AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Kampelicky
Nerikej mi troubo - já sem nemluvil o Tobe jako konkretni osobe, ale obecne jsem mluvi jako o tobe. Omlouvám se jestli se te to dotklo osobne.
Proc by ale mel treba muj kamarad, kterej nema nikde nic... z dani zaplatit treba me, ze sem mel v bance 400 tisic. Co je jemu do TOHO. Je to úplná blbost. Já bych nedal nikomu nic. Lidi si přece peněz musej vážit. Když za všechno bude ručit stát. Tak se nikdy NENAUČEJ přemejšlet. Dodnes tu je rovnostářství, kolektivní vina a společná odpovědnost za hloupost jednotlivců.
Já chci aby tohle nebylo. Já hodlám pomáhat jen těm, který si za svůj osud nemůžou vlastní neschopností. Ale to sem nepatří... vrátíme téma raději k autům. Co soudíte o Toyotě Yaris nebo Corola... nemáte někdo zkušenost? -
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
Jo... každej si chváli to svoje.... já mám ale tu vlastnost si říct "seš pitomej a pěkně si se doběh a už třikrát". Na to abych věděl, že některá značka je "šunt" ji nemusím vlastnit. Vážený PANE, nežijeme ve vakuu, máme různé známe, je zde internet odborné časopisy, porovnávací testy a hlavně autobazary. Podívejte se třeba na test vozů koždoročne prováděných v Německu o poruchovosti aut stáří 4 - 7 let. Já když něco nevím tak to samozřejmě nemohu skálopevně tvrdit, ale dám na radu zkušenějších... Dobře a pozorně naslouchejte co říkají. Velice vám radím. Prodejce neposlouchejte skoro vůbec. Jenom jejich prodávané auto je to nejdokonalejší. Bohužel jsou i majitelé vozů s tímto názorem. Já jsem také byl "zamilovanej" do svojeho auta než se mi podělalo turbo v 110 tisících a oprava stála 30 táců. Přeju vám každýmu aby se Vám něco takového nestalo. Statystiky jsou však neúprosný a větší pravděpodobnost, že se vám po 110 tisících podělá třeba turbo je u Peugeota, Hyundaie, Fiata, Kia a podobných. Velmi málo pravděpodobné u Audi, Toyoty, BMW, Opla, Mazdy, Nissana a podobných. Nezlobte se na mě, každej rozumnej si ty auta rozškatulkuje podle kvalit a ne podle Ceny "hele mámo - to auto je krásný červený a stojí je 280 tisíc, to berem". Takhle se chová jen idiot. Každej se podivá na značku a řekne třeba "tak za tuhle značku a model je to drahý nebo levný".
-
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
Který z přítomných v diskuzi měl kritizovaného Hyundaie doma? Myslim, že jenom kecáte, co jste slyšeli v hospodě. Já mám Lantru 1,8 z roku 96 a najeto poctivých 185.000,-km - bez závad! Radši si teď koupim dva roky starou Sonatu, než pětiletýho Mercedesa ( což v bazarech v ČR jsou takový šroty až přechází zrak - bejvalej taxoš, přetočenej tachák a podobný chuťovky ) -
« Bez nadpisu
Danulo: pripojuji se k Mrazikovi, proc neshanis auto pres inzertni noviny ? V mnohych pripadech ti prodavajici auto privezou az pred nos, domluvis si servis, ktery auto prohlidne, ale hlavne mas cas si auto prohlidnout ze vsech stran, svezt se. Koupil jsem pres inzerat uz 3 auta a vsechny byly bez skrytych vad. Vzdy se mi podarilo jit s cenou az o 20 % dolu ( oderky laku ), coz v autobazarech neni moc mozne. Na inzerat prodavaji auta ti, kteri chteji auta rychle prodat a spokoji se i s mensi castkou nez bazar. Kamiluv hlod, ze Fiaty jsou poruchove uz jako nove ostre korensponduje s poruchovosti nove Fabie, Octavky. A vubec, co takhle Fiat Brava 1.2 80 SLX, r.v.6/1999, naj. 25 000 km za 275 000,- Kc ? Kdyz si libujes ve statistikach, podivej se, ktere modely slavnych znacek, nechala v poruchovosti za sebou. MFDnes 3.5.2000 nebo i-net. -
« Re: Kampelicky
Danulo, ty TROUBO! Nauc se cist. Vysvetlim to jeste jednou pro blby: Kdysi davno bylo rozhodnuto, ze Ceska republika (Ceskoslovensko) zaplati x set miliard. Dost tezko by se to mohlo dat primo ze statniho rozpoctu, tak se zvolil tento zpusob. Kampelicky jsou trochu neco jineho, ale v podstate zakryvaji ty banky.
Hlavne nechapu, jak si prisel na to, ze bych kdy dal penize do kampelicky. Me se dela spatne uz kdyz jedu okolo banky. A to ne kvuli tomu, ze se tzv. tunelujou, ale z principu - jsou to proste lichvari (kdyz zrovna primo nekradou, jako ted mj. v CR). -
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
Po mondeu jsem se koukal, skoro v každém bazaru nejaké bylo, ale nenasel jsem mladsi. Fordi se me libej, Bracha má Fokuse uz dva roky a super.
S Escortem to uz po té kvalitě nebylo zas tak moc
slavný. Měl jsem ročník 92 a už začal reznout ve spojích. Tyhle nový maj oboustrannej pozink, takže to asi budou "držáky". Francouz však oboustrannej pozink neobjevil. Sázej komerčně víc na vzhled (206), ale to nejni všechno. Uvidíme za 3 - 4 roky, mořná budou 206tek plný bazary.
Já sem starýho pežota měl. Takovou snůšku závad by jste nenašli ani u starej škodovky. -
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
No.. přímo proti Renaultu nic nemam. Navíc Megan
se mi líbí vzhledově, ale je pro jistotu.
V testech Poruchovost aut po sedmi letech jsou
spolu s Peugeotem dost nakonci. No a tak sem tomu
uvěřil protože s Peugeotem mám neblahé zkušenosti.
No a teť jezdím malým Citroenem a hrůza. Má to
"díru" po přidání plynu jako stará škodovka.
Někdy i chcípne a v servisu mi řekli že je to
neseřiditelný, že to tyhle auta dělaj.
No.. nedivte se pak moji averzi na Francouze.
Přeju aby rodičum dlouho dobře jezdil, ale já jsem na auta smolař. Já už nevěřím ničemu a zdrhám od každej jen trochu problematickej značky.
-
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
Co se Vam nelibi?O tech dvaceti procentech porizovacky jsem psal v souvislosti s auty nejvyssich trid a tam to pravidlo skutecne plati.O luxusni kary neni povetsinou mezi beznym obcanstvem prilis zajem,protoze obvykle hodne zerou a nahradni dily jsou drahe,proto chybi poptavka a nabizejici musi jit vyrazne s cenou dolu,aby prodal.Vysledkem je tech cca 20 procent ceny.Pokud nejaky RADE62 cte mezi radky a nektere moje myslenky si spoji dohromady,tak za to nemuzu to je vyraz jeho inteligence a urovne.
Co se tyka renaultu,jedna se o pomerne kvalitni auta,ktere spolu s Peugeotem vyrazne ovlivnuji evropsky trh.S temi Korejci a zejmena Italy(fiaty uz maji problemy s kvalitou jako nove,natoz ojete) souhlasim,tady skutecne neni o co stat.Jinak za trista tisic poridis dva,tri roky stare Mondeo v super stavu s najetymi cca 70 tis.km.Jedna se o velmi kvalitni auto,po Scorpiu(ktere se uz nevyrabi) vlajkovou lodi fordu.Myslim,ze by jsi byl spokojen.Sami mame v rodine Scorpio jako druhe auto a v nekterych ohledech na nej nedam dopustit.Jinak Ford je znamy svoji kvalitou zpracovani,perfektnimi materialy a obecne ta auta jsou proste drzaky.Fordovy dvoulitry by meli bez problemu vydrzet 500 tis.km s minimalni udrzbou.Nechci delat reklamu Fordu,ale se Scorpiem jsem toho najezdil opravdu hodne a myslim,ze mnohe automobilky by se meli cemu ucit.Problem fordu je jejich prilisny konzervatismus,ktery se nyni zkouseji vice mene nabourat NEW EDGE designem-no uvidime. -
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
Jenom by mě zajímalo proč jsi zavrhnul Renaulty ? jak jsem již psal, moji rodiče mají Renaulta 19 a jsou s ním maximálně spokojený. Před 2 roky jsme s ním jeli na Sradinii (ostrov u Itálie) a musím ocenit pohodlí a jízdní vlastosti tohoto auta. A to je to auto už 6 let staré. Nevím můj názor je nezavrhovat je. -
« Vybrat auto
Možná to bude tim, ze jsem nektera auta predem vyloucil. To je ale podle mne spravne. Prece neni mozne koupit auto podle stavu at je to znacka jakakoliv, hlavne ze to jede.
Hledal jsem 16V tak do 1.6 Vyloucil jsem vsechna auta luxusnich typu a predrazena jako jsou Adi, BMW a td. Vyloucil jsem vsechna korejska a podobne "sráky" z rozvojovych zemi. No a po zverejneni Testu zebricku poruchovosti jsem vyloucil i vsechna puvodem Francie. Coz jsou Citrousi, Peugeoti a Renaulti. Ostatne ve Francii 16 ventilu jeste ani neobjevili. No a take Fiat jsem okamzite skrtnul. Chtel jsem
Nisana, Toyotu, Mazdu, Opla, Ford a podobne. Zadne Kia, Hyundai a jine nesmysly. No a to se potom tezko neco hleda. Dobra auta si kazdej necha, ale Hyundaiema a renaultama se to v bazarech jenom hemzi. Jenze proc. Kdyz ma Hyundai nebo Fiat takovejch 6 let a 150 tisic za sebou, tak ma svoje lepsi dny secteny a bude cestovat po bazarech a stridat majitele. Kdezto Mazda tou dobou je teprve dobre zajeta a Toyotu v bazaru skoro neuvidite. No a ja navic chtel tak nejvejs 3 roky stare. Nasel jsem behem putovani po bazarech jednu jedinou Corolu a jednu Almeru 4 roky a to jenom proto ze byly opravovane po havar a moc se ta oprava nepovedla. Tak me teda poucte jak mam koupit za svejch 300 tisic dobrej autak a nenalitnout kdyz nejsem zrovna odbornik.
-
« Re: Zasady nakupu v bazaru.
To se na mě nezlob, ale to jsi nenavštívil dostatek autobazarů. Já byl u několik nákupů aut v autobazaru a vždycky bez problémů. Podle mě je nejlepší koupit 1 až 2 roky staré auto, které ale nebylo určeno k podnikání. Už slyším ty argumenty, že se toho někdo zbavuje takhle brzo, protože to má nějakou vadu, ale většinou jsou to auto dovežená z ciziny a to myslím není špatné. Musí se pořádně prohlédnout atd. Myslím, že je možné koupit dobré auto do 300 tisíc ojeté. Nejlepší je zaměřit se na pár typů aut a ty vyhledávat. Moji rodiče takto koupili 2 roky starý Renault 19 1.9D. Dneska to bude 4 roky co ho mají a to auto je naprosto v pohodě.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
U drahého vozu je to něco jiného, ale kde kdo už 16V a dokonce i var. časování montuje i do nejnižších tříd, dokonce i do litru a to se u Francouzu zatím nedočkáte. Proč tak pěkný auto jako je 206 16v nemá, proč nemá celopozink, když už je to dnes takřka standar a má ho i tak levný vůz jako je Fabia - přitom u 206 (nejmenší třída)se o levným vozu nedá ani mluvit. Tak proč si nedají záležet... kašlou na to (socialisti). Franto podrž to du pro pivo.