AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Vracet auto do bazaru????
To je stejne, jako vsude a odrazi to situaci v nasem zlatem state. Cim vetsi *, tim klidnejsi zivot. Nemam zkusenost s vracenim auta, k tomu nedoslo, ale mel jsem zavadu, kterou jsem reklamoval u bazaru /bylo to v Brne/ - konktretne pri havarii / o te jsem vedel pred kupem / byla poskozena remenice kompresoru klimy /coz jsem nevedel/, nacez se prepalil klinak, ktery pohani i servo a alternator /Alfa 156/. V servisu mi bylo receno, ze jedina mozna oprava je vymena celeho kompresoru, bratru celkem kolem 35 tis. No tak jsem to reklamoval u bazaru. My nenesem odpovednost, obratte se na majitele. Majitel: totez obracene. Nakonec mi v bazaru rekli at se teda s nima soudim, klidne. A ze uvidime, co vysoudim. No, opravilo se to cca za 12 tis., ale mych. Nemam cas ani silu to z tech lidi vytloukat. -
« Re: Vracet auto do bazaru????
No a to je prave to - Ten papir nam k tomu nedali (puv. majitel je totiz znamej jednoho zamesnance). Jinymi slovy (a podle myho) oni nemaji zadnej dukaz o tom, co nam o technickym stavu rikali. Podle vsech moznych zakonu by to melo jit, mne slo spis o to, jestli s tim mate nekdo nejaky zkusenosti... (ale stejne diky) -
« Re: Vracet auto do bazaru????
Když jsem prodával auto přes autobazar, tak jsem kromě smlouvy na zprostředkování prodeje autobazar, vyplňoval a podepisoval papír s popisem stavu vozidla, tzn. výbava, opravy, km od výměny provozních kapalin, filtrů, svíček, poškození karoserie, závady motoru, převodovky, stav světel. Přebírající technik si mnou uváděné údaje ověřoval (to co šlo, stav brzdové kapaliny nebo svíček pochopitelně nezkoumal). Tenhle papír je k dispozici pro kupce. Je otázka, zda by mohl na základě zjištěných nesrovnalostí odstoupit od smlouvy. -
« Vracet auto do bazaru????
Cau lidi, chtel jsem se zeptat, jestli mate zkusenosti s vracenim auta do bazaru. Znama si koupila auto a po tejdnu ho dovezla do autorizovanyho servisu a tam ji odhalili asi milion (no, trosku jsem si zaprehanel) skrytych vad. Zajimalo by me, jakou ma sanci dostat svoje penize zpatky. U smlouvy neni zadnej zaznam o tech., stavu, proste nic. Akorat ten malitel bazaru rval, ze nic neda a ze nenese zodpovednost. Taky by me zajmalo, jestli kdyz to da k soudu, muze to auto normalne pouzivat nebo ne. A co delat, kdyz se ji to auto pak rozbije??? Proste - pokud o tom nekdo neco vite, budu rad... pripadne se muzete ozvat i na zabakus@bigfoot.com. Dik -
« Tak pro změnu zase o AAA auto !!!
Minulý týden jsem se chtěl informovat za jakou cenu bych mohl u nich udat svoje autíčko kdyby už to jinak nešlo, ale asi jsem udělal blbost, protože ty ku... mě teď otravují i v práci a to bez toho, že bych jim dal číslo !!! Dokonce jsem jím řekl že na mě není kontakt ....... to je vrchol !!!! -
« Re: Pro AlesK
Asi to turbo zapíná o trochu dřív.
Audi přiznalo, že má obrovské problémy s turbem u 2.5TDI, protože odchází každý dvoutisící kus. Takže je to otázka "štěstí" koupit to dvoutisící auto. Životnost motoru navíc dost podstatně ovlivňuje sám řidič, a tak je těžko soudit problém nějakého kamaráda, když znáš celou záležitost pouze podle výpovědi jedné strany. Navíc když z 1.8T dostávaj s jedním turbem i 132kW, tak by ten motor měl mít ještě určitou rezervu.
Toto nepovažuji za důvody, podle kterých bych se chtěl rozhodovat, smůlu můžu mít u každého auta. Ještě uvidím. -
« Re: Pro AlesK
Myslim, ze AlesK ma pravdu. Tabulky uvadi maximalni kroutici moment u 1.8T od 1750 ot./min. Ja si ale myslim, ze problemem toho motoru je samotne turbodmychadlo, ktere trpi nespolehlivosti. Uz o tom bezela diskuze na Octavie 1.8 Turbo... mate ji taky. Osobne jsem to porad bral, jako neco vyjimecneho. Asi pred tremi tydny jsem se dozvedel, ze znamy vlastnici Passat se stejnym motorem take zadrel turbo. VW neprijal reklamaci, ikdyz auto bylo 1.5 roku stare!!! -
« Re: Pro AlesK
Co se točáku týče u 1.8T vrcholí už v 1.750 a to je jedna z věcí která mne právě fascinuje. Zatím jsem byl vždycky spokojenější s autem s nízkovrcholícím vysokým točákem než naopak. Proto bych si nekoupil Hondu, i když si jí velice rád "na vyblbnutí" půjčím. Navíc chci auto na tři roky, tedy asi 90tis. km a tak mě zajímá víc zůstatková cena než dlouhodobá životnost či pozinkovaná karoserie.
Chci auto s rokem výroby 2000 (už kvůli té zůstatkové ceně) a tak mám ještě nějaký čas na váhání. Možná že mě trochu ovlivní letošní Frankfurt.
-
« Re: Pro AlesK
Souhlasim s Gapou. V nasich krajich se rozmohla "glorifikace" Octavii, ktera dle meho nazoru je stale jeste dost neopodstatnela. Navic 1.8T je "dopovany" motor a jako takovy ma mensi spolehlivost (u koncernu VW prokazany problem s turbodmychadlem) i zivotnost ve srovani s 2.5V6. -
« Re: Pro AlesK
To auto jsem kupoval u Ford DANKAR Ostrava. Ovšem to není vůbec podstatné. Ono totiž za ceníkové ceny u nás auta nikdo neprodává. Např. Ford má téměř celoročně různé akce při kterých docílíš slevy min. 40.000,-Kč k tomu připočti například 3 roky pojištění zdarma a máš doma minimálně dalších 45.000,-Kč. No a jelikož máme ve firmě již třetího Forda dá se o ceně diskutovat dále (ale to není podmínkou, ten můj známý kupoval teprve prvního). Celkově jsem nakonec dostal nabídku se slevou cca 120.000,-Kč. To už stojí za trochu osobního kontaktu. Na druhé straně také Škodovka nikdy neprodává za ceníkové ceny (zásadně prodává dráž). Je to dáno tím, že jěště nevyrobila žádné auto tak jak ho má v ceníku. Když budeš chtít jakékoliv auto, tak jak ho mají v ceníku, začnou ti donekonečna vysvětlovat, že každé auto, co přijde z fabriky už má zabudovaný nějaký "pack", který musíš stejně zaplatit. Co se týče těch technických parametrů té V6, tak jde vidět, že tě zajímají spíše čísla. Nemůžeš porovnávat šestiválec se čtyřválcem. Pokud jsi někdy jezdil s jakýmkoliv šestiválcem, tak bys měl vědět že chod takového motoru je daleko kultivovanější a křivka točivého momentu daleko lepší. Neb jak říká můj kamarád, na co je mi max.kroutící moment při 6500 ot., když při 2000ot. má ubohou třetinu krouťáku. A toto je zrovna případ 1.8T. Jinak nemůžeš porovnávat údaje dvou vozů z nichž jedno je cca o 300kg těžší. To je jako bys srovnával POLO s PASSATem (s trochou nadsázky). Jinak si myslím, že pokud nejsi závodník, tak musíš dřív nebo později pochopit, že tudy cesta nevede. Jediné co má dnes význam je jakýkoliv TD. Ovšem tady tě Škodovka taky hezky oškube. Že nezagumuješ jako první na křižovatce??? O to líp se budeš cítit v prvním kopečku. Jinak pokud chceš opravdu objektivní porovnání a není ti líto peněz, půjč si někde v půjčovně na pár týdnů MONDEO a potom OCTAVII. Garantuji ti, že se potom budeš hodně smát a hádej čemu. -
« Re: Pro GaPa
Kde´s to auto kupoval? Já jsem našel tento odkaz a tam píšou trošku jiné ceny. Ostatní prodejce Ford jsem ale neprocházel.
Pokud bych chtěl srovnatelný jízdní výkon jako 1.8T, odpovídá tomu jen 2.5V6 0-100 8.6 vs. 8.4 a max. 214 vs. 224. A to už je cenově trošku jinde. -
« Re: Pro AlesK
Alesi nechci zabíhat do detailů proč ne Octavia, ale dám ti dva aktuální příklady: 1.) Před půl rokem jsem řešil, jaké auto zvolit. Chtěl jsem kombíka, airbagy, ABS, klimu. To byly hlavní podmínky ostatní nebylo nutné. Výsledek = mám FORD MONDEO kombi 1.8/115k + plus navíc originál rádio, elektrony - cena 523.000,-Kč. 2.) Můj známý tento týden koupil - také FORD MONDEO kombi ovšem 1.8TD/99k. Výbava = airbagy, ABS, klima, vyhřívané čelní sklo, originál FORD rádio s CD playerem, el.okna, tažné zařízení, mobil vč.HF, elektrony a mnoho dalšího(3roky poj. zdarma) ...... to vše za cenu lehce přes 560.000,-Kč. Původně chtěl také Oktávku, teď se jen směje, dostal se s MONDEEM - se splátkou o 2.000,-Kč/měs. pod Oktávku!!! To už se nepozastavuji nad tím, že Oktávka se s MONDEEM opravdu srovnávat nedá........ Ale jinak je Oktávka opravdu cenově srovnatelné auto, ovšem jen v rámci koncernu!!!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Musel by jsi prokázat, že prodejce o vadě věděl! Abych byl upřímný jsem docela rád, že ten geniální komunistický paragraf o skrytých vadách byl vypuštěn. Proč? Jednoduše, nekupuji si ojetiny, ovšem po skončení leasingu své ojetiny prodávám. Memám za potřebí před nikým tajit skutečný stav prodávaného vozidla, ovšem po zkušenostech, které mám, vím co s Váma lidi při koupi vaší ojetiny udělají. Dát jim (některým) do ruky takovýto stupidní paragraf, okamžitě by se objevila kasta lidí, která by jezdila v cizích autech a po té co by se jim to auto okoukalo, tak by ho jednoduše vrátili pro skrytou vadu.........