AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: AAA
Jo mám podobný zkušenosti,...kámoš prodával auto...po telefonu mu řekli, že jeho cenu 260.000,- dodrží. Když tam přijel, tak mu nabídli 240.000,-. Řekl jim, že si to ještě rozmyslí...od té doby mu pravidelně, tak 2x za týden volali, aby tam to auto prodal. Nakonec se rozhodl, že ano, a zeptal se, jestli platí těch 240.000,-. řekli mu, že samozřejmě. Když tam ten den přijel, tak mu řekli, že sehnali na "výjezdu" stejný, auto, ale o dva roky novější za stejnou cenu, a tak mu můžou dát maximálně 200.000,-. No a když na tu cenu po delším přemýšlení kývnul, tak mu přišel ten člověk říct, že po projednání s šéfem mu můžou dát max. 170.000,- Kč. To se už samozřejmě naštval a ještě ten den sehnal kupce za 250.000,- Kč, který si ještě libnoval, jaká je to výhodna cena. Do áček se asi byplatí prodat jenom křivý, nebo kradený auto... -
« Octavia
Další perla o výkupu aut v AAA (bordel Praha) . Jeden známý chtěl prodat Octavii a potřeboval rychle prachy, tak zavolal do AAA a tam mu řekli, že jeho cenu budou akceptovat a že je pro ně přijatelná. Tak se tam rozjel, aby jim auto ukázal, auto se líbilo a že ať ho za dva dny přistaví, takže jo, vzal doklady a jel. Když přijel s papírama s hotovou věcí, řekli mu cenu o 20 000 menší (bylo to ve výkupně v Brně). Na otázku proč, mu řekli, že včera dostali velkou zásilku služebních Octávií a ty srazili cenu. Tak neváhal a nechal zavolat manželku do AAA, že by chtěla přesně takovou Octavii jakou prodávali nebo jinou a tam ji kupodivu řekli, že nemají ani jednu. Takže co se týče vojebávání lidí, tak v tom jsou profíci. Nejlepší sranda nastala, když tu samou Octavii nabídnul AAA jeho švagr a řekli mu samozřejmě cenu výšší, kterou si představoval. Dále není co dodat :-) . Jenom snad jedno a to kdy se tu objeví spokojený zákazník, kterému dali dohodnutou cenu. Z toho se samozřejmě vyklube majitel nebo nejlepší zaměstnanec AAA jako v podobných tématech. -
« Re: šejdíři
Zažil jsem s AAAčkama to samý jako ty. Po telefonu měli velký zájem o mojí Corvettu. Prej určitě dáme Vašich 380 tis. Třikrát jsem se ptal jestli to platí jinak , že tam nejedu . Na handrkování nikdo nemá přece čas ! Ubezpečovali mě , že to platí. Když jsem tam přije, tak nějakej superarogantní frajer dělal jako že ho parádně otravuju a pak mi nabídnul 300 tis.!!
Zdůraznil jsem mu , že jsem včera mluvil s jeho kolegou a proč ze mě dělá idiota ? Nato mi začal tykat a řekl mi ať tam odsut vypadnu. Tak vypadá opravdová realita solidnosti vyreklamovaného "Super bazaru " AAA.!!!! Jsou to obyčejný všiváci, který těžej z toho , že je někdo občas v problémech a potřebuje prachy. Proč ne ale alespoň na nejaké úrovni. Nakonec jsem tu korvetu prodal přes Anonnci za těch 380.tis !!!! -
« Jak jsem prodaval Sintru...
Rozhodl jsem se u AAA pred casem prodat Sintru. Potreboval jsem se ji zbavit, abych mel dost penez na nove auto. Vyrizoval jsem to pres pobocku v Plzni. Vse uz bylo domluveno a prohlednuto a cena dohodnuta na 30 tisic. Mel jen prijet nejaky sef z Prahy nebo kdo a tak jsem smluveneho dne prijel se vsemi papiry a s autem. Na zaver mi rekli, ze dostanu misto 30 tisic jen 10 tisic. Tak jsem se zase se vsim sbalil a odjel jinam... A o AAA si od te doby myslim svoje.
-
« XXX
Myslím si, že v XXX prodávají ani neví co. Nedávno jsem si chtěl zakoupit JEEP GRAND CHEROKEE, mimo jiné jsem se byl podívat v XXX. Viděl jsem tam vytouženého JEEPa ve stříbrné barvě rv.95.Jelikož ale začal padat déšť se sněhem neměl jsem čas si to auto pořádně prohlédnout. Druhý den abych nejel zbytečně volám "Máte tam ještě toho stříbrného Jeepa?" odpověď -" Néé ten už je pryč, zkuste to zítra!" Za dva dny jsem měl cestu do Bohnic tak jsem se tam stavil- Jeep tam samozřejmě byl na stejném místě jak stál. Odchytil jsem po čtvrt hodince velmi "ochotného" prodejce a ptám se na leasing, který byl uvedený evidentně u tohoto auta v Annonci "Ne tohle auto nám lesingovka nechce proleasovat." " A proč, kvůli původu?" " Jo tak to já Vám neřeknu.". Prodejce odešel tak si auto prohlížím podrobně, vypadá jako nenabourané, vcelku zachovalé auto, a ejhle přední sklo rok výroby 1999??? "Podívám se na štítek výrobní číslem za oknem /zrovna se ten se jako na potvoru dává za to měněné přední sklo, pak je sice číslo kastle na místě za sedačkou , ale to jsem si neměl možnost prohlédnout/ a ten je nějaký podivně zkroucený a poškrábaný. Netvrdím, že to auto bylo 100% čorka, ale tyhle dvě skutečnosti mne více než odradili od nákupu tohoto auta za bezmála za půl milionu /obvyklá cena u tohohle auta bývá o 50 až 100 víc už s provizí prodejci/. Nehledě na fakt, že se na toho Jeepa můžete zajet podívat ještě dneska- pořád tam stojí. -
« DeLorean
Historie
Blýskavá brožůrka modelu DeLorean DMC 12 Johna Zacharyho halasila: "Dlouho očekávaná revoluce
v dopravě začala". Svou leštěnou karosérií z nerezavějícího plechu, výklopnýmy dveřmi a příslušenstvím
na elektrický pohon byl tento automobil pokládán za letmý pohled do budoucnosti. Dnes panuje názor,
že to byl jeden z největších omylů automobilového průmyslu, postavený na roveň s Fordovým katastrofálním
typem Edsel. Bez ohledu na vládní pomoc ve výši 25 miliónu liber na výstavbu závodu v Západním Belfastu
uzavřel DeLorean své brány v r. 1982 s deficitem 25 miliónu liber. Nešťastníci, kteří si automobil koupili,
byli postaveni před problémy, plynoucí z nedostatečné kontroli kvality, počínaje dveřmy, které nešly otevírat,
až k okénkům, která naopak vypadávala. Úspěch závisel na amerických zájemcích a předpovědi společnosti byli
bláznivě optimistické. Počáteční novost opadla, rozšířily se zvěsti o špatné kvalitě a obchody zcela ustaly.
Motor a technická data
Vrchový motor VOLVO 2,8l V6 se vstřikováním paliva Bosh K-Jectronic poskytoval slušných 145 bhp při 5500 ot/min.
Standartní byla 5. rychlostní ruční či 4. rychlostní automatická převodovka (na přání zákazníka).
Výroba v letech 1979 - 1982, vyrobeno 6500 kusů
Brzdy kotoučové, max. rychlost 201 km/h, z 0-96 km/h za 9,6s a z 0-161 km/h za 23,1s, spotřeba asi 12,8 l /100 km.
Interiér
Vyhlížel imposantně: byl obložen koží, měl elektricky ovládaná okna, sklopný teleskopický sloupek řízení, zdvojené těsnění,
klimatizaci se 7 volitelnými funkcemi.
DeLorean DMC 12
DeLorean byl nasměrován na "svobodného mládence, který to dokázal" a jeden z projekčních záměrů zněl, že
v něm má být za předními sedadly prostor pro úplné golfové vybavení. Tvar automobilu byl navržen Giugiarem a projekt
revidoval Colin Chapman od Lotusu. Vyklápěné dveře a karosérie z nerezavějící oceli byly cynickými
obchodními vylomeninami a každý, kdo se setkal s prototypem, tvrdil, že způsobovaly spíše potíže, než aby měly nějaku cenu.
Pro bohaté prosklení a poruchovou klimatizaci bylo ve voze stále horko. Jemně broušená a leštěná karosérie z nerezavějící oceli
se Colinu Chapmanovi nelíbila, líbila se však výrobci. Majitelé aut brzo zjistili, že ji nebylo možno vyčistit.
Ještě předtím než byl DeLorean v roce 1979 uveden na trh, byl už starý ve většině svých prvků, jako např. v šikmém zadním skle se
žaluziemi, i v hranatých zadních světlech. Boční vyklápěné dveře netěsnily a nedaly se dobře otevírat.
Vzhledem ke své minulosti a omezeném počtu vyrobených kusů to může být pro někoho cenný kousek do jeho zbírky ale já bych
a doufám že někdy budu :)) volil nějakou ameriku z 50. až ranných 70. let, buď some pony car nebo velký silný kabrio.
Jinak doufám že se na mě nebudete zlobit vzhledem k rozsáhlosti příspěvku, chtěl jsem to jenom trochu osvětlit, můžu se ještě mrknout někde po nějakých fotkách.
-
« Re: šejdíři
Vemte si to logicky: jako dealer co vykupuje na protiuctet vim co kupuju (mam servis atd).Kdyz je auto dobry, tak ho prodam sam - dalsi zakaznik do servisu... Kdyz je to sragora, tak to hodim do AAA aby me nikdo neotravoval s reklamacema. Daj tam sice min penez, ale to beru jako poplatek za pohodu a za to ze si nikdo nestezuje na moji firmu. -
« Re: De Lorean
Dnes jsem mluvil se svým kamosem z NL co ten kram mel a rikal mi ze v Holandsku jich jezdi asi 40 ks a dají se koupit v cenach od 15 000 NLG (1 DEM = 1,12 NLG) nahoru. Takze to neni zadna "rarity". Nahradni dily se na to daji sehnat jakekoliv ale jsou docela drahe. Tim neni mysleno nic z motoru nebo naprav ty jsou Renault resp. PRV chcete-li. Drahe jsou dily karoserie, narazniky, kola atd. Holt nerez je nerez. Udajne ten motor jde vyladit na 260 HP. A propos, videli jste ty kola na tom aute. Tehdy jeste moc neletely nizkoprofilove pneu a tak to auto na tech balonech vypada opravdu obludne. -
« De Lorean
Trochu jsem koukal a ma to motor Renault ovšem nějak vyvýjenej ve spolupráci s Volvem. "Bring out the beast, a Volvo (Renault) 2.85L V6." začal se vyvíjet v 79 a prodávat v 81 (6539), 82 (1126) až 83 (918). Nabarvený byly jenom tři. Kompletně celá historie spoustu věcí kolem je na: [odkaz]
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!