AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Jak jsem prodaval Sintru...
Rozhodl jsem se u AAA pred casem prodat Sintru. Potreboval jsem se ji zbavit, abych mel dost penez na nove auto. Vyrizoval jsem to pres pobocku v Plzni. Vse uz bylo domluveno a prohlednuto a cena dohodnuta na 30 tisic. Mel jen prijet nejaky sef z Prahy nebo kdo a tak jsem smluveneho dne prijel se vsemi papiry a s autem. Na zaver mi rekli, ze dostanu misto 30 tisic jen 10 tisic. Tak jsem se zase se vsim sbalil a odjel jinam... A o AAA si od te doby myslim svoje.
-
« XXX
Myslím si, že v XXX prodávají ani neví co. Nedávno jsem si chtěl zakoupit JEEP GRAND CHEROKEE, mimo jiné jsem se byl podívat v XXX. Viděl jsem tam vytouženého JEEPa ve stříbrné barvě rv.95.Jelikož ale začal padat déšť se sněhem neměl jsem čas si to auto pořádně prohlédnout. Druhý den abych nejel zbytečně volám "Máte tam ještě toho stříbrného Jeepa?" odpověď -" Néé ten už je pryč, zkuste to zítra!" Za dva dny jsem měl cestu do Bohnic tak jsem se tam stavil- Jeep tam samozřejmě byl na stejném místě jak stál. Odchytil jsem po čtvrt hodince velmi "ochotného" prodejce a ptám se na leasing, který byl uvedený evidentně u tohoto auta v Annonci "Ne tohle auto nám lesingovka nechce proleasovat." " A proč, kvůli původu?" " Jo tak to já Vám neřeknu.". Prodejce odešel tak si auto prohlížím podrobně, vypadá jako nenabourané, vcelku zachovalé auto, a ejhle přední sklo rok výroby 1999??? "Podívám se na štítek výrobní číslem za oknem /zrovna se ten se jako na potvoru dává za to měněné přední sklo, pak je sice číslo kastle na místě za sedačkou , ale to jsem si neměl možnost prohlédnout/ a ten je nějaký podivně zkroucený a poškrábaný. Netvrdím, že to auto bylo 100% čorka, ale tyhle dvě skutečnosti mne více než odradili od nákupu tohoto auta za bezmála za půl milionu /obvyklá cena u tohohle auta bývá o 50 až 100 víc už s provizí prodejci/. Nehledě na fakt, že se na toho Jeepa můžete zajet podívat ještě dneska- pořád tam stojí. -
« DeLorean
Historie
Blýskavá brožůrka modelu DeLorean DMC 12 Johna Zacharyho halasila: "Dlouho očekávaná revoluce
v dopravě začala". Svou leštěnou karosérií z nerezavějícího plechu, výklopnýmy dveřmi a příslušenstvím
na elektrický pohon byl tento automobil pokládán za letmý pohled do budoucnosti. Dnes panuje názor,
že to byl jeden z největších omylů automobilového průmyslu, postavený na roveň s Fordovým katastrofálním
typem Edsel. Bez ohledu na vládní pomoc ve výši 25 miliónu liber na výstavbu závodu v Západním Belfastu
uzavřel DeLorean své brány v r. 1982 s deficitem 25 miliónu liber. Nešťastníci, kteří si automobil koupili,
byli postaveni před problémy, plynoucí z nedostatečné kontroli kvality, počínaje dveřmy, které nešly otevírat,
až k okénkům, která naopak vypadávala. Úspěch závisel na amerických zájemcích a předpovědi společnosti byli
bláznivě optimistické. Počáteční novost opadla, rozšířily se zvěsti o špatné kvalitě a obchody zcela ustaly.
Motor a technická data
Vrchový motor VOLVO 2,8l V6 se vstřikováním paliva Bosh K-Jectronic poskytoval slušných 145 bhp při 5500 ot/min.
Standartní byla 5. rychlostní ruční či 4. rychlostní automatická převodovka (na přání zákazníka).
Výroba v letech 1979 - 1982, vyrobeno 6500 kusů
Brzdy kotoučové, max. rychlost 201 km/h, z 0-96 km/h za 9,6s a z 0-161 km/h za 23,1s, spotřeba asi 12,8 l /100 km.
Interiér
Vyhlížel imposantně: byl obložen koží, měl elektricky ovládaná okna, sklopný teleskopický sloupek řízení, zdvojené těsnění,
klimatizaci se 7 volitelnými funkcemi.
DeLorean DMC 12
DeLorean byl nasměrován na "svobodného mládence, který to dokázal" a jeden z projekčních záměrů zněl, že
v něm má být za předními sedadly prostor pro úplné golfové vybavení. Tvar automobilu byl navržen Giugiarem a projekt
revidoval Colin Chapman od Lotusu. Vyklápěné dveře a karosérie z nerezavějící oceli byly cynickými
obchodními vylomeninami a každý, kdo se setkal s prototypem, tvrdil, že způsobovaly spíše potíže, než aby měly nějaku cenu.
Pro bohaté prosklení a poruchovou klimatizaci bylo ve voze stále horko. Jemně broušená a leštěná karosérie z nerezavějící oceli
se Colinu Chapmanovi nelíbila, líbila se však výrobci. Majitelé aut brzo zjistili, že ji nebylo možno vyčistit.
Ještě předtím než byl DeLorean v roce 1979 uveden na trh, byl už starý ve většině svých prvků, jako např. v šikmém zadním skle se
žaluziemi, i v hranatých zadních světlech. Boční vyklápěné dveře netěsnily a nedaly se dobře otevírat.
Vzhledem ke své minulosti a omezeném počtu vyrobených kusů to může být pro někoho cenný kousek do jeho zbírky ale já bych
a doufám že někdy budu :)) volil nějakou ameriku z 50. až ranných 70. let, buď some pony car nebo velký silný kabrio.
Jinak doufám že se na mě nebudete zlobit vzhledem k rozsáhlosti příspěvku, chtěl jsem to jenom trochu osvětlit, můžu se ještě mrknout někde po nějakých fotkách.
-
« Re: šejdíři
Vemte si to logicky: jako dealer co vykupuje na protiuctet vim co kupuju (mam servis atd).Kdyz je auto dobry, tak ho prodam sam - dalsi zakaznik do servisu... Kdyz je to sragora, tak to hodim do AAA aby me nikdo neotravoval s reklamacema. Daj tam sice min penez, ale to beru jako poplatek za pohodu a za to ze si nikdo nestezuje na moji firmu. -
« Re: De Lorean
Dnes jsem mluvil se svým kamosem z NL co ten kram mel a rikal mi ze v Holandsku jich jezdi asi 40 ks a dají se koupit v cenach od 15 000 NLG (1 DEM = 1,12 NLG) nahoru. Takze to neni zadna "rarity". Nahradni dily se na to daji sehnat jakekoliv ale jsou docela drahe. Tim neni mysleno nic z motoru nebo naprav ty jsou Renault resp. PRV chcete-li. Drahe jsou dily karoserie, narazniky, kola atd. Holt nerez je nerez. Udajne ten motor jde vyladit na 260 HP. A propos, videli jste ty kola na tom aute. Tehdy jeste moc neletely nizkoprofilove pneu a tak to auto na tech balonech vypada opravdu obludne. -
« De Lorean
Trochu jsem koukal a ma to motor Renault ovšem nějak vyvýjenej ve spolupráci s Volvem. "Bring out the beast, a Volvo (Renault) 2.85L V6." začal se vyvíjet v 79 a prodávat v 81 (6539), 82 (1126) až 83 (918). Nabarvený byly jenom tři. Kompletně celá historie spoustu věcí kolem je na: [odkaz] -
« Re: DeLorean
takze DeLorean ma motor z volva, tusim 2.9 a cca 140 koni, je to dobrej sberatelskej kousek, jen uz pri uvedeni na trh v 79! byl uz znacne zastaralej, dvere nesly otevrit,vokna vypadavaly, klimatizace skoro porad nefunkcni, nacpali do toho spoustu el. motorku aby to bylo aspon na posledni chvili prodejni, ty vzpery ktery mely udrzet tak tezky dvere byly smesny a na nejdulezitejsim trhu v USA taky neuspeli protoze se rychle rozsirili zpravy o jejich spatnem zpracovani a vubec ze je to *, par informaci muze jeste sehnat -
« Re: DeLorean
delorean byl pri me posledni navsteve za 890tisic tj nakejch 47000 DM, holt to drti jak se da, jeden muj dobrej kamarad, fanda do aut tam zacal pracovat minulej tejden na vykupu, to co mi rikal za kolik vykupujou auta to je hrozny, dle toho usuzuju ze auto tam da jen zoufalec co potrebuje honem prachy -
« Re: DeLorean
V DeLoreanu jsem jel a skutecne to neni zadna bomba, ma to motor z Renaultu 30 a tezko to udela 200km/h ale ma to zvlastni tvar, dvere jsou super a je to z nerezu. Vsechny DeLoreany jsou rok vyroby 1983 a bylo jich vyrobeno asi 4300 ks. To auto ale nema prilis vysokou cenu. Muj znamy v Holandsku ho mel (uz mu ho nekdo ukradl) a kdyz ho kupoval asi v roce 1994, tak za nej zaplatil cca 30 000 NLG (25 000 DEM). Kolik za nej chteli v AAA ? Ja bych si to osobne nekoupil, to uz radsi ojety Ferrari, takovy Mondial se da koupit za ty penize taky.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Zdůraznil jsem mu , že jsem včera mluvil s jeho kolegou a proč ze mě dělá idiota ? Nato mi začal tykat a řekl mi ať tam odsut vypadnu. Tak vypadá opravdová realita solidnosti vyreklamovaného "Super bazaru " AAA.!!!! Jsou to obyčejný všiváci, který těžej z toho , že je někdo občas v problémech a potřebuje prachy. Proč ne ale alespoň na nejaké úrovni. Nakonec jsem tu korvetu prodal přes Anonnci za těch 380.tis !!!!