AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Par drobnosti
Takze vazeni ja se Vam k tomu taky trochu vyjadrim z osobnich zkusenosti.
1) Muj spoluzak z ekonomky se chvili zivil tim, ze krad auta a vozil je k prodeji hadejte kam? No fungovalo to tak, ze privez auto, rovnou ho zavez do dilny a za 2 dny stalo na place s cistejma notama. Potom dostal 30% z prodejni ceny.
2) Mozna tusite, ze pojistovny si delaj statistiky kradenosti. Jen par cisel: Obvykly prumer kradenosti aut z bazaru je 3-5%. Auto ESA ma 7,4% a AAA maji, ted se drzte 27,5%. Tohle jsou pul roku stara cisla z Kooperativy.
Osobni zkusenost. Kdyz jsem kupoval auto, tak jsem se tam byl podivat. U Audiny 80 bourany na cumak, kdy tam byl jinej chladic, nelicovaly svetla a bylo to tak krasne krivy, ze nesel otevrit kufr a otevirali to soubovakem bylo napsano "Nikdy neoubrano" a prodejce me velice usluzne presvedcoval o tomtez.
4) Jedna znama pracovala 3 roky u AAA a kdyz odchazela, z vlastni vule, tak ji velmi netaktne naznacili, ze jestli zkusi rikat neco o tom, co tam mohla zjistit, tak at pocita s tim, ze jeji pritel, ktery tam dela prijde o praci a ji by se mohlo treba stat neco s brzdama na aute. No nic. Je to prece solidni firma a podnika v ramci ceskych zakonu.
Jeste jedna drobnost, kdyz jsem pozadal o moznost, vzit to auto do servisu na prohlidku, tak mi rovnou vysvetlili, ze pokud chci auto kontrolovat, tak at jdu kupovat jinam. -
« Re: Auto z bazaru
to Cabadaj:Tak dej vědět, až to budeš vědět. Viděl jsem taky firemního Accorda, shodou okolností stejnej ročník, kterej měl nalítaných 440 000 km a kromě spotřebních věcí měl všechno původní a zcela OK. Bral míň oleje, než úplně nový Passaty a Vectry, který se místo nich nakoupili. -
« http://www.webpark.cz/pechan/prodejnistranka.cz
Budu v dubnu prodávat VW Polo 1.4, budu kupovat jiný auto a potřebuju peníze na akontaci. Tak sem se stavil v AAA, abych si udělal představu o ceně, kolik za něj dostanu. Zjistil sem, že rozdíl mezi výkupní cenou a prodejní je propastný. Cca 1/3 ceny prodejní. Nechci se bavit o tom, jestli to je moc, nebo málo, to se nedá říct, prostě podnikají a dokud tam buduo lidi kupovat auta, podnikat budou. Na zisk mají právo. A podnikaví jsou, jen co je pravda. Když sem tam byl poprvé, řekli, že dostanu 115 tis. hned na ruku. Před nedávnem už mi nabídli 139 tis. Holt každej musí vědět, co za kolik, jinak nás natáhnou. Někomu se to zdá nefér, někomu v pořádku. Ale tak to chodí. Já chci ale zkusit prodat to auto přímo, tak se ten zisk, co by na tom měli dá rozdělit mezi mě(jako prodejce), ale také část zbyde na kupce (nechci cenu šponovat k nebesům). Tak kdo chce, ať se koukne na [odkaz] Nebudete litovat!! Jsou tam i foto... -
« Re: ESA
to mfilip: ahoj mfilipe, jenom bych chtěl říct, že když zjistím, že auto má jinej lak, jdu od něj a už vůbec se nezajímám, jaký má destičky, protože to je obvykle u takovýho auta to poslední, na co bych si měl dávat pozor. Jinak je pravda, že po 30 tis km by jim bejt nic nemělo, pokud ovšem nejsou úplně fialový kotouče a majitel se nedomníval, že spolu s plynem musí šlapat ještě na ten prostřední pedál, jinak mu to pojede moc rychle :-).to Cabadaj: radši sám už nikdy nic v bazarech nekupuj. Většina bazarů za to nemůže, že jim tam podnikavci vozej mršiny. Co to bylo za auto, co u něj odešlo, kde jsi ho koupil a kolik stálo? Neodpovídej, na co nechceš. -
"-- skrytý --" 05.01.01 08:58
« Re: Já mám smíšený názor
Ja jsem se taky jednou nechal svezt v AAA. Probihalo to takto: AR 75 TS, podpaleny ventil. Stala tam, a jak je u teto znacky obvykle, nikdo si ji nevsiml alespon 3 dny. Teplota vzduchu kolem 10ˇC. Prisel "mistr", nahodil auto tak, ze jej vytocil do 6000/min, vybidl mne, at vlezu dovnitr a jel. Pres obrubnik si to auto pekne skocilo a stesti, ze ten uplne studenej motor mel na 7000/min omezovac a dal to nejde. Bylo mi v ty chvili lito, ze to auto neumi mluvit nebo jeste neco vic. Takovymu * bych nepujcil ani kolecko, natoz auto. A tak me tehdy napadlo, ze ten podpaleny ventil pri nakupu mozna vubec podpoaleny nebyl. Pri predstave, co takovyhle hovada s tema autama vyvadeji, mne jima hruza! A stejne tam budou lidi porad auta kupovat a reklamovat a nadavat...a kupovat, reklamovat, nadavat... -
« Bez nadpisu
desticky muzou jit do haje i po 10 000 km. Ja vsak u normalniho auta u normalniho ridice povazuji vymenu za normalni po 50-60 tkm. Proto rikam,ze pro mne by bylo auto s 30 tkm a s destickami sjetymi na plech podezrele. Bud pocet km neodpovida stavu, anebo ridic jezdil brzda-plyn. -
« Já mám smíšený názor
Byl jsem v AAA několikrát. Vždy byli prodejci velmi ochotní až vlezlí (pochopitelně) a př sebemenším zájmu mě hned vzali na projížďku, kdy mi na cestu zpět auto vždy půjčili. Tedy přístup bych hodnotil jako vzorový pro jiné bazary. Kvalita vozů je ovšem velmi různá. Osobně jsem nakonec auto v áčkách nekoupil, ale mnoho mých známých ano, a kvalita a spokojenost je někde u 50%. No a ještě k těm kampeličkám: Když někdo jde za vidinou zisku ve formě vyšších úroků, než nabízí solidní ústavy, musí holt počítat s rizikem, nedal bych jim ani korunu. (Kampeličkáři, půjčil jsem sousedovi dvě stovky, a nechce mi je dát, doufám, že mi je pošlete!!!) -
« ESA...rulez.
Taky jsem tu reportáž bedlivě smráknul a myslím , že morální a obchodní kredit této firmy neutrpěl sebemenší škrábnutí. Vystupování mluvčího GE vzbuzovalo nicméně smíšené pocity. Na druhou stranu , dá se to očekávat , koneckonců ta leasingovka s tim autem nema nic spolecneho. Proc AE nekontrolovala ty kotouce a desticky v relaci ke stavu tachometru ? Jsou přece obchodníci s automobily a v případě té Oktávky - jak koupili , tak prodali. Kupující však byl plně oprávněn odstoupit od smlouvy , jelikož auto nemělo ohlašované vlastnosti. Takže jádro problému je dle mého názoru účast leasingovky jako překážky mezi kupujícím a jeho penězi. Není mi zcela jasné , proč GE afilovaná s AE činilo takové zbytečné komplikace , které kupující přinutily pozvat si na pomoc ČT. Tuto causičku považuji čistě za papírovou věc , která nemá žádná právně-diskutabilní místa. Berte tento případ jako bod k dobru pro AE , také mohli říct "paninko , ten tacháč jste si přetočila sama , dokument z STK vám udělal známý , kotouče a destičky jste sjela protože jezdíte jak prase :-) tak běžte do pr..."---u soudu , pokud by AE ukázala předávací protokol k autu , byl by kupující bez šance. O PP jsem psal níže a je jasné , že jako důkaz o špatném stavu autu již při koupi by to bylo VELMI účinné. Zachovali se férově , ukázali že respektují právo. A že mohli setsakramensky zazlobit ! -
Saab 22.12.00 11:06
« ESA
Včera ukazovali v Černých ovcích na ČT1 reportáž z Auto ESA. Ženská si tam koupila Octavii na leasing s tím, že má najeto cca 35.000 km (přesně už nevím) a v servisu dle stavu brzdových destiček zjistili, že auto má mnohem víc. Tak to šla reklamovat, ale vzhledem k tomu, že auto měla na leasing, tak musí reklamaci uplatnit leasingovka (GE Capital Leasing), ale ta se k tomu neměla. A i přes to ji Auto ESA vrátilo peníze a teď jedná s původním majitelem, který to auto do bazaru dal. Asi jde konečně o solidní autobazar v ČR. V AAA by ji asi poslali někam. -
« Re: AAA - pozitivni zkusenost
AAA dělá pro lidi dobrou službu v tom, že jim dá prachy na ruku, když jsou v průseru. Co na tom, že jim dá málo? Je to jejich problém, chceš, nebo nechceš? Možná tím kolikrát někoho zachrání před daleko většími problémy, než ve kterých se momentálně nalézá. ( A to se v tomhle státě může stát komukoliv z nás ) Je to taková AAA - zastavárna a v případě prodeje autobazar, jako každý jiný. Vozidlo vyžaduje kontrolu, popřípadě opravu všeho. No a zkuste si to reklamovat. Nebo nevyžaduje, ale zkuste se s reklamací obrátit na dvoumetrovou gorilu, která očividně momentálně neoplývá dobrou náladou?