AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
Vazeni pratele, pred mesicem jsem prodaval auto prave do AAA, protoze mi nabidli nejvic penez a nemuzu si stezovat. Mel jsem Fabii a chtel jsem koupit novou - dealer mi protihodnotou za tu starou nabidl 170k, jinde v bazarech nabizeli 150-160k na ruku s tim, ze ho prodaji asi za 210 a "neco prece musi vydelat". V AAA jsem dostal 210k, auto stalo na place za 229k jen 4 dny, pak bylo pryc. Opravdu spokojenost, ale koupit bych tam asi nesel :) -
"-- skrytý --" 13.05.05 08:34
« Zaujimava skusenost
Velmi ma pobavil jeden "predavac" v AAA.
Mali tam Mazdu 2, bola zachovala 1, alebo 2 rocna, uz si nepametam, najazdene ... okolo 12k, uz si nepamenat (zacinam starnut :o) ). Zhodou okolnosti hned vedla je diler mazdy , ktory to iste (samozrejme nove) predaval o 20k drahsie. Bola to akciova cena, (-15k).
Tak vravim tomu "handlarovy", ci to myslia vazne s tou cenou, ked par metrou dalej je to iste nove len o +20k.
Pozrel sa na mna zamyslene a z tvarou profika mi odvetil:
To si musim rozmisliet sam si chcem auto dobre zabehane, alebo .... .
Ten clovek si zo mna robil srandu, uplne z kludom anglicana ma tahal za nos, bez mihnutia oka.
Uz nechcem nove auto, radsej si kupim v aaa, dobre zabehnute, aj keby stalo viac nez nove. Zabehnute auto je velka deviza, AAA je JEDNICKA
Najvecsia sranda je, ze to auto tam uz nemaju, ... mozno ju presunuli do ineho AAA, kde nieje diler mazdy tak blizko, alebo ze by sa nasiel nejaky blazon co mu nato naletel? -
« Re: AAA a CCB
Soudit se dá s každým, ale myslím, že tady je šance na úspěch značně omezena. Jednání prodávajícího podle všeho totiž nebylo v rozporu s § 597, protože kupujícího jasně upozornil na to, že auto je po technické stránce de facto v pr deli. A asi by ani nebylo možné namítat obcházení zákona tím, že takto jsou v AAA hodnocena všechna auta. Sám jsem tam totiž před nedávnem koupil auto zařazené do skupiny A. Hned druhý den jsem ho přesto nechal zkontrolovat na Jarově a kromě opotřebených zadních tlumičů prošlo bez závady. -
"-- skrytý --" 10.05.05 15:44
« AAA a CCB
Vážený pane, je mí Vás líto, ale je mi i líto, že diskutující jsou takoví "protřelí" světáci, které nikdo nepřekvapí. To co Vám provedli AAA a CCB je prostě lumpárna. Nejde totiž jen o to jestli někde malými písmeny napíšou větičku, že je třeba si zkontrolovat všechny důležité agregáty, ale jde i o informace, které prodávající kupujícímu sdělí při prodeji vozu. Zde jste naletěl a stálo Vás to hrozné peníze. Dle mého se i zde dá užít § 597 OZ. Tedy jestliže dodatečně vyjde najevo vada, na kterou prodávající kupujícího neupozornil, má kupující právo na přiměřenou slevu ze sjednané ceny odpovídající povaze a rozsahu vady atd. Jde o objektivní odpovědnost, tedy ani nezáleží na tom, jestli prodávající o vadě věděl! Paušálním zařazením vozu do jakési skupiny C není prodávající této odpovědnosti zproštěn. Ovšem soudit se s AAA. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mail
to irij
Jen oči pro pláč ti určitě nezbydou. V takovém případě se můžeš hojit na áčkách jako na původním vlastníkovi. Samozřejmě bych ale doporučoval písemnou formou a nejlépe za asistence právního zástupce. Pokud jim tam ale někdo naběhne do kanceláře a bude se dožadovat insultace ne-li přímo fyzické likvidace manažera, slečny asistentky, nebo dokonce Jamese Dannyho, pak je šance na úspěch opravdu nulová. -
« Re: Re: Re: Re: Mail
me zaujala z celeho pribehu jina vec, to, ze az po koupi zjistil, ze ma auto sjety gumy
mno, pokud neni kupujici slepej, tak i kdyz si neprecte smlouvu, auto snad vidi pokazde a na takovou trivialitu prijde uz z deseti metru
nehlede na to, ze sjety gumy by mela poznat kazda slecinka s cerstvym ridicakem, mam matne tuseni, ze se o minimalni vysce vzorku zminuje i vyhlaska... :roll: -
« Re: Re: Mail
Kdyby sis přečetl tu smlouvu pořádně, tak víš, že to s tou zárukou na kradený auto je podvod. Je tam tuším napsáno, že pokus s autem přijedeš a prokážeš že je kradený. Háček je právě v tom, pokud ti policie zjistí, že je auto kradený tak okamžitě zabaví. tudíž se nemáš do AAA s čím dostavit -
« Re: Mail
Tvůj příběh je sice politování hodný, ale můžu k tomu říct jen, že za blbost se platí. Když si ani nepřečteš smlouvu jenom proto, že je část napsána aaa arialem. Sice nevím, jestli tě k tomu vedlo to, že když je to napsáno malým písmem, tak to má taky malý význam, nebo jestli jsi zapomněl brýle... Pokud jsi ale skočil na to, jak auto na place vychválili a proto jsi ani ve sml. nepátral po tom, do jaké skupiny je zařazeno, což si myslím, že je nejdůležitější věc celé smlouvy, tak pak fakt nevím... Ale nebudeš asi jediný, protože když jsem tam kupoval auto a začal si celou sml. číst, tak z toho byla slečna asistentka trochu vedle a říkala, že prý to nikdo skoro ani nečte. Fakt nevím, jestli je většina jejich zákazníků negramotná, nebo jestli je ta hodina, kterou přečtení sml se všemi přílohami zabere pro ně příliš dlouhá...
Obecně si ale myslím, že se áčkům příliš nasazuje psí hlava. Vzhledem k počtu aut, které prodají se určitě najdou lidi, kteří se napálí, ale v drtivé většině se nakonec ukáže, že svou vinou - viz. tvůj příběh. Ano, souhlasím, že áčka nejednají korektně, ale korektně nejedná velká většina autobazarů. Na rozdíl od nich ael áčka poskytují aspoň záruku na to, že auto není kradené. -
"-- skrytý --" 02.05.05 09:42
« Re: Mail
Je mi Tě sice líto, ale to je tak vše, co pro Tebe mohu udělat. Do AAA jsem zavítal pouze jednou (jako kupující). Že nejsem na "správné adrese" jsem pochopil hned v momentě, kdy jsem si vyslechl odpověď na jednu jedinou moji otázku technického charakteru: prostě Tebou popisovaný fenomén "přeskakující gramofonové desky" bez logické vazby na to, oč jsem se zajímal. A to už vůbec nehovořím o tom, jak strašně dokáží otravovat, když jim někdo neprozřetelně prozradí své telefonní číslo... -
« Mail
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ...
> poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ...
>
> V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků
> automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc Kč.
> Informační leták sliboval "kvalitní a prověřený vůz za nejlepší cenu" a
> hošík s kravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám "půlroční záruku na
> skryté vady".
> Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už jsem se v tom > vezl...
> Následně, při koupi zamluveného vozu o týden později,jsem využil možnosti
> "nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti CCB-Leasing a složil akontaci 50
> procent. "Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais,
> sestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila
> sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám i
> naposled jsem uvěřil profesionálům!
> Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsány
> titěrným písmem.
> Povznesl jsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy vnutili
> kartu asistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí
> havarijního
> pojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA.
> Dále mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustraci
> vozidla tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce
> "garantuje původ vozu".
> Ruka ruku myje,pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám.
> A záhy jsem se dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plné
> povinné ručení" (stále cituji reklamní leták), já si ho budu muset
> zaplatit sám, protože blebleble. Uvědom si čtenáři, že v té době již byla
> složena NEVRATNÁ
> záloha > (O kterou bych přišel, pokud správně rozumím slovu nevratný).
> Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho leštili
> tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až > tam, kde
> se hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím
> TĚ!,
> řekl jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát tisícovek, hrst drobných ...
> a podepsal. Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsem vůz
> prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, že vůz byl
> havarovaný, má vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky, drobné
> závady v osvětlení
> vozidla, sjeté pneumatiky. S každým zařazením rychlosti, kdy se z
> převodovky ozvalo GRRR (někdy se neozvalo se mne začalo zmocňovat
> svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST! Vzhledem k tomu, že jsem kupoval
> "kvalitní a prověřený vůz
> s půlroční zárukou" a na výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav
> převodovky a předchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem
> automobil do AAA na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si
> představuji jinak a trvám na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz.
> Pánové v reklamačním oddělení, aniž by se vůbec na automobil podívali,
zase
> trvali, na tom, že jsem koupil starší automobil, že jeho stav je tomu
> odpovídající a není důvod zmlouvu rušit. Asertivní technika přeskakující
> gramofonové desky.
> Ne, Ne, Ne... Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj
> .... .
> Teprve později jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání
> automobilu - Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky
> napsaný poslední
> vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří do
> skupiny C, což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná
> technická
> kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ...
> "kupující akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s.
> nemůže být a není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady
> automobilu zjištěné kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího".
> ..A to prosím u auťáku za bezmála třičtvrtě miliónu s najetou
> sedmdesátkou
> tisíc kilometrů. Jsou to opravdu profíci! Trošku to hrká ale jedeme dál ..
.
> Během několika málo dnů, s přihlédnutím k dalším nepříznivým okolnostem
> mého života jsem přehodnotil svůj původní záměr kvůli kterému jsem
> Mitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil pochybné kvality je pro
> mne
> zbytečným luxusem a rozhodl jsem se na svou žádost zrušit leasingovou
> smlouvu s vědomím, že na tom prodělám, ale čím dříve smlouvu ukončím, tím
> prodělám méně.
> Reklamní letáček AAA sliboval možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv
> vypovědět". Předpokládal jsem, že leasingová
> společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, že jsem jej užíval cca 14
> dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní nehledě k tomu, že
> jsem stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za prohlídku v
> autoservisu,
> seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem předával v lepším
> stavu
> než jsem jej před čtrnácti dny převzal. Leasingová společnost CCB-Leasing
> překonala mé nejbujnější představy (od začátku do konce mne oslovovali
> "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz ode mne převzala 27.8.2001, prý
> jej nechala ocenit soudním znalcem (na 500tisíc korun), nabídla více
> autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž 550 tisíc korun.
> Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému několikerému upomínání. Při
> závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou 16864 Kč. Pokud
> tomu správně rozumím, leasingová společnost mi naúčtovala všechny
> zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě k tomu
> "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem měl
> podle
> leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle splátkového
> kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60 tisíc korun
> havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozu automobilu,
> který
> dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient" přestávám připadat.
> Suma Sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní
> od AAA AUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun!
> (nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu říkám
> business!
> Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají. Od
> samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse
> nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl spokojený
> (smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco
> co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat).
> Poslal jsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet
> vážně. Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
>
> Vít Paroulek
> PS: Rozeslete to kam to jde, at konecne lidi vidi jaky to jsou *. -
« Koupě v AAA(Olomouc)
8) Koupil jsem Ford Focus,r.v.2004,TDCi 1.8 74kW.Byl konec února a zima jako prase, ale vše šlo celkem rychle a pohodlně.Na protiúčet jsem nechával R19 a je pravda, že mi dali nejvyšší cenu!!!Chtěl jsem napřed novou Toyotu, ale odkup R19-katastrofa!Dokonce ani přímo u Renaultu mi nedali tolik jako v AAA.Ford je skutečně jako nový, naprosto perfektní stav.Když ho naziglím, vypadá jak ze šourůmu.Mám jen jeden problém a to větší kouřivost motoru z nízkých otáček.Viz. debata o fordech.S AAA jsem celkem spokojený. :-) Ale rozhodně bych si nekoupil 10let starý krám nebo nějakou Feliciu po 186.majiteli.Nicméně jesti jsem koupil fakt dobře, tak to sem napíšu tak za rok či 2.Myslím, že to chce hlavně pečlivě vybírat a moc neposlouchat ty plky chytrých prodejců.I když jsem koupil rok staré auto, pořád zastávám názor, že nové je NOVÉ!Přeju všem miliardy bezpečných kilometrů!Lukeeno 8) -
« Re: Re: AAA
me i po roce jedne reklamace jeste chodily i na vanoce jejich gratulace , jeste jeden takovy postreh , nekolikrat jsem byl svedkem pri prodeji auta do AAA, ZE KUPUJICI ODJEL NESPOKOJEN S CENOU A PO 10 MINUTACH MU VOLALI, ZE MANAGER NAVYSIL CENU O 10 000 KC, mozna se to taky nekomu stalo -
« Re: Re: aaa?
Jojo tohle je jejich typický trik... Ale upřímně co asi tak můžeš čekat od Fabie r.v. 2000, naj. 65 tis, "f plný palbě" za 149 tis.??? Já bych se teda takovému autu obloukem vyhnul... Jinak si myslím, že už se tam koupit dobrý auto dá a před nedávnem jsem taky tak učinil ;-) Ale jsou tu ale...
1. Vyhnout se jejich leasingům, úvěrům příp. jiným fin. službám a mít peníze v hotovosti.
2. Zapomenout na telefonisty ať reservace, nebo dotaz na cenu u výkupu.
3. Vyhnout se sekci "levná auta", autům pod 100 tis., autům s více jak 120 tis. na tach. u vozů 4x4 ne více jak 100 tis.(i když s reálem to nemusí mít nic společného), vyhnout se taky autům starším 5ti let - takže od r.v. 2001 (pozor v AAA je nyní auto z 31. 12. 2000 již starší 5ti let :shock: ), vyhnout se VŠEM turbomotorům a v poslední řadě autům z půjčoven, přip. sloužícím jako taxi - tady bude asi potřeba přímí dotaz. Auto které totiž nesplňí byť jen jednu z těhle podmínek je automaticky zařazeno do skupiny B což znamená " technický stav automobilu je horší než stav dobrý, kdy tech. a provozní stav automobilu je vzhledem k jeho stáří, nadměrnému opotřebení převážně základních tech. agregátů či s ohledem na počet najetých kilometrů značně ovlivněn" Přesto ještě zkontrolovat ve smlouvě do jaké skup. je auto zařazeno.
4. Důkladně si přečíst celou smlouvu. Sleva slíbená na place ve sml. nebude, nutno připomenout a o cca. 5 tis zvýšit >:D Odmítnout různé asistenčky, zlaté karty a kdoví co ještě.
Při respektování těhlech bodů a při používání hlavy ;-) lze v AAA dobře nakoupit... -
« Re: aaa?
Tak jsem si už také konečně vyzkoušel na vlastní kůži autobazar AAA. Když mi u mého letitého vozu upadl kus prahu, řekl jsem si, je čas na změnu. Otevřel jsem Inzert-Expres a mezi inzeráty mě zaujal jeden víc než jiné....A zrovna od AAA. Fabia r.2000 1.majitel 65000km, servisní kniha, zelená, nějaká výbava a to za skvělou cenu 149000 Kč - no nekup to, když dávají slevy 5 až 20tisíc korun!! Tak jsem vytočil 0800.. a milý hlas spojovatelky mě poté, co zjistila, že jsem od Brna, přepojil na brněnskou pobočku. Opět ještě laskavější a milejší hlas mladého telefonisty mě ujistil, že auto z inzerátu samozřejmě v Brně mají a co víc, dozvěděl jsem se, že zelená barva není barva, ale dokonce metalíza, auto má klimu!!!, je od 1.majitele, má 2 airbagy a ABS a vše v elektrice. Aby té radosti nebylo dost, tak že je v perfektním stavu a naprosto bez vady. A samozřejmě mohu počítat se slevou min. 5000 kč - no nebrali by jste tento skvělý vůz za 144000 Kč?!! Jen prý musím přijet co nejdříve, nejlépe ihned. Vůz je telefonicky zablokován na moji osobu. Hned jsem utíkal ke svému rozpadajícímu oři, cestou sbalil kamaráda - rychle, aby mi tato skvělá příležitost neutekla- a jel jsem 60 km do Brna.
Přijel jsem na pobočku a dle instrukcí školeného telefonisty z AAA jsem hledal nejbližšího přátelského a ochotného prodejce. Poměrně brzy jeden na mě narazil sám, vznesl jsem pln toužebného očekávání svůj požadavek, ač již trochu nervózní, neboť Fábie, co jsem na ploše viděl, nešly s cenou pod 179 tisíc. Mladý přátelský prodejce mě vzal, nevím proč, k recepci, kde vyzvídal mé jméno a telefon. Poté mě posadil o kousek dál ke stolku s monitorem, kde našel nějaké Fábie. Ale jaké bylo moje překvapení, když jsem se dozvěděl, že žádná mnou zamluvená fábie ve firmě AAA není a možná kdysi byla a je prodaná, ale přece nemohu za tak málo chtít solidní auto. Když jsem se ptal, jak je možné, že po telefonu mi tvrdí, že vůz mají a zamlouvají ho pro mě, tak mi odpověděl, že za telefonisty neručí a ať si promluvím s managerem. No, skončím tím, že jsem se nachytal jak *, jel 120 km a ztratil čas úplně zbytečně. A samozřejmě každému nyní budu Áčka jen doporučovat......... >:D >:D :D -
"-- skrytý --" 15.04.05 10:05
« Bez nadpisu
Na léto - motor neměl tlaky, startoval od jara do podzimu :-)
Bora je koupená tady, 12/2000, mám služebáka a další auto kombíka, kterého prostě potřebuji víc a tak Bora moc nejezdí - ty km o tom ostatně vypovídají samy.
A pokud jsem byl spokojený u AAA s prodejem Tipa a i kámošovi za Clio dali velmi pěknou cenu, očekával jsem trochu adekvátní i u Bory.
Možná ta nabízená cena je na trhu obvyklá, nevím, jenom mě v porovnání s tím Cliem překvapila a za tu nabídku jí budu mít raději dále v garáži. A jen pro upřesnění - nemám s ní momentálně žádné problémy. -
"-- skrytý --" 14.04.05 15:35
« Bez nadpisu
Do AAA jsem prodal Fiat Tipo 1,7D, protože to auto bych se styděl někomu osobně prodat. Vypadalo sice dost cool, ale skoro na něm nic nefungovalo, motor jako u dieslů od Fiata jen na léto.
Během 15 minut jsem z regionální pobočky odjížděl - krátká projížďka, papíry, cash na ruku - 50t Kč. Co víc chtít.
Jen lituji toho chudáka, co jsi to koupil.
Další zkušenost - můj kamarád tam prodal Clio, mělo sice najeto jen 35tkm, ale v AAA mu v podstatě nabídli nejvíc - až jsem se divil za chcípáka 1,2 bez výbavy 210 t Kč. Přitom auta stejných parametrů se na trhu pohybují od 160 tKč. Vyřízeno opět obratem.
Já jsem tam chtěl prodat Boru 1,9 TDi PD 6st najeto 35tkm, stejný rok jako Clio, 1.majitel s komplet výbavou, bohužel jsme se dostali ke hranici 300 tKč, co se mi ve srovnání s Cliem zdá výrazný nepoměr. Nevím jestli je to dáno situací na trhu - že se lépe prodá Clio bez výbavy než Tdi s výbavou ? Za ty peníze jsem se rozhodl jí vlastnit raději několik dalších let, nekradu.
Myslím že auta se tam dají koupit kus od kusu. Jim je v podstatě jedno, jaké má auto vlastnosti- vždy je prezentují jako to nejlepší. Takže kdo si umí vybrat, je spokojen a kdo naletí na jejich kecy a autům nerozumí, zbydou mu oči pro pláč. -
« Re: AAA vs. iáá?
To prekladys: Moc hezky řečeno, to fakt sedí. Jinak já jsem kupoval auto za hotové. O splátkách v AAA jsem již slyšel své a strach by mi tam nedovolil koupit auto na lesing, či úvěr. Pokud jde o samotné auto, koupil jsem dobře, ale jak jsem již psal, tak mě napálili alespoň s tím autorádiem, které nemá paměti stanic a navíc je jeho displej čitelný až za úplné tmy a to ještě jen ze sedadla řidiče. Jeho viditelný úhel je totiž cca 10 stupňů a jeho kontrast je taková zoufalost, že za denního světla má člověk pocit že displej vůbec nic neukazuje. Jenom tlačítka svítí takovým způsobem, že vypalují oční sítnici. Jo a taky na každém drncnutí přeskočí CD >:D Prostě až na to rádio super kup. -
prekladys 12.04.05 16:37
« AAA vs. iáá?
Vše, co je psáno, se striktně drží litery zákona, rozuměj využívá jeho případných mezer. A že jich není málo! Řečeno jinak: osel, kdo to za 16 let nepochopil, vždyť proto ty zákony takhle stojí (tím nemyslím majitele či kupce ojetého vozu, ale zprostředkovatele, tedy bazary).
Kdo šel trochu důsledněji po AAA, zjistil už jistě, že tohle je ta americká way of life
Kdo si u nás může dovolit zapojit do nákupu auta právníka, nechodí obvykle po bazarech... -
« AAA
je smutny, ze nekdo v zemi, ktera se vydava za civilizovanou muze stale jeste timto zpusobem podnikat. je mi lito, ze vas takhle napalili, ale na druhou stranu, urcite jste o praktikach AAA jiz slyseli drive. Po zkusenostech a ohlasech na AAA bych tam nesel prodat ani koupit sekacku na travu. A kdyz uz, tak jedine s pravnikem v zadech. jedina sance je tuhle svoloc bojkotovat. Bohuzel je stale jeste dost nepoucitelnych, kteri se musi spalit sami a neveri zkusenostem druhych -
"-- skrytý --" 12.04.05 12:28
« AAA a CCB
Tak velice stručně - nabídl jsem jim k prodeji Renault Laguna - do telefonu cena 180 tis., při přejímce 140 tis. /auto bylo servisované, bez bouračky, 1000 km po servisní prohlídce s vyměněnými kotouči apod., přesto si našli tisíc blbostí, co tomu chybí/ po 4 hodinovém čekání, ale že mi udělají cenu!!! na nové - udělali - dali mi nabídku cca o 2 tis. na splátkách vyšší než konkurenční úvěrové společnosti nabízejí - tak jsem stáhl 1 tis., nové auto koupil a vzal si úvěr na dopravní techniku od CCB. Výslovně jsem se při podpisu /nechali nás tam čekat do pozdních nočních hodin - 4 hod. v Praze a pak bylo vše honem honem a hrozně nervózní, když jsem se ke sml. na něco ptal/ tedy při podpisu mě výslovně ujistili, že za zpracování smlouvy se u CCB nic neplatí - a spočítali, že když budu chtít druhý den předčasně smlouvu ukončit zaplatím v podstatě půjčenou částku plus 5% sankce - teď chci smlouvu předčasně splatit a světe div se - v úvěrové smlouvě byla šikovně pod částkou havarijního pojištění napsaná stejná částka - měsíční splátky za zpracování úvěru, a v těch drobounkých smluvních podmínkách je, že ji celou při předč. splacení zaplatíme. Smějte se mi, protože jsem se spolehl na solidnost AAA a CCB /CCB zastupovali pracovníci AAA/ a podepsal smlouvu o úvěru 180 tis., za zpracování které zaplatím /kromě úroků/ 30 tis.! Smějte se mi, protože takového důvěřivce jste neviděli. Reklamoval jsem to - a asi na ně to dám na policii - protože nás s manželkou podvedli - CCB se mnou už nekomunikuje. Pracovníci AAA na tom musí být finančně zainteresováni, protože jinak by se tak nesnažili. Navíc, jako výhoda produktu CCB nám bylo řečeno, že auto bude v našem vlastnictví - když mi předložili smlouvu o zajišťovacím převodu práva - tak na dotaz, co to znamená - velice nervózní - no a CCB naše auto vede jako své vlastnictví...
Dle mého mají v AAA velice propracovanou strategii, jak přátelsky lidi podvést - tak na úrovni Ukrajiny, zákazníci na to nejsou zvyklí, předtím jsem navštívil několik autosalónů - zde vám nabídnou leasing a s ničím nečarují... V AAA vám lžou do očí. -
« Kdo ví jak to tam teď je
Před časem jsem tady napsal delší příspěvek, jak jednomu dědovi před pár lety (cca rok 1995) v AAA rozbili ústa, sebrali mu doklad o zaplacení zálohy na auto a vyhodili jej ven. Byl jsem toho svědkem a zařekl jsem se, že do AAA již nikdy.
Ale teď obrátím list. Uplynulo cca 10 let a sám jsem skončil v AAA. Musím říct že jsem byl vůči AAA zaujatý jako málo kdo, ale nakonec jsem odtamtud odvezl nové/staré auto. Před rokem jsem koupil manželce Fabii, poněvadž jsem věděl že bude jezdit zcela minimálně a domníval jsem se, že se při tak malém ježdění na Fabii nemůže moc věcí *. Opak byla ale pravdou. Auto se sralo i když stálo v garáži. Vyrazil jsem tedy s manželkou shánět něco jiného (hlavně ne Německého!) a jak jsem s ní tak jezdil po bazarech, tak se jí vždy líbilo něco, co bylo už dost drahé. Jelikož u Fabie trvale bojovala s malým kufrem (když vozila kočár), shledali jsme nakonec za ideální volbu Mazdu Premacy. Ta se ale všude pohybovala kolem 260tis.Kč a víc, což mi přišlo zbytečné, když vím že za rok najede tak 2-3tis.km. Nakonec jsem tedy ustoupil své tvrdohlavosti a zajeli jsme do AAA. Jako zázrakem tam měli jednu jedinou a to za 179tis.Kč. A nyní jak to vše proběhlo......
Zavolali nám prodejce, ten přišel cca po 10 minutách a zjistil že je baterka v totálu. Zrovna byly celkem slušný mrazy a auto tam už nějaký čas asi stálo. Dovezl tedy startovací baterku a auto natočil. Následovala projížďka, při které samozřejmě auto chválil jako něco neuvěřitelného. Po požádání a kontrole řidičáku mě taky pustil za volant. Auto jelo skutečně dobře, sem tam nějaký pazvuk z přístrojovky (povrzání plastů), ale jinak velice zachovalé. Na pohled nic nenasvědčovalo že má auto najeto 171tis.km. Udával to pouze tachometr. Plasty, interiér, chod motoru, brzdy a pod., vše v lepším stavu než u Fabie s najetýma 72tis.km. Trochu jsem se cukal, aby prodejce slevil. Nakonec slíbil slevu 5tis., a novou baterku. Tak jsme si plácli a bylo nám řečeno že to bude minimálně hodinu trvat a dal nám 2 poukázky na kuře do tamního stánku. Kuře bylo tak hnusné, že se nedivím že ho dávali zadarmo. Naštěstí tam pobíhal pes, tak jsem udělal dobrý skutek kuře jsem mu s radostí daroval. Nakonec se čekání protáhlo na 3,5hodiny. Konečně nás pozvali k administrativní pracovnici, která začala sepisovat kupní smlouvu. Tento akt si vyžádal cca 30-45min. Celou smlouvu jsem důkladně kontroloval, ale žádné zde dříve popisované fígle neobsahovala. Dokonce ani smluvní podmínky nebyly nikterak záludné. Co mě ale naštvalo, byla vychytávka v ceně. Auto totiž nakonec vyšlo místo na 174tis.Kč na 177tis.Kč. Jako vysvětlení mi bylo podáno, že 1415,-Kč činí příprava vozu k prodeji a 1653,-Kč je povinné ručení. Já jsem povinné ručení nechtěl, poněvadž mám u Generali jako V.I.P. klient speciální podmínky a jejich pojištění pro mě bylo dost nevýhodné. I tak mě ale přesvědčovali, že mě bez zaplacení povinného ručení nemohou nechat odjet, že je to povinné. Ojetiny jsem vždy kupoval od soukromých osob a nikdy ne v bazarech, tak jsem nakonec uvěřil, že to tak u bazarů asi je. Až doma se mi rozleželo, že povinné ručení se musí zaplatit až ve fázi přihlašování vozu, které ale následovalo až po měsíci, kdy mi teprve od AAA dorazil odhlášený techničák. Jako kompenzaci za tu částku (příprava k prodeji) mi nabídli lepší autorádio, než je to běžné co dávají. Jelikož vím že to standardní nemá digitální tuner, tak jsem tedy souhlasil s rádiem s CD přehrávačem. Nenapadlo mě že existuje i rádio s CD přehrávačem, které má stále ladění stanic otáčením knoflíku. Opět jsem zjistil až doma. Povinné ručení jsem nakonec ukecal, že mi ho uzavřeli jen na 2 měsíce a po dvou měsících si ho předělám na Generali. Nyní je již auto nějaký pátek v provozu, dokonce jej zkontrolovali v Mazdě a potvrdili že o vozidlo bylo mimořádně pečováno, což dokládala servisní knížka od prvního majitele v Belgii, který auto vlastnil po celou dobu a pravidelně s ním jezdil každých 10tis. do autorizovaného servisu. Navíc mi potvrdili že auto nebylo nikdy bouráno. Přjijímací technik dokonce uznal, že to byl velice dobrý kup. Sám si to myslím také, poněvadž při manželčině kilometráži by auto mělo ještě pár let jezdit jako hodinky a za ty peníze bych tak prostorné, spolehlivé a zánovní auto nekoupil. Ještě jsem zapoměl dodat, že k autu přidali nové koberečky, nové kryty kol (poklice) a páku na volant.
Nechci tvrdit že jsou v AAA hvězdy, ale mám pocit že se jejich přístup hodně změnil a že je možná hodně pomlouvají majitelé konkurenčních autobazarů, kteří nemohou ani zdaleka konkurovat výběrem. Přístup lidí v AAA byl opravdu profesionální, jen mě naštvala ta čekací doba a navýšení částky za auto oproti dohodě. Na druho stranu již několk dní sleduji www.tipcars.com a podobně a Premasy tam obvykle začínají na 240tis.Kč.
Tak a teď čekám že mě tady někdo sežere, za to že jsem vcelku vychválil AAA, ale jsem toho názoru, že by se zde měly psát dobré i špatné zkušenosti a potřehy. Jsou tu ale i témata, kde člověk napíše zkušenosti a je skoro ukamenován (Škoda a pod.)
Hergot to jsem se ale rozepsal, doufám že tu nemám chyby, nechce se mi to po sobě číst :D -
« Re: Re: spokojenost
zadny agent nejsem..ono to bude asi tim, ze mi dva dny volali, ze to auto opravdu chteji... ja tam nejdriv volal abych se zeptal na cenu... slibili mi nejakou castku a kdyz jsme prijel, sice o 10tisic dali dolu, ale ja byl pripraven na to, ze to bude i vic... no, tak jsme si hned placli a bylo to ok...asi jsem jednim z mala nebo se fakt zlepsili...opravdu jsem za hodinu mel penize...no, abych nekecal, mozna hodinu 10minut... ;-)
a na protiucet jsem nic nekupoval, ty jejich auta me fakt nenadchli.... -
« Re: spokojenost
to jsi jejich reklamní agent?
nenznám nikoho, kdo by odjel i sklíčkama dřív jak za 3hodiny.
já tam nechával auto protiúčtem a odjížděl skoro po 6hodinách. kamarád kupoval auto na vození bordelu na stavbu a odjížděl skoro po 4hodinách.
Ta hodina je jen reklamní plk -
« spokojenost
ja jsme treba s AAA psokojeny... prijel jsem k nim a za hodinu jsem mel penize v kapse..v zadnem jinem bazaru mi nenabidli vic a navic uz vubec ne penize v hotovosti.... takze pokud potrebuje penize clovek ihned, je to dobra volba... ostatni nekomentuji ;-) -
« AAA
Nedokazi pochopit, ze po tolika negativnich zkusenostech s AAA se najde
dostatek lidi, kteri se nechaji znovu napalit.
Takhle zmaknuta masinerie, jakou rozhodne AAA je, dokaze zmaknout i
hodne otrle borce.
Proc proste tento ustav nebojkotovat? Ne, to nejde, jsme preci v Cechach. -
« Re: Zaměstnaní
Myho kolegy bracha v AAA v Praze uz dost dlouho pracuje. Rikal, ze je to pro otrle, panuji tam dost ostre pomery. Samozrejme zalezi na tom co tam delas. Ty vokurky co behaj po placu to nebudou mit jednoduchy. On dela prave tusim leasing a tam uz zo jde. -
« Re: Auto do 150 000 Kč
JA PRODÁVAM FORDA ESCORTA 1,8CLX16V RV.12/97 MODEL A V PROVOZU 1998. ABS, 2XAIRBAG, KLIMA,5DV.,TAŽNÉ,EL.OKNA,VAHŘÍVANÉ PŘEDNÍ I ZADNÍ SKLO, MODRÁ MET., LITÉ KOLA BORBET+4xPLECHÁČE SE ZIM.PNEU,SPORTOVNĚ VYPADAJÍCÍ PŘEDNÍ SVĚTLOMETY (NASTAVITELNÉ)- ,,4OČI" VELICE ZACHOVALÝ, VLASTNĚ NOVÝ NAJETO POUZE!!47000KM! Z FINANČNÍCH DŮVODŮ ZA 148000KČ, TEL 606813244
-
"-- skrytý --" 29.04.03 11:20
« Re: Zaměstnaní
No, tam asi hledají leckoho, přeci jen je to velká společnost, u těch bývá volných míst víc. Docela bych očekával, že tam bude slušný plat, ale za dost tvrdou práci. I ta pracovní doba bude spíš pro někoho nezávislejšího, když maj otevřeno denně do večera... Prodejce je od slova prodávat, to Ace vystihl pěkně, je to pozice spíš pro schopné prodejce, než pro fandy do aut. -
« Re: Zaměstnaní
No tak to bych jim vyčítal ze všeho nejméně, nakonec prodejce už od slova prodej naznačuje že auta bude prodávat a popravdě řečeno je mu jedno v jakým je stavu, protože jde o jeho vejplatu a vzhledem k tomu, že to auto už mají vykoupené, tak když ho neprodá on, tak jeho kolega :-) To je business.. -
« Auto do 150 000 Kč
Mohl by mi někdo poradit, jaké auto koupit do 150000Kč. Asi tak 5-6let staré, takže asi r.v. 1997 nebo 1998. Potřebuji s ním tak týdně ujet asi tak 15km každý den+100-200 o víkendu=týdně asi 150 až 300km. Nejlíp abych to nemusel pořád opravovat. Rozmýšlel jsem nad fordem escortem,např.1,6 16V, nebo nad felicií-ale ta se mi nelíbí, nebo nad hyundai accentem-třeba 1,4 12V apod nebo nad peugeotem (ale autum nerozumím, a do bazaru se mi jít nechce, aby mě neoškubali a u prodejce peugeotu jsem nasel jen nejlevnejšího za 190000kc). Za auto chci dát tak 175000, ale počítám s tím, že ojetiny se lidi zbavujou, jak s ní začnou potíže, takže 25000 si nechávám na opravy. 5 dní v týdnu budu s autem jezdit v SRN, takže to nemůže být ani kradený nebo bouračka dovežená z německa. předem vám děkuju za rady..
-
"-- skrytý --" 13.05.02 17:00
« Re: Založte nový téma,
Já uznávám, že překupník (v pozitivním smyslu toho slova) musí nějak vytvořit zisk. Spíše mi šlo o bezmeznou důvěru zákazníků oficiálních autobazarů (hlavně na Západě), kterou chovají v kvalitu, odzkoušenost, "oservisovanost", prověřenost atd. prodávaných ojetin, zatímco za přímým prodejem (např. přes inzerát) každý tuší nějakou "kulišárnu"! Minule jsem se tak rozepsal právě proto, abych na konkrétním příkladu zdokumentoval, v jak hluboce zažitém omylu tihle kupující setrvávají. Ale možná je tomu v případě českých autobazarů jinak... Rozhodně bych nechtěl nikomu křivdit. Taky jsem se nechal napálit šikovným prodejcem, byť v oboru foto-kino ("když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají...").
PS: K minulému příspěvku pro úplnost dodávám, že moje bývalé auto bylo prodáno bez příslušenství, které jsem k němu "bazaristovi" přidal, tj. bez zimních pneu, nosiče zavazadel aj. Po třech letech jsem se totiž při výletě do míst přechodného působení čirou náhodou se "svým bývalým vozem" setkal a měl jsem dokonce příležitost mluvit s jeho novým majitelem. Mimochodem: nevěřil, kolik jsem já za to auto v bazaru dostal a bylo mu líto (rád věřím, že upřímně), že ho tehdy nekoupil přímo ode mne. -
« Re: Založte nový téma,
Ale jo, takhle to chodí, v každém obchod, a že to pkn naštve (to kdyby kupující takhle vždy znali nákupní ceny prodávajících, to by bylo). Jenže mnohdy prodávající také prodá pod nákupní cenou ležák a z
eho to kryje? Z dobYe prodaných aut. Levn nakoupit a draze prodat, jde jinak vytvoYit zisk? Nejde. Já se pYi prodeji vozu pYesvd
il o tom, že sta
í napsat magické slovo SLEVA a hned vám volá 3x více zájemco. -
"-- skrytý --" 09.05.02 18:54
« Re: Založte nový téma,
Dost dlouho jsem žil v zahraničí, vlastní auta pro soukromou potřebu jsem tam kupoval i prodával a přestože nejsem tzv. "od fochu", něco málo o autech vím (je to moje největší hobby). Jeden příklad za všechny: měl jsem ojetinu, kterou jsem už nemohl dále držet (druhé auto v rodině + absence parkovacího místa). Auto bylo tři roky staré, veškerý servis potvrzen v knížce, 100% stav, žádný škrábanec, navíc alarm, zimní gumy, nosič zavazadel a pár dalších doplňků. "Výkupní hodnota" podle EUROTAXu (nemusím snad vysvětlovat, o co jde) 8600,- "peněz" (snad je jedno, jakých), "prodejní hodnota" dle EUROTAXu 10600,-. Výkupní cena se mi zdála nízká, tak jsem si řekl, že to zkusím prodat "na vlastní triko" přes inzerát za baťovskou cenu 9900,- (vzhledem k naprosto bezchybnému stavu). Inzeroval jsem půl roku, šel s cenou až na 8900,-, vrazil do toho dost peněz a kromě jedné stařenky (volala asi 3x, aby si opakovaně vyslechla, že její požadavek na automatickou převodovku nemohu splnit, neboť prodávaný vůz má mechaniku...) se mi v podstatě nikdo neozval. Poté jsem ze zoufalství navštívil "renomované" výkupní místo, ale to jsem neměl dělat! Nabídli mi mizerných 4600,- a na můj argument o EUROTAXových tabulkách reagovali čímsi okolo zohlednění aktuálního stavu vozidla, potřebě vyčištění interiéru ("za hubičku" 1200,- z ceny dolů) umytí spodku (800,-) atd. atd., takže se po výčtu všech mínusových položek hravě dostali z 8600,- na oněch 4600,-! Navíc si mne zavedli do sdílené databáze, takže při návštěvě dalších výkupních míst se ohraná písnička navlas opakovala. Jen podotýkám, že nikdo z těchto "rádoby odborníků" se na auto nešel ani podívat (museli by vylézt z vytopených kanceláří), vše řešili "od stolu" jen na základě techničáku a servisní knížky! Když jsem pochopil, že tudy cesta nevede, zkusil jsem "nezávislé placy s ojetinami" a značkové garáže jiných firem (v té mojí mi nabídli vůbec nejmíň!!!). Zde to bylo o chlup lepší jak finančně, tak prakticky: kromě toho, zda jsem kuřák (nejsem), je ještě zajímal stav laku. Technická stránka opět nikoli, ale lak byl přece jako nový... Nejvyšší nabídky 7300,- jsem pak dosáhl ve značkové prodejně konkurenční firmy a obdobně u jednoho soukromníka, který prodával ojetiny opravdu v dosti primitivních podmínkách a převážně "na Východ". Oba se totiž byli s autem alespoň svézt. Na svých 7300,- jsem nakonec dostal šek od onoho soukromníka (jak se mi ulevilo, když jsem zjistil, že je krytý), poněvadž značkový konkurent na mě tlačil, abych si u něho koupil nový vůz. (Kdo to dočetl až sem, ať vydrží, pointa teprve přijde.) Auto se objevilo téhož dne "na placu" za 11800,- (jen ho zvenčí umyli, bylo tehdy časné jaro, tak jsem tam přijel se špinavým) a do týdne bylo pryč!!! Po měsíci za mnou přijde můj známý se žádostí o radu při koupi nějaké slušné ojetiny. Nakonec koupil za 12500,- něco, za co původní majitel určitě nedostal víc jak 6000,-. A takhle to ve světě byznysu s ojetinami prostě chodí...! -
« Re: Založte nový téma,
to je docela dost blbej nazor - kolik asi lidi je "odborniku" vetsina jsou uzivatele co s autama jezdej a moc jim nerozumej a proto aby si nemuseli uplne vsechno zkontrolovat chteji kupovat v bazaru - kteryz to ma udelat za ne jelikoz za to obdrzi jakousi pomernou cast ceny. Ve svete to tak funguje. U nas presne naopak - bazary na nevedomosti lidi vydelavaj - ze je to blbost?.... zajdete si koupit do AAAcek a zazijete to osobne. -
« Re: Založte nový téma,
oddie: To si jsem naprosto jist. Když jsem za komoušů přišel k chlápkovi, co přifrčel s dieselovým Oldsmobilem na myčku, tak jsem byl z toho auta celej pryč. A jak jsem byl nasranej na ty všechny žigulíky, škůdky a trabanty, tak jsem k němu přišel a řekl jsem mu: "Tohle auto bude jednou moje!" Netušil jsem, že tomu tak skutečně bude, dokonce několikrát! Taky jsem to tehdy nemyslel zrovna dvakrát vážně! On mi na to jenom řekl: "To je správnej názor! Byla by to nuda, jezdit do smrti ve stjný popelnici!" Ani on, ani já jsme nevěděli, že se milej socialismus půjde za 6 let do kytek a budeme mít možnost ty auta skutečně vyzkoušet skoro všechny. On byl totiž padlej na hlavu stejně jako já. -
« Re: Založte nový téma,
viggen: V áčkách jsem koupil celkem jedno auto (který už však, bohužel, nemám, ovšem ne z důvodů, že bych s ním nebyl spokojenej), jedno jsem jim nechal na protiúčet za jiný, který teda mám a asi mít dlouho budu. Ale syčáci mě podvedli, protože mi k němu nedali rádio :-)))), zato jsem dostal tyč na volant (libovou, žlutou, hned jsem ji komusi dal) a startovací kabely, který sice nejsou tak super ke startování, ale když jim ufikneš jeden konec, tak jsou dobrý k nabíječce :-)). A taky lahal, že všechno vyřídí do 15 minut. Ztvrdnul jsem tam 4 hodiny. :-( Až uvidím Leonu, tak si jí postěžuju :-) -
"-- skrytý --" 05.04.02 18:19
« Re: Založte nový téma,
viggen: ad otázka na Profa - myslím, že tu poměrně nedávno psal o tom, že cosi v AAA koupil. Zkus zalistovat zpátky... Ale myslím, že zrovna Prof s tím, co o autech ví, může jít nakupovat téměř kamkoliv, aniž by koupil namaskovanej předraženej vrak. Taky myslím, že daleko zajímavější otázka by byla, kolik aut už měl celkově, než kolik jich bylo z áček... Ale to je každého věc, jestli to řekne nebo ne. -
« Re: Založte nový téma,
Jasně, kdo si kupuje v bazaru auto, málokdy si uvědomuje, že kupuje starej vergl. Já jsem koupil auto od firmy a po třech tejdnech mi vyhořel alťas - mohla za to ta firma, co mi to prodala????? No asi ne. Ale bazar by za to samozřejmě mohl. Netvrdím, že áčka nebo ésa jsou charitativní sdružení. Prostě by si měl každý rozhodnout, zda má na to, aby si tam auto vybral a zkontroloval. Pokud mi mlátí poloosy, automat cuká, nebo klouže a z motoru se ozývají zvuky jak ze železářství asi to auto nekoupím ani přes ujišťování Engeho i s Machálkovou že je OK. A s tím souvisí to, že ze zásady neprodávám auta kamarádům, či příbuzným. Protože pak memusím někam jet v 6 am, abych poslouchal, co jsem to prodal za vraždu a pak zjistil, že tam dotyčný nemá benzín. -
« Re: Založte nový téma,
No a otec koupil v AAA bouraný auto (Citroen Saxo) a je v pohodě. Koupil ho jako druhé auto do města.
Auto když se kupuje musí se důkladně zkontrolovat. Nakonec vždy je to ojeté auto a u auto do 200 tis se musí počítat s 20% dalších investic.
Nejlepší je kupovat auto na inzerát. Dohodneš se s majitelem a když to jde tak dohodneš i lepší peníze, když přijedeš s hotovostí. No a když udělal nějakou boudu, tak máš vždy lepší šanci, že z něho něco dostaneš, než z AAA, tam dostaneš v lepším případě přes držku :-( -
« Založte nový téma,
řekl bych, že by bylo optimální ho nazvat "Dětskej koutek, aneb jak jsme si hráli na nakupování auta" Jak totiž čtu ty vaše příspěvky, tak vy jste přesně ty lidi, pro který AAA není stavěný. Buďte rádi, ale s tím, že vy nakoupíte auto vždycky podstatně dráž, než by se dalo. Ale zato s nim budete (možná) spokojený. Neberu vám iluze, už se to zlepšuje a když už nic, máte tam jistou garanci a auto na dobu, co to vaše je nemocný.










A to je práve dôvod, prečo by som ja u nich nikdy auto NEKUPOVAL!!!!!