AAA AUTO PRAHA
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Z 2. strany
Tappaja: Já jsem motory u Caprice nikdy neseřizoval, protože mně zatím všechny jely dobře a spotřebu měly víc, než uspokojivou. Jednou se mi to nezdálo na tom bílým, Libiš mě to přejel computerem a prohlásil, že to je všechno dobrý, i když se mi nelíbí, že to běží dost rychle. Odpovídá to ale toleranci na štítku, tak mi nezbejvá než věřit, že to je dobrý, protože s tím TBI si stejně bez computeru můžu akorát tak zkoušet povídat, ale to je asi tak všechno. Ubereš tomu otáčky na dorazovým šroubku klapky a ona si je ta bestie srovná tím servomotorkem. Pootočíš rozdělovačem a zase ti to předstih nastaví podle sebe. Prostě je to dost odolný jakým koliv pokusům českýho člověka. Malinkej problém jsem měl s Edelbrockama v Suburbanu i teď v Ramchargeru, ale to jsem vyřešil šroubovákem a šroubkama bohatosti. To nastavení není tak složitý, jenom si pamatuj, jak to bylo daný dohromady. Kdyby něco, mám tady Haynese, kde Caprice je. Nastavit ten termosytič není taky nic složitýho. V zásadě platí, že když je motor ohřátej, musí bimetal držet klapku sytiče na doraz otevřenou. Když motor vychladne a sešlápneš na plno plyn, musí ta klapka skočit do polohy, kdy je úplně zavřená. Pak si s tím můžeš ještě hnout sem tam, podle toho, jestli ti začíná sytič zavírat, nebo otevírat brzy, nebo pozdě. Pak musí být ještě správně nastavenej dorazovej šroub, kterej ovlivňuje velikost otevření škrticí klapky v režimu sytiče, což je podobný, jako u evropskejch aut. Samozřejmě že čistota je základ, stejně jako neporušenost těsnění a základní nastavení, hladina a pod. Pokud to auto jezdilo a pak s tím nikdo nic nedělal, bude dobrý v tvým případě asi zahejbat s tím termosytičem, aby ta klapka nebyla pořád zavřená a pak to zkusit nechat ohřát. Možná to jinak bude nastavený dobře a nebudeš se s tím muset zatím moc zdržovat. -
« Re: Z 2. strany
To vííítééé panééé to sou ty ááámeríííkýýý ty žerou pane... Moje Škodovka ta jezdííí dobře a moc nežere pane... :)
No spotřeba jako asi u nosiče jaderných raket ruské vyroby :))) Taky nemám zabezpečené hrdlo nádrže. Taky kdo by v USA kradl benzin s auta, že ? :) -
« Re: Z 2. strany
Hmm pekny. Me zas nekdo v garazi vycucnul benzin z Caprise. Protoze neni mozny, aby to vzalo 17 litru na cca 13-15km... Nebo se mylim? Jedna otazka nea tebe, Profe, jak nebo kde nechavas(-ls) serizovat motor u Caprise? Je dobra idea vymontovat a vycistit karbec? Jaka je pakarna to pak znovu nastavit, vcetne bimetalovyho sytice? Diky. -
« Wrangler
Cože ty jsi usmlouval cenu v AAA ?! No nekecej chlape :-) No ty poskokové jsou fakt technicky uplne out. Někteří ani netuší jak s automatem. Když jsme tam testovali jednoho Caddyho (DeVille sedan 87) tak chtel řadit jako u Trabanta, nebo Wartburga :)))) No tak to pěkně zašlápnul :)) No nic, to povinné ručení bylo levné neb ti bylo dáno 1/4 roku zdarma a Ty jsi zaplatil vlastně ručení jen na 3 měsíce. Tak proto jen 2500. No tak ti blahopřeji. Taky by se mi Wrangler zamlouval, jenze kdyz si vzpomenu na ty naklady... Jenom kolik na to museji stat gumy :))) 4.0 L v automatu bych bral jako pozitivum. Ale to ručení :-( No příští americký auto bych chtěl Caprice 1991-?? nejlepe v černé barvě a chtěl bych si jí udělat na LAPD včetně orig. stroboskopů.... ale to je hudba vzdálené budoucnosti. Ehm hodně vzdálené. Ach jo :(
Jinak ty slečny co se s nima podepisuje tak jsou fajn a občas naznačí že auto není tak zcela OK. Narozdíl od prodejců... :-( Mimochodem za kolik jsi ho koupil ? A kolik jsi usmlouval ? -
« Re: Z 2. strany
ace: Jo, je to s automatem. Nikomu samozřejmě Áčka nedoporučuju, ale pokud se vám tam něco líbí a není to drahý, tak není důvod to nevzít. Jako laik bych si tam auto nikdy nekoupil. Pokud něco beru, tak si to důkladně prohlídnu, abych věděl, co mě čeká. Tohle se mi líbilo, bylo to na první pohled nic moc, ale když jsem to prolezl, byl jsem mile překvapenej. Tak slušný auto jsem neočekával. Samozřejmě to není sednout a jezdit, ale já koupím vždycky takový auto, na kterým se musí makat a tomu taky obvykle odpovídá i cena. Z cesty domů mám jedině dobrej pocit, protože auto se chová, jak má, jede tichoučce, klidně, žádný pazvuky a hluky, co tam, nemaj bejt. Na to, že to je Wrangler, to jede moc pěkně a příjemně, automat je super plynulej a perfektně nastavenej, řadí spíš dřív, v nižších otáčkách a to mi vyhovuje. Karbec potřebuje trochu poladit, bterku nabít,nebo vyhodit rovnou, kličku u okna spravit, dotáhnout a doplnit chybějící šrouby u střechy, odhmyzit a odvšivit, vnější zrcátka sjednotit, však to znáš. Ale to jsou detaily. Docela mě mile překvapilo jednání tý slečny, nebo paní, co tu smlouvu se mnou sepisovala. Obsah smlouvy a předávacího protokolu je něco jinýho, ale ve směru jednání se zákazníkem si nemůžu stěžovat. Nakonec jsem dostal i autorádio zdarma (ještě jsem se na něj ani nepodíval) a povinný ručení na objem 4.0 na půl roku za 2500 Kč. Nevím jak to dělaj, ale mě by to stálo tutově kolem 6 litrů. Koupil jsem si tam startovací kabely, který nebudily moc důvěru, ale za 109 Kč jsem je plánoval použít jako kabely od nabíječky. Co mě však nejvíc šokovalo byla skutečnost, že jsme to pak na Černým mostě na parkovišti na ně dokonce nastartovali :-). Ale u tý nabíječky skončej tak jako tak :-). Jinak se to tam hemží tak pochybnejma existencema, že jsem si tam moc prima nepřipadal. Vyplnil jsem jim dotazník, jak chtěli, pochválil jsem jim v nich tu slečnu, jak se pěkně chovala, postěžoval jsem si na ty jejich poskoky, který jsou absolutně motoristicky negramotný a tak. Pokud mi skutečně pošlou techničák přepsanej na mě, tak to opravdu tentokrát bylo ucházející :-)). I cenu jsem usmlouval. Však jim to tam taky strašilo hodně dlouho. Bodejď by ne, když to je benzínovej 4 litr a ještě k tomu v automatu :-))) Víte kolik to musí žrát? :-))))))) -
« Re: Jedna veselá z natáčení...
Tržní kapitalismus. AAA mají zájem o nákup od majitelů, kteří potřebují hned peníze. Nebo je tam davají lidi co auto rychle opravili po težké bouračce a chtejí ho za hotovku prodat. Aby meli levné ceny nebo velký zisk tak chtejí za malo koupit. To bych jim ani za zle nemel. Zatim maji zjevne dostatek levnych aut. -
« Jedna veselá z natáčení...
Možná se o tom už někdo zmiňoval, ale kamarád potřeboval prodat Feldu kombi 1.3 rv.96, garážovaná, nebouraná, prostě slušný stav (asi 90tis. km) s bohatou výbavou (centrál, alarm, stř. okno, mlhovky, rádio...), tak volal do AAA za kolik by ji vzali. Maníka ani nezajímalo, jakou tam má výbavu, jen rok výroby a stav tachometru a hned střelil cenu 120tis. Kámo si myslel, že by ji udal tak za 150tis., ale o tom ten z AAA nechtěl ani slyšet. Tak ho poslal do pr*ele a nabídl auto na inzerát. Za týden ho prodával prvnímu zájemci za 175tis. Síla, co? -
« Re: Z 2. strany
Takze v AAA davaj 2 druhy rádií? Opravdu lituju ty nešťastníky, který se nechaj od nich napálit. Jinak z té 2. strany: Jaká auta se vykoupěj, takový se tam prodávaj a věřím, že všechny nejsou sračky. Určitě se mezi nima najdou i dobrý auta... Je to asi tak: Kdo má pěkný auto, většinou nejde s ním do Áček, ale prodá si ho jiným způsobem. Do Áček prodaj auto většinou takoví majitelé, který už tý hajtry maj prostě plný zuby a chtěj se toho zbavit za každou cenu (velmi podhodnocenou). -
« Re: Z 2. strany
No my to autoradio mame doma. Otec tam kupoval do mesta auto (SAXO 1.1) auto je dobre, dobre jezdi. Vzhledem k tomu ze je to auto do mesta, tak tam otec nechtel kupovat radio. Nicmene aby tam nevznikla dira, tak se tam dalo autoradio. Je to takove co se dava k autum nad 100 tis. poř. ceny. Ma digitalní display (u aut pod 100tis ma jeste klasickou rucicku), ale zadnou pamet. No to je jedno. Nejlepsi na tom je ze to autoradio nic nechyti, ale fakt vubec nic. Normalni stanice, ktery musi mit maximalni prijem, prinejmensim sumi.... :)))) No to se dalo ostatne cekat. Ještě by ma zajimalo jak to bylo s tím zajezdem od Čedoku zadarmo co byl inzerovan v létě. Prý zdarma :)) no to určitě tak zcela nebylo :-) Nevíte jak to fungovalo ?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!