AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 30.08.00 17:02
« Re: jsou to smeckari
Chtel jsem tim rici toto: v autobazarech jsou v nasi zemi obecne auta za tak nizke ceny, pri nichz neverim, ze mi za ty prachy proda nekdo neco jineho, nez vrak. Ta auta se musi nekde vzit a nova neco stala, vcetne jejich servisu. Jejich cena coby ojetin zalezi predevsim na tom, za kolik jsem ochoten to auto prodat. Potom teprve dojde na to, zda za nej nekdo ty penize da. Eurotaxem se ridi pulka evropy - tedy ta civilizovanejsi - a funguje to. Je to souhrn doporuceneho poklesu cen, vzchazejici ze statistik jednotlivych zemi. Nezrizeny pokles cen jako u nas plodi jen prodej "ekologicky recyklovanych" aut. -
« Re: jsou to smeckari
Nezlob se, tvůj příspěvek je dlouhý, ale stejně jsem nepochopil, co tív vlastně "básník" chtěl naznačit. Auta se prodávaj za tržní cenu (chvála bohu, že už ji nikdo nediktuje) Tržní cena je definována asi tak, že je to cena za kterou je ještě někdo ochoten danou věc koupit. To mě ale neopravňuje kupujícímu "lhát". Samozřejmě řeknu, je tam ta a ta závada a proto je i právě taková cena. Nelze však do kupní smlouvy napsat závady i které tam nejsou a s kupujícím se dohodnout na tom, že jsou jenom "na oko" a cenu určit podle nějakého katalogu a bejt tak krytej kdyby ten "trouba" pak chtěl něco oprávněně reklamovat. To je neseriózní jednání a podvod. Bohužel tak se chová velká většina bazarů a velká většina kupujících se také chová jako "trouba". -
"-- skrytý --" 29.08.00 08:49
« Re: jsou to smeckari
Protoze v me reakci opet polovina vypadla (?), slo o to, ze autobazar jiz jako takovy subjekt neni nikde na svete serioznim mistem pro nakup vozu, nebot pracuje pouze s auty, ktera nekdo nahodne priveze. Jde o to, ze seriozni nakup lze uskutecnit pouze prostrednictvim servisu, ktery to auto zna a ktery presne vi, co v tom aute je. Pokud nekdo kupuje auto v bazaru, necht se nedivi, ze u zanovniho laku je napsano totalne zkorodovane, apod. Uz nakup sam v autobazaru je natolik riskantni, ze tyto "malickosti" jsou tak rikajic v cene. Staci porovnat ceny v bazarech a ceny u servisu. Copak fakticky nikomu neni divny, ze bych koupil novy auto v roce 1995 za 650.000,- Kc a dneska bych ho prodal za 85.000,-, kdyz jsem do neho jeste mezi tim investoval dalsich 120.000,- co se servisu a dilu tyka? To ho radeji hodim ze skaly!!! Copak jsme vazne narod idiotu, ze tyhle ceny jsou "normalni"? Preci nemusim autum rozumet a na prstech jedne ruky si spocitam, ze tady musi neco skripat! A na netu si snadno najdu hodnoty Eurotaxu pro jednotliva auta. A jestlize to samy auto u nas nekdo prodava za tretinu az polovinu ceny, nez uvadi Eurotax, tak to bude tim, ze je lidumil. Ma lidi rad a tak jim venuje auto gratis. Proc ne... -
« Bez nadpisu
Byl jsem se podivat do Fordu v havirove. Prodavaji i ojeta vozidla. U Escorta 1.8 D r.v. 95 s 80 000 km za 187 000 Kc ! bylo napsano, ze bylo mirne havarovano na blatnik a odreny dvere. O pr. narazniku, ktery byl evidentne prestrikan jinym odstinem a na mnoha mistech byl odloupnuty lak, nehlede o pretreni skla svetlometu stetcem s cervenou barvou nebylo ani slovo. Dalsi Fiesta, u ktere bylo napsano velkym "NEHAVAROVANO", byla evidentne nabrana nekym zezadu na zadni levy blatnik, vubec nelicovaly mezery mezi naraznikem a blatnikem. Rovnez Felicie, u ktere bylo rovnez napsano "NEHAVAROVANO" mela kliky dveri prestriknute barvou karoserie, byla prestrikavana. Co si o tom clovek ma myslet ? -
« Re: DAREX
No moje skúsenosti s DAREXOM - auto odkúpené za 90tis. predávané za 120tis. Bola z neho vybratá dobrá autobatéria/BOSCH/, pri kúpe doňho neboli schopní da» batériu s ktorou by auto naątartovalo!!! Natiahli káble, nakopli auto a dali zµavu z ceny /asi tisicovku/. Pristup veµmi vlaľný, mechanici nevedeli poveda» ani základné údaje z palubného počítača. Spojka nastavená na maximum/aby pri ssúąobnej jazde bol dobrý záber/, takľe počas 200km jazdy z bazáru mi povedala zbohom. Pokus o reklamáciu - my s tým nič nemáme, môľete nám to priviez» spä», ale vrátime vám o xxx korún menej. Takľe keď som si spočítal od»ahovku na 200km a percentá ktoré si ponechávajú, radąej som si tu spojku kúpil sám... -
« DAREX
V Darexe sa predávajú auta podobne ako v AAA.Kritiku som na nich ešte nepočul,ale niektoré auta su vo velmi zlom stave.Nájdu sa aj napohlad dobré auta ale tých je málo.Podla mna je tam vela aut búračiek narýchlo urobených.Bol MB-S klasse napohlad super ale na prednej kapote sa odlupovala farba.Bolo to velmi málo vidiet ale bolo.Takže bola tuknutá.Auto by som si tam asi nekúpil a ked tak velmi dokladne prezreté. -
« Re: jsou to smeckari
Předpokládá se, že člověk, který si otevře autobazar o autech už něco ví a má s tímto hlavně po technické stránce nějaké zkušenosti, případně zaměstná lidi takříkajíc od fochu. Tím, že autobazar provozuje přebírá odpovědnost za to co prodá na sebe, on za to přeci dostane provizi, to není zaplacení za parkování, ale za službu prodeje a hlavně dobré rady pro ty co tomu nerozumí tak dobře jako on. Samozřejmě, že je to riziko – že na všechno se přijít nedá – ale každé podnikání přináší riziko. Jenže dnes se děje pravý opak – prodejci aut naopak zneužijí zákazníkovu nevědomost ve s svůj prospěch. A to s těma smlouvama je už první náznak, že to tak chtějí udělat.
„ne ne… já ti nebudu radit … já ti pro jistotu dám na papír, že jsou všechny auto co prodávám špatný “. Copak takhle se obchoduje???? Když na 3 roky starej Feldě s perfektním lakem, jak když včera opustila montážní linku se dočtu, že má poškrábaný lak a že je rezavá. Copak to je skrytá závada kterou by přehlédli. Ať jdou teda prodávat párky v rohlíku, když jim obchodní zákoník nic neříká… a i tam by možná pro jistotu napsali „rohlík je plesnivej“, aby se pak mohli hájit, že zákazník byl varován. O co si teda má ten zákazník chudák počít. Dnes když už bazary většinu aut sami vykupují nebo dovážej, je jediný prodejce, kdo musí nést nějakou odpovědnost za to co prodává. Je jasný, že se do auta nedá vlézt všude, ale je také jasné, že vypsané závady, které tam naprosto zjevně nejsou, snižují důvěryhodnost prodávajícího. V takovém bazaru koupí pak auto jenom opravdu hloupej člověk.
-
« AAA
AAA robí velkú reklamu.Ludia čo sa v autách nevyznajú im na to skočia.Ja sám mám auto z AAA.Jazdilo super 500km.Odišla volnobežná tryska a čidlo teploty vzduchu.Netuším ako to tak dobre spravili,že pri predvádzacej jazde to íšlo super.Inak to auto zodpovedá veku.
A podla všetkého stočili km.* jedny. -
"-- skrytý --" 18.08.00 09:55
« Re: jsou to smeckari
Tvoje teorie o tom, ze kdo napise do predavaciho protokolu, ze auto je srot, a pritom ti rika neco jineho, tomu by meli sebrat zivnost, je sice na reality. Ono jde totiz jen velmi tezko prebirat zaruky za neco, co neni moje a co neznam. Vychazime-li z faktu, ze vetsina autobazaru funguje na principu komisniho prodeje, tak i samotni zamestnanci tohoto bazaru mohou byt jiz obelhani majitelem vozu. Existuje spousta nechutnych "vychytavek", jak za par korun (vetsinou s kladivem v ruce) vytvorit dojem, ze na voze nic nehrka, atd. Pri povrchnim pohledu a svezeni nepoznas, ze je to auto srot. A kolik autobazaru dava auto treba na rampu? Koupim auto v bazaru, kde rampu nemaji? Ja si myslim, ze je treba hledat inspiraci v zahranici. Ja vim, ze v ocich cechacku je Italie po teto strance nejhorsi zeme na svete, ale tam to funguje. Auto se prodava prost. autorizovaneho servisu, ktery jej bud primo prodal jako nove, nebo delsi dobu servisoval, a potom vi velmi dobre, co od toho auta muze kupujici cekat. Ale cena takovych aut se obvakle pohybuje nad hranici uvadene Eurotaxem. Zato na ne byva zaruka, casto jako na nove. Exner, nevim, jak se s tim chytil a zda to provozuje dodnes. Je totiz otazka, jestli pri soucasnych "cenach pod odmocninou" ojetych vozu je zde vubec nejaky prostor na seriozni podnikani. A pokud ma Dave5 pocit, ze kdyby za nim stal australan s prachama, tak by delal seriozni kseft, tak se velmi myli. Ten Australan je prave srdcem toho celeho podvodu a jeho strujcem, jeho seriozni kseft nezajima. Dave asi nezbohatne jako ten Australan, ale nemusi si kazdy rano naplivat do ksichtu. A to je vic nez prachy.