AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Z 2. strany
Takze v AAA davaj 2 druhy rádií? Opravdu lituju ty nešťastníky, který se nechaj od nich napálit. Jinak z té 2. strany: Jaká auta se vykoupěj, takový se tam prodávaj a věřím, že všechny nejsou sračky. Určitě se mezi nima najdou i dobrý auta... Je to asi tak: Kdo má pěkný auto, většinou nejde s ním do Áček, ale prodá si ho jiným způsobem. Do Áček prodaj auto většinou takoví majitelé, který už tý hajtry maj prostě plný zuby a chtěj se toho zbavit za každou cenu (velmi podhodnocenou). -
« Re: Z 2. strany
No my to autoradio mame doma. Otec tam kupoval do mesta auto (SAXO 1.1) auto je dobre, dobre jezdi. Vzhledem k tomu ze je to auto do mesta, tak tam otec nechtel kupovat radio. Nicmene aby tam nevznikla dira, tak se tam dalo autoradio. Je to takove co se dava k autum nad 100 tis. poř. ceny. Ma digitalní display (u aut pod 100tis ma jeste klasickou rucicku), ale zadnou pamet. No to je jedno. Nejlepsi na tom je ze to autoradio nic nechyti, ale fakt vubec nic. Normalni stanice, ktery musi mit maximalni prijem, prinejmensim sumi.... :)))) No to se dalo ostatne cekat. Ještě by ma zajimalo jak to bylo s tím zajezdem od Čedoku zadarmo co byl inzerovan v létě. Prý zdarma :)) no to určitě tak zcela nebylo :-) Nevíte jak to fungovalo ? -
« Re: Z 2. strany
Když mi za přečtení nesmyslu tučně zaplatěj, taky půjdu. Horší jsou na tom magoři, který jim skočej na jejich "laciný reklamní kecy". Za to, že jsou ty auta třeba ve špatným stavu, za to bych nikoho nepomlouval. Prostě ojetina je ojetina. Takový auta se prodávaj i v jinejch bazarech i na inzeráty. Jde o ty lumpárny ve smlouvách, naslibujou hory, doly... Všechno maj právně ošetřený a člověku potom sklapne může si nějakej chudák, kterej na auto poctivě uškudlil, jedině tak zabrečet... -
« Re: Z 2. strany
Houby jezdej, akorat za to dostali zaplaceno. Ty reklamy na Acka jsou udesny, je to jako kdyby to cetli, ale rozhodne sami neverej tomu so rikaji. Uchvatna je reklama s tim chytrym panem na auto Esa, co si koupi sunku u ESA a pak se na ne s duverou obrati, kdyz se mu vysere. Je mi z nich vsech fakt na bliti. -
« Z 2. strany
Včera byl kamarád nabíze do áček auto, dohodnutá cena po telefonu - 50 tisíc. Na místě mu řekli maximálně 25 tisíc... Svině svinutý.
Osobně prodávám nějaká auta neustále a áčka mi volaj minimálně jednou za měsíc na nabídku. Automaticky je posílám slušně dopr... "Nemám zájem Vám prodat auto" a nazdar. -
« ZE ŽIVOTA: (Ne)Důvěřujte profesionálům!
je to z Mageo.cz a neni to muj pribeh ale toho nebozaka Vítka P.
Vít Paroulek
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte
neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v
autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero
Sport
v ceně 679 tisíc Kč. Informační leták sliboval "kvalitní a prověřený vůz
za
nejlepší cenu" a hošík s kravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám
"půlroční
záruku na skryté vady". Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už
jsem se v tom vezl ... Následně, při koupi zamluveného vozu o týden
později,
jsem využil možnosti "nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti
CCB-Leasing a
složil akontaci 50 procent.
"Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais,
šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila
sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám
i
naposled jsem uvěřil profesionálům!
Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsány
titěrným
písmem. Povznesl jsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy
vnutili kartu asistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí
havarijního pojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA.
Dále
mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustraci
vozidla
tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ vozu". Ruka ruku
myje,
pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám. A záhy jsem
se
dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plné povinné ručení"
(stále
cituji reklamní leták), já si ho budu muset zaplatit sám, protože
blebleble.
Uvědom si čtenáři, že v té době již byla složena NEVRATNÁ záloha (O
kterou
bych přišel, pokud správně rozumím slovu nevratný).
Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho
leštili
tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až tam, kde
se
hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím TĚ!,
řekl
jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát tisícovek, hrst drobných ... a
podepsal.
Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsem vůz prohlédnout
v
autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, že vůz byl havarovaný,
má
vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky, drobné závady v
osvětlení
vozidla, sjeté pneumatiky.
S každým zařazením rychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se
neozvalo :-) se mne začalo zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si
DOST!
Vzhledem k tomu, že jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční
zárukou" a na výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky
a
předchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobil do
AAA
na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si představuji jinak a
trvám
na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové v reklamačním oddělení,
aniž by se vůbec na automobil podívali, zase trvali, na tom, že jsem
koupil
starší automobil, že jeho stav je tomu odpovídající a není důvod smlouvu
rušit. Asertivní technika přeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne ...
Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj ...
Teprve později jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání
automobilu - Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky
napsaný
poslední vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří
do
skupiny C, což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná
technická
kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ...
"kupující
akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s. nemůže být a
není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu zjištěné
kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". A to prosím u auťáku za
bezmála třičtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíc kilometrů. Jsou
to
opravdu profíci!
Trošku to hrká ale jedeme dál ... Během několika málo dnů, s
přihlédnutím k
dalším nepříznivým okolnostem mého života jsem přehodnotil svůj původní
záměr kvůli kterému jsem Mitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil
pochybné kvality je pro mne zbytečným luxusem a rozhodl jsem se na svou
žádost zrušit leasingovou smlouvu s vědomím, že na tom prodělám, ale čím
dříve smlouvu ukončím, tím prodělám méně. Reklamní letáček AAA sliboval
možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět". Předpokládal jsem, že
leasingová společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, že jsem jej
užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní nehledě
k
tomu, že jsem stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za prohlídku
v
autoservisu, seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem předával
v
lepším stavu než jsem jej před čtrnácti dny převzal.
Lasingová společnost CCB-Leasing překonala mé nejbujnější představy (od
začátku do konce mne oslovovali "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz
ode
mne převzala 27.8.2001, prý jej nechala ocenit soudním znalcem (na
500tisíc
korun), nabídla více autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA,
totiž
550 tisíc korun. Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému
několikerému
upomínání. Při závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou
16864 Kč. Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi
naúčtovala
všechny zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě
k
tomu "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem
měl
podle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle
splátkového
kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60 tisíc korun
havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozu automobilu,
který
dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient" přestávám připadat.
Suma Sumárum:
Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTO
PRAHA
za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun! (nepočítám-li mou
investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu říkám byznys!
Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají.
Od samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse
-
nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl
spokojený
(smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco
co
jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat). Poslal jsem smířlivé dopisy
oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně. Nic, myslí to vážně
...
Tak
co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!