Mozna to prehledl, mozna to tam fakt nebylo. Fajn, je ze trefili "normalni" auto z AAA, tzn. auto jezdi super, podivejte se, jak tahne turbo, a ta tesnost chladiciho systemu je spatnum zavitem na sroubku, opravime to okamzite .... Je zvlastni, ze nepsali, jestli si to auto nechali proverit, pokud ano, tak za sve. I kdyz jsou vsecka auta proverena. Mozna jeste prijdou na nejake srandicky kolem auta, trebas na hranicich, jestli s tim budou chtit cestovat do ALp, jako se vsemi dosud testovanymi vozy ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.02  20:49

    « Re: to muze byt jeste zajimave

    mfilip: Moc pěkný. Možná by ta redakce udělala dobře, kdyby ty prachy, co chce vyházet za ty pekáče opravdu dala těm ochrnutejm. Na druhou stranu je zas dobře, že má člověk kam šáhnout, když se ho někdo ptá, jestli si má z Áček koupit auťák. Bez schopnýho odborníka ani ránu, to je moje doporučení. I tak je to stále riziko, ovšem to je vždycky :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.02  19:27

    « Re: 405

    tak aktualne za 150 kKč :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.02  10:33

    « 405

    No kdyby někdo chtěl tak otec by mel na prodej svojí 405 1.9 GTX (TD). Najeto 60tis. Vždy garážováno. Výbava. DO centrál, př.el.okna, el.střech, vyhřívání sedaček (nefunguje, nevíme proč). Zamykaní řad.páky.

    Barva je modrošedá metla. (velmi pěkná barva). Jinak je jako novej a to opravdu. Otec s ním jezdí sporadicky. Prý je to na něj moc velký, tak jezdí Saxem :o) rok tuším že 94. Kdyby měl někdo zájem tak by se to dalo domluvit. Cena by snad mohla byt 160tis (sám otec neví kolik chce, chtěl 180, ale to se mi nezda jako moc realne)
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.01.02  10:03

    « to muze byt jeste zajimave

  • 00 Reagovat !

    foto

    27.12.01  12:35

    « neco do foroty...

    Tudle jsem byl s kamosem v AAA.Jen tak na cumendu,shanim nejakou karu,tak co kdyby,ze jo?I kdyz v AAA uz jen z principu NE! No a on tam ma taky kamo,tak jsme chodili a tu vidim FORDa Escorta RS 2000 ,v uprave - fial. metla,kridlo,16"Al,no prosste deeelo.Tak jen tak kouknu na cenu a div mi nevypadly voci - 135000,- rikam tedy dobry kauf ne???:))).
    No a odpoved me opravdu dostala: No na to ze to slo 3x pres strechu,jsou to vlastne 3 auta dohromady a stalo to cca 20tis. to je bomba kara ne???!
    Dobry co?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.12.01  21:58

    « Re: Moje prvni kara...

    Aspoň můžeš mít dobrej pocit, jak jsi tenkrát dobře koupil ne? Otázka je za kolik bude v Ačkách k mání. Ale pokud to vykoupili v Praze, tak to velice rádi přetahujou do Brna a naopak...
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.12.01  11:01

    « Moje prvni kara...

    skoncila jak jsem se dozvedel u tehle skunku za 13 tisic (ja ji kupoval za 30). Novej majitel poreboval prachy.... UZ NIKDY ZADNY SVOJE AUTO NEPRODAM!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.12.01  10:18

    « Re:

    a FM tuner je nepouzitelny ani s dobrou antenou... Mel jsi rict ze páku na volant a radio nechces a dostal by jsi 500Kč slevu :-) A mel bys alespon na benoš domu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.12.01  10:15

    « Bez nadpisu

    Natáhnou Vás všude, když si nedáte pozor. asi jsem statistická výjimka, ale koupil jsem v áčkách dobrý auto.
    Jen to rádio od nich vážně stojí za *. Snad takhle uvažujou i zloději a nechaj mi ho, aspoň na přehrávání kazet.
    Mimochodem to rádio z AAA je JEN NA DVA REPRÁKY!! Tak špatný rádio nekoupíte ani v bazaru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.12.01  17:58

    « Re: !?

    UBL: přesně tak! Sorry, UBL, nechtěl jsem se tě dotknout a hluboce se ti omlouvám, pokud sis to vztáhl ke své osobě! Pouze jsem citoval tvoje slova, kterými jsi označoval některé z našich spoluobčanů. :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.12.01  11:42

    « Re: !?

    Prof tim prasetem nemyslel tebe,ctes mezi radkama...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.12.01  11:14

    « Re: !?

    UBL: prof tě nijak nenazývá. Pojem prasata s ksichtem rudým ze solárek, ověšená zlatými řetězy atd. pochází z diskuze v roomu Dovoz káry... - nezúčastnil ses jí náhodou taky tehdy? Jestli ne, tak tam zkus zalistovat, určitě to tam najdeš - i se souvislostma.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…