AAA AUTO PRAHA

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  10:56

    « Inzerat

    A prave proto vzdy uprednostnuji koupi auta na inzerat i kdyz jsem s koupi auta pres bazar nemam zkusenosti. S predvedenim auta v autobazaru vsak ano. Vsechny veci, o kterych pises, by ti mel prodavajici na inzerat umoznit vyzkouset, navic tito prodavajici to auto porad pouzivaji, takze auto uvidis v provozu a ne jako nejakeho vystaveneho, vyfesakovaneho krasavce. Prodavajici vzdy pujde s cenou dolu a ty jako kupujici na tom jedine vydelas, protoze on vi, ze by v bazaru za to auto dostal o 20 % mene. Kdyz se shodnete, vydelate oba dva. P.S. Fiat dava do Brava/Bravy ( krom Bravo petivalce 2.0 20V ) jenom 16 V ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  10:38

    « Re: Re:

    Nezanevrel, ale mrzi me, ze nemaj pozink a 16V motor. 206 se me ohrome libi, takhle sem jim utek ke konkurenci. Zvazuji Toyotu. Ze nekoupim auto v bazaru, to uz vim naprosto jiste - to tech par usetrenejch korun nestoji za to. Cim vetsi je pomer usetrenejch korun tim vetsi riziko, ze neusetrite nic, ale prodelate. Pozorne si precteten na
    [odkaz] je na prave strane tridilny serial nazvany "na co je treba davat pozor pri nakupu vozu" a pak jeste dva uprostred jak kupovat auto v bazaru. Myslim, ze to psali lidi, ktery tomu rozumej. I pri sebelepsi vuli, nikdy nemuzete vsechny podminky a rady splnit. Kdo vas napriklad necha jet 20 Km, aby se na umytem motoru poznalo zda zustal cisty, kdo vas necha jet 120 po dalnici atd.... nikdo. Ve vetsine bazaru okomzite odmitli i pozadavek vyzkouset si rizeni (v kazdem autosalonu pro nakup noveho auta to pokladaji za naprostou samozrejmost).
    V autobazaru zalezi na stesti. Nejsem hazardni hrac, proc bych to stesti mel mit zrovna ja. Trikrat jsem kupoval starsi auto a trikrat pekelna smula. To je sto procent. Co dodat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  09:55

    « Re: Re:

    mfilip: na svoji zhyckanou 205GTI ne :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  08:25

    « Re: Re:

    Danulo, tohle shrnuti beru. Ad Pavel_Sladek: snad si nezanevrel na Peugeot.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  05:19

    « Re: Re:

    Rad slysim, ze nove modely jsou uz lepsi, ja taky psal o tom, te "Tipo" je nehorsi krap jakej jsem kdy mel. Potom jsem narazil na ten redakcni test a rek sem si "nezmenili se asi" a dal jsem se o to nestaral. Ja nehazim auta do jednoho pytle.
    Kamarad ze Zamberka ma Bravo a koupil ho dokonce v AAAckach a desne spokojenej. Jenom musel koupit novej Kat. Proste v bazaru to poznat nemoh, ze je v tahu. Ani to nesel reklamovat a nechal tam dat novej. Asi usoudil, ze to za zdlouhave hadanice nestoji. Ja jenom tvrdim, ze ruzni vyrobci jsou ruzni a Fiata jsem uvedl jako priklad z vlastni velmi "krutej" zkusenosti. Ono az nekdo vyhazite 50 tacu za opravy a nakonec se toho auta radi zbavite, budete na tu znacku nadavat taky a proklinat den kdy jste ho koupili. Ja jsem ho v bazaru koupil a pak jsem se ho zas pres bazar zbavil. O tom to tady je, ze v bazaru snadno na takove narazite. Ten servis kterej se me snazil pomoci je autor. servis Litomysl, kde prodavaj i nove a jsou to mechanici od Fiatu skoleny. Nevypadali, ze tomu nerozumej, jenom kdyz uvideli moje auto, dastavali koprivku... bodejt ne, vzdyt jsem tam byl castejc nez na silnici.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  16:25

    « Atila

    Od FR nebo IT radsi vubec nic :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  15:08

    « Vytah z testu, ktery mluvi za vse

    Čtrnáctistovka totiž - stejně jako většina podobně řešených maloobjemových motorů - svým zátahem v nízkých otáčkách nijak neoslňuje. Pro živější a dynamickou jízdu musí řidič Fiatu držet ručku otáčkoměru stále na dohled čtyř tisíc otáček za minutu. Dlužno říci, že motoru to vůbec nevadí. Naopak - ve vysokých obrátkách se evidentně cítí jako doma a neobtěžuje posádku dokonce ani přílišným hlukem. U vozů s moderními vysokoobrátkovými motory musí zkrátka řidič respektovat jejich vlastnosti a buď je nehonit ve vysokých otáčkách a nechtít od nich také žádnou přehnanou dynamiku, nebo se nebát při předjíždění ve stokilometrové rychlosti podřadit na trojku a sešlápnout pedál plynu až k podlaze. Pravda je, že ani brutální práce s pedálem plynu se na spotřebě Fiatu nijak výrazně neprojevila - jestliže s lehkou nohou se dalo jezdit pod šest litrů na sto kilometrů, ve druhém případě se spotřeba stále držela na dohled osmilitrové hranice.
  • « 00 Reagovat !

    foto JTF

    JTF 12.07.00  14:04

    « Re:

    Hlučný asi těžko, kdyby jsi napsal že trochu línější tak to beru, pokud porovnáváš hlučnost ve stejné třídě, tak jsi jel asi v autě s prasklým výfukem, nebo jsi v něm vůbec nejel! Všechny testy Bravy/a 1,4 vyzdvihují nízkou hlučnost motoru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  13:44

    « Bez nadpisu

    No, zase jeden
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  12:47

    « Italske vozy

    Od Italu tak maximalne Ferrari. Oni proste nejsou schopni donutit ty line kuze co zamestnavaji k poradne praci.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  12:26

    « Re: Re:

    Nebylo to moje auto, ale auto moji pritelkyne, poznali jsme se, az kdyz tim vozem drandila, takze jsem z toho nestastneho nakupu venku :-))Rok vyroby tusim 93, novejsi model, ale ne ten posledni. Kupovala to po vzoru brachy - ten mel to same a bez jedine vady s tim projel pulku Evropy a kdyby ho nesestrelil jeden zigulik, tak by s nim jezdil dodnes
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  10:54

    « Bez nadpisu

    V BRAVE jsem se svezl dvakrat ( asi 2500km ). Za ty penize nic moc. Motor 1,4 dost hlucny a neobycejne hladovy. Svetla sice hezky, ale moc nesviti. Je to moc hezky auto, ale FIAT ...

    Jeste k tomu AAA , horsi pakaz by clovek tezko hledal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  10:05

    « Re: Re:

    Skoda, ze neznas presne cislo SM. Mohl bych si ho najit. Pokud jde o poruchy typu "to by se u auta roku stat nemelo" jsem pomerne v klidu, protoze u Fabie v testu MFDnes se po 30 000 km objevily zavady za 80 000 Kc - Fabia byla autem roku v Polsku, V. Britanii,... . Mam na Brave nalitane zatim 153 000 km bez problemu, mnohe nemecke, ci japonske auta jsou pri tomto prubeho km v mnohem horsim stavu. Mel jsem calouneni ve dverich sundane, pohon el. okna se mi zdal dobre usazeny, z tehle strany necekam zadne problemy. Tipa jsem neznal, ale Bravy,Punta jsou uplne nekde jinde. Ja zase znam lidi, kteri tvrdi, ze si nikdy nic jineho nez Fiat nekoupi, protoze s nima maji nejlepsi zkusenosti. Otazka na zaver. Zkousel ses divat do veri, stelovat razeni i v jinem aute nez v Tipu ? Vis skutecne, ze mekke plasty jsou u ovladani okna jen u Fiatu ? Mozna jste jen na ty opravy s mechanikem nestacili. Nemyslim to zle, ale Tipa se u nas oficialne neprodavaly, a proto si myslim, ze chybi proskoleni mechanici, coz u Punta a Brav neplati.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  16:53

    « Re:

    Jo tak ten redakční test byl právě když se Fiat stal autem roku, vysílalo se to i v Motorevue a právě se tam o tom dost hovořilo, že autu roku by se to stát nemělo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  16:49

    « Re: Danulo,

    To nemáš úplnou pravdu. Je to také v konstrukci a na to ti k posouzení stači právě jenom jedno auto.
    Jestli máš zrovna špatné, kterým se dobře nezacházelo, tak se ti začné akorát "sypat" dřív a jinému pozdějc. Ale to je vše. Když jsem pak musel rozebrat dveře a uviděl jsem dokonce vymezovací kuličky z měkkého plastu ve šneku, který byl taky jen z měkkého plastu a ty titěrný lanka. Motorek... že v autíčku dětské autodráhy je festovnější uchycení... bylo mě z toho auta k zbliti. A časem jsem objevoval jeden šlendrián za druhým.... Tak mě nevykládejte.... dřív nebo pozdějc se to musí posrat i ostatním. Jestli by si něco takového dovolila Mazda, Opl nebo VW.
    Já vím, že další model je už lepší, ale zlepšujou i ostatní a tyhle budou pořát dělat jen druhou ligu, šetřej na všem. Kdyby jste viděli jaký "zprasený řazení tam vymysleli", Ty 3 táhkla co se hádaj při sebemenší vůli. To bylo neseřiditelný. Buť tam trojka nešla a nebo zase vypadávala, ale mezi tím nic. Automechanik ve Fiaťáckým servisu z to měl kopřivku. A nakonec je vyhodil. A když se rozsypala spojka, tak je museli vyndat a když je tam pak zas dali tak je zas nemohli seřídit i když byly nedávno nový. Ještě si dodnes pamatuju jak tam mechanik Strašně klel a nadával do "Zasranejch Fiatů" a stále si sliboval, že půjde jinam k "normálním" autům. A to jsem nezačal o motoru, to by bylo na knihu.
    Je to náhoda. Kamarád, kterej měl to samé auto, kterej mě vlastně ukecal ať si taky koupím Fiata (jak jsou super) ho prodal ještě dřív než já. Už druhá náhoda, že.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  16:28

    « Re:

    Ne neve jsem nemyslel, nove chvili jezdit budou, ale urcite nevydrzej tolik co nemecka nebo japonska.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  14:52

    « Re:

    Nezbývá mi nic jiného než souhlasit s mfilipem, že podle špatné zkušenosti jednoho nelze soudit tento typ auta. Ukázkový příklad je jak tady uvádí bobrrr, který má špatné zkušenosti s renault 19 RN 1.9D. Jak jsem již několikrát psal, tak moji rodiče ho mají už 4 roky (auto je staré 6 let) a můžu říct, že je ve skvělém stavu. Táta je automechanik a dost se o to auto stará a nic nenechává náhodě. Prodělalo už pár dovolených v zahraničí. Nějaké výměny samozřejmě proběhly, ale ty prostě souvisí s provozem. Vždycky prostě bude záležet co to auto prodělalo od původního majitele. Bobrrre jestli s tím původní majitel jezdil jako prase, tak jsi prostě měl smůlu. Nebudu řikat, že jsi blbej, že jsi to měl poznat, někdy to fakt nejde a nevyjde. Jo jakej to byl rok výroby ? Už to byl ten novější model ? Já sám mám Ford Fiesta 1.1 r.v. 1990, najeto 160.000 km a jsem s ním maximálně spokojený a zatím jsem opravoval jen to co souviselo s provozem. Někdo má třeba špatnou zkušenost s tímto autem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  14:29

    « Bez nadpisu

    Co myslis tim, ze ruce davat pryc od Fiata, at je cena sebelakavejsi ? Mas na mysli nove vozy ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  14:25

    « Bez nadpisu

    Jeste by mne zajimal ten test Sveta motoru. Rad si prectu tve zdroje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  14:22

    « Re: Danulo,

    Danulo, kdysi jsem mel Erko a to se sralo a sralo. Koupil jsem ho za 32 000, behem 1 roku jsem do nej vrazil dalsich 28 000 Kc (GO motoru, prevodovky), na co jsem sahnul, to mi zustalo v ruce. Byl jsem rad, ze jsem jej prodal za 35 000 Kc. Vis, co jsem udelal pak ? Koupil jsem si dalsi Skodu, Formana. Vim, ze auto slouzi podle toho, jak se s nim zachazelo a zachazi. Jak stare si to Tipo koupil ? Mozna, kdybys vedel, jak se s nim zachazelo, smekl bys pred nim klobouk. Pokud ho ovsem mas od novosti, tak promin, Fiaty jsou potom sroty. Jestli na znacku zanevres kvuli poruchovosti pochybneho exemplare, tak si za chvili nevyberes. Co rikas na to, kdyz nekdo psal, ze uz menil na nove Audine 3 x predni napravu. Jsou to sroty nebo je proste jen ridic priserne hovado ? Jak muzes vsechno hazet do jednoho pytle a tvrdit, ze Fiaty ( brava, Punta ) jsou na nic, protoze si trefil spatne Tipo. Mam snad ja tvrdit, ze Skody jsou sroty ?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…