AAA AUTO PRAHA

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    02.05.05  09:27

    « Mail

    Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ...
    > poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ...
    >
    > V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků
    > automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc Kč.
    > Informační leták sliboval "kvalitní a prověřený vůz za nejlepší cenu" a
    > hošík s kravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám "půlroční záruku na
    > skryté vady".
    > Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už jsem se v tom > vezl...
    > Následně, při koupi zamluveného vozu o týden později,jsem využil možnosti
    > "nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti CCB-Leasing a složil akontaci 50
    > procent. "Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy Karel Loprais,
    > sestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujte nejlepším!", radila
    > sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jim uvěřil! Poprvé a doufám i
    > naposled jsem uvěřil profesionálům!
    > Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsány
    > titěrným písmem.
    > Povznesl jsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy vnutili
    > kartu asistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí
    > havarijního
    > pojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA.
    > Dále mi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustraci
    > vozidla tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce
    > "garantuje původ vozu".
    > Ruka ruku myje,pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám.
    > A záhy jsem se dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plné
    > povinné ručení" (stále cituji reklamní leták), já si ho budu muset
    > zaplatit sám, protože blebleble. Uvědom si čtenáři, že v té době již byla
    > složena NEVRATNÁ
    > záloha > (O kterou bych přišel, pokud správně rozumím slovu nevratný).
    > Mitsubishi bylo krásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho leštili
    > tak, že vypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až > tam, kde
    > se hory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím
    > TĚ!,
    > řekl jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát tisícovek, hrst drobných ...
    > a podepsal. Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsem vůz
    > prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, že vůz byl
    > havarovaný, má vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky, drobné
    > závady v osvětlení
    > vozidla, sjeté pneumatiky. S každým zařazením rychlosti, kdy se z
    > převodovky ozvalo GRRR (někdy se neozvalo se mne začalo zmocňovat
    > svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST! Vzhledem k tomu, že jsem kupoval
    > "kvalitní a prověřený vůz
    > s půlroční zárukou" a na výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav
    > převodovky a předchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem
    > automobil do AAA na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si
    > představuji jinak a trvám na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz.
    > Pánové v reklamačním oddělení, aniž by se vůbec na automobil podívali,
    zase
    > trvali, na tom, že jsem koupil starší automobil, že jeho stav je tomu
    > odpovídající a není důvod zmlouvu rušit. Asertivní technika přeskakující
    > gramofonové desky.
    > Ne, Ne, Ne... Co se dá dělat, za blbost se platí, důvěřuj ale prověřuj
    > .... .
    > Teprve později jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání
    > automobilu - Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky
    > napsaný poslední
    > vychytralý odstavec, ve kterém se praví, že můj automobil patří do
    > skupiny C, což je stav "horší než dobrý ... a doporučuje se důkladná
    > technická
    > kontrola a oprava všech agregátů, zejména motoru, převodovky" ...
    > "kupující akceptuje veškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s.
    > nemůže být a není odpovědná za další opotřebení automobilu a vady
    > automobilu zjištěné kupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího".
    > ..A to prosím u auťáku za bezmála třičtvrtě miliónu s najetou
    > sedmdesátkou
    > tisíc kilometrů. Jsou to opravdu profíci! Trošku to hrká ale jedeme dál ..
    .
    > Během několika málo dnů, s přihlédnutím k dalším nepříznivým okolnostem
    > mého života jsem přehodnotil svůj původní záměr kvůli kterému jsem
    > Mitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil pochybné kvality je pro
    > mne
    > zbytečným luxusem a rozhodl jsem se na svou žádost zrušit leasingovou
    > smlouvu s vědomím, že na tom prodělám, ale čím dříve smlouvu ukončím, tím
    > prodělám méně.
    > Reklamní letáček AAA sliboval možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv
    > vypovědět". Předpokládal jsem, že leasingová
    > společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, že jsem jej užíval cca 14
    > dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenou kupní nehledě k tomu, že
    > jsem stihl do automobilu investovat 30 tisíc korun za prohlídku v
    > autoservisu,
    > seřízení, výměnu oleje a nové pneumatiky. Vůz jsem předával v lepším
    > stavu
    > než jsem jej před čtrnácti dny převzal. Leasingová společnost CCB-Leasing
    > překonala mé nejbujnější představy (od začátku do konce mne oslovovali
    > "Vážený kliente" a "Vážený pane"), vůz ode mne převzala 27.8.2001, prý
    > jej nechala ocenit soudním znalcem (na 500tisíc korun), nabídla více
    > autobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž 550 tisíc korun.
    > Záležitost se vlekla dva měsíce navzdory mému několikerému upomínání. Při
    > závěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou 16864 Kč. Pokud
    > tomu správně rozumím, leasingová společnost mi naúčtovala všechny
    > zbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě k tomu
    > "penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem měl
    > podle
    > leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podle splátkového
    > kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60 tisíc korun
    > havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozu automobilu,
    > který
    > dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient" přestávám připadat.
    > Suma Sumárum: Za "zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní
    > od AAA AUTO PRAHA za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun!
    > (nepočítám-li mou investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu říkám
    > business!
    > Nevěříte svým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají. Od
    > samého začátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkoryse
    > nedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebyl spokojený
    > (smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco
    > co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat).
    > Poslal jsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet
    > vážně. Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
    >
    > Vít Paroulek
    > PS: Rozeslete to kam to jde, at konecne lidi vidi jaky to jsou *.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.04.05  21:49

    « Koupě v AAA(Olomouc)

    8) Koupil jsem Ford Focus,r.v.2004,TDCi 1.8 74kW.Byl konec února a zima jako prase, ale vše šlo celkem rychle a pohodlně.Na protiúčet jsem nechával R19 a je pravda, že mi dali nejvyšší cenu!!!Chtěl jsem napřed novou Toyotu, ale odkup R19-katastrofa!Dokonce ani přímo u Renaultu mi nedali tolik jako v AAA.Ford je skutečně jako nový, naprosto perfektní stav.Když ho naziglím, vypadá jak ze šourůmu.Mám jen jeden problém a to větší kouřivost motoru z nízkých otáček.Viz. debata o fordech.S AAA jsem celkem spokojený. :-) Ale rozhodně bych si nekoupil 10let starý krám nebo nějakou Feliciu po 186.majiteli.Nicméně jesti jsem koupil fakt dobře, tak to sem napíšu tak za rok či 2.Myslím, že to chce hlavně pečlivě vybírat a moc neposlouchat ty plky chytrých prodejců.I když jsem koupil rok staré auto, pořád zastávám názor, že nové je NOVÉ!Přeju všem miliardy bezpečných kilometrů!Lukeeno 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.05  05:13

    « Re: Re: AAA

    me i po roce jedne reklamace jeste chodily i na vanoce jejich gratulace , jeste jeden takovy postreh , nekolikrat jsem byl svedkem pri prodeji auta do AAA, ZE KUPUJICI ODJEL NESPOKOJEN S CENOU A PO 10 MINUTACH MU VOLALI, ZE MANAGER NAVYSIL CENU O 10 000 KC, mozna se to taky nekomu stalo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.05  11:54

    « Re: Re: aaa?

    Jojo tohle je jejich typický trik... Ale upřímně co asi tak můžeš čekat od Fabie r.v. 2000, naj. 65 tis, "f plný palbě" za 149 tis.??? Já bych se teda takovému autu obloukem vyhnul... Jinak si myslím, že už se tam koupit dobrý auto dá a před nedávnem jsem taky tak učinil ;-) Ale jsou tu ale...
    1. Vyhnout se jejich leasingům, úvěrům příp. jiným fin. službám a mít peníze v hotovosti.
    2. Zapomenout na telefonisty ať reservace, nebo dotaz na cenu u výkupu.
    3. Vyhnout se sekci "levná auta", autům pod 100 tis., autům s více jak 120 tis. na tach. u vozů 4x4 ne více jak 100 tis.(i když s reálem to nemusí mít nic společného), vyhnout se taky autům starším 5ti let - takže od r.v. 2001 (pozor v AAA je nyní auto z 31. 12. 2000 již starší 5ti let :shock: ), vyhnout se VŠEM turbomotorům a v poslední řadě autům z půjčoven, přip. sloužícím jako taxi - tady bude asi potřeba přímí dotaz. Auto které totiž nesplňí byť jen jednu z těhle podmínek je automaticky zařazeno do skupiny B což znamená " technický stav automobilu je horší než stav dobrý, kdy tech. a provozní stav automobilu je vzhledem k jeho stáří, nadměrnému opotřebení převážně základních tech. agregátů či s ohledem na počet najetých kilometrů značně ovlivněn" Přesto ještě zkontrolovat ve smlouvě do jaké skup. je auto zařazeno.
    4. Důkladně si přečíst celou smlouvu. Sleva slíbená na place ve sml. nebude, nutno připomenout a o cca. 5 tis zvýšit >:D Odmítnout různé asistenčky, zlaté karty a kdoví co ještě.
    Při respektování těhlech bodů a při používání hlavy ;-) lze v AAA dobře nakoupit...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.05  10:57

    « Re: aaa?

    Tak jsem si už také konečně vyzkoušel na vlastní kůži autobazar AAA. Když mi u mého letitého vozu upadl kus prahu, řekl jsem si, je čas na změnu. Otevřel jsem Inzert-Expres a mezi inzeráty mě zaujal jeden víc než jiné....A zrovna od AAA. Fabia r.2000 1.majitel 65000km, servisní kniha, zelená, nějaká výbava a to za skvělou cenu 149000 Kč - no nekup to, když dávají slevy 5 až 20tisíc korun!! Tak jsem vytočil 0800.. a milý hlas spojovatelky mě poté, co zjistila, že jsem od Brna, přepojil na brněnskou pobočku. Opět ještě laskavější a milejší hlas mladého telefonisty mě ujistil, že auto z inzerátu samozřejmě v Brně mají a co víc, dozvěděl jsem se, že zelená barva není barva, ale dokonce metalíza, auto má klimu!!!, je od 1.majitele, má 2 airbagy a ABS a vše v elektrice. Aby té radosti nebylo dost, tak že je v perfektním stavu a naprosto bez vady. A samozřejmě mohu počítat se slevou min. 5000 kč - no nebrali by jste tento skvělý vůz za 144000 Kč?!! Jen prý musím přijet co nejdříve, nejlépe ihned. Vůz je telefonicky zablokován na moji osobu. Hned jsem utíkal ke svému rozpadajícímu oři, cestou sbalil kamaráda - rychle, aby mi tato skvělá příležitost neutekla- a jel jsem 60 km do Brna.
    Přijel jsem na pobočku a dle instrukcí školeného telefonisty z AAA jsem hledal nejbližšího přátelského a ochotného prodejce. Poměrně brzy jeden na mě narazil sám, vznesl jsem pln toužebného očekávání svůj požadavek, ač již trochu nervózní, neboť Fábie, co jsem na ploše viděl, nešly s cenou pod 179 tisíc. Mladý přátelský prodejce mě vzal, nevím proč, k recepci, kde vyzvídal mé jméno a telefon. Poté mě posadil o kousek dál ke stolku s monitorem, kde našel nějaké Fábie. Ale jaké bylo moje překvapení, když jsem se dozvěděl, že žádná mnou zamluvená fábie ve firmě AAA není a možná kdysi byla a je prodaná, ale přece nemohu za tak málo chtít solidní auto. Když jsem se ptal, jak je možné, že po telefonu mi tvrdí, že vůz mají a zamlouvají ho pro mě, tak mi odpověděl, že za telefonisty neručí a ať si promluvím s managerem. No, skončím tím, že jsem se nachytal jak *, jel 120 km a ztratil čas úplně zbytečně. A samozřejmě každému nyní budu Áčka jen doporučovat......... >:D >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 18.04.05  21:21

    « Re: Re: Re:

    a 5X byl měněn rozvodák tj asi půl milionu Km :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.05  10:14

    « Re: Re:

    klidně, 35.000 byl "stav tachometru" nikoliv najeté km >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 18.04.05  09:41

    « Re:

    ako nemoze mat auto s 35.000km tlaky, to je mimo moje chapanie.
  • « 00 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 15.04.05  19:32

    « Re:

    :? Tak jo,mě je to ale divný,ta Bora by za cenu 370 000Kč byla do týdne pryč.Ale stema motorama od Fiata-neznám nikoho co má Fiata,že nenastartoval při -20.-rodina,já,kamarádi,známí atd.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.05  10:05

    « Bez nadpisu

    Na léto - motor neměl tlaky, startoval od jara do podzimu :-)
    Bora je koupená tady, 12/2000, mám služebáka a další auto kombíka, kterého prostě potřebuji víc a tak Bora moc nejezdí - ty km o tom ostatně vypovídají samy.
    A pokud jsem byl spokojený u AAA s prodejem Tipa a i kámošovi za Clio dali velmi pěknou cenu, očekával jsem trochu adekvátní i u Bory.
    Možná ta nabízená cena je na trhu obvyklá, nevím, jenom mě v porovnání s tím Cliem překvapila a za tu nabídku jí budu mít raději dále v garáži. A jen pro upřesnění - nemám s ní momentálně žádné problémy.
  • « 00 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 14.04.05  21:59

    « Re:

    Nechápu,co se myslí pod pojmem jen na léto.Buď kecáš,když něco píšeš,tak přemýšlej.Bora se odkdy vyrábí a ty ji strkáš do AAA?Pokazila se ti tam převodovka nebo motor? :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 14.04.05  16:21

    « Re:

    nebola ta bora kupovana vonku?
    inac je mi to tiez divne, tazko sa predavaju auta s velkymi objemami.
    dizle idu na dracku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.04.05  15:35

    « Bez nadpisu

    Do AAA jsem prodal Fiat Tipo 1,7D, protože to auto bych se styděl někomu osobně prodat. Vypadalo sice dost cool, ale skoro na něm nic nefungovalo, motor jako u dieslů od Fiata jen na léto.
    Během 15 minut jsem z regionální pobočky odjížděl - krátká projížďka, papíry, cash na ruku - 50t Kč. Co víc chtít.
    Jen lituji toho chudáka, co jsi to koupil.
    Další zkušenost - můj kamarád tam prodal Clio, mělo sice najeto jen 35tkm, ale v AAA mu v podstatě nabídli nejvíc - až jsem se divil za chcípáka 1,2 bez výbavy 210 t Kč. Přitom auta stejných parametrů se na trhu pohybují od 160 tKč. Vyřízeno opět obratem.
    Já jsem tam chtěl prodat Boru 1,9 TDi PD 6st najeto 35tkm, stejný rok jako Clio, 1.majitel s komplet výbavou, bohužel jsme se dostali ke hranici 300 tKč, co se mi ve srovnání s Cliem zdá výrazný nepoměr. Nevím jestli je to dáno situací na trhu - že se lépe prodá Clio bez výbavy než Tdi s výbavou ? Za ty peníze jsem se rozhodl jí vlastnit raději několik dalších let, nekradu.
    Myslím že auta se tam dají koupit kus od kusu. Jim je v podstatě jedno, jaké má auto vlastnosti- vždy je prezentují jako to nejlepší. Takže kdo si umí vybrat, je spokojen a kdo naletí na jejich kecy a autům nerozumí, zbydou mu oči pro pláč.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.05  21:20

    « Re: AAA vs. iáá?

    To prekladys: Moc hezky řečeno, to fakt sedí. Jinak já jsem kupoval auto za hotové. O splátkách v AAA jsem již slyšel své a strach by mi tam nedovolil koupit auto na lesing, či úvěr. Pokud jde o samotné auto, koupil jsem dobře, ale jak jsem již psal, tak mě napálili alespoň s tím autorádiem, které nemá paměti stanic a navíc je jeho displej čitelný až za úplné tmy a to ještě jen ze sedadla řidiče. Jeho viditelný úhel je totiž cca 10 stupňů a jeho kontrast je taková zoufalost, že za denního světla má člověk pocit že displej vůbec nic neukazuje. Jenom tlačítka svítí takovým způsobem, že vypalují oční sítnici. Jo a taky na každém drncnutí přeskočí CD >:D Prostě až na to rádio super kup.
  • 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 12.04.05  16:37

    « AAA vs. iáá?

    Vše, co je psáno, se striktně drží litery zákona, rozuměj využívá jeho případných mezer. A že jich není málo! Řečeno jinak: osel, kdo to za 16 let nepochopil, vždyť proto ty zákony takhle stojí (tím nemyslím majitele či kupce ojetého vozu, ale zprostředkovatele, tedy bazary).
    Kdo šel trochu důsledněji po AAA, zjistil už jistě, že tohle je ta americká way of life
    Kdo si u nás může dovolit zapojit do nákupu auta právníka, nechodí obvykle po bazarech...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.04.05  13:53

    « Re: AAA

    Hlavně jim nedávat na sebe žádný kontakt! Děsně pak otravují. Připomíná mi to snahu čerta získat úpis duše - prostě jako z pohádky...
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.04.05  13:25

    « AAA

    je smutny, ze nekdo v zemi, ktera se vydava za civilizovanou muze stale jeste timto zpusobem podnikat. je mi lito, ze vas takhle napalili, ale na druhou stranu, urcite jste o praktikach AAA jiz slyseli drive. Po zkusenostech a ohlasech na AAA bych tam nesel prodat ani koupit sekacku na travu. A kdyz uz, tak jedine s pravnikem v zadech. jedina sance je tuhle svoloc bojkotovat. Bohuzel je stale jeste dost nepoucitelnych, kteri se musi spalit sami a neveri zkusenostem druhych
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.04.05  12:28

    « AAA a CCB

    Tak velice stručně - nabídl jsem jim k prodeji Renault Laguna - do telefonu cena 180 tis., při přejímce 140 tis. /auto bylo servisované, bez bouračky, 1000 km po servisní prohlídce s vyměněnými kotouči apod., přesto si našli tisíc blbostí, co tomu chybí/ po 4 hodinovém čekání, ale že mi udělají cenu!!! na nové - udělali - dali mi nabídku cca o 2 tis. na splátkách vyšší než konkurenční úvěrové společnosti nabízejí - tak jsem stáhl 1 tis., nové auto koupil a vzal si úvěr na dopravní techniku od CCB. Výslovně jsem se při podpisu /nechali nás tam čekat do pozdních nočních hodin - 4 hod. v Praze a pak bylo vše honem honem a hrozně nervózní, když jsem se ke sml. na něco ptal/ tedy při podpisu mě výslovně ujistili, že za zpracování smlouvy se u CCB nic neplatí - a spočítali, že když budu chtít druhý den předčasně smlouvu ukončit zaplatím v podstatě půjčenou částku plus 5% sankce - teď chci smlouvu předčasně splatit a světe div se - v úvěrové smlouvě byla šikovně pod částkou havarijního pojištění napsaná stejná částka - měsíční splátky za zpracování úvěru, a v těch drobounkých smluvních podmínkách je, že ji celou při předč. splacení zaplatíme. Smějte se mi, protože jsem se spolehl na solidnost AAA a CCB /CCB zastupovali pracovníci AAA/ a podepsal smlouvu o úvěru 180 tis., za zpracování které zaplatím /kromě úroků/ 30 tis.! Smějte se mi, protože takového důvěřivce jste neviděli. Reklamoval jsem to - a asi na ně to dám na policii - protože nás s manželkou podvedli - CCB se mnou už nekomunikuje. Pracovníci AAA na tom musí být finančně zainteresováni, protože jinak by se tak nesnažili. Navíc, jako výhoda produktu CCB nám bylo řečeno, že auto bude v našem vlastnictví - když mi předložili smlouvu o zajišťovacím převodu práva - tak na dotaz, co to znamená - velice nervózní - no a CCB naše auto vede jako své vlastnictví...
    Dle mého mají v AAA velice propracovanou strategii, jak přátelsky lidi podvést - tak na úrovni Ukrajiny, zákazníci na to nejsou zvyklí, předtím jsem navštívil několik autosalónů - zde vám nabídnou leasing a s ničím nečarují... V AAA vám lžou do očí.
  • « 00 Reagovat !

    foto prekladys

    prekladys 12.04.05  09:03

    « Re: Kdo ví jak to tam teď je

    auto přece nemůže za toho, kdo je nabízí. i když cena byla velmi výhodná, neboj, že se AAA nenabalilo. jedná se přece o dovoz ojetého z EU, jak sám píšeš. přeju hodně bezstarostných kilometrů, mazda dnes motory umí
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.04.05  22:09

    « Kdo ví jak to tam teď je

    Před časem jsem tady napsal delší příspěvek, jak jednomu dědovi před pár lety (cca rok 1995) v AAA rozbili ústa, sebrali mu doklad o zaplacení zálohy na auto a vyhodili jej ven. Byl jsem toho svědkem a zařekl jsem se, že do AAA již nikdy.
    Ale teď obrátím list. Uplynulo cca 10 let a sám jsem skončil v AAA. Musím říct že jsem byl vůči AAA zaujatý jako málo kdo, ale nakonec jsem odtamtud odvezl nové/staré auto. Před rokem jsem koupil manželce Fabii, poněvadž jsem věděl že bude jezdit zcela minimálně a domníval jsem se, že se při tak malém ježdění na Fabii nemůže moc věcí *. Opak byla ale pravdou. Auto se sralo i když stálo v garáži. Vyrazil jsem tedy s manželkou shánět něco jiného (hlavně ne Německého!) a jak jsem s ní tak jezdil po bazarech, tak se jí vždy líbilo něco, co bylo už dost drahé. Jelikož u Fabie trvale bojovala s malým kufrem (když vozila kočár), shledali jsme nakonec za ideální volbu Mazdu Premacy. Ta se ale všude pohybovala kolem 260tis.Kč a víc, což mi přišlo zbytečné, když vím že za rok najede tak 2-3tis.km. Nakonec jsem tedy ustoupil své tvrdohlavosti a zajeli jsme do AAA. Jako zázrakem tam měli jednu jedinou a to za 179tis.Kč. A nyní jak to vše proběhlo......
    Zavolali nám prodejce, ten přišel cca po 10 minutách a zjistil že je baterka v totálu. Zrovna byly celkem slušný mrazy a auto tam už nějaký čas asi stálo. Dovezl tedy startovací baterku a auto natočil. Následovala projížďka, při které samozřejmě auto chválil jako něco neuvěřitelného. Po požádání a kontrole řidičáku mě taky pustil za volant. Auto jelo skutečně dobře, sem tam nějaký pazvuk z přístrojovky (povrzání plastů), ale jinak velice zachovalé. Na pohled nic nenasvědčovalo že má auto najeto 171tis.km. Udával to pouze tachometr. Plasty, interiér, chod motoru, brzdy a pod., vše v lepším stavu než u Fabie s najetýma 72tis.km. Trochu jsem se cukal, aby prodejce slevil. Nakonec slíbil slevu 5tis., a novou baterku. Tak jsme si plácli a bylo nám řečeno že to bude minimálně hodinu trvat a dal nám 2 poukázky na kuře do tamního stánku. Kuře bylo tak hnusné, že se nedivím že ho dávali zadarmo. Naštěstí tam pobíhal pes, tak jsem udělal dobrý skutek kuře jsem mu s radostí daroval. Nakonec se čekání protáhlo na 3,5hodiny. Konečně nás pozvali k administrativní pracovnici, která začala sepisovat kupní smlouvu. Tento akt si vyžádal cca 30-45min. Celou smlouvu jsem důkladně kontroloval, ale žádné zde dříve popisované fígle neobsahovala. Dokonce ani smluvní podmínky nebyly nikterak záludné. Co mě ale naštvalo, byla vychytávka v ceně. Auto totiž nakonec vyšlo místo na 174tis.Kč na 177tis.Kč. Jako vysvětlení mi bylo podáno, že 1415,-Kč činí příprava vozu k prodeji a 1653,-Kč je povinné ručení. Já jsem povinné ručení nechtěl, poněvadž mám u Generali jako V.I.P. klient speciální podmínky a jejich pojištění pro mě bylo dost nevýhodné. I tak mě ale přesvědčovali, že mě bez zaplacení povinného ručení nemohou nechat odjet, že je to povinné. Ojetiny jsem vždy kupoval od soukromých osob a nikdy ne v bazarech, tak jsem nakonec uvěřil, že to tak u bazarů asi je. Až doma se mi rozleželo, že povinné ručení se musí zaplatit až ve fázi přihlašování vozu, které ale následovalo až po měsíci, kdy mi teprve od AAA dorazil odhlášený techničák. Jako kompenzaci za tu částku (příprava k prodeji) mi nabídli lepší autorádio, než je to běžné co dávají. Jelikož vím že to standardní nemá digitální tuner, tak jsem tedy souhlasil s rádiem s CD přehrávačem. Nenapadlo mě že existuje i rádio s CD přehrávačem, které má stále ladění stanic otáčením knoflíku. Opět jsem zjistil až doma. Povinné ručení jsem nakonec ukecal, že mi ho uzavřeli jen na 2 měsíce a po dvou měsících si ho předělám na Generali. Nyní je již auto nějaký pátek v provozu, dokonce jej zkontrolovali v Mazdě a potvrdili že o vozidlo bylo mimořádně pečováno, což dokládala servisní knížka od prvního majitele v Belgii, který auto vlastnil po celou dobu a pravidelně s ním jezdil každých 10tis. do autorizovaného servisu. Navíc mi potvrdili že auto nebylo nikdy bouráno. Přjijímací technik dokonce uznal, že to byl velice dobrý kup. Sám si to myslím také, poněvadž při manželčině kilometráži by auto mělo ještě pár let jezdit jako hodinky a za ty peníze bych tak prostorné, spolehlivé a zánovní auto nekoupil. Ještě jsem zapoměl dodat, že k autu přidali nové koberečky, nové kryty kol (poklice) a páku na volant.
    Nechci tvrdit že jsou v AAA hvězdy, ale mám pocit že se jejich přístup hodně změnil a že je možná hodně pomlouvají majitelé konkurenčních autobazarů, kteří nemohou ani zdaleka konkurovat výběrem. Přístup lidí v AAA byl opravdu profesionální, jen mě naštvala ta čekací doba a navýšení částky za auto oproti dohodě. Na druho stranu již několk dní sleduji www.tipcars.com a podobně a Premasy tam obvykle začínají na 240tis.Kč.
    Tak a teď čekám že mě tady někdo sežere, za to že jsem vcelku vychválil AAA, ale jsem toho názoru, že by se zde měly psát dobré i špatné zkušenosti a potřehy. Jsou tu ale i témata, kde člověk napíše zkušenosti a je skoro ukamenován (Škoda a pod.)
    Hergot to jsem se ale rozepsal, doufám že tu nemám chyby, nechce se mi to po sobě číst :D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…