AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Jsouto trubky.....
Mám tetu která si v tomhle prokletým bazááru koupila už snad 3 auta.A o každým jí říkaly jak není skvělý a,že ho šev sám osobně kontroval.No jooo,ale každý to auto vydrželo sotva půl měsíce....A když byla vrátit pokaždý to auto tak jí tam strčily jinej šmejd...Když chtěla vrátit peníze tak jí říkaly,že by to trvalo moc dlouho.Jenže teta potřebuje auto pořád tak jí nezbývalo než si vzít jiný........... -
« Bazar x inzerat
Rozhodne neni pravda, ze kazde auto, ktere majitel prodava musi mit nejakou vadu. Nebo, ze proste je podezrele, kdyz uz to auto prodava 2 mesice a bylo tam 30 lidi. Mel jsem Formana, ktereho jsem si sperkoval 4 roky, mazlil jsem se s nim, doplnky, porad neco, v zime nejezdeny, a najednou jsem si rekl, holt Formane, nejsi laska na cely zivot a jako kdyz streli jsem chtel jine auto z vyssi tridy. Nadchl mne komfort a pocit z jizdy, chtel jsem neco lepsiho. Zasel jsem do bazaru, kde se mi vysmali do oci, kdyz jsem za sveho Formana chtel tolik, co za v bazaru vystavenou bilou zrezivelou felicii kombi se 135 000 km ( stala 130 000, r.v. 1996 ). Za meho formana (1994,najeto 59000 km,p.c. 297400, dal jsem za nej 194 000,- + doplnky 35 000) mi nabizeli 85 000.- No neprodejte to za tu cenu. Rozhodl jsem se, ze pokud se mi ho podari prodat za 110 000 Kc, prodam ho. Cekal jsem mesic, mezitim mne nabourali, ale nakonec byl novy majitel velice stastny, ze se mu dostalo do ruky bezporuchove auto. Vedel jsem, co prodavam a dal jsem mu 1 rok zaruku na motor + vstrikovani, pocitac. Pul roku na vse ostatni. Za tyden jsem koupil Bravu za 185 000,-... . Najeto 140 000, poskrabana, vyfuk a tlumice na vymenu. Zajeli jsme do servisu, napichli na pocitac, prohledli ze vsech stran a jinak ok. Povidamu mu, ze mu za ni jeho pozadovanych 220 000 nedam, dam nejvice s ohledem na zjistene zavady 195 000,- hotove. Domluvili jsme se. Nakonec jsme se domluvili na zaloze 125 000,- a doplatku 70 000 Kc po prepisu ( v den koupe nebyl otevren DI, byly kvetnove svatky ). Za tyden jsem s tim najezdil 1000 km, zjistil vsemozne zavady - nefunguje ABS a termostat. Napr. o ABS mi tvrdil, ze kdyz sviti kontrolka na pr. desce, je to v poradku a ja blbec mu to zbastil, protoze jsem nevedel,ze pri ABS mne musi kopat pedal ... Dopadlo to tak, ze jsem mu misto doplatku 70 000, dal jen 60 000, protoze 10 000 staly dodatecne opravy. Uz budu koncit. Myslim si, ze je nejlepsi domluvit se s prodejcem na aspon 2 splatkach a zkusebni dobe, treba tyden. Prodavajici skutecne vetsinou prodava auto, protoze potrebuje penize a kdyz vidi nabidku hotovych penez vyplacenych jeste ten den, vetsinou neodola a spokoji se i s castecnou splatkou a naslednym doplatkem. Podobne jsem kupoval i toho Formana a predtim S 110 R. Davam tedy rozhodne prednost koupi na inzerat, kdy si clovek muze podle mne to auto vice osahat, nez v bazarech, kde mi odmitli rict, jestli jsou ty 195 pneumatiky na te Brave v bazaru schvalene v TP a pri zkusebni jizde jsem si nemohl sednout za volant. Za volant jsem si mohl sednout az po zaplaceni cele castky a podpisu smlouvy. Jeste jsem zapomnel rict, ze mi v bazarech rekli, ze mnou pozadovanych 110 000 Kc za Formanka je stojanova cena, ze aby na tom neco vydelali, muzou ho vykoupit za max 85 000,-. 35 % provize mi skutesne pripada vysoka a naprosto neumerna. -
« Re: Z druhe strany
Ale jiste, ze existuje - treba ta moje stovka. :-) Stejne tak existuji i lide, co vyhrali prvni ve Sportce. Strejc taky prodaval spickoveho Favorita a teta perfektni Uno (garazovane Fabo behem tri let jeho znamemu shnilo a Uno rozstrelil bratranek, takze je to ted bourany kram). Vetsinou se ale prodavaji auta, kterych se chce majitel zbavit nebo ani nevi, jaky prodava vrak.
Vetsina reci o dobrych autech jsou proste takova latina. Jeden clovek tu treba onehda byl schopen prisahat, ze jeho deset let stare Scorpio (najeto 500 000km, bez vetsich oprav) jezdi jak nove. Dal ho manzelce, protoze mu bylo lito tak sqele auto prodavat. :-))) -
« Z druhe strany
Panove vy me udivujete , vemte to z druhe strany , Ja prodavam auto vzdycky az kdyz mam uz nove a je s cim jezdit , vsechny auta ktera jsem prodaval byla v pohode , takze nesouhlasim s tim ze dobre ojete auto neexistuje . Vsichni lidi co maji po me auta si libujou a byla hned pryc , vcera jsem zrovna prodal z firmy jednoho trafika a trvalo mu tri dny nez z bazaru zmizel. Me spis stve ze lidi kteri si auto kupuji neoceni prave jeho dobry stav a reknou ja tohle auto videl za 90.000 ! , Proste je to na nic. za hranicema ma auto po bouracce zaznam v TP !, tady ne , a vraky se prodavaji stejne jako auta v poradku. Ten Trafic je k videni na www.pemac.cz/trafic , ozval se prvni clovek ze ho vezme za 110 a tak sel do sveta a prodavan byl jen proto ze jsem koupil do firmy noveho . Takze opet nesouhlasim s tim ze dobre autop clovek neprodava , prodava a hlavne proto ze uz ma nove ... -
« Re: Vrácený leasing
Jo, to jo. Jenze to je pouzitelny pro cloveka, co chce do auta vrazit radove stovky tisic.
Ale existuje i opacna situace, kdy nekdo investoval do auta pomerne dost penez, ktere mu pak nikdo neda. Treba ja mam stovku, ktera me vysla tak na cca 20 tisic + desitky hodin prace (to nemluvim o tom, ze minuly majitel na ni tratil tak 10t., kdyz mi ji za 8t. prodaval a nektere dily jsem mel zdarma, pripadne dost levne). Uz jsem si s ni zajezdil dost a chtel bych zase neco jineho - Octavku, Simku, Cortinu ap. Ale koho zajimaji nove plechy, gumy, tlumice, karburator, paraboly, starter, nova spojka s talirovou pruzinou, motor 30tis. po GO, dobre brzdy, 100% zachovaly interier?
Navic, co ja vim, jestli se treba po 10 000km nevysype prevodovka, praskne chladic, odejde vodni pumpa? Vymenit cepy rizeni, pripadne prahy, by taky neskodilo a drobnosti, rezave tupky na dverich, orvane narazniky, vule na kladkovem prevodu plynu u karburatoru (tj. vule plynu) a nefunkcni otvirani dveri u ridice, by asi dost lidi odradilo.
A uplne stejne je to u jakehokoliv jineho auta. -
« Vrácený leasing
Snad jediná možnost, jak koupit kvalitní auto, je koupit auto, které majitel neprodává proto, že se ho chce zbavit. V první řadě zabavený leasing (CAC a OB). Pak možná po doběhnutí leasingu, kdy si podnikatel chce líznout další, protože to první už NEMŮŽE dávat dál do nákladů !!!! Jenže záleží na tom, co s ním ty 3 roky vyváděl, když plánoval, že se ho pak zbaví. Předváděcí vozy - to je minimální sleva, ale pak auta na protiúčet u autorizovaného dovozce - servisu. Pokud tam někdo jezdil dejmetomu se starším modelem na pravidelné kontroly, oni to auto znají a pak mu ho vezmou protiúčtem za nové. "Autorizovaný bazar" si netroufne prodávat naprostý vrak. Třeba Renaulti a Fordi to dost takhle dělají. -
« Re: bazar jako bazar pánové , levota jako levota
V prve rade je potreba si uvedomit, ze dobra auta proste neexistuji. Specielne treba do AAA se da prodat jakykoliv kram. Proste: vrak - nevrak, skoro stejna cena (vykup i prodej).
Koupe dobreho auta je proste strasna nahoda, nemluve o tom, ze mnoho dost podstatnych zavad se na miste proste nemuze zjistit. Zkratka - proc by nekdo prodaval dobre auto?
A to, ze auto jezdi, sviti, blika, neznamena, ze je dobre. Vsadim se, ze tomu perfektnimu autu, co do nej majitel jenom leje benzin, nikdy ho nenechalo ve stychu atd., nebrzdi leve zadni kolo, rozdil na prednich je tak 50%, rucka tak tak, ze podrzi auto v mirnem kopci, rizeni tahne doprava, vyfuk se chysta upadnout... Ale je to pro nej super auto, se kterym jeste najede desitky tisic km a pak ho se slzou v oku, jaky ze to prodava excelentni vuz, streli kamosovi. -
« Re: bazar jako bazar pánové , levota jako levota
to LeonardoD : ono to asi nebylo tím bazarem. Spíš prostě tím že to auto mělo kliku a já taky. jo mimochodem , zrovna v tomhle bazaru na Argentinské ( nemyslim že by bylo důležitý uvádět jméno , uznej taky sám že calibra neni felicie a ty lidi nebudou mít tak špatnou paměť) jsem přesně viděl jak ta mašinerie funguje. Na vlastní kůži. NIKDY NIKDY si auto v bazaru nekoupim , i kdybych za hříšný prachy měl jet kamkoliv do zahraničí , ČESKÝ BAZARY NIKDY VÍC. Doprčic a to si ještě stěžuju když mám auto v pohodě a dopad jsem vlastně výborně , ani se ke mně nechovali hnusně jen využili moje slabiny , patřilo mi to . Jooo obrali me o par hadru , jenže protihodnotu jsem zatraceně dobrou dostal ! Ad Argentinská - podle mě je to tam všechno totálně propojený , nečekej že někde budou lepší a někde horší. -
« Re: Jsem spokojenej?
To: hihi - Muzes prosim napsat, co to bylo to auticko za 49 tisic, kdyz je to r.v. 1992. A navic, co je to za motor, ze zere jenom 5l. To je charakteristika dieselu nebo nejakych malinkatych prdlavek (napr FIAT Cinquecento, DAEWOO Tico...)Diesely z 1992 musi stat nejmin 100000,- a pokud je diesel za 50000,-, tak je z roku 1985 az 1987. Takze je to takovy rebus. Zkus se pochlubit...
Diky.
P.S. Nebo alespon napis, zda fakt, ze se ti auto nesype je dan znackou auta nebo technickym stavem tveho originalniho kousku (tj. je nadmiru zachovale). -
« Re: bazar jako bazar pánové , levota jako levota
Ahoj!
To: burjoa -
Mam dotaz na ten bazar, kde jsi koupi auto, ktere ti pry celkem funguje. Pises "Argentinska" - znamena to, ze je to ten bazar na konecne metra
Nadrazi Holesovice. Pokus ano, ktery to tam je (je jich nejmin 10, tak kde jsi to kupoval).
To: everyone -
Muzu sdelit sve zkusenosti s nakupem vozu na inzerat.
V lete 1997 jsme kupovali pro nasi rodinu
nejake levne auto s velkym zavazadlovym prostorem a zvolili jsme Skodu Forman. V Annonci jsme nasli jednoho pana, co bydli v Praze na sidlisti Cerny Most a dojeli jsme za nim z naseho mensiho mesta.
V bazarech v nasem okoli jsme pozadovane auto nenasli, tak proto jsme se rozhodli kupovat na inzerat. V te dobe jsem o AAA jeste nevedel a protoze nejsem z Prahy, snazil jsem se redukovat jezdeni po meste.
Celkem jsme u toho pana byli dvakrat. Poprve jsme si prohlidli auto a provedli zkusebni jizdu. Tuto jizdu s nami provedl systemem brzda-plyn a plyn-brzda, takze jsme ani nevideli, jak jede auto normalne treba 90, tak jak jsme ho chteli pouzivat. Vytacenim motoru se snazil zakryt fakt, ze je na volnobeh docela hlucny.
Abych to zkratil - auto jsme na druhy prijezd koupili, ale sotva jsme nasedli a chteli odjet domu, cekaly nas same neprijemne soky.
Pred tim, jako kdybychom si nevsimli spousty drobnych veci - napr.
* topeni netopi (v lete se blbe pozna)
=> vyzadujte delsi zkusebni jizdu, aby se predvadejici nemohl vymlouvat na to, ze motor jeste neni zahraty
* levy blinkr nefungoval (oprava toho blikatka v blatniku byla pekne draha)
=> staci lepe sledovat frekvenci blikacem, z ktere se pozna, ze blika predni i zadni nebo jenom jedna
* blbnul palivomer
* blbnul moturek ostrikovace
* nefungovalo vypinani blikacu po natoceni volantu
A co hlavne - byla rozhasena vstrikovaci jednotka, takze auto v podstate neumelo normalne jezdit - umelo akorat priskakovat a prudce se rozjizdet. To byl pro klidneho svatecniho jezdce pekny sok, kdyz musel po dalnici misto za 6 litru jet nejmene za 10 a jeste s pekne rvoucim motorem a temer permanentne vyrazenou rychlosti.
Doma jsem dal auto do servisu, aby zkontrolovali naplne a technicky stav. Bohuzel me cekala dalsi studena sprcha - auto bylo bourane!!!
I pres prohlidku auta a motoru a dusovani prodejce a dokonce pres to, ze jsme podepsali kupni smlouvu, kde bylo napsano, ze je auto
nebourane a s zadnou vaznejsi zavadou...
Proste jsme do nej po koupi za pomerne vysokou cenu vrazili jeste 20000,- v servisu (museli vymenit kdeco - hlavne i nejake nosne prvky podvozku)
Teprve po dvou letech behani po servisech (nakonec se ukazal jako nejlepsi znackovy servis Skoda)
jsme auto dali jakz takz do kupy, ze se v nem nebojime jezdit.
O pretocenem tachometru snad nemusim mluvit...
Momentalne to ma za nasledek, ze ozvejkany nahon tachometru z prevodovky obcas zpusobi, ze tachac vubec neukazuje... (coz je vesele)
Tento zazitek pisi proto, aby koupechtivi zajemci vedeli, ze pri koupi prvniho auta je clovek docela dost slepy. Myslim, ze je jedno, zda si ho koupi v AAA nebo na inzerat. Klicove je proverovat, proverovat a je jeste jednou proverovat. Vzit s sebou automechanika a znovu proverovat a proverovat.
BAZAR, INZERAT i ZNAMY vam mohou prodat jak dobry tak spatny auto. Nelze posoudit jinak, nez prijit a poradne prohlidnout. S tim, ze bazar muze byt trosku drazsi, ale mate vic aut na vyber, takze usetrite nejake to behani... Nekdy je to ale tezke posoudit, co je lepsi - jestli tomu venovat cas a hledat a hledat, nebo jestli koupit pri prvni nasteve bazaru. Problem je, ze kdo vaha, ten nema tak dobry vyber.
Nevim jestli budu takto slepy i pri dalsi koupi auta, napisi o tom, az tak ucinim.
Tahle rubrika se mi zda velmi uzitecna a musim rici, ze plne souhlasim s tim co napsal gapa asi pred mesicem:
Pokud chcete koupit auto napr. za 100000,- musite mit pripraveno 110000,- nebo radeji 120000,- a pokud mate jen 100000,- musite koupit auto za 85000,- nebo 90000,-. Pokud mate jen 50000,-, coz je muj pripad docela se bojim, co za takove penize sezenu za auto, kdyz 3x drazsi melo tolik problemu...
Jeste mam jednu radu:
Kdyz vam prodejce (jakykoliv) bude tvrdit nebo se jen tak mimochodem omylem zmini, ze tam mel uz dvacet lidi a nikdo to nechtel koupit a ze mu to v bazaru nechteji vzit (coz zformuluje tak, ze rekne: davat to do bazaru je zbytecne - berou si z toho drahou provizi) - tak to vsechno znamena, ze na auto je problem. A ten problem zrejme nebude v jeho neprimerene cene - ta by se totiz casem musela upravit. Pokud to auto nekdo prodava 2 mesice a neprodal ho, tak pozor! Je na nem neco spatneho!!! (napr. bourane nebo totalne shnile, coz je nastesti trosku videt)
Toto plati jak pro koupi na inzerat, tak pro bazar vcetne naseho "oblibeneho" AAA... -
« AAA
Panove , podivejte se na cenu reklam , at v radiich a nebo v televizi ! a pak zjistite ze do ni musi jit. min. tak milion denne !. Ja dochazim k zaveru ze velky autobazar je uplne to nejlepsi na prani spinavych penez. A myslim si ze o auta jde az v druhem pripade . Vite kolik aut by museli dene prodat aby zaplatili vsechny ty lidi , areal a tu reklamu ?? Neni vam divne ze reklamu v TV si muzou dovolit jen firmy jako Procter& Gamble , Eurotel , Paegas, Svetove automobuilky , Coca Cola a jeste par dalsich obrovskych firem ? ... Mno a ted se objevi jeden Prazsky autobazar , ktery ma bezesporu tu nejhorsi povest a muze si dovolit to co tyhle firmy ?? , jeste jednou rikam autobazar ??. -
« bazar jako bazar pánové , levota jako levota
Na něčem - na někom zbohatnout musí každý bazar , vzdy bylo a vzdy bude. Nicméně v áčkách jsem jednou byl a žasnul jsem totálně , člověk by si myslel že ti kteří si tak stěžujou co tam koupili za vraky jsou samí chudáčci , které áčka napálily , jenže můžou si za to většinou sami , bez odborníka se tam dívají na auta a pak si pro ně zamilovaní běží ! to je jasné že školený personál je pak ukecá , "to je od výroby" , "to je normální" , atd.
Ovšem já sám jsem takto koupil také auto ! Nikoliv v áčkách ale na Argentinské. Je jich tam snad sedm ale minimálně v jednom jsou totální leváci ! bylo to moje první auto , díval jsem se na něj celkem s přivřenýma očima ale CO VŠECHNO se mi na něm sere , to by byl seznam na stranu A4 ! myslíte že mě tam na to upozornili ? Řekli , byla bouraná na předek , přitom na zadku praskliny v laku , pod kterým musela být několikacentimetrová vrstva kytu ????
Nicméně , zásadní rozdíl - moje auto perfektně jezdí , kromě drobných investic do náplní je v pohodě , nesere se a mohu se spolehnout že mě uveze bez problému třeba 500 km v jednom zátahu...jediné pozitivum sna doproti áčkám.
Jo a ještě rada pro kupce v Bazaru anebo kdekoliv jinde, hlavně pro taková telata jako jsem byl já - víte jak se pozná přetočený tachometr ? vyžádejte si velký techničák jen na podívání , podrobně studujte a někde tam naleznete poslední STK , kde je datum a stav ujetých kilometrů. Pokud ta STK není platná týden , asi byste byli překvapení , že před dvěma lety to auto mělo najeto o 50 000 km víc než teď...:-D -
« a proč ?
Souhlasím s přechozími názory, ale musíme si uvědomit jednu věc. jakto, že si dovolují prodávat vraky, jakto, že prodávají kradená auta, jakto, že vědomě podvádějí zákazníky ? Protože jim to odpovědné státní orgány (policie, úřady, justice) dovolí. Policie by se tímto dle mého měla zabývat. pokud se najde početná skupina zákazníků, kteří jsou podvedeni, dle mého to musí vyvolat dojem, že tady není něco v pořádku a případně zakázat majitelům podnikatelskou činnost nebo ji výrazně omezit a tvrdě kontrolovat. Já myslém, že nejlepší bude od nich auta prostě nekupovat, ale nejsem si sjistý, zda veškerý jejich zisk plyne jen z prodeje a vůkupu aut. nebude to něco víc ? Pokud se zamyslíte, přijdete na spoustu věcí, které jsou dělat pokud vlastníte velký autobazar.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!