AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« AAA
Od AAA mám Peugeot605.Auto jezdilo tak 500km a potom začalo blbnout.Nevím jak byli tak šikovný,že skušebný jízdu to jelo jak hodinky.Začal vynechavat motor.Chybna volnobežná klapka a čidlo teploty vzduchu.Hlavne,že všude v inzerátech AAA jezdí super.A prý auto projde prisnou technickou prohlídkou.AAA nic moc.Ceny dobré,ale to je tak všechno -
« bazary
Oni ty bazary ani nechteji vedet, co tomu autu je - prodaval jsem feldu, kupoval novou bravu - na protiucet - bazar oficialniho dovozce fiatu: byla ta skodovka bourana ? Jenom jsem se nadechnul a oni - "no urcite nebyla" - pritom jsem ji placnul opravdu fest, praskla predni poloosa, vsechny plechy meneny, vytahovano na stolici atd. Zkusil jsem jim to ve sve naivite rici jeste jednou - stejne jako ze kazdych dvacet tis. km to chce nove gumy, protoze je to spatne vytazene a neda se seridit geometrie,jsou krive kotouce atd.. Jejich reakce - "tak to nam snad nedavejte ani servisni knizku" a vykoupili to bez ni za 125 000 Kc - kratka, 4 roky stara, 110 000 km najeto - na pohled hezka (furt jsem ji lestil a hyckal :-)). Prodej si dovedu predstavit - ctvrty bazar v poradí, najeto 30 tis, nebourane, jezdi super... -
« Inzerat
A prave proto vzdy uprednostnuji koupi auta na inzerat i kdyz jsem s koupi auta pres bazar nemam zkusenosti. S predvedenim auta v autobazaru vsak ano. Vsechny veci, o kterych pises, by ti mel prodavajici na inzerat umoznit vyzkouset, navic tito prodavajici to auto porad pouzivaji, takze auto uvidis v provozu a ne jako nejakeho vystaveneho, vyfesakovaneho krasavce. Prodavajici vzdy pujde s cenou dolu a ty jako kupujici na tom jedine vydelas, protoze on vi, ze by v bazaru za to auto dostal o 20 % mene. Kdyz se shodnete, vydelate oba dva. P.S. Fiat dava do Brava/Bravy ( krom Bravo petivalce 2.0 20V ) jenom 16 V .... -
« Re: Re:
Nezanevrel, ale mrzi me, ze nemaj pozink a 16V motor. 206 se me ohrome libi, takhle sem jim utek ke konkurenci. Zvazuji Toyotu. Ze nekoupim auto v bazaru, to uz vim naprosto jiste - to tech par usetrenejch korun nestoji za to. Cim vetsi je pomer usetrenejch korun tim vetsi riziko, ze neusetrite nic, ale prodelate. Pozorne si precteten na
[odkaz] je na prave strane tridilny serial nazvany "na co je treba davat pozor pri nakupu vozu" a pak jeste dva uprostred jak kupovat auto v bazaru. Myslim, ze to psali lidi, ktery tomu rozumej. I pri sebelepsi vuli, nikdy nemuzete vsechny podminky a rady splnit. Kdo vas napriklad necha jet 20 Km, aby se na umytem motoru poznalo zda zustal cisty, kdo vas necha jet 120 po dalnici atd.... nikdo. Ve vetsine bazaru okomzite odmitli i pozadavek vyzkouset si rizeni (v kazdem autosalonu pro nakup noveho auta to pokladaji za naprostou samozrejmost).
V autobazaru zalezi na stesti. Nejsem hazardni hrac, proc bych to stesti mel mit zrovna ja. Trikrat jsem kupoval starsi auto a trikrat pekelna smula. To je sto procent. Co dodat.
-
« Re: Re:
Rad slysim, ze nove modely jsou uz lepsi, ja taky psal o tom, te "Tipo" je nehorsi krap jakej jsem kdy mel. Potom jsem narazil na ten redakcni test a rek sem si "nezmenili se asi" a dal jsem se o to nestaral. Ja nehazim auta do jednoho pytle.
Kamarad ze Zamberka ma Bravo a koupil ho dokonce v AAAckach a desne spokojenej. Jenom musel koupit novej Kat. Proste v bazaru to poznat nemoh, ze je v tahu. Ani to nesel reklamovat a nechal tam dat novej. Asi usoudil, ze to za zdlouhave hadanice nestoji. Ja jenom tvrdim, ze ruzni vyrobci jsou ruzni a Fiata jsem uvedl jako priklad z vlastni velmi "krutej" zkusenosti. Ono az nekdo vyhazite 50 tacu za opravy a nakonec se toho auta radi zbavite, budete na tu znacku nadavat taky a proklinat den kdy jste ho koupili. Ja jsem ho v bazaru koupil a pak jsem se ho zas pres bazar zbavil. O tom to tady je, ze v bazaru snadno na takove narazite. Ten servis kterej se me snazil pomoci je autor. servis Litomysl, kde prodavaj i nove a jsou to mechanici od Fiatu skoleny. Nevypadali, ze tomu nerozumej, jenom kdyz uvideli moje auto, dastavali koprivku... bodejt ne, vzdyt jsem tam byl castejc nez na silnici. -
« Vytah z testu, ktery mluvi za vse
Čtrnáctistovka totiž - stejně jako většina podobně řešených maloobjemových motorů - svým zátahem v nízkých otáčkách nijak neoslňuje. Pro živější a dynamickou jízdu musí řidič Fiatu držet ručku otáčkoměru stále na dohled čtyř tisíc otáček za minutu. Dlužno říci, že motoru to vůbec nevadí. Naopak - ve vysokých obrátkách se evidentně cítí jako doma a neobtěžuje posádku dokonce ani přílišným hlukem. U vozů s moderními vysokoobrátkovými motory musí zkrátka řidič respektovat jejich vlastnosti a buď je nehonit ve vysokých otáčkách a nechtít od nich také žádnou přehnanou dynamiku, nebo se nebát při předjíždění ve stokilometrové rychlosti podřadit na trojku a sešlápnout pedál plynu až k podlaze. Pravda je, že ani brutální práce s pedálem plynu se na spotřebě Fiatu nijak výrazně neprojevila - jestliže s lehkou nohou se dalo jezdit pod šest litrů na sto kilometrů, ve druhém případě se spotřeba stále držela na dohled osmilitrové hranice. -
« Re: Re:
Nebylo to moje auto, ale auto moji pritelkyne, poznali jsme se, az kdyz tim vozem drandila, takze jsem z toho nestastneho nakupu venku :-))Rok vyroby tusim 93, novejsi model, ale ne ten posledni. Kupovala to po vzoru brachy - ten mel to same a bez jedine vady s tim projel pulku Evropy a kdyby ho nesestrelil jeden zigulik, tak by s nim jezdil dodnes -
« Re: Re:
Skoda, ze neznas presne cislo SM. Mohl bych si ho najit. Pokud jde o poruchy typu "to by se u auta roku stat nemelo" jsem pomerne v klidu, protoze u Fabie v testu MFDnes se po 30 000 km objevily zavady za 80 000 Kc - Fabia byla autem roku v Polsku, V. Britanii,... . Mam na Brave nalitane zatim 153 000 km bez problemu, mnohe nemecke, ci japonske auta jsou pri tomto prubeho km v mnohem horsim stavu. Mel jsem calouneni ve dverich sundane, pohon el. okna se mi zdal dobre usazeny, z tehle strany necekam zadne problemy. Tipa jsem neznal, ale Bravy,Punta jsou uplne nekde jinde. Ja zase znam lidi, kteri tvrdi, ze si nikdy nic jineho nez Fiat nekoupi, protoze s nima maji nejlepsi zkusenosti. Otazka na zaver. Zkousel ses divat do veri, stelovat razeni i v jinem aute nez v Tipu ? Vis skutecne, ze mekke plasty jsou u ovladani okna jen u Fiatu ? Mozna jste jen na ty opravy s mechanikem nestacili. Nemyslim to zle, ale Tipa se u nas oficialne neprodavaly, a proto si myslim, ze chybi proskoleni mechanici, coz u Punta a Brav neplati. -
« Re: Danulo,
To nemáš úplnou pravdu. Je to také v konstrukci a na to ti k posouzení stači právě jenom jedno auto.
Jestli máš zrovna špatné, kterým se dobře nezacházelo, tak se ti začné akorát "sypat" dřív a jinému pozdějc. Ale to je vše. Když jsem pak musel rozebrat dveře a uviděl jsem dokonce vymezovací kuličky z měkkého plastu ve šneku, který byl taky jen z měkkého plastu a ty titěrný lanka. Motorek... že v autíčku dětské autodráhy je festovnější uchycení... bylo mě z toho auta k zbliti. A časem jsem objevoval jeden šlendrián za druhým.... Tak mě nevykládejte.... dřív nebo pozdějc se to musí posrat i ostatním. Jestli by si něco takového dovolila Mazda, Opl nebo VW.
Já vím, že další model je už lepší, ale zlepšujou i ostatní a tyhle budou pořát dělat jen druhou ligu, šetřej na všem. Kdyby jste viděli jaký "zprasený řazení tam vymysleli", Ty 3 táhkla co se hádaj při sebemenší vůli. To bylo neseřiditelný. Buť tam trojka nešla a nebo zase vypadávala, ale mezi tím nic. Automechanik ve Fiaťáckým servisu z to měl kopřivku. A nakonec je vyhodil. A když se rozsypala spojka, tak je museli vyndat a když je tam pak zas dali tak je zas nemohli seřídit i když byly nedávno nový. Ještě si dodnes pamatuju jak tam mechanik Strašně klel a nadával do "Zasranejch Fiatů" a stále si sliboval, že půjde jinam k "normálním" autům. A to jsem nezačal o motoru, to by bylo na knihu.
Je to náhoda. Kamarád, kterej měl to samé auto, kterej mě vlastně ukecal ať si taky koupím Fiata (jak jsou super) ho prodal ještě dřív než já. Už druhá náhoda, že.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
jezdí skvěle = pojízdná rakev
kosmetická vada = nutná výměna kastle
drobná oprava = hurá na vrakoviště
:-)