AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« pro gapu o 1.8T
točák má od 1750 do 4600 pořád stejnou hodnotu a to 210 Nm v sériovém provedení. jinak v diskusi moje 1.8T se mluvilo o možných problémech s turbem, ale nikdo z přispívajících s tím neměl žádné problémy. naopak mluvilo se jen v dobrém (výborná spotřeba, nízká hlučnost, výborná pružnost) kdybych si měl koupit jiné auto, tak passat 1.8T nebo A4 1.8T, ale ten cenový rozdíl mi za to nestál. rozhodně bych si ale nekoupil auto v AAA Auto Praha protože na ně ze všech stran slyším stížnosti a navíc tam i přes ulici bydlím takže ty šmejdy mám hezky na očích (i uších) -
« Re: Vracet auto do bazaru????
O.K. to je vsechno pekne, bohuzel to vychazi z axiomu, ze vsichni lidi jsou predevsim *, kteri se snazi druhe podfouknout. Takze vsechno smeruje k tomu, ze zakon chrani spise prodejce pred zakaznikem nez naopak. Ale jinak mas pravdu, dokazovat, ze o zavade vedel, by byl problem. Mne spis namichlo to suverenni jednani s jakym te posilaj do ... No ale stejně, prodavajici nenese riziko zadne, kupujici vsechna, hm. -
« Re: Vracet auto do bazaru????
Nevím, nevím, ale většina lidí ještě nepostřehla vypuštění sporného paragrafu o skrytých vadách z obč.zákoníku. Současná právní úprava zhruba při prodeji použitého zboží (auta) zní asi takto: "stav vozidla odpovídá stáří a počtu najetých km, za závady vzniklé v souvislosti s provozem a používáním vozidla prodávající neodpovídá". Z toho jednoduše vyplývá, že pokud jsi věděl, že auto bylo bourané a pokud prodejce výslovně neprovedl prohlášení, že automobil je 100% bez vad, nenese prodejce odpovědnost za vzniklé vady.
Musel by jsi prokázat, že prodejce o vadě věděl! Abych byl upřímný jsem docela rád, že ten geniální komunistický paragraf o skrytých vadách byl vypuštěn. Proč? Jednoduše, nekupuji si ojetiny, ovšem po skončení leasingu své ojetiny prodávám. Memám za potřebí před nikým tajit skutečný stav prodávaného vozidla, ovšem po zkušenostech, které mám, vím co s Váma lidi při koupi vaší ojetiny udělají. Dát jim (některým) do ruky takovýto stupidní paragraf, okamžitě by se objevila kasta lidí, která by jezdila v cizích autech a po té co by se jim to auto okoukalo, tak by ho jednoduše vrátili pro skrytou vadu......... -
« Re: Vracet auto do bazaru????
To je stejne, jako vsude a odrazi to situaci v nasem zlatem state. Cim vetsi *, tim klidnejsi zivot. Nemam zkusenost s vracenim auta, k tomu nedoslo, ale mel jsem zavadu, kterou jsem reklamoval u bazaru /bylo to v Brne/ - konktretne pri havarii / o te jsem vedel pred kupem / byla poskozena remenice kompresoru klimy /coz jsem nevedel/, nacez se prepalil klinak, ktery pohani i servo a alternator /Alfa 156/. V servisu mi bylo receno, ze jedina mozna oprava je vymena celeho kompresoru, bratru celkem kolem 35 tis. No tak jsem to reklamoval u bazaru. My nenesem odpovednost, obratte se na majitele. Majitel: totez obracene. Nakonec mi v bazaru rekli at se teda s nima soudim, klidne. A ze uvidime, co vysoudim. No, opravilo se to cca za 12 tis., ale mych. Nemam cas ani silu to z tech lidi vytloukat. -
« Re: Vracet auto do bazaru????
No a to je prave to - Ten papir nam k tomu nedali (puv. majitel je totiz znamej jednoho zamesnance). Jinymi slovy (a podle myho) oni nemaji zadnej dukaz o tom, co nam o technickym stavu rikali. Podle vsech moznych zakonu by to melo jit, mne slo spis o to, jestli s tim mate nekdo nejaky zkusenosti... (ale stejne diky) -
« Re: Vracet auto do bazaru????
Když jsem prodával auto přes autobazar, tak jsem kromě smlouvy na zprostředkování prodeje autobazar, vyplňoval a podepisoval papír s popisem stavu vozidla, tzn. výbava, opravy, km od výměny provozních kapalin, filtrů, svíček, poškození karoserie, závady motoru, převodovky, stav světel. Přebírající technik si mnou uváděné údaje ověřoval (to co šlo, stav brzdové kapaliny nebo svíček pochopitelně nezkoumal). Tenhle papír je k dispozici pro kupce. Je otázka, zda by mohl na základě zjištěných nesrovnalostí odstoupit od smlouvy. -
« Vracet auto do bazaru????
Cau lidi, chtel jsem se zeptat, jestli mate zkusenosti s vracenim auta do bazaru. Znama si koupila auto a po tejdnu ho dovezla do autorizovanyho servisu a tam ji odhalili asi milion (no, trosku jsem si zaprehanel) skrytych vad. Zajimalo by me, jakou ma sanci dostat svoje penize zpatky. U smlouvy neni zadnej zaznam o tech., stavu, proste nic. Akorat ten malitel bazaru rval, ze nic neda a ze nenese zodpovednost. Taky by me zajmalo, jestli kdyz to da k soudu, muze to auto normalne pouzivat nebo ne. A co delat, kdyz se ji to auto pak rozbije??? Proste - pokud o tom nekdo neco vite, budu rad... pripadne se muzete ozvat i na zabakus@bigfoot.com. Dik -
« Tak pro změnu zase o AAA auto !!!
Minulý týden jsem se chtěl informovat za jakou cenu bych mohl u nich udat svoje autíčko kdyby už to jinak nešlo, ale asi jsem udělal blbost, protože ty ku... mě teď otravují i v práci a to bez toho, že bych jim dal číslo !!! Dokonce jsem jím řekl že na mě není kontakt ....... to je vrchol !!!! -
« Re: Pro AlesK
Asi to turbo zapíná o trochu dřív.
Audi přiznalo, že má obrovské problémy s turbem u 2.5TDI, protože odchází každý dvoutisící kus. Takže je to otázka "štěstí" koupit to dvoutisící auto. Životnost motoru navíc dost podstatně ovlivňuje sám řidič, a tak je těžko soudit problém nějakého kamaráda, když znáš celou záležitost pouze podle výpovědi jedné strany. Navíc když z 1.8T dostávaj s jedním turbem i 132kW, tak by ten motor měl mít ještě určitou rezervu.
Toto nepovažuji za důvody, podle kterých bych se chtěl rozhodovat, smůlu můžu mít u každého auta. Ještě uvidím. -
« Re: Pro AlesK
Myslim, ze AlesK ma pravdu. Tabulky uvadi maximalni kroutici moment u 1.8T od 1750 ot./min. Ja si ale myslim, ze problemem toho motoru je samotne turbodmychadlo, ktere trpi nespolehlivosti. Uz o tom bezela diskuze na Octavie 1.8 Turbo... mate ji taky. Osobne jsem to porad bral, jako neco vyjimecneho. Asi pred tremi tydny jsem se dozvedel, ze znamy vlastnici Passat se stejnym motorem take zadrel turbo. VW neprijal reklamaci, ikdyz auto bylo 1.5 roku stare!!! -
« Re: Pro AlesK
Co se točáku týče u 1.8T vrcholí už v 1.750 a to je jedna z věcí která mne právě fascinuje. Zatím jsem byl vždycky spokojenější s autem s nízkovrcholícím vysokým točákem než naopak. Proto bych si nekoupil Hondu, i když si jí velice rád "na vyblbnutí" půjčím. Navíc chci auto na tři roky, tedy asi 90tis. km a tak mě zajímá víc zůstatková cena než dlouhodobá životnost či pozinkovaná karoserie.
Chci auto s rokem výroby 2000 (už kvůli té zůstatkové ceně) a tak mám ještě nějaký čas na váhání. Možná že mě trochu ovlivní letošní Frankfurt.
-
« Re: Pro AlesK
Souhlasim s Gapou. V nasich krajich se rozmohla "glorifikace" Octavii, ktera dle meho nazoru je stale jeste dost neopodstatnela. Navic 1.8T je "dopovany" motor a jako takovy ma mensi spolehlivost (u koncernu VW prokazany problem s turbodmychadlem) i zivotnost ve srovani s 2.5V6.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!