AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
Jenom by mě zajímalo proč jsi zavrhnul Renaulty ? jak jsem již psal, moji rodiče mají Renaulta 19 a jsou s ním maximálně spokojený. Před 2 roky jsme s ním jeli na Sradinii (ostrov u Itálie) a musím ocenit pohodlí a jízdní vlastosti tohoto auta. A to je to auto už 6 let staré. Nevím můj názor je nezavrhovat je. -
« Vybrat auto
Možná to bude tim, ze jsem nektera auta predem vyloucil. To je ale podle mne spravne. Prece neni mozne koupit auto podle stavu at je to znacka jakakoliv, hlavne ze to jede.
Hledal jsem 16V tak do 1.6 Vyloucil jsem vsechna auta luxusnich typu a predrazena jako jsou Adi, BMW a td. Vyloucil jsem vsechna korejska a podobne "sráky" z rozvojovych zemi. No a po zverejneni Testu zebricku poruchovosti jsem vyloucil i vsechna puvodem Francie. Coz jsou Citrousi, Peugeoti a Renaulti. Ostatne ve Francii 16 ventilu jeste ani neobjevili. No a take Fiat jsem okamzite skrtnul. Chtel jsem
Nisana, Toyotu, Mazdu, Opla, Ford a podobne. Zadne Kia, Hyundai a jine nesmysly. No a to se potom tezko neco hleda. Dobra auta si kazdej necha, ale Hyundaiema a renaultama se to v bazarech jenom hemzi. Jenze proc. Kdyz ma Hyundai nebo Fiat takovejch 6 let a 150 tisic za sebou, tak ma svoje lepsi dny secteny a bude cestovat po bazarech a stridat majitele. Kdezto Mazda tou dobou je teprve dobre zajeta a Toyotu v bazaru skoro neuvidite. No a ja navic chtel tak nejvejs 3 roky stare. Nasel jsem behem putovani po bazarech jednu jedinou Corolu a jednu Almeru 4 roky a to jenom proto ze byly opravovane po havar a moc se ta oprava nepovedla. Tak me teda poucte jak mam koupit za svejch 300 tisic dobrej autak a nenalitnout kdyz nejsem zrovna odbornik.
-
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
To se na mě nezlob, ale to jsi nenavštívil dostatek autobazarů. Já byl u několik nákupů aut v autobazaru a vždycky bez problémů. Podle mě je nejlepší koupit 1 až 2 roky staré auto, které ale nebylo určeno k podnikání. Už slyším ty argumenty, že se toho někdo zbavuje takhle brzo, protože to má nějakou vadu, ale většinou jsou to auto dovežená z ciziny a to myslím není špatné. Musí se pořádně prohlédnout atd. Myslím, že je možné koupit dobré auto do 300 tisíc ojeté. Nejlepší je zaměřit se na pár typů aut a ty vyhledávat. Moji rodiče takto koupili 2 roky starý Renault 19 1.9D. Dneska to bude 4 roky co ho mají a to auto je naprosto v pohodě. -
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
No... s tím příliš nesouhlasím. Tím nové auto jsem nemyslel nový model.
A s tím "po dobehu leasingu" to už teprve ne.
podnikatele ho sice dávají na pravidelné prohlídky, ale také s ním dokážou za rok "nalítat" to co já nedokážu za pět let.
Brrr.. ani náhodou. Můj názor je bohužel ten který říká, že je menší šance, že si koupíte auto, které někdo prodává s dobrým vědomím, že je v dobrém stavu odpovídajícímu ojetí a ceně než že si koupíte auto, kterého se někdo rád zbavil.
Již jsem tady dříve psal jak sem třikrát nalít a pokaždý jsem uděla stejnou blbost. Třikrát ze tří je sto procent. Neříkám, že někdo nekoupí dobře, ale mě se to třikrát nepovedlo. A vždycky sem si myslel, že už si dám pozor. Dnes opět sháním auto.
Chtěl jsem něco do 300 ticíc. Hurá do bazaru tam koupím do třech let dobrý auto - projel jsem jich za 3 týdny desítky - koupil sem si na to i katalog.
NIC, NIC.. V katalogu jsou docela zajimavé, ale v bazarech je nenajdete. Prostě samé šunky a šroty. Když jsem našel dobré už sem si myslel, že to bude ono - nakonec jsem vždy našel nějakou dost podstatnou vadu. (pro kterou bylo zřejmně i v bazaru) Takže uvažuji, že si rači koupín nové, byť by mělo být za peníze které mám úplně mrňavé.
Vždyť i já jsem se těch třech krámů pak rád zase přes bazar zbavil. Přestože jsem do nich nastrkal spoustu peněz zůstaly to hrozný šunky a já je neprodal s čistým svědomím. Zachoval jsem se nakonec úpně stejně jako ti co podvedli mě. -
« Zasady nakupu v bazaru.
Ne vzdy je lepsi kupovat novy vuz.Pokud natrefis na opravdu dobry kousek,tak s nim muzes byt spokojeny jeste dlouhou dobu.Vzdy je lepe kupovat v bazaru nejaky nekomercni vuz o ktery neni az takovy zajem a majitel se ho vetsinou zbavuje z duvodu,ze uz vybehl novy model tehoz auta,nebo je zvykly po dobehu leasingu vzdy kupovat nove a opet leasovat.Par let stare luxusni lumuziny jsou nejlepsimi kandidaty na dobry kup v bazaru.Vetsinou stoji tak dvacet procent jejich puvodni porizovacky a kilometrovy prubeh okolo 100 az 150 tis.km.Ponevadz nesou obvykle masivni trilitrove motory a pouzite materialy v nejvyssi tride byvaji skutecne kvalitni,jsou vetsinou ve velmi dobrem stavu a hodne jeste vydrzi(samozrejme i tady se najdou vyjimky).
Dalsi zasadou je kupovat ten,ktery model nejlepe na konci jeho vyroby,pred jeho facelitem,ci zmenou za jiny typ.V tomto pripade byvaji vyskytnuvsi se mouchy behem provozu jeho starsich vrstevniku vetsinou vychytany. -
« Re: Kampelicky
Seš TRAPNEJ BLBEC.
Jestli chceš svádět na někoho jinýho, že si nalít
na nereálný sliby kampeliček a že vlastně za tvoji hlopost a naivitu může někdo jinej. Tak seš opravdu hodně omezenej.
Například mě ukradli drahý kolo. Měl jsem ho zamčený - ale asi mizerně. Tak teť bych měl jit
a vykřikovat jaké se mi stalo neštěstí, jak sem byl okradenej a jak by se mi ostatní lidi měli složit prostřednictvím daní na kolo nové.
Já říkám "Hloupost musí být vždy potrestána", kdyby nebyla, tak by jenom kvetla. Já bych si prachy do kampeličky nikdy nedal.
JŠ -
« Re: Jak housky na krámě
já mám jinou zkušenost. Když půjdete kupovat úplně nové i drahé auto v každém autosalonu vám
achotně sami nabídnou svezení a při "otáčce" považujou za samozřejmost, že vám předají řízení.
(aniž by jste je požádal). Opak se mi ještě nestal. V autobazaru mě odmítli nechat řídit starej krám za 30 tisíc.
A mohu také jmenovat. Některé autobazary nemají
ani rampu. Samozřejmně, že dnes jsem poučenej a takové auto nekoupím. Naopak dnes jsem vystrašenej už natolik, že si raději koupí úplně nové i když dost drahé auto a zadlužím se.
Věřte mi, kupovat stará auta je DRAŽŠÍ, vim o čem mluvím.
-
« Bez nadpisu
No to s tou Amerikou je naprostá pitomost. Byl jsem v několika bazarech v San Franciscu (Kalifornie). Podobné je jen to, že tam byl vždy nějaký hodně dotěrný obchodník (ale většinou přímo majitel), který ta auta vychvaloval. Když poznal, že jim rozumíte, tak se vždy zklidnil. Jinak auta v bazarech v USA vypadají úplně jinak, než u nás. 10 let staré auto tam vypadá jak 4 roky staré u nás (a nebo 15 let stará škodovka nějakého letního svátečního jezdce). Ale hlavně tam obchod funguje tak, že si auto můžete klidně vybrat přes internet, třeba ho i zaplatit a máte jistotu, že to co jste si o něm přečetli, je naprostá pravda. Představte si něco takového u nás. -
« Auto ESA
No tak já tam byl jednou , ještě když měli ten menší a také v tom větším , který je mimochodem v pěkné pr... a autem tam zajedeš dost s obtížemi. Auta se mi zdály o ničem a nevypadaly ani moc dobře. Nevypadaly však , že by měly např. přetočené tachometry. V tom novém je taky pěkných pár plešatých hlav , také leváků ve sportovních soupravičkách...ale možná to byli zákazníci. Ale vlastně větší informace taky nemám. Co takhle založit novou rubriku na téma Autobazary ??? -
« Kampelicky
Ja jenom k tem Kampelickam a zkrachovalym bankam. To neni najivita lidi, co tam dali penize. Kdyby se statni penize neprelevaly jinam pres banky, tak by se prislo na podobny figl. System je nasledujici - statni penize (danovych poplatniku) se poslou tam, kam je potreba. Za to by nam ale asi poplatnici rozbili hubu, tak to udelame jako pres banky (banka zkrachuje a stat to zaplati - podivejte, jaci jsou lide idioti, ze tam davaji penize). S najivitou lidi to nema nic spolecneho. Najivni je ten, kdo se domniva, ze nekdo tuneluje banky. :-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Co se tyka renaultu,jedna se o pomerne kvalitni auta,ktere spolu s Peugeotem vyrazne ovlivnuji evropsky trh.S temi Korejci a zejmena Italy(fiaty uz maji problemy s kvalitou jako nove,natoz ojete) souhlasim,tady skutecne neni o co stat.Jinak za trista tisic poridis dva,tri roky stare Mondeo v super stavu s najetymi cca 70 tis.km.Jedna se o velmi kvalitni auto,po Scorpiu(ktere se uz nevyrabi) vlajkovou lodi fordu.Myslim,ze by jsi byl spokojen.Sami mame v rodine Scorpio jako druhe auto a v nekterych ohledech na nej nedam dopustit.Jinak Ford je znamy svoji kvalitou zpracovani,perfektnimi materialy a obecne ta auta jsou proste drzaky.Fordovy dvoulitry by meli bez problemu vydrzet 500 tis.km s minimalni udrzbou.Nechci delat reklamu Fordu,ale se Scorpiem jsem toho najezdil opravdu hodne a myslim,ze mnohe automobilky by se meli cemu ucit.Problem fordu je jejich prilisny konzervatismus,ktery se nyni zkouseji vice mene nabourat NEW EDGE designem-no uvidime.