AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Z 2. strany
Když mi za přečtení nesmyslu tučně zaplatěj, taky půjdu. Horší jsou na tom magoři, který jim skočej na jejich "laciný reklamní kecy". Za to, že jsou ty auta třeba ve špatným stavu, za to bych nikoho nepomlouval. Prostě ojetina je ojetina. Takový auta se prodávaj i v jinejch bazarech i na inzeráty. Jde o ty lumpárny ve smlouvách, naslibujou hory, doly... Všechno maj právně ošetřený a člověku potom sklapne může si nějakej chudák, kterej na auto poctivě uškudlil, jedině tak zabrečet... -
« Re: Z 2. strany
Houby jezdej, akorat za to dostali zaplaceno. Ty reklamy na Acka jsou udesny, je to jako kdyby to cetli, ale rozhodne sami neverej tomu so rikaji. Uchvatna je reklama s tim chytrym panem na auto Esa, co si koupi sunku u ESA a pak se na ne s duverou obrati, kdyz se mu vysere. Je mi z nich vsech fakt na bliti. -
« Z 2. strany
Včera byl kamarád nabíze do áček auto, dohodnutá cena po telefonu - 50 tisíc. Na místě mu řekli maximálně 25 tisíc... Svině svinutý.
Osobně prodávám nějaká auta neustále a áčka mi volaj minimálně jednou za měsíc na nabídku. Automaticky je posílám slušně dopr... "Nemám zájem Vám prodat auto" a nazdar. -
« ZE ŽIVOTA: (Ne)Důvěřujte profesionálům!
je to z Mageo.cz a neni to muj pribeh ale toho nebozaka Vítka P.
Vít Paroulek
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte
neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v
autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero
Sport
v ceně 679 tisíc Kč. Informační leták sliboval "kvalitní a prověřený vůz
za
nejlepší cenu" a hošík s kravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám
"půlroční
záruku na skryté vady". Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už
jsem se v tom vezl ... Následně, při koupi zamluveného vozu o týden
později,
jsem využil možnosti "nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti
CCB-Leasing a
složil akontaci 50 procent.
"Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais,
šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila
sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám
i
naposled jsem uvěřil profesionálům!
Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsány
titěrným
písmem. Povznesl jsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy
vnutili kartu asistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí
havarijního pojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA.
Dále
mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustraci
vozidla
tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ vozu". Ruka ruku
myje,
pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám. A záhy jsem
se
dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plné povinné ručení"
(stále
cituji reklamní leták), já si ho budu muset zaplatit sám, protože
blebleble.
Uvědom si čtenáři, že v té době již byla složena NEVRATNÁ záloha (O
kterou
bych přišel, pokud správně rozumím slovu nevratný).
Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho
leštili
tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až tam, kde
se
hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím TĚ!,
řekl
jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát tisícovek, hrst drobných ... a
podepsal.
Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsem vůz prohlédnout
v
autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, že vůz byl havarovaný,
má
vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky, drobné závady v
osvětlení
vozidla, sjeté pneumatiky.
S každým zařazením rychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se
neozvalo :-) se mne začalo zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si
DOST!
Vzhledem k tomu, že jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční
zárukou" a na výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky
a
předchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobil do
AAA
na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si představuji jinak a
trvám
na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové v reklamačním oddělení,
aniž by se vůbec na automobil podívali, zase trvali, na tom, že jsem
koupil
starší automobil, že jeho stav je tomu odpovídající a není důvod smlouvu
rušit. Asertivní technika přeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne ...
Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj ...
Teprve později jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání
automobilu - Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky
napsaný
poslední vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří
do
skupiny C, což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná
technická
kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ...
"kupující
akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s. nemůže být a
není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu zjištěné
kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". A to prosím u auťáku za
bezmála třičtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíc kilometrů. Jsou
to
opravdu profíci!
Trošku to hrká ale jedeme dál ... Během několika málo dnů, s
přihlédnutím k
dalším nepříznivým okolnostem mého života jsem přehodnotil svůj původní
záměr kvůli kterému jsem Mitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil
pochybné kvality je pro mne zbytečným luxusem a rozhodl jsem se na svou
žádost zrušit leasingovou smlouvu s vědomím, že na tom prodělám, ale čím
dříve smlouvu ukončím, tím prodělám méně. Reklamní letáček AAA sliboval
možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět". Předpokládal jsem, že
leasingová společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, že jsem jej
užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní nehledě
k
tomu, že jsem stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za prohlídku
v
autoservisu, seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem předával
v
lepším stavu než jsem jej před čtrnácti dny převzal.
Lasingová společnost CCB-Leasing překonala mé nejbujnější představy (od
začátku do konce mne oslovovali "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz
ode
mne převzala 27.8.2001, prý jej nechala ocenit soudním znalcem (na
500tisíc
korun), nabídla více autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA,
totiž
550 tisíc korun. Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému
několikerému
upomínání. Při závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou
16864 Kč. Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi
naúčtovala
všechny zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě
k
tomu "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem
měl
podle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle
splátkového
kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60 tisíc korun
havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozu automobilu,
který
dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient" přestávám připadat.
Suma Sumárum:
Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTO
PRAHA
za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun! (nepočítám-li mou
investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu říkám byznys!
Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají.
Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse
-
nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl
spokojený
(smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco
co
jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat). Poslal jsem smířlivé dopisy
oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně. Nic, myslí to vážně
...
Tak
co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
-
« Re: re: tohle mi přišlo mailem :-)))
No jasne, proc by clovek chodil po dalsich bazarech, kdyz tady ma na vyber z 20 ruznych aut 4 ruznych znacek urciteho typu (me konkretne zajimaly MPV). Takovej vyber sem nikde jinde nevidel. Navic vsechno nalesteny, vypada to dobre, to cloveka rychle zlaka, stejne jako moznost hned odjet i s autem. Ja si ale nejprve o AAA neco precetl, pak jsem navstivil oficialniho prodejce a pritlacil sice 50 litru, ale zase mam auto v perfektnim stavu, se zarukou a jistym puvodem. A usetril jsem stejne neco kolem 150 tisic. Bazary jsou az moc velkej risk, clovek neni tak bohatej, aby si .... atd. -
« Re: re: tohle mi přišlo mailem :-)))
Lenin: Bohužel :(
Prof: Šedej tým ? By mě zajímalo kolik mají práce :-) Protože když už na to mají oddelené lidi tal už ta poruchovost musí být velká ... :-) Jo jo, když auto od AAA tak prohlídnout a prohlídnout a důkladně projezdít jo a abych nezapomel prohlídnout. Je tam spousta aut, takže holt nějaký procento je na vyhazov a zas se tam daji najít zajímavé kousky. Bohužel pocet vraků je větší než by bylo vhodné, holt když je poptavka tak je nabídka. Jinak na druhou stranu zase musím kvitovat s povděkem že tam mají i specialni kousky, které se jak tak nevidí.
No jo no, když ojeté auto tak na inzerát, nebo přes oficialního prodejce a nebo z normalniho bazaru. Ale stejně kontrolovat :-) No jo no, lidi jsou blbý, každej ví že AAA má pověst řekněme nekonvečního přístupu, ale stejně tam nakupujou. Jde o to že čím víc mate na výběr zboží tím více prodávate, neb spousta lidí nemá zajem litat po 20 bazarech kde je 20 aut. To je jako s hypermarketama. -
« Re: re: tohle mi přišlo mailem :-)))
no comment, Ale je pravda jedna věc V TV, v novinách i na netu se o tomto problému píše. Já ze svého okolí znám několik lidí a všichni nadávali - ačkoliv jsem taky pár aut prodal a každý kdo kupuje ojetinu, i kdyby to mněla být mrdka za dva tisíce se cítí napálen, protože to auto není ve stavu, kerý si předtstavovali. Ale u AAA auto Praha je mám pocit spokojený zákazník tou vyjímkou, která atd. Takže je to ale v lidech, pokud mi někdo 10 krát řekne, že Ariel je nejlapší, uvěřím tomu, že to šedé triko je opravdu bílé. Dobrá reklama, dobrý merketing, a kalkulace s tím, že slušný člověk podlehne zastrašování a nebude se být o svoji pravdu. To jsou základy úspěchu!!! -
« re: tohle mi přišlo mailem :-)))
ruprecht: To, že Víťa uvěřil Lopraisovi, to bych ještě skous, ale že někdo může věřit takovýmu vypatlanýmu stvoření, jakým je slečna Kateřina, tak to je opravdu na pováženou :-) Dneska se k doporučování odborníků připojil i Enge. Že by chtěl Áčka Charouz koupit? :-)))) Jinak kdybyste nevěděli, co to je v AAA tzv. "šedej tým", tak to je parta pohuňků, který jezděj po okolí Áček a odtahujou zpátky auta, který se poserou už při zkušební jízdě. Na reklamě jsem si přečet, že prověřujou tuším 17 věcí, takže opravdu odborníci. Ono stačí projevit zájem o auto a jakmile na něj tzv. "poradce" promluví, hned ví, o čem AAA je. -
« tohle mi přišlo mailem :-)))
15.11. ZE ŽIVOTA: (Ne)Důvěřujte profesionálům!
> Vít Paroulek
>
>
> Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte
> neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v
> autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero
> Sport
> v ceně 679 tisíc Kč. Informační leták sliboval "kvalitní a prověřený vůz
> za
> nejlepší cenu" a hošík s kravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám
> "půlroční
> záruku na skryté vady". Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už
> jsem se v tom vezl ... Následně, při koupi zamluveného vozu o týden
> později,
> jsem využil možnosti "nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti CCB-Leasing
> a
> složil akontaci 50 procent.
>
> "Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais,
> šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila
> sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám i
> naposled jsem uvěřil profesionálům!
>
> Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsány
> titěrným
> písmem. Povznesl jsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy
> vnutili kartu asistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí
> havarijního pojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA. Dále
> mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustraci vozidla
> tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ vozu". Ruka ruku
> myje,
> pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám. A záhy jsem se
> dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plné povinné ručení" (stále
> cituji reklamní leták), já si ho budu muset zaplatit sám, protože
> blebleble.
> Uvědom si čtenáři, že v té době již byla složena NEVRATNÁ záloha (O kterou
> bych přišel, pokud správně rozumím slovu nevratný).
>
> Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho leštili
> tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až tam, kde se
> hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím TĚ!,
> řekl
> jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát tisícovek, hrst drobných ... a
> podepsal.
>
> Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsem vůz prohlédnout v
> autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, že vůz byl havarovaný, má
> vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky, drobné závady v osvětlení
> vozidla, sjeté pneumatiky.
>
> S každým zařazením rychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se
> neozvalo :-) se mne začalo zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST!
> Vzhledem k tomu, že jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční
> zárukou" a na výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky a
> předchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobil do
> AAA
> na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si představuji jinak a
> trvám
> na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové v reklamačním oddělení,
> aniž by se vůbec na automobil podívali, zase trvali, na tom, že jsem
> koupil
> starší automobil, že jeho stav je tomu odpovídající a není důvod smlouvu
> rušit. Asertivní technika přeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne ...
>
> Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj ...
>
> Teprve později jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání
> automobilu - Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky
> napsaný
> poslední vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří
> do
> skupiny C, což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná
> technická
> kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ...
> "kupující
> akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s. nemůže být a
> není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu zjištěné
> kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". A to prosím u auťáku za
> bezmála třičtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíc kilometrů. Jsou to
> opravdu profíci!
>
> Trošku to hrká ale jedeme dál ... Během několika málo dnů, s přihlédnutím
> k
> dalším nepříznivým okolnostem mého života jsem přehodnotil svůj původní
> záměr kvůli kterému jsem Mitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil
> pochybné kvality je pro mne zbytečným luxusem a rozhodl jsem se na svou
> žádost zrušit leasingovou smlouvu s vědomím, že na tom prodělám, ale čím
> dříve smlouvu ukončím, tím prodělám méně. Reklamní letáček AAA sliboval
> možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět". Předpokládal jsem, že
> leasingová společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, že jsem jej
> užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní nehledě k
> tomu, že jsem stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za prohlídku v
> autoservisu, seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem předával v
> lepším stavu než jsem jej před čtrnácti dny převzal.
>
> Lasingová společnost CCB-Leasing překonala mé nejbujnější představy (od
> začátku do konce mne oslovovali "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz ode
> mne převzala 27.8.2001, prý jej nechala ocenit soudním znalcem (na
> 500tisíc
> korun), nabídla více autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž
> 550 tisíc korun. Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému
> několikerému
> upomínání. Při závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou
> 16864 Kč. Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi naúčtovala
> všechny zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě k
> tomu "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem měl
> podle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle
> splátkového
> kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60 tisíc korun
> havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozu automobilu, který
> dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient" přestávám připadat.
>
> Suma Sumárum:
>
> Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTO
> PRAHA
> za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun! (nepočítám-li mou
> investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu říkám byznys!
>
> Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají.
>
> Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse -
> nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl spokojený
> (smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco
> co
> jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat). Poslal jsem smířlivé dopisy
> oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně. Nic, myslí to vážně ...
> Tak
> co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
>
> VíT ParouleK
-
« Re: tak co novýho v AAA :-)))))
Tak jsem si rikal, komu se zase zastesklo po AAA...
A on prof chce rozsirit rady rubrik, kde se keca
o politice :-) Ale proc ji nevytahnout...
Kdysi kdyz jsem zacal MC cist, tak jsem si
jednotlive rubirky cetl od jejich zalozeni (to vite
civilkar :-)) Zrovna tahle o AAA mne dlouho bavila
svymi "historkami z podsveti :-)". Tak at si ji
trebas nejaky novacek take precte.
Ja bych o politice sel diskutovat k ATXovi :-)
On by z nas urcite mel radost :-) Ta jeho rubrika
je az dole, nikam se furt nepresouva, clovek
ji hned najde... Jen by nam tam asi vadily ty
jeho reci :-) -
« tak co novýho v AAA :-)))))
Tak jsem vlezl do archivu s tím, že vytahnu toto téma kvůli návštěvě jednoho kamaráda, kterej tam koupil auto a ten skvělej, speciálně proškolenej personál mu nebyl schopen ani říct, kde se pouštěj stěrače. A to zdaleka nebylo všechno. Ale, koukám, že jsme tady mluvili o zcela odlišnejch věcech, se kterýma momentálně "špiníme" rubriku Spotřeba paliva, Pojišťovny a teď už si neuvědomuju, jestli i další. Myslel jsem, že bysme teda o politice diskutovali tady, ale zase na druhou stranu, AAA si takovou reklamu nezaslouží. Tak pod co bysme tu politiku schovali? Pod Barykovo Oldsmobile? :-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!